Partyflock

Forumonderwerp · 858956
18627x bekeken
Betreft: evenement: Mystery Land, zaterdag 26 augustus 2006 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is er ook zo Mysterieus :p?
Ik bedoel; voor wie is Mystery land ook echt het mooiste feest van het jaar?
(naartoe-leef topic:D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 01:54:
voor wie is Mystery land ook echt het mooiste feest van het jaar

ik ben in 1997 voor het laatst geweest8)
dus ik ben benieuwd dit jaar:yes:
Waarschuw beheerder
klink goed bertus skills
Waarschuw beheerder
ik moet eerlijk toegeven dat mijn werk eronder begint te lijden.

ik heb teveel zin en daarom
zit ik teveel op internet.

en maandag heb ik nog maar een kleine kwart van me hersencellen over.

Sorry baas...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M'EXCUSIE op woensdag 23 augustus 2006 om 15:10:
ik moet eerlijk toegeven dat mijn werk eronder begint te lijden.

ik heb teveel zin en daarom
zit ik teveel op internet.

en maandag heb ik nog maar een kleine kwart van me hersencellen over.

Sorry baas...

whahahaha heej das een probleem die ik ken. Ben me tog een party onrustig pfff word gek van me zelf

Waarschuw beheerder
:bounce:!!!Vanaf 18.45 LOOS bij Q-Dance!!!:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op dinsdag 22 augustus 2006 om 21:49:
1930 Ricky Rivaro
2230 Chuckie 3hr Set
Close

Aaaaha.
Waarschuw beheerder
http://www.zoover.nl/destination/single/vrwweather.aspx?destinationId=52221

Redelijk positief...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Juulke op woensdag 23 augustus 2006 om 17:40:
Redelijk positief...

Pff, ik had vanmorgen op die site gekeken en toen stond er toch echt wat negatievers hoor.

Nah ja, ik heb pocho's kunnen scoren, doe m'n oude(rwetse) maar oh zo lekkerlopende en tamelijk waterdichte puntlaarzen aan en hoppaaaa, gáán!

Ik heb er zin in. Denk dat het, naast Eclipse, veel ronddwalen wordt, heerlijk :)
Waarschuw beheerder
Iemand nog 2 kaartjes kopen?
voor € 90
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op woensdag 23 augustus 2006 om 17:40:
http://www.zoover.nl/destination/single/vrwweather.aspx?destinationId=52221

Redelijk positief...

Tis alweer veranderd...:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Juulke op woensdag 23 augustus 2006 om 18:20:
Tis alweer veranderd...

Ik heb altijd al veel respect gehad voor partygangers die in de stromende regen "gewoon" blijven feesten.
Ik word toch altijd een beetje sjaggie door regen en overvolle stink tenten.
Maar ja... laten we maar afwachten en vooral positief blijven :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Weertje zoals vandaag :D Zou echt top zijn!

Los gaat het zoiezo :jaja:

Morgen laatste dagje werken :) En dan wat voorbereidingen treffen(y).

:bounce: Ik Word Gek! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
kaartje kaartje kaartje
Waarschuw beheerder
ff een vraagie mensen, weet iemand misschien of die parkeerplaatsen daar een beetje relaxed zijn of kom ik met me wagen vast te zitten in de blub?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dreetjah op woensdag 23 augustus 2006 om 19:23:
ff een vraagie mensen, weet iemand misschien of die parkeerplaatsen daar een beetje relaxed zijn of kom ik met me wagen vast te zitten in de blub?

is allemaal redelijk te doen, wat ik me ervan kan herinneren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:33:
Ik heb altijd al veel respect gehad voor partygangers die in de stromende regen "gewoon" blijven feesten.

Had je laatst op Blauer See moeten zien!!! Stromende regen voor 2u lang, maar iedereen bleef staan en ging 2x zo hard los!!!:D

Maar goed..dat was Duitsland...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Van mij wel ;-)

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 01:35:
mag je een digitale camera meenemen?

:yes:

Wordt zelfs aangemoedigd
Waarschuw beheerder

Absoluut goed te doen, alleen moet je wel ff goed kijken hoe of waar je em neer zet. Vorig jaar stonden wij overigens op een grasveld naast claus party house
Waarschuw beheerder
Ik heb begrepen dat ze daar alleen compact camera's mee bedoelen,dus geen semi-prof.(digitaal spiegelreflex):(
Toch jammer, laat ik die van mij voor de zekerheid maar thuis. Dan lekker lopen kl*ten met een telefoontje.:[
Waarschuw beheerder
:cheer: Nog 2 dagen en dan is t zover :bounce:

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaa,,,lekker nog twee dagen,,,morgen vrij,,,lekker chillen,,,dan is het eindelijk zover!!!
En ja digi mag mee,,,staat op de site !!!,,,das beter dan DV

En het weer,,,ach ik zie wel,,,maar volgens mij komt dat wel goed,,,zal er niet minder om feesten,,,:-)
Waarschuw beheerder
booka shade, bug, moonbootica, korsakoff, junkie xl live, hawtin! dat moet m zijn! oh dave clarke!

