stel jou vriend gaat vreemd, maar je neemt hem toch terug omdat je teveel van hem houd?
zou jij ieder moment van de dag bang zijn voor wat hij aan het doen is. of zou je hem weer volkomen vertouwen?
k z0u hem cke rniet gelijk weer vertr0uwen,, ma ik z0u niet egt elke min. van de dag bang zijn,,
hij z0u dan wel heel wat vo0r m0eten d0en dat ik hem weer v0lk0men vertr0uw.
ma ik denk niet dat het dan n0g aan was geweest eigenlijk
als ik geen kindje had zou ik hetzelfde doen, ik denk dat ik nu toch nog 1 keer zou proberen om toch samen te zijn...
ik zou hem niet terug nemen... en dat weet ik 500% zeker. het vertrouwen is weg en ik zou ontzettend achterdochtig en ongelukkig worden!
vreemdgaan is einde relatie..
hoeveel ik ook van hem houd als hij vreemd gaat houd ie blijkbaar niet genoeg van mij... dus heeft het geen toekomst denk ik dan..
stel jou vriend gaat vreemd, maar je neemt hem toch terug omdat je teveel van hem houd?
zou jij ieder moment van de dag bang zijn voor wat hij aan het doen is. of zou je hem weer volkomen vertouwen?
ja in het begin zegt je hart dat je hem terug wilt maar je verstand van niet
op den duur zegt ook je hart dat je hem niet meer trg wil
en weet je gewoon dat je een goede beslissing hebt genomen
ja en?? waarom ?? ik ben jou niet, en andersom, dus iedereen pakt zijn eigen ding anders aan. jij je mening ik me mening, hoef je niet zo te reageren.
en wie zegt dat ik het makkelijk vond
Ik vind dat als je hem toch terug neemt, dat je ook achter je beslissing moet staan. Niet zeuren en zeiken en bang zijn. Je hebt erover nagedacht, je hebt je beslissing genomen... Ga er dan ook voor.
das makkelijker gezegd dan gedaan.
een vriend van me en daar die vriendin van.
zij is vreemdgegaan.
maar hij is zo stapel verliefd op haar dat uitmaken z'n laatste optie is.
als je zulke mensen vergeeft die vreemd gaan, vind ik moet je ook de consequentie's ervan accepteren.
Nee idd, ik vind het ook een beetje een erg kromme reactie.
Uitspraak van Black007 op zaterdag 18 maart 2006 om 19:07:
en wie zegt dat ik het makkelijk vond
Je mag de volgende keer eens beter lezen Romy!!
Zo Inderdaad!!! je gooit iemand echt zo makkelijk niet uit je leven!
Ik vind Black007's reactie krommer beetje aanvallend. Waarom zou zij niet weten waarover ze praat ze praat toch zeker voor zichzelf
mag je vinden, heb ik ergens gezegt dat zij die ervaring niet heeft??
je maakt er wat van wat er niet staat
misschien helpt het als je de dingen es op een andere manier leert lezen.
ik praat ook van mezelf, en je bent er nu dingen bij aan het halen die er helemaal niet toe doen. staat nergens dat zij haar mening niet mag hebben en weet ik wat.
dus een hoop geklaag weer om niks.
Denk dat jij dan maar anders moet lezen of beter kijken hoe je iets brengt,
M.a.w zij weet niet waar ze over praat
en ze heeft het niet over dat jij het makkelijk gevonden zou hebben.
Dus kan haar reactie enigsinds wel begrijpen
Jij moet echt eens goed je posts doorlezen denk ik, want je komt behoorlijk anders over
(mijn mening )
En je klinkt ERG aanvallend
vandaar dat ik zeg dat ik haar reactie wel begrijp
Maar heb weinig zin hierover met jou te discussieren op een zaterdagavond!!!
Het intresseert me ook niet,
fijn weekend
ik vind gewoon dat je zulke dingen in een relatie niet doet, als iemand je toch op de proef denkt te kunnen nemen, en mij zo onrespectvol behandelt, ben jij het voor mij niet waard om daar welke zin van energie ook nog in te steken.
en trek ik me eigen plan, zonder die persoon.
dit soort dingen zijn voor mij onvergefelijk.
zulke foefjes hoef ik me echt niet van iemand te laten bieden, en doe dat dus ook niet.
ongeacht me liefde etc etc
ik heb ook nog een eer, en principes, normen en waarden.
Ff voor de dames: laten we dit topic wat interessanter maken, de antwoorden zijn nu wel uitgeput
Wat, als je al een tijdje met een jongen date (zeg, weekje of 3 ) en die jongen zoent met een ander meisje. Het klikt perfect tussen jullie. Wat zouden jullie doen ?
Nou niemand zou mij bezeiken !
Fouten maken is nou eenmaal mensenlijk. En iedereen verdient een tweede kans.
Ik zou niet een lange relatie radiacaal opzij zetten voor 1 zoen
Haha, wat mensen zeggen klopt nooit met hun theory-in-use: 90% van de vrouwen zou hun vent vergeven, echt wel
en met jou vele anderen jammer dat er maar een voor durft uit te komen...
als je vreemdgaat kan je mij niet vertellen dat t per ongeluk ging
ik heb er gewoon een hekel aan vreemdgaan het komt in mijn woordenboek niet voor,heb het zelf nooit gedaan of het mij ooit overkomen
zullen ook maar weinige zijn waar de partner het bij 1 zoen hield
ach het is allemaal verleden tijd er zijn genoeg mensen die wel te vertrouwen zijn
hehe true Ik heb het laatst een meisje geflikt Maar, ik had nog niks met haar, was met haar aan het daten (weekje of 3), al was het wel meer dan een gemiddelde scharrel... Zij erg boos, begrijpelijk, ik vind mezelf ook een enorme klootzak... Was ladderzat (is geen excuus, wel een verklaring ) Maar wist niet hoe serieus zij ons zag Nu gaat het alweer wat beter, en wordt waarschijnlijk wel wat
Ff voor de dames: laten we dit topic wat interessanter maken, de antwoorden zijn nu wel uitgeput
Wat, als je al een tijdje met een jongen date (zeg, weekje of 3 ) en die jongen zoent met een ander meisje. Het klikt perfect tussen jullie. Wat zouden jullie doen ?
maar je neemt hem toch terug omdat je teveel van hem houd?
of zou je hem weer volkomen vertouwen?