Partyflock

Forumonderwerp · 858956
18185x bekeken
Betreft: evenement: Mystery Land, zaterdag 26 augustus 2006 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is er ook zo Mysterieus :p?
Ik bedoel; voor wie is Mystery land ook echt het mooiste feest van het jaar?
(naartoe-leef topic:D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij blijft vet he;p vind ik dan..:D
Waarschuw beheerder
dj sneak, die is pas vet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat de goede mysterylands niet meer zijn vroeger was het nog wat jammer genoeg niet mee gemaakt waarom maken ze niet weer is een editie met hardcore erbij

Waarschuw beheerder
line up is echt dik (Y)
Waarschuw beheerder
Q-Dance
In de line-up staan dj's die stuk voor stuk een onberispelijke muzikale reputatie hebben opgebouwd in de hardstyle, hardcore, schranz, hardtrance, industrial en aanverwante dancestijlen.

Waar is die Schranz dan! :/

Mis een beetje de Hard Techo op de line-up, voor de rest is die top.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 23 mei 2006 om 16:22:
Waar is die Schranz dan!

Mis een beetje de Hard Techo op de line-up, voor de rest is die top.

was idd wel tof geweest wat hardtechno
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op dinsdag 23 mei 2006 om 14:40:
dj sneak, die is pas vet

Op innercity gezien, is idd zéér vet ja:D
Waarschuw beheerder
T begint echt nu al te kriebelen....
PARTY PART PARTY

12 HOURS PARTY PEOPLE

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Victorine op woensdag 24 mei 2006 om 12:20:
12 HOURS PARTY PEOPLE

Uitspraak van Fosforic op dinsdag 23 mei 2006 om 21:08:
Heb er zoveel zin in!!!

Uitspraak van Victorine op woensdag 24 mei 2006 om 12:20:
PARTY PART PARTY

Uitspraak van LIBOH op dinsdag 23 mei 2006 om 16:22:
top.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 16:15:
echt dik

Uitspraak van Paxlie op dinsdag 23 mei 2006 om 14:40:
vet

Uitspraak van TyCorZ op donderdag 18 mei 2006 om 21:54:
zeker weten van wel!!

Waarschuw beheerder
kom speciaal naar nederland voor dit feest man ;)

elk jaar weer een ontzettend gaaf feest!! wil het ook deze keer niet missen!! ben zwaar benieuwd hoe het zal zijn om roog niet in een van de intiemere stages te horen..

maar vind de line-up weer erg lekker.. en idd ik begrijp ook niet waarom mensen voor 1 stage gaan.. ik loop de avondvierdaagse op deze dag.. en dan snel, om zo min mogelijk te missen..
Waarschuw beheerder
donateur
1 juli 2006

Ground Zero: The Mystery Land reunion

------------------

26 augustus 2006

Enjoy my land: Duncan's fundraising event
Waarschuw beheerder
donateur
Niet aanwezig! :no:

Er staan wel een aantal leuke namen tussen, maar een groot deel van de line-up kan mij niet echt boeien en om daar €60 voor uit te geven! Nee ik heb het er niet voor over waar alleen de jump en een aantal namen van de Q-dance stage mij kunnen boeien!

Waarschuw beheerder
maakt me geen reet uit betaal 50 euro voor 1 stage en dat is Q de rest boeit me niet !!! hopen dat zany afsluit? in iedergeval wel wat hardcore laaste half uur?!!!
hmmm q-base zeker, en dan wordt eht mysteryland of sensation black (of beide:P), maar denk dat ik dit keer sensation kies boven mysteryland ookal wil ik mysteryland een keer meemaken:), heb die dvd van 2004!, echt geweldigo:)
Waarschuw beheerder
Mysteryland is het net niet......qua publiek dan. Onderbouwen? Over smaak valt niet te twisten.
Is gewoon mijn mening dus :)
Waarschuw beheerder
mystery land is juist zo bijzonder omdat als je gaat dwalen je op verlaten plekken terecht kan komen vol met verassingen. ik vond het vorig jaar het feessie van t jaar. aankleding is geweldig. ik heb bijna geen tent bezocht.

het is een ondekking (mystery)

maar eerst nog even free your mind! t word mooi weer, echt het begin van het festival seizoen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DSYNER op maandag 29 mei 2006 om 22:08:
maar eerst nog even free your mind! t word mooi weer, echt het begin van het festival seizoen!

Yes! Heb ik ook mega-veel ZIN in ja(y)

Weertje ziet er voorlopig goed uit!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik hem dit jaar toch een keer skip en naar Decibel ga. Nu al 3 jaar achter elkaar naar Mysteryland geweest misschien tijd voor iets anders.
Waarschuw beheerder
twijfel meer en meer over mysteryland.

vind de line-up niet echt super. Ik zou er dan alleen heen gaan voor de sfeer en 2 area's :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DSYNER op maandag 29 mei 2006 om 22:08:
mystery land is juist zo bijzonder omdat als je gaat dwalen je op verlaten plekken terecht kan komen vol met verassingen.

