Het is te gek dat dit nog steeds kan tegenwoordig. Dat de overheid hier niet ingrijpt vind ik een knap staaltje wanprestaties. Vele mensen voelen zich door deze naam gediscimineerd en respectloos behandeld.
K vind die hele heisa om die namen belachelijk.. Is al jaren zo.. Over 2 jaar mag Zwarte Piet ook niet meer.. Krijg je allemaal witte pieten
Mensen zeuren te veel
EEn collega van me is antillian en die is zelfs beledigd dat de negerzoen eruit gaat, hij zegt "wie wil er nou geen zoen van een neger??? " vond hem wel leuk
dat komt omdat sint nicolaas uit Turkije komt...hihi
Fout, hij komt uit Griekenland. Hij was de bisschop van Mira. Mira was een Griekse stad, totdat het door de Otomanen (Turken) werd veroverd. Hij is toen naar Spanje gevlucht.
Of als je even leest, volgens mij is de openingspost niet helemaal serieus.
En het gaat er in dit geval dus om, dat de producent het zelf verandert ja. Verandert dat iets dan? Niemand had het hier over een besluit aanvechten, maar gewoon om het feit dat het belachelijk is om om zo'n reden zoiets te veranderen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 10:19:
Fout, hij komt uit Griekenland. Hij was de bisschop van Mira. Mira was een Griekse stad, totdat het door de Otomanen (Turken) werd veroverd. Hij is toen naar Spanje gevlucht.