1536x bekeken
tjaa,, klopt,, als ze het 1x doen,, doen ze het volgende x net zo makkelijk,, ik kan het weten.. toen we iets hadden zoende hij met iemand anders.. toen was het uit,, sprak hem een hele tijd niet.. toen kwam ik hem ineens tegen op een feest.. heel gezellig,, klikte weer heel goed.. afspreken enzo,, en amaal zegge dattie me kei leuk vind enzo en dattie bij me wil zijn,, maar vervolgens gaat hij tijdens carnaval ff bij iemand anders 'slapen'.. jaa daaaggg,, dan bekijk het maar,, daar trap ik niet meer in..
vreemdgaan = einde oefening = EXit
vreemdgaan = einde oefening = EXit
stel jou vriend gaat vreemd, maar je neemt hem toch terug omdat je teveel van hem houd?
zou jij ieder moment van de dag bang zijn voor wat hij aan het doen is. of zou je hem weer volkomen vertouwen?
Ik z0u hem cke rniet gelijk weer vertr0uwen,, ma ik z0u niet egt elke min. van de dag bang zijn,,
hij z0u dan wel heel wat vo0r m0eten d0en dat ik hem weer v0lk0men vertr0uw.
ma ik denk niet dat het dan n0g aan was geweest eigenlijk
k z0u hem cke rniet gelijk weer vertr0uwen,, ma ik z0u niet egt elke min. van de dag bang zijn,,
hij z0u dan wel heel wat vo0r m0eten d0en dat ik hem weer v0lk0men vertr0uw.
ma ik denk niet dat het dan n0g aan was geweest eigenlijk
is je o knopje stuk ..
0f is dat helemaal in .. dan weet ik dat dan kan ik 00k mee d0en met die rage
als ik geen kindje had zou ik hetzelfde doen, ik denk dat ik nu toch nog 1 keer zou proberen om toch samen te zijn...
Denk je dat je kindje gelukkig is als zijn ouders bij elkaar zijn maar elkaar niet vertrouwen. Ik denk dat je dan beter geen relatie kunt hebben dan.
ik zou hem niet terug nemen... en dat weet ik 500% zeker. het vertrouwen is weg en ik zou ontzettend achterdochtig en ongelukkig worden!
vreemdgaan is einde relatie..
hoeveel ik ook van hem houd als hij vreemd gaat houd ie blijkbaar niet genoeg van mij... dus heeft het geen toekomst denk ik dan..
Hier sluit ik me volledig bij aan.
als mij vriend vreemd zouw gaan hoef ik hem echt nie terug 
ik zou hem niet eens meer trg willen ook al zegt mn hart van wel je weet dan toch dat het eigenlijk nix meer word
je vertrouwen is weg
en wat is een relatie nou zonder vertrouwen????
en wat is een relatie nou zonder vertrouwen????
stel jou vriend gaat vreemd, maar je neemt hem toch terug omdat je teveel van hem houd?
zou jij ieder moment van de dag bang zijn voor wat hij aan het doen is. of zou je hem weer volkomen vertouwen?
ik zou zonder twijfelen hem direct uit me leven gooien.
ja in het begin zegt je hart dat je hem terug wilt maar je verstand van niet
op den duur zegt ook je hart dat je hem niet meer trg wil
en weet je gewoon dat je een goede beslissing hebt genomen
ja in het begin zegt je hart dat je hem terug wilt maar je verstand van niet
idd
ja en?? waarom ?? ik ben jou niet, en andersom, dus iedereen pakt zijn eigen ding anders aan. jij je mening ik me mening, hoef je niet zo te reageren.
Nee idd, ik vind het ook een beetje een erg kromme reactie.
en wie zegt dat ik het makkelijk vond
Je mag de volgende keer eens beter lezen Romy!!
je moet op zulke momenten aan je zelf denken en uitvinden wat voor jou het beste is en dat is vaak ook het moeilijkst
Ik vind dat als je hem toch terug neemt, dat je ook achter je beslissing moet staan. Niet zeuren en zeiken en bang zijn. Je hebt erover nagedacht, je hebt je beslissing genomen... Ga er dan ook voor.
ok jij zou er voor gaan.
maar wat als blijkt dat hij gewoon z'n gang maar een beetje gaat?
ga je dan ook niet anders denken? in de zin van twijfelen?
das makkelijker gezegd dan gedaan.
een vriend van me en daar die vriendin van.
zij is vreemdgegaan.
maar hij is zo stapel verliefd op haar dat uitmaken z'n laatste optie is.
