haha is wel wat anders als Gran Canaria
kan ik nu niet eten..
mijn verstandskiezen aan de rechterkant zijn eruit gehaald..volgende maand de linkerkant
haha
neeeee khoop dat die van mij gewoon blijft..doet wel pijn nu zeg
Fijn dat ik dit nu lees.. mijne moeten er over een tijdje uitgesneden worden, kunnen niet getrokken worden want ze liggen een beetje schuin onder m'n tandvlees.
Sounds pretty shite to me.
Is het ook, ach 2 dagen moeilijk eten dan heb je zo'n honger dat je geen pijn meer voelt en eet je weer zoals gewoonlijk .
2 keer ervaren .
Dan maar aan het astronautenvoer..
Of Brinta, helpt mij ook redelijk goed op weg, maar daar kan ik dan weer geen 2 dagen op teren.
Vis kan iig wel . Zitten weinig harde stukjes in .
Neem aan dat je tot die tijd niet gaat sporten, zou lullig zijn als je net weer begonnen bent en dan weer een weekje moet wachten omdat je ander K.O. gaat in de sportschool .
Zalm of tonijn, is lekker.
Hehe jawel ga wel weer sporten denk ik
maar dan ga ik die tijd gewoon ff niet sporten, geen zin om gestrekt te gaan.
Heb dat wel 's een paar keer bijna gehad, meteen na het werk sporten zonder te eten..
Doe ik ook niet meer.
Om maar iets te noemen ja . Maar goed duurt een paar dagen joh .
Over 2 maandjes ofzo .
Door gaan tot failure .
Als ik rond half 5 niet te eten *voor het sporten* heb word ik boos . Moet dan echt te eten hebben tegen half 8 dan weer *na het sporten* .
Eet echt veel .
Verdoving uitgewerkt en voor het eerst in me leven een pijnstiller bewust in genomen
Maar in ieder geval sterkte ermee.
Bezoek was weg toen
ja me 2.. kpak die dingen normaal nooitvind t maar rotzooi..mja nu heb ik ze echt nodig
thnQ.. volgende maand die andere 2
kheb gisteren tomatencremesoep gegeten..stukje tartaat en wat spinazie.. smaakte niet echt lekker met bloed erbij..
en ik ben een Bikkel
dit doet het bbq gevoel geen goed
haha niet echt nee
Van teveel bloed inslikken word je misselijk, ik denk zeg het maar even .
Jij hebt ook twee ballen .
Ik leef met je mee hoor .
kheb t gemerkt (F)
kben net maar even onder de zonnebank geweest..want slapen in bed heb ik ook wel gehad nu..
Nu pas?
.
Net even geklust bij mijn broer. Die jongen is zooooo handig dat hij een hamer met 2 handen vast moet houden omdat hij zichzelf anders op de vingertjes slaat .
*heb dus geklust uit pure verveling *
haha ja..sinds gisteren heb ik eigenlijk bijna continue geslapen..
en lijk je op je broer?
(F)
En nog moe zie ik
In geen enkel opzicht . Vroeger dachten onbekende altijd dat we gewoon vrienden waren . Zo verschillend in hoe we ons gedroegen en eruit zagen .
Ook wel weer lekker net, was me opa gevallen *tja dat doet ie soms* dus tja me moeder er maar heen, blijkt nou moest ie naar het ziekenhuis, oogkas gebroken . Paar bloedpropjes her en der in de schedel ofzo . Errug fijn wel weer...
Tis wel me opa hoor.
om half 9 maar 's gaan slapenen om half 1 gezellig bij opa en oma gaan eten