Partyflock

Forumonderwerp · 859278

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
3 Juni in de HMH, de meester van de Trance....

TIESTO

Bron: Tiesto mailing.

Zeker aanwezig!

IN SEARCH OF SUNRISE 5 RELEASE PARTIES

Tiësto will celebrate the launch of his new In Search Of Sunrise 5 mix compilation on June 3rd 2006, in the Heineken Music Hall in Amsterdam. Almost two weeks later he will hit Brixton Academy in London on June 16th.

The new “in search of sunrise” CD will be in stores worldwide on April 25th. During the winter music conference in Miami a limited amount of CD’s will be released at “The Mansion “ on south beach. In London this releaseparty will be a special event for Tiësto as this is the first time that he will play Brixton academy and he will play a six hour solo set.

For the Amsterdam event an exclusive pre sale starts on Saturday March 25th at 10 am for the members of www.tiesto.com. A banner will be placed on the front page which will link you to the ticket sale page. Regular ticket sales will start April 8th 10am. Tickets for the Brixton Academy are already on sale and if you buy your ticket before March 31st you will get them at a reduced prize.

Tiësto: 'In Search of Sunrise 5 Celebration Party'
Where: Heineken Music Hall - Amsterdam
When: Saturday June 3rd 2006 – 10pm – 7am
Price: € 42.50 (excl. administration costs)
Tickets: pres sale through www.tiesto.com starts March 18th. Regular tickets sales starts
April 1st at 10am through Ticketservice, all big postal offices, VVV’s, GWK’s, AUB Ticketshop, 0900-3001250 (45 ct.p.m.) and www.ticketservice.nl.

:bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 17:39:
Nee duke Je snapt het niet he?

Wat denkje nou he.......?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 8 mei 2006 om 17:44:
Wat denkje nou he.......?

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 17:39:
Nee duke Je snapt het niet he?

MOONLIGHTPARY

Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 8 mei 2006 om 17:38:
Moonlight mmmm fijn weedje is dat

Trouwens allemaal off topic straks komt :x hier de boel afzeiken :x.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 8 mei 2006 om 17:48:
Trouwens allemaal off topic straks komt timmer hier de boel afzeiken

he schei jij dan ook uit dan!

Waarschuw beheerder
laatste twee nummers op CD 1 zijn ok super... kippevel momentje!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Over kippevelmomenten gesproken.....
Wie vorig jaar bij ISOS-4 was weet wat voor werelds set we daar te horen kregen !! Soo het dreund nog steeds na.

We kunnen lang of kort over goeie of slechte mixen discuseren, maar ik denk gewoon gewoon trug aan 29-04-2005 en kijk vooral uit naar 03-06-2006
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flo - 83 op dinsdag 9 mei 2006 om 20:12:
Wie vorig jaar bij ISOS-4 was weet wat voor werelds set we daar te horen kregen !! Soo het dreund nog steeds na.

Voor mij meer t gevoel: ik zweef nog steeds na.

Maar zeker een top 3 feest van 2005 :yes:

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen...wat een allejezus lekker cdtje ISOS5 :-) Dat beloofd wat voor over een paar weekjes :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:41:
Ik moet zeggen...wat een allejezus lekker cdtje ISOS5 Dat beloofd wat voor over een paar weekjes

cker weten.. helemaal los :P:P
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 9 mei 2006 om 20:14:
Maar zeker een top 3 feest van 2005

Nou ik denk dat het voor mij het beste feest van 2005 was hoor. Wat een nacht was dat. Ook vooral omdat er tussen de nieuwe ISOS4 plaatjes ook af en toe de oude ISOS platen werden gedraaid. Echt geweldig ook hoe heel de zaal los ging op die oude platen. Volgens mij was het hoogtepunt bij Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix). Toen ontplofte heel de zaal voor mijn gevoel op dat moment.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op donderdag 11 mei 2006 om 09:16:
Nou ik denk dat het voor mij het beste feest van 2005 was hoor. Wat een nacht was dat. Ook vooral omdat er tussen de nieuwe ISOS4 plaatjes ook af en toe de oude ISOS platen werden gedraaid. Echt geweldig ook hoe heel de zaal los ging op die oude platen. Volgens mij was het hoogtepunt bij Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix). Toen ontplofte heel de zaal voor mijn gevoel op dat moment

Absoluut om over de aankleding nog maar tezwijgen, wat gaaf was dat :yes:.

Heb nog wel ergens een filmpje, upload ik wel effe.