zoals ik al zei is de ene persoon er radicaler in als de andere, het heeft ook niks direct alleen wat te maken met hoeveel je van iemand houdt of verliefd bent.
maar hoe sterk sta je in je schoenen, en waar is jouw grens, wat kun je vergeven, en hoe kun je je los van iemand maken?? etc etc
bij mij ga je dan gewoon te ver, en kan ik je niet meer vertrouwen en krijg ik een zware afknapper van je.
als je zulke mensen vergeeft die vreemd gaan, vind ik moet je ook de consequentie's ervan accepteren.
tenslotte kies je er zelf voor om dan toch die relatie voort te zetten.
ik zou hem niet eens meer terug nemen hoeveel verdriet ik daar ook van zou hebben want zo iemand kun je nooit meer vertrouwen. en als je in een relatie alleen maar wantrouwend bent is die relatie gewoon een hel.
als je zulke mensen vergeeft die vreemd gaan, vind ik moet je ook de consequentie's ervan accepteren.
De kans is erg groot dat het weer gebeurt, want de horde is genomen en mijn partner neemt me toch wel terug waarna de volgende horde nog makkelijker te nemen is.
Het is altijd verstandig om de man gewoon weer te vertrouwen. En van mij kan je dat best aannemen, want ik ben een man.
ik vind gewoon dat je zulke dingen in een relatie niet doet, als iemand je toch op de proef denkt te kunnen nemen, en mij zo onrespectvol behandelt, ben jij het voor mij niet waard om daar welke zin van energie ook nog in te steken.
en trek ik me eigen plan, zonder die persoon.
dit soort dingen zijn voor mij onvergefelijk.
zulke foefjes hoef ik me echt niet van iemand te laten bieden, en doe dat dus ook niet.
ongeacht me liefde etc etc
ik heb ook nog een eer, en principes, normen en waarden.
zulke foefjes hoef ik me echt niet van iemand te laten bieden, en doe dat dus ook niet.
Nee idd, ik vind het ook een beetje een erg kromme reactie.
Uitspraak van Black007 op zaterdag 18 maart 2006 om 19:07:
en wie zegt dat ik het makkelijk vond
Je mag de volgende keer eens beter lezen Romy!!
Ik vind Black007's reactie krommer
Zo Inderdaad!!! je gooit iemand echt zo makkelijk niet uit je leven!
onee?
en wie zegt dat je dat zó makkelijk doet dan??
ik heb gezegt dat het over is en je kunt gaan, er staat nergens dat het makkelijk is dit soort beslissingen te maken.
dus denk dat je het es anders moet lezen.
Ik vind Black007's reactie krommer beetje aanvallend. Waarom zou zij niet weten waarover ze praat ze praat toch zeker voor zichzelf
dat mag je vinden, heb ik ergens gezegt dat zij die ervaring niet heeft??
je maakt er wat van wat er niet staat
misschien helpt het als je de dingen es op een andere manier leert lezen.
ik praat ook van mezelf, en je bent er nu dingen bij aan het halen die er helemaal niet toe doen. staat nergens dat zij haar mening niet mag hebben en weet ik wat.
dus een hoop geklaag weer om niks.
mag je vinden, heb ik ergens gezegt dat zij die ervaring niet heeft??
je maakt er wat van wat er niet staat
misschien helpt het als je de dingen es op een andere manier leert lezen.
ik praat ook van mezelf, en je bent er nu dingen bij aan het halen die er helemaal niet toe doen. staat nergens dat zij haar mening niet mag hebben en weet ik wat.
dus een hoop geklaag weer om niks.
Denk dat jij dan maar anders moet lezen of beter kijken hoe je iets brengt,
ik weet waar ik over praat, en wie zegt dat ik het makkelijk vond? maar ik heb het wel gedaan. ben te goed voor dit soort praktijken, doe ik niet aan mee.
M.a.w zij weet niet waar ze over praat
Denk dat jij dan maar anders moet lezen of beter kijken hoe je iets brengt,
nee hoor, als 2 mensen een probleem daarmee hebben op de overige leden, lijkt me dat niet nodig.
als ik iets vervelends wil brengen zet ik het wel op een hele andere toon hier neer.
M.a.w zij weet niet waar ze over praat
waar staat dat dan dat ik dat beweer??
en ze heeft het niet over dat jij het makkelijk gevonden zou hebben.
waar beweer ik dat dan dat zij dat wel vindt??
