8739x bekeken
Gister met mijn stok ja..
Kut oefeningen
Twee weken terug voor het eerst dit jaar weer gedaan!
Je was wat laat
oew ja
Krijg jij maar lekker blauwe ballen pootje
Krijg het niet bepaalt warm of koud van je, dus die blauwe ballen zijn ook niet van toepassing
Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Die heb ik dan weer niet gedaan.
Sjonge jonge (N).
Gegroet een WYNN
Die heb ik dan weer niet gedaan.
Ja echt jammer
Ja echt jammer
Dude...
Wanne vent he.
Knaapje
Ach ja, je hoeft ook niet altijd kut oefeningen te doen lijkt me
Gegroet een WYNN
What??
Niets
It's me.
I know
Nee hoor oefeningen in overvloed.
Hoofd oefening sla je over dus
www.psyradio.org
HELL YEAH doop shit op het moment
X-Dream - Quantum Lab
Gegroet een WYNN
Kuthoofd oefening.
Ben niet aan het luisteren, ben op dit moment muziekloos.
Echt waar te geil
Soms he, heel soms. Dan zijn er momenten, dan word ik lyrisch van house muziek. Welke vorm dan ook, nu heb ik zo'n moment. Gewoon helemaal nuchter te zweven op die beats en al die geile klanken
Damnz I Love House music
Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Echt waar te geil .
Soms he, heel soms. Dan zijn er momenten, dan word ik lyrisch van house muziek. Welke vorm dan ook, nu heb ik zo'n moment. Gewoon helemaal nuchter te zweven op die beats en al die geile klanken .
Damnz I Love House music .
Ach jonge ge bent gewoon nie goee.
Ach jonge ge bent gewoon nie goee.
Weet ik toch ook wel
Nee dat meen ik niet, housemusic is
Heerlijk, wat ben ik blij met Kraftwerk geweest en dat ze even naar Detroit zijn gegaan
Gegroet een WYNN
Weet ik toch ook wel . Net echt te doop shit gewoon *zucht*
Hij geniet er optimaal van.
Heerlijk, wat ben ik blij met Kraftwerk geweest en dat ze even naar Detroit zijn gegaan .
Zou niet weten waar je 't over hebt.
Hij geniet er optimaal van.
Nu weer zo'n bizar nummer
Zou niet weten waar je 't over hebt.
Na hun Autobahn album in 1974 en hun radioactivat album in 1975 hun Trans Europa Express album in 1977 en Die Mensch Machine in 1978 vervolgens in 1981 met hun Computerwelt album komen. Die mannen waren hun tijd ver vooruit. Het nummer Numbers van hun hoor ik hier en daar nog wel eens op een feest voorbij komen. Dat is een nummer dat in 1981 gemaakt is!!!
Gewoon die pioniers
Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Nu weer zo'n bizar nummer . Diepe rollende bass, freaky soundjes, brrrrrrrr kippenvel . Dit betroert me intens .
Lijkt wel of je van de plaat bent man.
Kraftwerk toch wel die pioniers van de house .
Na hun Autobahn album in 1974 en hun radioactivat album in 1975 hun Trans Europa Express album in 1977 en Die Mensch Machine in 1978 vervolgens in 1981 met hun Computerwelt album komen. Die mannen waren hun tijd ver vooruit. Het nummer Numbers van hun hoor ik hier en daar nog wel eens op een feest voorbij komen. Dat is een nummer dat in 1981 gemaakt is!!!
Gewoon die pioniers .
Oke, ik geloof je meteen..
Ga zo maar eens richting mijn heerlijk kleine bed.
Hou jij het maar bij je slatje dan .
bedoel je slaatje ?!
Krijg het niet bepaalt warm of koud van je, dus die blauwe ballen zijn ook niet van toepassing .
wat moet jij hier eigenlijk gemma glitter?
Lijkt wel of je van de plaat bent man.
Dude, geeneens alcohol op toen
Oke, ik geloof je meteen..
Ga zo maar eens richting mijn heerlijk kleine bed.
Kom daar net uit
Maar Kraftwerk
bedoel je slaatje ?!.. mn friet van gisteren smaakte ook goed hoor
Ja die ja
idd.. ga BBQuen met Sonja Van Someren !!
