Ik weet niet of ik de enige ben hier, maar weet niet wat het is met de bestanden die o.a. FluX en Supremacy uploaden de laatste dagen maar ze laten bij mij firefox vastlopen.
http://oldschoolrenegades.com
de ondergang van de house scene rond 94-5 te bespreken (van idealen naar money driven)
weet niet wat het is met de bestanden die o.a. FluX en Supremacy uploaden de laatste dagen maar ze laten bij mij firefox vastlopen.
Had ook nog even een mixje in elkaar gedraaid voor wat jongens die niet zo into de classics zijn als wij hier. Dus ja allemaal bekende en "commerciële"(?) classics. Maar misschien vind U hem toch aardig, oordeel zelf:
Namen bevestigd:
zelf heb ik nooit wat met dat gabbergebeuren gehad, wat mij betreft is de grote ondergang een paar jaar later pas gekomen met het vercommercializeren van Trance
maar je haalt altijd het negatieve eruit,
IE..ook met firefox lukte het toen niet
cosmic baby, harthouse label enz. is voor mij onovertroffen
ik heb het daar over omdat in de duitse documentaire ´call it techno´, door het laten zien hoe de scene op een gegeven moment werd (meer geld gedreven, formules, ego djs) (ze noemen daar mayday) het contrast met de oorspronkelijke scene duidelijk werd aangegeven, daarmee verduidelijk je als docu maker nog eens hoe het was
alles FLITST echt over het scherm nu!
misschien ook leuk om de ondergang van de house scene rond 94-5 te bespreken (van idealen naar money driven)
Maurice, ik kan je in contact brengen met Yves Deruyter, Zolex & Franky Jones als je wenst...
in 94-95 kwamen er idd nog heel veel van dat soort lekkere releases
met de Tiesto-sound is imo heel de trance-scene naar de t*r*ng geholpen
Ik wil stoppen bij 1992, voordat men doorhad dat er geld mee gemoeid was
De overgang naar het commerciele wordt nog wel gemaakt, maar daar stopt deze film. Voor de vibe/sfeer is het niet relevant om er iets negatiefs aan te hangen. Ik ben geen journalist, ik ben zelf een artiest uit die tijd, die graag vast wil leggen hoe al die andere producers te werk gingen, en tegenover de muziek en het publiek stonden
Ik heb sinds kort: Google Chrome als browser
alles FLITST echt over het scherm nu!
een aanrader voor 1 ieder zeg ik
gratis te downen:
http://www.google.com/chrome
ga is een hobby zoeken ouwe spammer
Robert Armani - Beat trax - 3.The last _ACV 1015_.mp3 - 3.97MB
deze ouwe zit tot 22:00 aan de techno, met mn maatje Delucxed @ www.radiobanzai.nl
Deze komt toch van CD-single? Heb je toevallig ook de Exocet versie? Dat zou helemaal geweldig zijn!
Komt ie dan he! Geweldig! Vooral de eerste minuten...
Eskimos _ Egypt - Don_t U Do It_.wav
Afspelen gaat dan nog goed maar als ik hem weg wil klikken of op de download knop ram is het gebeurd
en Graham ook zie ik
Had ook nog even een mixje in elkaar gedraaid voor wat jongens die niet zo into de classics zijn als wij hier. Dus ja allemaal bekende en "commerciële"(?) classics. Maar misschien vind U hem toch aardig, oordeel zelf:
De film bestaat uit nieuwe interviews met de artiesten die ik kan krijgen (zijn er al aardig wat bevestigd), en daar doorheen een verhaallijn (film) over een vrouw die terug gaat naar die tijd. Alle beelden zijn dus nieuw, gefilmd op RED 35mm digital cinema (4K) bioscoopkwaliteit.
Robert Armani - Beat trax - 3.The last _ACV 1015_.mp3 - 3.97MB
Een lekker alternatief voor Zshare is http://zippyshare.com, geeft ook preview van het nr zonder het gebruik van die klote MediaPlayer
MC_DEFI_J - You re Ready.mp3 - 11.82MB
ehm hoe dan? ik zie alleen een download link die direct gaat downloaden?
ehm hoe dan? ik zie alleen een download link die direct gaat downloaden?
wie gaat er vanavond allemaal naar het maasgebouw?
wil opzich heen maar heb helaas andere plannen
wie gaat er vanavond allemaal naar het maasgebouw?
Ik zoek namelijk de volledige versie van "Bannana Sausage