Gruwelijk :kwijl:
Waarschuw beheerder
http://www.megaupload.com/?d=B1663BRF

Filmpje ISOS 4. Duurt 3 minuten maar is veel op tezien. Zo hoort een feest in HMH tezijn :yes:

:cheer: Tiesto :cheeR:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaat niet door voor mij, ten eerste omdat ik geen kaarten heb, ten tweede kan ik ze gaan regelen maar kost het me 50 euro, ten derde Armin draait de volgende nacht in Amsterdam voor de helft van de prijs, ten vierde ik vind de sound van ISOS super maar absoluut niet voor zo grote HMH. Volgende keer beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 12 mei 2006 om 17:55:
Gaat niet door voor mij, ten eerste omdat ik geen kaarten heb, ten tweede kan ik ze gaan regelen maar kost het me 50 euro, ten derde Armin draait de volgende nacht in Amsterdam voor de helft van de prijs, ten vierde ik vind de sound van ISOS super maar absoluut niet voor zo grote HMH. Volgende keer beter

Kort gezegt je haakt dus af.

Jammer jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 12 mei 2006 om 17:55:
Gaat niet door voor mij

:frusty:

Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 12 mei 2006 om 18:05:
ik vind de sound van ISOS super maar absoluut niet voor zo grote HMH.

Dit is dan weer echt AvB fan BULLSHIT :S
Jammer...

Je hebt geen idee, hoeveel mensen het vorig jaar het beste feest van t jaar vonden.
Including me, ik zei wel top 3.. maar ik vond het samen met Armin Only het beste wat 2005 me heeft gebracht qua feesten :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 12 mei 2006 om 18:23:
Dit is dan weer echt AvB fan BULLSHIT
Jammer...

Je hebt geen idee, hoeveel mensen het vorig jaar het beste feest van t jaar vonden.
Including me, ik zei wel top 3.. maar ik vond het samen met Armin Only het beste wat 2005 me heeft gebracht qua feesten

Voor jou was het het beste feest, maar in de HMH staat het merendeel van het volk grotendeels stil zeker achterin, jij stond toen voorin,daar ging het best los, maar achteraan liep ik rond, stonden gewoon mensen met een biertje in de hand rond te kijken. Daarom vind ik de HMH helemaal niet zo super locatie. je zag ook tijdens de Armadanight dat de wat softere platen van Armin het minder goed deden toen hij hardere platen ging draaien ging het wel goed los, maar het probleem met ISOS hoofdzakelijk softe platen en dat vind het HMH publiek niet veel.
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 12 mei 2006 om 18:05:
Kort gezegt je haakt dus af.

Jammer jammer

Wat is afhaken?

Ik ''haak af'' om de volgende redenen:

- Prijskaartje is belachelijk duur

- HMH is een mindere tent met name het publiek

- Armadanight is goedkoper met een leukere tent en betere dj's. En dat voor een mindere prijs.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HMH :cheer:
Prijs valt mij niet tegen ik ben weleens meer kwijt geweest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 12 mei 2006 om 18:28:
- Prijskaartje is belachelijk duur

Onzin. KOst percies 10 euro meer als armin in de HMH. Download het filmpje eens van isos 4, kan je zien waarom het duurdere is aankleding is gewoon gruwelijk. Geloof 2 multi colour lasers en 10 gewone ja dat kost meer als een paar gekleurde lampje.

- HMH is een mindere tent met name het publiek

Waar je dat nou weer vandaan haalt. Meeste party mensen zweren bij de HMH. Maar goed kan is jou mening.

Armadanight is goedkoper met een leukere tent en betere dj's. En dat voor een mindere prijs

Naar jou mening wel ja. Betere dj's klpt feitelijk dus niet en het is op zondag :s.

Duke (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 12 mei 2006 om 18:50:
Waar je dat nou weer vandaan haalt. Meeste party mensen zweren bij de HMH. Maar goed kan is jou mening.

Party mensen, maar het is belangrijk dat een hele zaal losgaat, en niet alleen de 30 rijen en dat is in de hmh vaak het geval, afgelopen koninginnenacht was dat ook weer duidelijk te zien
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 12 mei 2006 om 18:50:
Naar jou mening wel ja. Betere dj's klpt feitelijk dus niet en het is op zondag

Heerlijk juist, de volgende dag is het pinksteren:) Wat wil je nog meer;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 12 mei 2006 om 19:09:
en niet alleen de 30 rijen en dat is in de hmh vaak het geval

Gebeurt overal, heeft helemaal niks met de hele HMH temaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 12 mei 2006 om 19:11:
Gebeurt overal, heeft helemaal niks met de hele HMH temaken

In kleinere clubs absoluut niet komt veel partyvolk maar daar kan jij niet over mee praten, jij hoort ook bij het dagjesvolk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 12 mei 2006 om 19:18:
In kleinere clubs absoluut niet komt veel partyvolk maar daar kan jij niet over mee praten, jij hoort ook bij het dagjesvolk.

:roflol:

hahahha wat een onzin :roflol:
Waarschuw beheerder
Ben slechts een keer in HMH geweest, maar is wel duidelijk te merken dat HMH echt voor muziekevenementen gebouwd is. Het geluid is er echt super en dat je ff kunt zitten stoom afblazen en toch niks hoeft missen van je concert is gewoon super.

