Partyflock

Forumonderwerp · 860303

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn nooit tevreden over hun lichaam, maar de mannen hoor je eigenlijk nooit
vinden jullie jezelf dan echt perfect, of komen jullie er gewoon niet mee naar buiten

vertel eens eerlijk .....?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:05:
Je beoordeelt mij nu op 1 uitspraak dus waar heb je t over...Vooroordeel! maar gelukkig mogen we allemaal een mening hebben. Dus als je denkt dat ik klein denk, mag dat maar ik weet gelukkig zelf wel beter!

Ik beoordeel jouw uitspraak, niet jou als persoon, want ik ken je verder niet.
En op dit gebied denk je klein ja.

Jij beoordeeld mensen toch ook aan de hand van het kiezen voor plastische chirurgie en hun uiterlijk.
Je zegt zelf men kiest voor liposuctie, en je denkt dan ''dikzak ga sporten'' Terwijl je niet eens de achtergrond van persoon weet, en of die al gesport heeft, en dat verder ook gaat doen etc etc.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 16:05:
2 jaar in de sportschool keihard trainen en op je eten letten vergt discipline en dat hebben (deze) mensen dus meestal niet dus daarom soms voor lipsosuctie kiezen. Of vind je "deze" te denigrerend klinken bedoel er verder niks mee!

Ik val weer in herhaling, keihard trainen bereik je niet met een uur. Tenminste is dat voor deze mensen vaak niet genoeg om tot echte snelle resultaten te komen, en kost dit jaren, so what als men zich laat helpen door liposuctie en daar sneller reslultaat mee bouwt?? achteraf moeten deze mensen blijven sporten om hun figuur te verbeteren etc, dus hoezo de makkelijkste manier??

Met jou figuur kan ik me voorstellen dat jij die 2 jaar wel door komt, met een zwaarlijvig figuur kan ik me indenken, dat je zo snel mogelijk resultaat wilt zien. En als deze mensen al voorheen sporte, zullen ze achteraf ook moeten laten snijden, zodat alles weer in zijn geheel uitziet in veel gevallen. en dat is dan wel goed gekeurd??
maar het andersom doen niet?? beetje dubbel maar ok.

niet iedereen die dik is eet teveel, je hebt ook mensen die door medicatie en ziekte aan komen.
En vaak niet instaat zijn intensief te sporten etc.

en mensen die wel eters zijn, waarvan je zegt dat hebben ze aan zich zelf te danken.....eten vaak ook door een ''probleem'' en doen het dus toch maar niet allemaal zo zelf, Maar door iets dat dieper ligt.
En deze mensen hebben hulp nodig etc

Het is makkelijk lullen als je op een afstandje mee kijkt, maar niet weet wat zich allemaal afspeelt in mensen, dat noem ik korzichtig, oordelen zonder echte kenneis van wat er nu in iemand omgaat en waardoor men op zulke beslissingen komt.

laat iedereen toch zijn ding doen, Mij zal het weinig boeien, of men nu sport of liposuctie kiest, Als je maar doet waar je je goed bij voelt.
Ik hou niet zo van oordelen als ik niet precies de verhalen van mensen ken.
Ik laat ze in hun waarde, en hun eigen beslissingen maken, en kijk niet anders tegen iemand aan die 2 jaar sport, of wie onder het mes gaat.

In deze tijd kan een hoop, en als je de mogelijkheid hebt, moet je die kansen ook benutten.
en of je nu 100 kilo weegt of 50, het zal me niet uit maken.

Als jij tevreden bent met he gesport, laat een ander dat zijn met hem/haar zijn keuze, zonder met de veroordelende vinger te wijzen.

einde discussie voor mij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 18:11:
vrouwen zijn nooit tevreden over hun lichaam, maar de mannen hoor je eigenlijk nooit
vinden jullie jezelf dan echt perfect, of komen jullie er gewoon niet mee naar buiten

vertel eens eerlijk .....?

mijn vriend is ook niet onzeker over zijn lichaam hoor.. hoeftie trouwens ook niet te zijn:D maar over zijn hoofd afentoe wel:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My Pride - 18+ op zondag 26 maart 2006 om 11:27:
ik vind het wel lekker zo hoor

Weet ik toch mop maar, je weet hoe ik er over denk o:) (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 18:11:
of komen jullie er gewoon niet mee naar buiten

int alegemeen zijn ze wel iets minder onzeker ,
maar ze hebben t er minder over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 26 maart 2006 om 09:15:
Bovendien is het gevaar dat als je te lang(vaak al na 45 minuten), te intensief traint je lichaam een hormoon (cortisol) aanmaakt dat eiwit(spieren) afbreekt in je lichaam waardoor je kostbare spieren kwijtraakt die je juist nodig hebt voor de verbranding van vetten

dat valt ook wel mee hoor.

