| Betreft: | evenement: Mystery Land, zaterdag 26 augustus 2006 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zijn er nog leuke suggesties voor de afterparty's?
ik moet eerlijk toegeven dat mijn werk eronder begint te lijden.
ik heb teveel zin en daarom
zit ik teveel op internet.
en maandag heb ik nog maar een kleine kwart van me hersencellen over.
Sorry baas...
Redelijk positief...
Tis alweer veranderd...
Ik heb altijd al veel respect gehad voor partygangers die in de stromende regen "gewoon" blijven feesten.
ff een vraagie mensen, weet iemand misschien of die parkeerplaatsen daar een beetje relaxed zijn of kom ik met me wagen vast te zitten in de blub?
shit man 1 of ander prijsvraag gewonnen van Bacardi, nu mag ik op het terrein overnachten vrij op zat + voedsel etc! hehe best wel geinig om wakker te worden op het land van mystery.... (al zijn de tenten op drijvende vlotten in et water geloof ik)
maf he!
omdat het regent weet je zkr dat er alleen maar mensen zijn die komen om er een topdag van te maken
regen boeit me niks meer.
heb er nog geen zin in
Ik heb er nu ook nog geen zak zin in.....kutweer!!
ID&T mail:
Drugsbeleid
Ter voorkoming van misverstanden of teleurstellingen vinden wij het als organisator van Mystery Land belangrijk om onze bezoekers op de hoogte te stellen van het beleid met betrekking tot ( soft ) drugs, dat door het Openbaar Ministerie is afgekondigd voor de komende editie van Mystery Land.
Er geldt een ZERO TOLERANCE drugsbeleid; dat betekent dus dat er naast harddrugs ook géén softdrugs het op festivalterrein mag worden meegenomen. Ook geen kleine hoeveelheid voor eigen gebruik! Een gebruikshoeveelheid van maximaal 5 gram softdrugs wordt dus door de politie bij de ingang in beslag genomen. Als er meer dan 5 gram wordt aangetroffen zal de politie overgaan tot aanhouding.
weet iemand misschien of die parkeerplaatsen daar een beetje relaxed zijn of kom ik met me wagen vast te zitten in de blub?
géén softdrugs het op festivalterrein mag worden meegenomen. Ook geen kleine hoeveelheid voor eigen gebruik! Een gebruikshoeveelheid van maximaal 5 gram softdrugs wordt dus door de politie bij de ingang in beslag genomen.