Dat AVB fan nogal de neiging heeft dingen volledig zwart-wit te bekijken waren we al wel langer achter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 12 mei 2006 om 19:09:
Party mensen, maar het is belangrijk dat een hele zaal losgaat, en niet alleen de 30 rijen en dat is in de hmh vaak het geval, afgelopen koninginnenacht was dat ook weer duidelijk te zien

Wat maakt t eigenlijk uit?
Als jij als persoon, met de mensen om je heen het geweldig leuk hebt???

En idd, wat Duke zegt, is overal, in iedere tent, ook in bv een Asta of een Melkweg. Natuurlijk die 30 rijen zijn dan zowat de hele zaal. Maar jeetje kijk toch s niet zo somber overal naar... je hebt zelf ook genoten afgelopen Armada in de HMH... eerlijk is eerlijk!

Afijn.. ook zonder jou wordt dit een formiweldigeindefantakolosachig mooi feest.

Punt!
Waarschuw beheerder
Vandaag de ISOS 5 Vinyl Sampler gekocht.

Favorieten zijn:

* Electro Prompt - Beside Me (in het begin niet echt gek van maar das ondertss helemaal veranderd :))
* Tom Cloud - Told You So (vocal is schitterend)
* AM - Arise
* Estuera - Tales From The South (2 van zijn beste nrs doorheen gehaald (y))
Waarschuw beheerder
donateur
HMH is een mindere tent met name het publiek

:s:s
Armadanight is goedkoper met een leukere tent en betere dj's. En dat voor een mindere prijs

wat wil je nou ik dacht dat dit feest ook in hmh werd gehouden..

en betere dj's ? :/

:no:
Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3 weken te gaan :cheer:
Waarschuw beheerder
Nog maar 3 weken en dan :bounce: :bounce: :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe, ben je weer online!!!
Das een poos geleden zeg.
Waarschuw beheerder
jups 6 wekwen ofzo.myn gehegeugen was stuk.

Waarschuw beheerder
geheugen stuk? PC ook al aan de :xtc: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 14:59:
geheugen stuk? PC ook al aan de :xtc:

:D

Waarschuw beheerder

God, ben je weer mensen uit hun tent aan het lokken??

Dagjesvolk hahahaha.... Ik weet nu al dat duke geen dagjesvolk is, en veeel meer clubs van binnen heeft gezien dan dat jij je voor kan stellen!
Waarschuw beheerder
Nou na dat ik de illegale versie helemaal scheel gedraaid had heb ik vandaag toch maar het originaal gekocht.
Mooie foto's in de cover!
Waarschuw beheerder
:respect: Tiesto :respect:

:cheer: The number one son :cheer:

Waarschuw beheerder
ik kan me ook echt niet meer wachten :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil er eigenlijk naar toe maar heb geen kaartje :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 14 mei 2006 om 05:48:
ik wil er eigenlijk naar toe maar heb geen kaartje

Dat valt me tegen van je Snack.Had op zijn minst wel verwacht dat jij al een kaart zou hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Darkzone op zondag 14 mei 2006 om 05:50:
Dat valt me tegen van je Snack.Had op zijn minst wel verwacht dat jij al een kaart zou hebben.

Komt door mijn tentamens wist niet of ik al klaar zou zijn :O en tegen de tijd dat ik kaarten wilde halen was het al uitverkocht en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om foto's te schieten (staan al wat andere fotografen die graag willen gaan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 14 mei 2006 om 06:37:
ik heb eigenlijk niet zoveel zin om foto's te schieten (staan al wat andere fotografen die graag willen gaan)

Is misschien wel de enigste manier om nog naar binnen te komen voor een leuke prijs
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder

Armin op de Ocean Diva gaat ook nooit helemaal los de helft hangt ook aan de zijkant of in een andere ruimte.

HMH is een mindere tent met name het publiek

Dit is echt grote onzin bijna iedereen die in de HMH geweest is vind het de beste lokatie die er is, als hier de bassen uit de speakers knallen gaat het echt wel los.
Spreek hier echt uit ervaring ben er al veel geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op zondag 14 mei 2006 om 11:15:
Dit is echt grote onzin bijna iedereen die in de HMH geweest is vind het de beste lokatie die er is, als hier de bassen uit de speakers knallen gaat het echt wel los.
Spreek hier echt uit ervaring ben er al veel geweest.

Ik spreek niet over het geluid. Ik spreek over de sfeer en het losgaan in de HMH. Op de Ocean Diva gaat het tijdens set van Armin altijd helemaal los

*reactie op verwijderd bericht*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hello boys and girls of partyflock here i am.Caroline the good girlfriend of goldrush.i wil visit you on tiesto.:bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 mei 2006 om 11:45:
hello boys and girls of partyflock here i am.Caroline the good girlfriend of goldrush.i wil visit you on tiesto.

hello sweets so there you are :p :p

Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 mei 2006 om 11:45:
hello boys and girls of partyflock here i am.Caroline the good girlfriend of goldrush.i wil visit you on tiesto.

Hey Caroline!! I've heard a lot about you :) Hope to see you @ Tiesto!
laatste aanpassing door een beheerder