Waarschuw beheerder
Zowiezo is Nederland te verwend wat betreft sport/voeding, dus de ontwetendheid wordt goed uitgebuit door de chirugie, en de bodybuilders die lui te liggen zijn onder de ab-shaper terwijl een mooie dame in schaarse kledij het product aanprijst.

Dat laatste lijkt me overigens ook wel wat.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik moet wat meer aankomen iig (y)

dus net zoveel eten als nu

en feesten met beleid ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:08:
en feesten met beleid

Feesten is het beste afslankmiddel wat er is!!!
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=197]http://sit.photos.wanadoo.fr/sitdriver?cid=f0a65ef555543e89&width=500&height=500&app=foto.wanadoo.nl:8080[/img]
Das idd mooi gedaan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DesiRave op maandag 27 maart 2006 om 20:34:
Das idd mooi gedaan

zkerz! snap ook dat je er erg blij mee bent! zou ik ook zijn :jaja: hijs mooi natuurlijk gebleven ;)

maar denk da sommige manne wel onzeker zijn, vooral erg ijdele manne :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Darkzone op maandag 27 maart 2006 om 20:25:
Feesten is het beste afslankmiddel wat er is!!!

alleen jammer dat je wel meer dan vet ervan verliest:O

Waarschuw beheerder
uhmm ALS de manne al oncker zijn..denk ik neit dat ze dat hier ff gaan toegeven??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 03:25:
getuigd ook niet echt veel van respect om mij daar voor uit te maken!

Dat is nou wat ze noemen: iemand een spiegel voorhouden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 21:38:
Dat is nou wat ze noemen: iemand een spiegel voorhouden!

:gaap:
Waarschuw beheerder
Heeft onzekerheid dat zo zeer met het uiterlijk van iemand te maken.

Ik ben ook onzeker, maar of dat meteen een verband heeft met me uiterlijk.........nee. Ik wil alleen wat aankomen ;) that's all.

Je bent zoals je bent ;) Volgens mij moeten we dat maar is gaan respecteren van elkaar ;)
Waarschuw beheerder
Probeer ik gezond te doen en gestopt met roken, meteen 10/15 kilo der bij!! Iedereen die ik tegenkom roept meteen tering wat ben jij dik geworden. Dat vind ik echt wel klote, als ik dat dan tegen mijn ex zei riep ze dat ik me niet moest aanstellen. Nu komt het verschil tussen mannen en vrouwen: Zij heeft dus echt een superslank figuur, strak buikje met mooie tekening erin. Nooit dat iemand het idee zal krijgen om tegen haar te zeggen dat ze dik is. En toch vindt zij dat ze een dikke buik heeft, maar dat is dan weer GEEN aanstellerij, omdat zij (als enige) het ziet.
Ga nu wel 2 keer in de week fitnessen

Waarschuw beheerder
Nou mijn vriend kan ook weleens wat te zeuren hebben over zichzelf, hij vind zichzelf te dun. Hij komt ook nooit een grammetje aan, wat hij ook doet, (heel hinderlijk voor mij ;)) maar ik vind hem lekker dus hij hoeft zich niet druk te maken....

Hij sport ook niet vanwege het feit dat hij gebroken uit zijn werk komt, maar zijn rug is mooi getraind door het stucen :)volgens mij zijn er weinig mensen echt tevreden met zichzelf..

Artiest {SHOWLIST artist 42582, 140624, 127746}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 18:28:
zou je denken ? ik denk dat mannen zich net zo ( bijna net zo ) druk maken over het uiterlijk als vrouwen

ik nie idg :P

Waarschuw beheerder
Mijn vent klaagt regelmatig over zn groeiende buikje 8) maar ik zeg dat altijd eerlijk tegen hem dat als hij er mee zit er wat aan moet doen en niet moet gaan lopen piepen ;)

Maar ik zeg er ook bij dat ik hem lekker vind zoals hij is en dat hij het voor mij niet hoeft te doen...
Waarschuw beheerder
Ik haat klagerds, mannen én vrouwen.
Als je er niet tevreden mee bent doe er wat aan, ga mij niet lastigvallen met je gezeik.

Ik ben tevreden.
Al is mijn wasbordje wel aan het verdwijnen (te druk om te sporten helaaas) het is nog wel allemaal strak.
En dat wil ik zo houden eigenlijk...

Waarschuw beheerder
volgens mensen ben ik dat wel.
omdat ik me lichaam train :S