| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 25 maart 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:09:ken der iemand goed likken
ik ik ik
Lees nu voor de grap eens jullie gesprekken na...
kidz
kidz
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:09:ken der iemand goed likken
ik bied me wel als vrijwilliger aan
ik lees 't niet na, ik las 't
ik weet wel wat jij doet, in die kostbare tijd van jouw
veel jolijt met je pf scharrels
ik weet wel wat jij doet, in die kostbare tijd van jouw
en da zeg jij
Als ik jullie leeftijd moest schatten naar aanleiding van deze reacties kom ik niet boven de 12
ik lees 't niet na, ik las 't
nou wat loop je dan dom te lullen
ik heb geen pf scharrels....
ik heb scharrels uit jou tel...
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:26:ik heb scharrels uit jou tel...
oh stuur mij er een paar op
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:27:oh stuur mij er een paar op
leuk zijn ze niet... ze klinken nog al boers
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:26:ik heb scharrels uit jou tel...
whaha
haha die reactie is nou presies wat ik bedoel.. met 12
maar voor de duidelijkheid kidz,, ik ben niet degene die de telefoon kwijt is hoor..
Dit bevestigd de leeftijd nog maar eens
maar voor de duidelijkheid kidz,, ik ben niet degene die de telefoon kwijt is hoor..
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:26:ik heb geen pf scharrels....
ik heb scharrels uit jou tel...
en ik dan ?
kan me niet herrinnere dak me foonnummer geef aan iemand als haar
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:28:leuk zijn ze niet... ze klinken nog al boers
oh nee daar heb ik niks aan.. ik kom uit een stad
NIJMEGEN
later kidz
iemand dit topic levend houdt.
ja daarom
kan me niet herrinnere dak me foonnummer geef aan iemand als haar
ik had je idd ook hoger in geschat
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:30:NIJMEGEN
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:37:jah volgens mij wel want het heeft een gat
hij heeft vast ook nog wel een vuiniszak in de kast liggen
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:51:hij heeft vast ook nog wel een vuiniszak in de kast liggen
en ook wel een hollandse vlag
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:52:en ook wel een hollandse vlag
neuk voor je vaderland
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 maart 2006 om 16:55:neuk voor je vaderland
en moederland

Maar dan met donkerblauw metallic frontje!