van mij mogen ze doen wat ze willen zolang ik dinge die verder gaan dan kus op de mond geven het maar niet zie....
En dan kunnen ze genoeg zeggen van jah hetero's mogen dat ook dan denk ik: ja maar punt 1 kan ik me ook ergeren aan al te klef gedoe van heterostellen, en punt 2 die lopen dr meestal niet zo mee te koop als homo's (gay parade enzo, is dr voor hetero's niet, zomercarnaval gaat dr heel wat minder pikant aan toe bijv.)
daarbij is hetero zijn de norm (en hoop dat dat zo blijft, want anders vergrijst Nederland wel erg hard...) en moet iedereen zich maar aan ons aan passen. Moeten rokers immers ook bij niet rokers doen
ik bedoel zoals in amsterdam neuken in het park en dan zeggen dat de gemeente maar een schutting moet bouwen vind k echt idioot (n)
En dan kunnen ze genoeg zeggen van jah hetero's mogen dat ook dan denk ik: ja maar punt 1 kan ik me ook ergeren aan al te klef gedoe van heterostellen, en punt 2 die lopen dr meestal niet zo mee te koop als homo's (gay parade enzo, is dr voor hetero's niet, zomercarnaval gaat dr heel wat minder pikant aan toe bijv.)
daarbij is hetero zijn de norm (en hoop dat dat zo blijft, want anders vergrijst Nederland wel erg hard...) en moet iedereen zich maar aan ons aan passen. Moeten rokers immers ook bij niet rokers doen
ik bedoel zoals in amsterdam neuken in het park en dan zeggen dat de gemeente maar een schutting moet bouwen vind k echt idioot (n)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 12:30:Een jongen op mijn school zit de hele dag aan mn kop te zeike dat hij een hekel heeft aan homos en lesbies!!
heb een hekel aan zulke mensen...bang voor het onbekende of bang voor zijn eigen gevoelens...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 12:30:Hoe denken jullie daarover?
als je maar gelukkig bent...boeiend verder wat iemand zijn geaardheid is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:21:zijn super aardig en wat meer gevoelig dan de normale standaard jongens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:21:zijn tog gewoon normale mensen
wat is t nou.. zijn ze nou normaal of toch niet zo standaard
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 16:48:tuurlijk is het niet fout.. moeten ze helemaal zelf weten .
Mensen die het fout vinden moeten lekker terug in hun holletje gaan en niet meer eruit komen we leven tegenwoordig namelijk in het jaar 2006 ..alles kan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 12:30:Mijn vraag is.. Hoe denken jullie daarover?
dat ze die gast eens een keer in de homo darkroom moeten zetten ..
dat vindt ik ervan .
Seksuele voorkeur heb je en kies je zelf niet voor .. Die gast moet gewoon eens een koekje van eigen deeg krijgen .
Weet niet of je hem ergens op aan kan spreken .. maar gewoon doen ..
Mensen hoor jein hun waarde te laten . ook al ben je zelf niet Bi of Gay, heb je nog respect te hebben voor andermans levensstijl
Uitspraak van missbutterfly no1 op woensdag 28 juni 2006 om 18:48:snap niet waarom sommige mensen daar problemen mee hebben