En met David Spee
Gegroet een WYNN
Kijk maar uit dat je niet wegwaait
I get your point
Doe maar psyradio aanzetten dan
zo nu een lekkere nuts naar binnen werken en dan op weg naar zwEmporium
Ga jij daar ook heen
Doe je ze de groetjes van me
wie is dat ?
Een eikel
have fun en vergeet je badmuts niet
Badslippers niet te vergeten!! Je zou maar in iets scherps kunnen staan (N).
Kijk maar uit dat je niet wegwaait
Regen is geil om in te staan houssen
HEEEEEEEEEEERLIJK en echt ULTIEM!!
Gegroet een WYNN
have fun en vergeet je badmuts niet
was ik vergeten
Ga jij daar ook heen . Echt veel lui die ik ook ken .
Doe je ze de groetjes van me
kheb ze niet gezien
Een eikel.
o.
Badslippers niet te vergeten!! Je zou maar in iets scherps kunnen staan
khad mn gouden laarsjes aan.. beetje houden aan het thema
Regen is geil om in te staan houssen . Mits het een graadje of 18 is zonder wind .
HEEEEEEEEEEERLIJK en echt ULTIEM!!
laatste aanpassing
Mogguh
Geeft :boeksie:.
was ik vergeten
Mogguh
kheb ze niet gezien (F)
Ze waren er toch echt
khad mn gouden laarsjes aan.. beetje houden aan het thema
Thema
en IJSKOUD
.. maar goed dat ik er een heerlijk zacht/warm vest kon kopen
Harder houssen word je warm van
Kopen?? Zoiets hoor je te krijgen naar mijn bescheiden mening
Gegroet een WYNN
ze deelden wel poncho's uit.. maar Jamie kreeg er geen![]()
Volgende keer paar stompen op de kiezen
hadden ze mij niet gezien dan
Kweet niet hingen voornamelijk bij de techno
Gegroet een WYNN
Arrestatieteam rukt uit voor 'gijzeling'
Uitgegeven: 21 mei 2006 18:50
WEERT - Een arrestatieteam van de politie is zaterdagmiddag uitgerukt naar een winkel in Weert na een melding van een gijzeling van een verkoopster. Ook zette de politie een helikopter en een onderhandelaar in, meldde zij zondag.
Agenten sloten de omgeving van de winkel aan de Langstraat hermetisch af, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de vrouw zichzelf in paniek had ingesloten in een kamertje boven de winkel. Zij meende namelijk iets gehoord te hebben, was boven gaan kijken en zag twee ramen openstaan. Ook meende zij een schim gezien te hebben.
Ze schrok daarvan, gilde naar een andere medewerkster dat ze moest vluchten en sloot zichzelf op in het kantoortje op de eerste verdieping. De politie "ontzette" haar, maar er bleken geen inbraaksporen te zijn. Het is onduidelijk wat er aan de hand was
Uitgegeven: 21 mei 2006 18:50
WEERT - Een arrestatieteam van de politie is zaterdagmiddag uitgerukt naar een winkel in Weert na een melding van een gijzeling van een verkoopster. Ook zette de politie een helikopter en een onderhandelaar in, meldde zij zondag.
Agenten sloten de omgeving van de winkel aan de Langstraat hermetisch af, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de vrouw zichzelf in paniek had ingesloten in een kamertje boven de winkel. Zij meende namelijk iets gehoord te hebben, was boven gaan kijken en zag twee ramen openstaan. Ook meende zij een schim gezien te hebben.
Ze schrok daarvan, gilde naar een andere medewerkster dat ze moest vluchten en sloot zichzelf op in het kantoortje op de eerste verdieping. De politie "ontzette" haar, maar er bleken geen inbraaksporen te zijn. Het is onduidelijk wat er aan de hand was
Zijn ze allemaal zo in Weert
Gegroet een WYNN

![[img width=250 height=232]http://www.wolf-garden.nl/public_nl/pictures/HBV504so.jpg[/img]](http://www.wolf-garden.nl/public_nl/pictures/HBV504so.jpg)