nah ik heb er voorlopig geen behoefte aan
geniet teveel van het vrijgezel zijn
geen verplichting niks, kan lekker doen wat ik wil
nou ik niet met iedereen eigelijk.
dalijk ga je gewoon voor de fun met een vent dansen en kom je er meteen de hele avond niet meer vanaf haha
ik dans meer gewoon met me vriendin(nen)
Jij hebt echt een fucked up eerste lover gehad of niet ?
Als je je zo gevangen voelde
heb ook nog een kleine man om aan te denken en die wil ik niet telkens een andere vent laten zien
nee die moet je leren vrouwen te versieren
nah, dan zeg ik dat ik lesbi ben, werkt altijd
je bent echt een vrouw naar me hart je denkt teminste niet alleen aan je eigen
haha trappen ze na een tijdje nie meer in
logisch toch, je kind hoort gewoon op nr 1 te staan
nah, dan zeg ik dat ik lesbi ben, werkt altijd
jup, is een lang verhaal kortom het komt er op neer, wist niet dat iemand je echt zo kapot kon maken..
bij mij wel als je hier tegen je vriendin aan danst ben je al gelijk lesbi
moet kunnen toch, er is toch niemand die deze topic gaat na lezen we praten teveel
Echt fucked up, hoe bepaalde mensen je kijk op de dingen, je hoop en dromen wreed kunnen verstoren ..
Maar je leert er van en de volgende keer ben je nog kieskeuriger en bewuster van alles en dat maakt het nog bijzonderder en intenser, als het eenmaal allemaal klopt en je jezelf laat gaan en kwetsbaar op durft te stellen
Echt fucked up, hoe bepaalde mensen je kijk op de dingen, je hoop en dromen wreed kunnen verstoren ..
Maar je leert er van en de volgende keer ben je nog kieskeuriger en bewuster van alles en dat maakt het nog bijzonderder en intenser, als het eenmaal allemaal klopt en je jezelf laat gaan en kwetsbaar op durft te stellen
jodekoeken
en me eenmaal laten gaan en kwetsbaar opstellen.. sja ik kan het nog steeds niet..
maar ik ervaar nog steeds dat als een jongen te dicht bij wil komen ik mezelf afsluit en het liefst heel hard weg ren
maar ben geen rasechte, ik is import
best zonde, ben de afgelopen 2,5 jaar achteraf gezien best leuke jongens tegen gekomen
maar ik heb gewoon 1 afwijking, ik ben een denk
en ook dat klinkt weer eng bekend
alhoewel ik nog best eens de mist in ga maar goed leer je ook weer van
nou eh, dat is wel het probleem..
het hele gebeuren heeft me te kieskeurig gemaakt, bijna geen 1 man voldoet aan die eisen die ik nu stel
en me eenmaal laten gaan en kwetsbaar opstellen.. sja ik kan het nog steeds niet..
ben ondertussen 2,5 jaar verder (na een hele nasleep van de relatie) maar ik heb pas echt sinds september rust in me hoofd.
Want als een bijzonder iemand, die echt bij je past, zich aanmeldt voelt ie dat perfect aan, heeft geduld genoeg en zal heel rustig je vertrouwen winnen
jij de mijne ook hoor liefje
jezus, tis alweer 12 uur
ik moet slapen om half 5 gaat de wekker weer
woensdag gelukkig vrij
truste liefje
truste aot & co
tijd gaat hard idd
ik ga met je mee schat
truste mensjes