Als ik graag Turks hoor ga ik wel ff Antwerpen in...
en om ff alvast het voorjaar te proeven -
Dj Nickey - Oldschool mix 04-02-2010
nefertiti - walk like an egyptian? UMM label
is zover bekend (volgens discogs) niet op UMM verschenen.
http://www.discogs.com/Nefertiti-Walk-Like-An-Egyptian/master/164274
maar ik kan je er niet aan helpen.
Kan deze wel rippen, maar daar zul je niet op zitten te wachten
ThaMan - Retro Flavours Di.FM 02-02-10 (Trance Classics)
01 » Lazonby - Sacred Cycles
02 » Jam & Spoon - Stella (Frank De Wulf Mix)
03 » Me And Jack - Viva House
en een hallo aan de nieuwelingen hieroooooo
E-dancer - velocity funk _stacey pullen remix_.mp3 - 6.84MB
nefertiti
De mooie vrouw is gekomen.
Nefertiti (ook wel Nefertete, Nofretete) was de vrouw van Achnaton, de farao die over Egypte regeerde tijdens de 18e dynastie, van 1352 v.Chr. tot 1338 v.Chr., en daarmee koningin tijdens de Amarna periode.
De naam 'Nefertiti' betekent iets als: De mooie vrouw is gekomen. Er wordt aangenomen dat zij enkel dochters baarde en dat dat de reden is waarom Achnatons tweede vrouw, Kiya, meer geliefd werd dan zijzelf. Voor deze tweede vrouw is een mooie tempel opgericht in Amarna. Op een gegeven moment verdween deze vrouw echter. Er wordt door veel egyptologen vanuitgegaan dat een jaloerse Nefertiti haar heeft vermoord of laten vermoorden. Nefertiti regeerde mee met Achnaton. Dit wordt aangenomen omdat haar naam is aangetroffen met de volle koninklijke cartouche eromheen, en niet die van een koningin.
Over (mooie) vrouwen gesproken, valt me op dat hier eigenlijk alleen maar boys rondhangen, geen muff in sight here...
De mooie vrouw is gekomen.
ja,dat klinkt me bekend in de oren
![[img width=240 height=202]http://www.propriacures.nl/wp-content/uploads/2009/10/0502_paay.jpg[/img]](http://www.propriacures.nl/wp-content/uploads/2009/10/0502_paay.jpg)
Daar zou ik mijn reproductie orgaan zonder moeite in steken als ik vrijgezel was. Ik vind dat gewoon echt een lekker wijf. Beter dan dur dochter als ik eerlijk ben
Je zal maar rond de 60 zijn, en je vrouw ziet er nog zo uit
Je zal maar rond de 60 zijn, en je vrouw ziet er nog zo uit, dan heb je het toch heeeeel goed gedaan !
kheb ook weer ff wat in elkaar zitten klooien,toffe tracks,met een zwaar krakende koptelefoon,einde is afgekapt toen ging de koptelefoon dus echt stuk en ik gruwelijk de fout in hehe grrrr
zal vast iets met Fotoshop gedaan zijn
Paar Bonzai krakertjes in 320kb
Phrenetic System - Wayfarer (Mayday Mix)
The Disciples - Underrave
Trax Star - Explosive 1
Tatjana is ook zo een vrouw die er nu nog steeds aardig uitziet !
mijn hond zal die ook wel beter vinden al die botten
einde is afgekapt toen ging de koptelefoon dus echt stuk en ik gruwelijk de fout in hehe grrrr
SMOESJES!!!
ff nakijken.
denk draadje los ofzo,heb ik zelf ook wel eens last van zeggen ze
gruwelijk de fout in hehe grrrr
Automation - Doomsday
En dan bedoel ik dus die plaat die op House Party 3
Want ik heb hem op het net al eens gevonden onder de naam Espionage
Espionage of Electricity.