:yes:
Uitspraak van Drazzic op dinsdag 30 mei 2006 om 10:33:
Ik denk dat ik hem dit jaar toch een keer skip en naar Decibel ga

Dit word mijn eerste keer voor beide feesten, maar decibel krijgt van mij de voorrang. Maja misschien ook wel allebij:P, ff kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook nog nooit op mysteryland geweest, maar ben wel eens benieuwd hoe zoon feest nu precies is... dat zal het mysterieuze er ook wel aan wezen b)

Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien morgen het festival-seizoen begint met FYM (y)(ook mega-veel zin in!), moet ik toch even zeggen dat ik blij ben dat het seizoen geopend is...gezien het einde;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 17:21:
moet ik toch even zeggen dat ik blij ben dat het seizoen geopend is...gezien het einde

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 20:00:
hopen dat zany afsluit?

Vince zal wel afsluiten lijkt me
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Waarschuw beheerder
jezus vent 60 pleuro voor een kaartje :no: standaard ID&T prijs zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaycie op zondag 11 juni 2006 om 22:33:
jezus vent 60 pleuro voor een kaartje

Dance Valley, zaterdag ticket: €62,50
DefQon 1 : €50,25

Voor de grote, populaire festivals worden aardige prijzen gevraagd idd, maar het wordt er voor betaald, mensen moeten dr bij zijn he?
Wel apart dat iedereen altijd zo negatief is over ID-T trouwens, terwijl het allemaal wel meevalt vind ik..(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind €60,- ook wel veel...
Waarschuw beheerder
DefQon 1 : € 50,25 (q-dance)
Ground zero: € 39,- (udc & multigroove)
Decibel · outdoor: € 42,75 (B2S)

terwijl:

Dance Valley, zaterdag ticket: € 62,50 (id&t)
Sensetion black/white € 63,25 (id&t)
mystery land : € 60,00 (id&t)

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 11:27:
Wel apart dat iedereen altijd zo negatief is over ID-T trouwens, terwijl het allemaal wel meevalt vind ik..

ik vind dat ik voor die 10 euro extra wel ff mag zeiken wat jij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaycie op maandag 12 juni 2006 om 14:05:
Dance Valley, zaterdag ticket: € 62,50 (id&t)

:x hoe de fuck kom jij erbij dat Dance Valley van ID&T is :s

Dance Valley is UDC :yes:

maar goed is weer lekker makkelijk om altijd maar ID&T af te zeiken terwijl ze de beste producties hebben op feesten :yes:
Kheb op een ID&T feest nooit problemen gehad of gedacht aan t geld wat ik voor n kaartje betaald heb en dat is bij UDC feesten wel eens anders geweest, te denken aan al die kut edities van Impulz in de Brabanthallen :s
Enige goede feest van UDV vind ik Dance Valley en daar betaal ik graag de volle mep voor omdat dat feest gewoon iets heeft wat geen ander feest heeft....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
..En zoals wel vaker ben ik het eens met COÑO..

Kga zelf dit jaar ook naar Dance valley (weekend) en schrik echt niet van de prijzen, terwijl die best pittig zijn, op papier dan he ;)
Kwaliteit komt toch altijd van organisaties als ID&T en Q-Dance..
Denk dat je pas mag zeiken als een feestje als Ground Zero €60 kost:jaja:

Uitspraak van COÑO op maandag 12 juni 2006 om 14:17:
betaal ik graag de volle mep voor omdat dat feest gewoon iets heeft wat geen ander feest heeft....l

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaycie op maandag 12 juni 2006 om 14:05:
ik vind dat ik voor die 10 euro extra wel ff mag zeiken wat jij?

kiest er tog zelf voor om er heen te gaan +)
Waarschuw beheerder
idd...ga dan niet als die 10 euro die je teveel betaald het niet waard is in jou ogen...niemand wordt gedwongen om naar feesten te gaan....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op dinsdag 13 juni 2006 om 15:36:
idd...ga dan niet als die 10 euro die je teveel betaald het niet waard is in jou ogen...niemand wordt gedwongen om naar feesten te gaan....

juist maja wat is 10 eurow weetje +)boeiend allemaal :P
Waarschuw beheerder
tja ben maar een arm studentje en moet dan wel mijn feestjes uitzoeken en de prijs van het kaartje heeft zeker wel invloed op mijn keuze.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaycie op dinsdag 13 juni 2006 om 20:23:
tja ben maar een arm studentje en moet dan wel mijn feestjes uitzoeken en de prijs van het kaartje heeft zeker wel invloed op mijn keuze.