Dus kan haar reactie enigsinds wel begrijpen
dat mag, hoor je mij helemaal niks over zeggen.
maar je moet wel met goeie argumenten komen, en als je me dan wat wil nawijzen, moet je ook vertellen wat er waar je dat vandaan haalt.
lijkt me wel zo eerlijk
Jij moet echt eens goed je posts doorlezen denk ik, want je komt behoorlijk anders over (mijn mening
) dan je misschien in werkelijkheid bedoelt. En je klinkt ERG aanvallend
vandaar dat ik zeg dat ik haar reactie wel begrijp
Maar heb weinig zin hierover met jou te discussieren op een zaterdagavond!!! Het intresseert me ook niet, gaf alleen even mijn mening
fijn weekend 
Jij moet echt eens goed je posts doorlezen denk ik, want je komt behoorlijk anders over
dan ben je een van de weinigen die dat denkt, kan er ook aan liggen dat je een blauwe maandag een bericht van me leest en daar gelijk op invalt.
om iemand in te schatten op hoe die over komt moet ik meer gelezen hebben dan 5 postings maar ok. en dat bedoel ik niet aanvallend ofzo.
(mijn mening )
doe mag je hebben, hoor je mij verder niet over.
ik heb ook me meningen. maar ik kijk wel door berichten en personen heen, en koppel dat vaak los van elkaar
wat je typt wil niet altijd zeggen dat je zo anders dan de rest zou zijn etc.
En je klinkt ERG aanvallend
ohhh ik wel, en de ander niet??
dat vat je al verkeerd op, ik ben niet aanvallend, this gewoon mijn directe mening zonder het mooier te brengen dan het is.
ik zou niet weten waar ik aanvallend over moet zijn, hou er alleen niet van als dingen beweerd worden of men dat als argumet neemt terwijl dat los van wat anders staat, of men mij niet kan aangeven wat ik nu precies waar gezegt hebt etc etc.
vandaar dat ik zeg dat ik haar reactie wel begrijp
daar is ook niks op tegen, denk dat romy het anders opvatte.
er zijn al tig postings, en niemand die ergens over viel.
tig mensen schreven al voor mij hetzelfde.
daarbij zijn romy en ik het in andere topic's ook vaker wel eens in dingen, dus laten we dat ook niet vergeten.
Maar heb weinig zin hierover met jou te discussieren op een zaterdagavond!!!
ik heb er ook weinig zin in, zoiets onbenulligs. maar ik zet wel graag effe dingen recht, vandaar ik er ook nog op ingegaan ben.
Het intresseert me ook niet,
mij ook niet, iedereen mag vinden wat die wilt, en was al deze shitt niet eens nodig geweest. tenslotte gaat het hier maar om een posting, en niet om een gepleegde moord.
alleen jammer als mensen zich ermee bemoeien die er niks mee te maken hadden, dan wordt de boel vaker weer in stand gehouden terwijl de rest er allang klaar mee was.
dus een hoop ge-emmer om niks weer. zonde
er is ook nog een pb onderdeel, als iemand dan wat op de maag ligt kan dat ook gebruikt worden bijv.
ik leg altijd dingen uit als er heen gevraagd zou worden, das geen probleem.
fijn weekend
u2
laatste aanpassing
ik vind gewoon dat je zulke dingen in een relatie niet doet, als iemand je toch op de proef denkt te kunnen nemen, en mij zo onrespectvol behandelt, ben jij het voor mij niet waard om daar welke zin van energie ook nog in te steken.
my thoughts exactly
Ff voor de dames: laten we dit topic wat interessanter maken, de antwoorden zijn nu wel uitgeput 
Wat, als je al een tijdje met een jongen date (zeg, weekje of 3
) en die jongen zoent met een ander meisje. Het klikt perfect tussen jullie. Wat zouden jullie doen
?
Wat, als je al een tijdje met een jongen date (zeg, weekje of 3
Ff voor de dames: laten we dit topic wat interessanter maken, de antwoorden zijn nu wel uitgeput
Wat, als je al een tijdje met een jongen date (zeg, weekje of 3 ) en die jongen zoent met een ander meisje. Het klikt perfect tussen jullie. Wat zouden jullie doen ?
