wie heeft er ervaring met parenclubs
Niks voor mij
Het schijnt DE erotische vorm van uitgaan te zijn
Het schijnt DE erotische vorm van uitgaan te zijn...
Idd Rieuwert, allemaal lelijke mensen.....wel eens geweest dan? Of denk je dat?
Nou Paul,valt me op dat als er iets over parenclubs op tv is,dat het lelijke mensen zijn vandaar m'n uitspraak.
Maar misschien kun jij verandering brengen in mijn vertekend beeld van parenclubs?
Dat ben ik met je eens....verbazingwekkend genoeg ziet t er dan idd niet aanlokkelijk uit....
Denk dat veel jonge mensen gewoon niet in beeld willen en er zijn ook zat betere clubs die gewoon ook niet op tcv komen
Haha ik probeer je echt niet te overtuigen....maar ja heb gewoon zelf andere ervaringen ermee
zo is het maar net
haha de sling is ook erg leuk hoor.....echt een aanrader hahahahah
Zo ver ben ik niet gekomen, ik ben een beginner zeg maar
Dat vond ik nog even iets te veel van het goede, maar wil het best een keer doen
Ik keek de eerste keer lekker de kat uit de boom zeg maar en daarna werd het steeds leuker laatste aanpassing 6 april 2006 15:49
doe alles in je eigen tempo, vooral niks overhaasten, en niks met tegenzin doen dan kan je daar een hele leuke tijd hebben.
ik ga niet voor de sex heen, het is maar 1x voor gekomen dat ik daar sex had en het was een vriend van me, ik zou daar nooit sex willen hebben met een onbekend iemand..
maar er komen ook veel vrijgezelle mannen die daar ff willen scoren maar kan zeggen dat ze meer kans hebben bij de hoeren, tegenwoordig is het gewoon een uitgaans gelegenheid met een erotisch tintje
tis ook wel erg met je gesteld als je alleen in een parenclub aan je trekken DENKT te komen
Zeker, en een beetje goede club let er wel een beetje op dat er niet te veel vrijgezellen binnen komen hoor. Die verpesten de sfeer nogal vind ik namelijk...
ja das waar, die club waar ik kom krijgt de man niet eens een waarschuwing maar ligt er direct uit ( als er een klacht over diegene binnen komt )
a ik vind ....sex moet iets moois zijn ( dat geef ik mn kids ook mee )
sex moet ook ranzig zijnsoms
*edit*
maar laat je kids daar later zelf maar achter komen
maar tuurlijk het is niet zo dat sex iets is om alleen maar tussen de lakens te hebben hoor, maar ik bedoel dat ik niet zo maar plat ga voor een vent daar is iets meer voor nodig
die edit stond niks
maar ik vond kids en (ranzige) sex niet echt een fijne combo
wil je wel pben hoor0-)
als je gaat, ga dan naar fun 4 two, dat is absoluut de mooiste!!!
Inderdaad. En een hele nette. Beneden mag je ook helemaal geen sex hebben. Dus het is echt niet zo dat je alleen maar neukende mensen ziet.
Vooral in de zomer is leuk.
Dan hebben ze een bbq buiten ( en travassi komt weleens optreden )
Best prijzig, maar dan heb je ook wat. En heel de dag eten en drinken
zelf ben ik alleen nog maar in de fata morgana geweest maar de sfeer is daar ook erg relaxt echt een aanrader!!
Waar is die fata Morgana ? Die ken ik niet ...
die zit bij muiden richting almere
die vond ik zelf niet zo boeiend
maar smaken verschillen
Maak je er gewoon een weekendje uit van....
Of......heb je je vriend nog niet overtuigd?
Hey, wie heeft er ervaring met parenclubs?
Het schijnt DE erotische vorm van uitgaan te zijn...
Welke verwachtingen zouden jullie hebben?
Grtz Preciouspain
Als ik ga,dan zeker naar fun4two!
Ik heb die website gezien en lijkt me
een mooie parenclub
sommige mensen willen het gewoon eens zien, zonder dat ze afgelikt zijn.
wie heeft er ervaring met parenclubs?
Beneden mag je ook helemaal geen sex hebben
ik vond fata morgana erg styfjes, en je moet om 11 uur uit de kleren.
nee ik wil geen verplichtingen in een club en wil dragen wat ik zelf leuk vind, de club waar ik komen hebben ze geen enkele verplichting
wij ?
heb het nog niet gedaan maar de kick lijkt me wel wat
ik ga a.s zaterdag weer heen
kan ook..
Ik ben erg wat betreft tijd.. heb nooit tijd voor mn vrienden, alleen snachts.. wat dat betreft ben ik erg