01. Investigator Base - Case A
02. Cool Hand Flex Uncle 22 - Odd Ball 3 (Pita Re-Structure)
03. Missing channel - Onslaught
04. Missing Channel - Rave To The Maximum
05. Olympia - Art-FX (Art 1)
06. C.Y.B.E.R.F.U.N.K. - Extasy Territory
07. Fierce Ruling Diva - Whipped Cream & My Name Is House - Medley (Live Version)
08. Adam X - Lost In Hell (Trance Dance Mix)
09. Central Rock - El ritmo de la musica
10. Frankie Bones & Adam X-Crossbones EP - Side B Track 01
11. EON - Basket Case (blackcoatmix)
12. The Invisible Man - Return of Big Time Horror-smackuplove
13. SUPERTRONIC CO. - LADADA
14. Digital Domain - I Need Relief
15. Mundo Muzique - Enemy Missile
16. MC Defi J. - You're Ready ( DJ Francois 2009 remake)
17. Agressiva - Hell's_Rhythm
18. Lt. D'Amato - Sounds Of Frustration
19. Lunatic Asylum - Chaos Effect
20. Infidus - Hyperspeed (T. Vee rmx)
En nu wat persoonlijke CD ripjes, oldskool finest van indertijd DE top DJs uit Italie, 1993/94/95, DMC selectie, heel zeldzame maar o zo geile mixes
Geen harde toestanden, maar om het in de woorden van Robin Albers te zeggen "gewoon goeie house"
DJ On The Mix Volume 1-6
Label: Flying Records Italy
allemaal VBR 256kbps
Die kreeg ik gister van Coldfusion. Ik herkende die sound van een trackie uit de mix van Buzz Fuzz, maar is niet hetzelfde als ik goed geluisterd heb. In de tracklist van Buzz Fuzz heet die dus
The Source - The Source
Maar misschien is fout gelisted, en is het een andere versie van Avant Garde wat hij draaide?
Avantguarde - The Source.mp3 - 5.38MBDe enige die op mn comp staat....Zal zo slsk eens aanzetten om te zoeken..
edit. zie m dus net hierboven ook staan hahahahah
ff wakker worden hoor..
Hier nog eens wat van mijn kant, lekkere oldskool acid van "The Acid Junkies"
Over kwaliteiten, bitrates geen gezever aub... Doe ermee wat je wil (enkel niet doorgeven)
heb nog niet tijd gehad om hem te luisteren
vond het alleen wel cool dat je van de geposte nr's een mix gemaakt had
dus kan hem nog niet maken of kraken
Afgelopen vrijdag op www.radiobanzai.nl met mn maatje DJ Delucxed meegedraait in zijn programma: Delixed-in-da-mix.
De bedoeling was om van 19:00-22:00 oldschool/techno te gaan draaien, maar omdat de makers van het programma erna verhinderd waren zijn we doorgegaan tot de platentassen leeggedraait waren, het werd dus een Delixed-in-da-mix XXL
6,5 uur lang nonstop B2B Oldschool/Techno...enjoy
ThaMan als ik op je lazer site op jouw dj plaatje klik om naar jouw persoonlijke site te gaan krijg een uiterst fijne en irritante virus waarschuwing!?
Op het moment heb ik een Maya-44 usb geluidskaart van een maat hier om uit te proberen.
Gelijk maar de heerlijke doedelzak-houser van C-Tank digitaal gemaakt..geen idee of die al eens geplaatst is. C Tank - The Scotch style
Feed-back over de geluidskwaliteit is van harte welkom