Ik had het alleen over zoenen he, meer niet...
als ie vreemdgaat is het over en uit...ook al zou ik nog zoveel van hem houden..die mensen zijn niet te vertrouwen en zouden het zo weer doen als je bij hem zou blijven..en verder hij hoeft ook niet weer bij me aan te kloppen
Nou niemand zou mij bezeiken !
dat zei ik ook ooit, en toch kan niemand zich er van vrij praten, dat het je nooit kan overkomen.
het enigste verstandige wat je daarna kunt doen, is je relatie te stoppen
Ik geef hem zelfs geen kans meer om mij te laten bedonderen...dan is het finito over en sluiten en dan bedonderd hij maar lekker een ander
Als je hem een 2 kans geeft moet je hem ook vertrouwen, dat zal aan het begin moeilijk zijn maar in verloop van tijd wel.Als dat niet zo is dan is dat niet goed voor jullie relatie en is er ook veel spanning en kun je er beter mee stoppen.
Haha, wat mensen zeggen klopt nooit met hun theory-in-use: 90% van de vrouwen zou hun vent vergeven, echt wel 
donateur
Fouten maken is nou eenmaal mensenlijk. En iedereen verdient een tweede kans.
maar niet bij mij als je vreemd gaat.
Ik zou niet een lange relatie radiacaal opzij zetten voor 1 zoen
ik heb nog nooit mee gemaakt dat mensen vreemd gaan en het bij 1 zoen houden.
dan ga je meestal een grote stap verder, en als je die hebt begaan is het exit.
Haha, wat mensen zeggen klopt nooit met hun theory-in-use: 90% van de vrouwen zou hun vent vergeven, echt wel
er is ja nog 10% over die daadwerkelijk afhaakt
en met jou vele anderen jammer dat er maar een voor durft uit te komen...
zullen ook maar weinige zijn waar de partner het bij 1 zoen hield
als je vreemdgaat kan je mij niet vertellen dat t per ongeluk ging
idd met het motto ....oepssss
ik heb er gewoon een hekel aan vreemdgaan het komt in mijn woordenboek niet voor,heb het zelf nooit gedaan of het mij ooit overkomen
mij ook, en ik kwam er achter, en dat heeft die geweten, binnen no time was hij mijn verleden
geen moment spijt van gehad.
zullen ook maar weinige zijn waar de partner het bij 1 zoen hield
hehe true
ach het is allemaal verleden tijd er zijn genoeg mensen die wel te vertrouwen zijn
idd, ik ga aan kop
hehe true Ik heb het laatst een meisje geflikt Maar, ik had nog niks met haar, was met haar aan het daten (weekje of 3), al was het wel meer dan een gemiddelde scharrel... Zij erg boos, begrijpelijk, ik vind mezelf ook een enorme klootzak... Was ladderzat (is geen excuus, wel een verklaring ) Maar wist niet hoe serieus zij ons zag Nu gaat het alweer wat beter, en wordt waarschijnlijk wel wat
sja ik kan haar begrijpen. ook als je date neem ik aan dat je de ander wel erg ziet zitten, tenzij je zeker weet van niet. ik zou niet in een date situatie me met anderen ophouden. maar ok nou hou ik me buiten dat ook al niet aan iemand op
ik vind dat zo snel je met gevoelens te maken krijgt van wie dan ook, je heel erg goed moet nadenken in wat je doet en in wat je bij de ander kunt aan richten.
Als hij vreemd zou gaan, zou ik hem niet eens terug willen want dan is het vertouwen toch weg.
En wat betekend een relatie nou zonder vertouwen?
En wat betekend een relatie nou zonder vertouwen?
Wat, als je al een tijdje met een jongen date (zeg, weekje of 3 ) en die jongen zoent met een ander meisje. Het klikt perfect tussen jullie. Wat zouden jullie doen ?
pff..dumpen die hap
Wanneer je hebt meegemaakt dat je partner is vreemdgegaan en je hem daarna weer terug hebt genomen kan je nu makkelijk zeggen: Vreemdgaan = Exit...
Ik weet nu: Wanneer de ander vreemdgaat zit er zeker al iets niet goed in de relatie, en heeft je partner niet genoeg aan je... Maar nu zeg ik: Als mijn vriend me bedonderd kan ie ophoeren!
Weet zeker dat ie dat niet doet, maar ff om duidelijk te maken hoe ik erover denk...
Denk dat je het eerst meegemaakt moet hebben voor je echt kan zeggen OPROTTEN...
Laat jij je bedonderen
Is me 1 keer overkomen en dat gebeurt me geen 2e keer.
maar je neemt hem toch terug omdat je teveel van hem houd?
Deed ik toen wel. En dat hield natuurlijk niet lang stand.
of zou je hem weer volkomen vertouwen?
Je bent toch elke keer bang dat hij het weer flikt.

![[img width=33 height=43]http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/phil.gif[/img]](http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/phil.gif)