E voila... Terug bij de levenden na een machtig avondje Back To The 90's
Om 22u er aan gekomen en na een tochtje van 1 km binnen geraakt zonder enige vorm van fouilleren etc.. dus dat ging allemaal goed vooruit.
1x Binnen viel het me op dat er eigenlijk niet echt denderend veel volk was, maar een paar uur later zaten de 2 hallen toch lekker vol met een sfeertje van hier tot in Tokio. Doch zat er ook veel jonger volk, ach ja....
Eerst even is gaan piepen in de "ClubRoom" waar Dj Philip bezig was, en vond ik eerlijk gezegd niet denderend, dus maar terug afgezakt naar de Main Hall waar "Good Shape" klaar stond om hun ding te doen, lekkere intro hadden die mannen en ja "Take My Love" was alles geven natuurlijk. Kloterij was dat de sound niet echt van hoogstaand niveau was... dus daar hielden we het voor bekeken en dus weer afgezakt naar de ClubRoom waar we niet meer weg geraakt zijn door de machtige sfeer.
"Tofke" Blijft een hoogstaande dj die de hits wel aan elkaar rijgde, met op sommige momenten toch pieken in de sfeer zoals met "Felix Da Housecat", "Cameo - Money" etc...
"Jaydee" Blijft een Nederlander die in het begin uitpakte met de typische oldskool sounds dat natuurlijk niet erg aansloeg bij het publiek, zelfs voor mij zaten er een paar onbekende nrs tussen. Maar Jaydee zag het en schakelde direct in een andere versnelling door "Plastikman - Spastic" op te leggen... en ja het kot was te klein.
"Zolex Live" dit was machtig en de party zat op zijn hoogtepunt, met de ene hit na de andere "Mono Sound", "The Message", "Time Modulator" etc... Iedereen werd wild.
"Yves Deruyter" was gewoon den topper van den avond, met de nodige Bonzai toestanden. Gewoon AF !
"Dj Wout" vond ik dan weer zeer zwak, als ze zo beginnen te roepen door de micro etc hou ik niet van, alsook zijn platen keuze vond ik slecht. Dus was het tijd om naar huis te rijden
Filmpjes komen nog....