Wij kwamen hier vorig jaar op 9 april aan en toen was het rond de 45 graden
wij hebben de stadswacht
En geloof mij maar dat die gasten echt wel groot zijn.
Maar ik geloo fdat Miami beach wat meer high maintenance is ,daar bedoel ik mee dat mensen veel om hun uiterlijk geven.
Maar het zal daar zeker lekker warm zijn.
Gaan we daar toch lekker lelijk wezen met een paar man.
Ja Miami lijkt me helemaal te gek
Party in the city when the heat is on, all night on the beach till the break of dawnnn.. welcome to Miami
Ik bedoel dat als je meiden meeneemt ze daar een behoorlijk minderwaardigheids complex op kunnen lopen.
Uitgaan zal daar zeker gaaf zijn,maaar ik denk dat de kledingvoorschriften daar even wat anders zijn als in nl.
Cabrio,zeker doen.
Wij hebben net een nieuwe auto gekocht,en dat moest natuurlijk wel met open dak,haha.
![[img width=500 height=310]http://www.jbaheaders.com/images/vehicles/fastforward2.jpg[/img]](http://www.jbaheaders.com/images/vehicles/fastforward2.jpg)
Met stappen wordt denk ik een overhemd wel gewaardeerde maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Wij hebben een Jeep Liberty ,Colombia uitvoering,lekker stoer.
Wat wordt er dan niet gewaardeerd als je gaat stappen??
Een leren string
Damn nu wil ik daar ook naar toe..maarja op je 18e is dat toch ietswat vroeg
Je oude gympies,zeeman t-shirt,
Het gaat daar om het zien en gezien worden.
Maar dan op de nette manier.
Als je hier gaat stappen ziet iedereen er goed uit,niet met je smerige spijker broek.
Dan kun je beter naar lorret.
En nog een tip als je ergens gaat eten is de tip ,die je MOET geven minimaal 10 procent.
In sommige plaatsen zelf 20 procent.
En ik zeg moet,want als je het niet doet wordt je daar echt wel op aan gesproken.
Lijkt me ook klote, mag je bijna nergens opstap enz toch.
En niet zuipen.. dat red je nooit.
Je oude gympies,zeeman t-shirt,
Het gaat daar om het zien en gezien worden.
Maar dan op de nette manier.
Als je hier gaat stappen ziet iedereen er goed uit,niet met je smerige spijker broek.
Dan kun je beter naar lorret.
Mjah hier heb je ook die broeken met gaten enzo in..en slijtplekken.. Maar is dat dan ook not done?
Nee asl je uit eten gaat,voor de serveerster.
Als je aan de bar zit voor de barkeeper.
Anders wordt je echt terug geroepen.
En als je met een grootte groep gaat bereken ze het erbij in maar dat staat dan op de bon.
Aan de uitsmijters geef je hier niet echt tips maar dat kun je meestal wel zien of dat daar moet.
Als het een designer broek is..
Ik zou nette kleren meenemen en dan kijken hoe de rest zich een beetje kleed.
Ik zeg niet dat je niet aan moet trekken wat je zelf wil,je kan altijd kijken of je binnenkomt.
Tja dat krijg je toch overal steeds meer.. zien we dan wel weer.
Ga liever in Miami BBQ'en dan thuis.
Overal waar een BBQ met bier is voel ik me thuis.