een request, iets wat ik bijna nooit doe maare . . .
Moritz, B-Boyee van West Fryslan -
scoor n Gettoblaster
vraag je vader om zn Kangol n Le Cog Sportif outfit, je moeders witte handschoenen, trek een VW embleem van je buurmans auto, haal het kettingslot van je fietsje en zoek een vierkant stuk karton om te headspinnen, body poppen en te shaken
hier nog wat dope slabs 4 ya
hey Moritz, haarloze balzak, dit is Hip Hop YO!
ela nick op discogs heb je em ook voor 5 euro http://www.discogs.com/sell/item/15850127?ev=bp_titl net dezelfde, tenminste, zo klonk die afgelopen zaterdag wel, alleen van betere kwaliteit nog, op plus 8. grtz
thx bunkerz, zaten er weer paar bij die ik nog niet had..
wie weet btw hoe zo'n oldschool achtig trackje met vocals van ''miss elliot-music makes me loose control''? dan hoor je zo ''music makes you loose control'' waarop een babystemmetje zegt '' i dont care i dont care call the cops''
Volgens mij had Trauma tijdje terug al een hele zooi van die Rabbit City gepost..
weet niet wie laatst
weet niet wie laatst Shadowrun - Base U (Smash TV) postte maar super bedankt daarvoor!!! tering vette track
a1 - shadowrun - base u _smash tv_.mp3 - 9.80MB
NIT 953603 - The Montini Experience II - Scizonoid.mp3 - 15.55MB
Future Shock - The Murderer _weird science mix_.mp3
Decadent Diciples - Jesus Loves The Acid
dies bijna hetzelfde als de Originele versie pik
kerst nummer
Tha is als een oldskool bijbel, maar dan wel ene die ook nog de bijbelbladzijden bij elkaar mixt... de 4 apostelen zouden er jaloers van moeten zijnDoe zo verder (THA)man!
Wat gaat hier mis?
krijg alleen al jaren geen kadootjes meer
Public Energy - B.S.G.mp3
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK dikke hellraiser track!! OWWWWWWWWWWWWWWW TE GEK MAN!!!!! KIPPEVEL!
een verse vinylrip
Rob draaide die zelfs twee keer in zijn set afgelopen zaterdag
ons kado is binnen