Waarschuw beheerder
heb er zin in....... en nu maar hopen op mooi weer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 12:30:
heb er zin in....... en nu maar hopen op mooi weer!

Vrees dat hoop niet genoeg is.

Bidden misschien :d
Waarschuw beheerder
shit man 1 of ander prijsvraag gewonnen van Bacardi, nu mag ik op het terrein overnachten vrij op zat + voedsel etc! hehe best wel geinig om wakker te worden op het land van mystery.... (al zijn de tenten op drijvende vlotten in et water geloof ik :P)

maf he!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Syce houst van jou op donderdag 24 augustus 2006 om 13:00:
shit man 1 of ander prijsvraag gewonnen van Bacardi, nu mag ik op het terrein overnachten vrij op zat + voedsel etc! hehe best wel geinig om wakker te worden op het land van mystery.... (al zijn de tenten op drijvende vlotten in et water geloof ik ;p )

maf he!

Haha, het Bacardi Breezer-Watercamp(y).
Dan word je gewoon wakker op ML, werelds!
Have fun daar, man!
Ik zie je al gaan op je vlotje ;)
Waarschuw beheerder
ja jonge relaxed man van dat waterkamp, ben je er lekker vroeg bij!!!

En qua weer.... ik verwacht er ook niet veel van, maar ik doe gewoon een dikke regenjas aan, en gewoon lekker feesten!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M'EXCUSIE op donderdag 24 augustus 2006 om 14:27:
gewoon lekker feesten!!!

:yes: omdat het regent weet je zkr dat er alleen maar mensen zijn die komen om er een topdag van te maken :D
Waarschuw beheerder
Volgens weeronline.nl krijgen we in de ochtend een bui en wordt t in de middag bewolkt met wat zon.
Temp 16 t/m 21 graden.

Valt wel mee denk ik.
Waarschuw beheerder
goed nieuws :YES:
Waarschuw beheerder
ja ofniet dan augy, gewoon dikke shijt aan de regen en tekeer gaan als een malle!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op donderdag 24 augustus 2006 om 14:36:
omdat het regent weet je zkr dat er alleen maar mensen zijn die komen om er een topdag van te maken

ach regen kan ook goed uitpakken..op blauersee in duitsland begon het ook redelijk hard te regenen.Iedereen bleef staan en sven vath ging alleen maar nog vetter draaien. iedereen zeiknat los inde regen...was echt zooo vet om mee te maken

Waarschuw beheerder
net kaartje gehaalt:)

regen boeit me niks meer.

na Emporium weet ik toch zeker dat ik het kutste weer voor een buitenfeest al heb gehad, erger kan niet.:d

zaterdag lekker met zijn allen een super feestje van maken:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Consumptiemunten inruilen voor MP3's van Dance-Tunes.com.

Feestgangers op Mysteryland hoeven niet meer te blijven zitten met overgebleven munten. Munten die overgebleven zijn kunnen namelijk tussen 19.00 en 23.00 op de dag van het evenement worden ingeruild tegen downloads van de legale MP3 downloadsite Dance-Tunes.com.

Zaterdag 26 augustus a.s. zal de afsluiter van het zomerfestivalseizoen plaatsvinden. Voorzien van een brede line-up zullen tijdens Mysteryland onder andere namen optreden als Sven Vath, Dave Clarke, Chuckie, Felix Da Housecat, David Guetta, Erick E, Dana, Gregor Salto, Richie Hawtin en vele anderen.

Diezelfde dag kunnen tussen 19.00 en 23.00 uur overgebleven munten bij de kassa’s, die bij de uitgangen staan, worden ingewisseld tegen MP3-downloads van Dance-Tunes.com. Voor elke ingeleverde hele munt ontvangt de bezoeker een tegoedbon met drie credits die, afhankelijk van het benodigde aantal voor een tune, via www.Dance-Tunes.com zijn te gebruiken voor het downloaden van diverse MP3’s.

Via Dance-Tunes.com zullen o.a. een speciale Mysteryland download-compilatie, DJ-sets en Mysteryland Podcasts na het evenement beschikbaar zijn. Ook hebben klanten op Dance-Tunes.com keus uit meer dan 100.000 dance MP3’s die met de tegoedbon van Mysteryland of tegen betaling vanaf 0,99 Euro kunnen worden gedownload.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:00:
regen boeit me niks meer.