Ok, das logisch, maar dat gaat toch niet over €10?
Het is nu Juni, als je echt wil, kan je dat tientje makkelijk opzij leggen toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:33:
Ok, das logisch, maar dat gaat toch niet over €10?
Het is nu Juni, als je echt wil, kan je dat tientje makkelijk opzij leggen toch?

Ja ga er ook wel heen hoor.. heb het er wel voor over :jaja: maar vind het gewoon overdreven om 60 euro te vragen voor een feest helemaal als je het vergelijkt met de feesten van de concurenten.
Waarschuw beheerder
heb trouwens al een dure agenda voor de boeg:

Defqon.1 Festival · 2006 17 juni 2006

Hellraiser vs. Megarave 24 juni 2006

Ground Zero · The Underground Night Gathering 1 juli 2006

Street Parade 12 augustus 2006

Mysteryland 2006 26 augustus 2006
Waarschuw beheerder
wordt maar weer eens gratis kaarten regelen bij de mensen die in de buurt wonen want hier ga ik echt niet voor betalen :D
Waarschuw beheerder
Vergelijk eens de line-up van Danve Valley met die van ML, keuze makkelijk gemaakt. Vind line-up van ML ERG tegenvallen! Misschien komen de mensen met de voorkeur voor de wat hardere stijlen iets beter aan hun trekken.

Dance Valley blijft kwa aankleding, lokatie en organisatie velen malen beter dan ML. Jammer dat de negatieve publiciteit van een paar jaar geleden nog steeds merkbaar is.

En die standaard discussies over de entreeprijs daar wordt je ook een beetje moe van. Hypocriet gedoe! Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeiken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Randy# op woensdag 14 juni 2006 om 16:08:
Dance Valley blijft kwa aankleding, lokatie en organisatie velen malen beter dan ML.

Aankleding ben ik het niet mee eens :no:
Die is op ML tot in ieder klein detail perfect verzorgd...DV is in vergelijking met ML op de Floriade vrij karig....maar goed waar gaat het nu werkelijk om????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Randy# op woensdag 14 juni 2006 om 16:08:
Misschien komen de mensen met de voorkeur voor de wat hardere stijlen iets beter aan hun trekken.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 14 juni 2006 om 20:26:
Aankleding ben ik het niet mee eens

Hmmm, vergelijk bv eens de mainstage met elkaar, ga mij niet vertellen dat bij ML dat beter is. Hetzelfde geld voor de aankleding van de tenten, op ML erg karig (bij DV ook beter geweest in het verleden moet k zeggen..).

Lichtshow DV...

Het is wel zo dat op ML ze met wat meer kleine details werken...

Natuurlijk is de muziek waar je voor komt. En wederom dit jaar vind k de line-up van DV beter dan ML. Maar ja, ik moet ook niet zo veel van de hardere stijlen hebben..
En op het gebied van trance is het bij ML helemaal ver te zoeken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Randy# op donderdag 15 juni 2006 om 15:27:
Hmmm, vergelijk bv eens de mainstage met elkaar,

ML heeft de pyramide, DV de vallei..niet dat de pyramide de Main is, maar toch..
Dat is juist het mooie aan verschillende festivals!
Dat ze uniek zijn!
Het probleem is vaak dat mensen feesten met elkaar vergelijken, wat vaak maar op een paar punten echt kan..

Natuurlijk is de muziek waar je voor komt....

..in een opzet die je aanspreekt, en gelukkig heb je daar genoeg keus in! Kga zelf naar ML & DV dit jaar, omdat ik ze allebei geweldig vind!

Maar over smaak valt te twisten en iedereen moet naar de feesten die die het vetst vind :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En op het gebied van trance is het bij ML helemaal ver te zoeken

:O
Eddie Halliwell
M.I.K.E.
Marcel Woods
Mark Norman
Markus Schulz
Nic Chagall
Sander van Doorn

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 17:00:
Het probleem is vaak dat mensen feesten met elkaar vergelijken

idd
Ieder feest op heeft zijn sterke en minder sterke punten.
Ik kies voor Extrema en ML

Maar ik moet toegeven, dat ik een hoop te verkennen heb op ML.
Veel "ander spul".

Verder vind ik de algehele aankleding van ML altijd super... echt sprookjesachtig/mysterieus.
Overal is wel wat te zien/te beleven/te ontdekken. (y)

Waarschuw beheerder
vind het allemaal leuk en aardig enzo....
maar ik verwacht wel een kadootje van jullie daaro
en zo niet...

dan kom je gewoon niet binnen!!!

hhahahaha Buutvrij 4 life!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 23:04:
ik verwacht wel een kadootje van jullie

ik ben de dag ervoor jarig en vier me feestje daar, neem je er dan ook eentje voor mij mee? :bloos: