wie heeft er ervaring met parenclubs
Niks voor mij
Het schijnt DE erotische vorm van uitgaan te zijn
Het schijnt DE erotische vorm van uitgaan te zijn...
Idd Rieuwert, allemaal lelijke mensen.....wel eens geweest dan? Of denk je dat?
Nou Paul,valt me op dat als er iets over parenclubs op tv is,dat het lelijke mensen zijn vandaar m'n uitspraak.
Maar misschien kun jij verandering brengen in mijn vertekend beeld van parenclubs?
Dat ben ik met je eens....verbazingwekkend genoeg ziet t er dan idd niet aanlokkelijk uit....
Denk dat veel jonge mensen gewoon niet in beeld willen en er zijn ook zat betere clubs die gewoon ook niet op tcv komen
Haha ik probeer je echt niet te overtuigen....maar ja heb gewoon zelf andere ervaringen ermee
zo is het maar net
haha de sling is ook erg leuk hoor.....echt een aanrader hahahahah
Zo ver ben ik niet gekomen, ik ben een beginner zeg maar
Dat vond ik nog even iets te veel van het goede, maar wil het best een keer doen
Ik keek de eerste keer lekker de kat uit de boom zeg maar en daarna werd het steeds leuker laatste aanpassing 6 april 2006 15:49
doe alles in je eigen tempo, vooral niks overhaasten, en niks met tegenzin doen dan kan je daar een hele leuke tijd hebben.
ik ga niet voor de sex heen, het is maar 1x voor gekomen dat ik daar sex had en het was een vriend van me, ik zou daar nooit sex willen hebben met een onbekend iemand..
maar er komen ook veel vrijgezelle mannen die daar ff willen scoren maar kan zeggen dat ze meer kans hebben bij de hoeren, tegenwoordig is het gewoon een uitgaans gelegenheid met een erotisch tintje
tis ook wel erg met je gesteld als je alleen in een parenclub aan je trekken DENKT te komen
Zeker, en een beetje goede club let er wel een beetje op dat er niet te veel vrijgezellen binnen komen hoor. Die verpesten de sfeer nogal vind ik namelijk...
ja das waar, die club waar ik kom krijgt de man niet eens een waarschuwing maar ligt er direct uit ( als er een klacht over diegene binnen komt )