:D

Denk persoonlijk, dat het met regen wel mee zal vallen, maar het terrein is natuurlijk al lang niet meer in goede conditie. Dus het belangrijkste is goed schoeisel :yes:

Ik heb me toch een zin!!!!! :9

En, ik zit steeds meer aan James Holden te denken om mee af te sluiten....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op donderdag 24 augustus 2006 om 18:21:
Dus het belangrijkste is goed schoeisel

Ik ga voor waterschoenen deze keer(y).
Waarschuw beheerder
heb er nog geen zin in :/
komt hoop ik nog:P

Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Ik heb er nu ook nog geen zak zin in.....kutweer!!
Waarschuw beheerder
Heerlijk ronddwalen op het terrein zaterdag :respect: Overal effe kijken en zeker niet de Box op de berg vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wesley:bye: op donderdag 24 augustus 2006 om 18:39:
heb er nog geen zin in

Komt wel... zaterdagochtend, als je wakker wordt... :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 18:47:
Ik heb er nu ook nog geen zak zin in.....kutweer!!

Joh, laat dat weer toch!Kan je toch niks aan veranderen.
Dus beter je erin te schikken, het ergste verwachten, dan valt het altijd mee ;)
Gewoon goeie schoenen aan, vest mee, poncho mee, en gáán!!
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T mail:

Drugsbeleid
Ter voorkoming van misverstanden of teleurstellingen vinden wij het als organisator van Mystery Land belangrijk om onze bezoekers op de hoogte te stellen van het beleid met betrekking tot ( soft ) drugs, dat door het Openbaar Ministerie is afgekondigd voor de komende editie van Mystery Land.

Er geldt een ZERO TOLERANCE drugsbeleid; dat betekent dus dat er naast harddrugs ook géén softdrugs het op festivalterrein mag worden meegenomen. Ook geen kleine hoeveelheid voor eigen gebruik! Een gebruikshoeveelheid van maximaal 5 gram softdrugs wordt dus door de politie bij de ingang in beslag genomen. Als er meer dan 5 gram wordt aangetroffen zal de politie overgaan tot aanhouding.

U zijt gewaarschuwd :)

Waarschuw beheerder
vind ik dus nergens op slaan he dat je geen hasj mag meenemen alsof dat de sfeer verpest ofzo
Uitspraak van bloesem op donderdag 24 augustus 2006 om 19:50:
ID&T mail:

Drugsbeleid
Ter voorkoming van misverstanden of teleurstellingen vinden wij het als organisator van Mystery Land belangrijk om onze bezoekers op de hoogte te stellen van het beleid met betrekking tot ( soft ) drugs, dat door het Openbaar Ministerie is afgekondigd voor de komende editie van Mystery Land.

Er geldt een ZERO TOLERANCE drugsbeleid; dat betekent dus dat er naast harddrugs ook géén softdrugs het op festivalterrein mag worden meegenomen. Ook geen kleine hoeveelheid voor eigen gebruik! Een gebruikshoeveelheid van maximaal 5 gram softdrugs wordt dus door de politie bij de ingang in beslag genomen. Als er meer dan 5 gram wordt aangetroffen zal de politie overgaan tot aanhouding.

Waarschuw beheerder
weet iemand misschien of die parkeerplaatsen daar een beetje relaxed zijn of kom ik met me wagen vast te zitten in de blub?

Is goed te doen daar.
Vast niet zo erg als op Emporium als je je auto in een weiland moet zetten en je deur nog maar net open gaat omdat je auto zo ver is gezakt :S

Morgen lekker vrij, kan ik nog even lekker ontspannen :p

Schijnt nou ook nog een secret stage te komen met hardere stylen, ben benieuwd wat dat gaat worden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 24 augustus 2006 om 19:50:
géén softdrugs het op festivalterrein mag worden meegenomen. Ook geen kleine hoeveelheid voor eigen gebruik! Een gebruikshoeveelheid van maximaal 5 gram softdrugs wordt dus door de politie bij de ingang in beslag genomen.

ik vind dit nog steeds bullshit! we leven in Nederland waar je mag blowen ,waarom dan niet op een festival...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op donderdag 24 augustus 2006 om 20:29:
ik vind dit nog steeds bullshit!

Waanzin he? Overal in Nederland mag je blowen behalve binnen de poorten van een festival waar iedereen zich wel helemaal laveloos mag zuipen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
De Blackbox
[img width=568 height=426 cacheid=000cd2940024e45b13bbfecc1a018b86ca]http://img247.imageshack.us/img247/5951/02yo5.jpg[/img]

Ziet er wel geinig uit...

Schijnt nou ook nog een secret stage te komen met hardere stylen, ben benieuwd wat dat gaat worden

Zou dit er iets mee te maken hebben....?

[img width=568 height=426 cacheid=00095b98001a9eaa5eb91ceb1a018b86ca]http://img213.imageshack.us/img213/5461/04wl1.jpg[/img]

Q stage ziet er ook wel groot uit!

[img width=568 height=426]http://img247.imageshack.us/img247/3605/05de5.jpg[/img]

Word vast gezellig zaterdag :bounce: :bier: