| Betreft: | evenement: Create, zaterdag 20 mei 2006 om 23:00 |
dat jij mekomt brengen
Er gaat GEKNALD worden mensen!!
Achter de schermen nu al alle hens aan dek om er voor de schermen straks een klapper van te maken
MISJA HELSLOOT live @ CREATE, Powerzone Amsterdam, 18-3-2006
DJ PHYNN live @ CREATE, Powerzone Amsterdam, 18-3-2006
Giuseppe Ottaviani (NU-NRG) live @ CREATE, Powerzone Amsterdam, 18-3-2006
Veel plezier!!
http://www.megaupload.com/?d=BAXZ5ZU3
DJ Precision - True to Trance 05.04.2006
yo swing alles kits
ergens in space... hoewel t daar ook zeer goed vertoeven is bij tijd en wijlen
Komt zometeen iets leuks aan mensen
Hier het spiksplinternieuwe thema van CREATE
cadeautje voor jullie allemaal:
Create Theme
Enjoy
Uitspraak van schwingg op vrijdag 5 mei 2006 om 13:22:
van 21:00 tot 22:00 op www.vonyc.com/radio/
Ah ik wou al zeggen Gaat ie mijn show storen
Precision komt niet, dus géén B2B set van hem en Misja
draait Misja nu SOLO de hele PowerZone aan gort
JAAAAAAAAA het nieuws is er!!
Check it out y'all
https://partyflock.nl/news/6750
Nog tien daagies!!
Denk wel dat schiphol even ingelicht moet worden..... voor rondvliegende feestfanaten
Hier nog meer ZIN....kan niet wachten
23:01 - 05:00 LOS!!!
da's geen tijdtafel maar een perceptie van hoe de avond gaat worden!
haha, en het wordt beslist geen staande perceptie
23:00 ontvangst, jas ophangen, muntjes aanschaffen 23:01
Mensen, vandaag nog even de VONYC set van Misja beluisterd, die daar 5-5 werd uitgezonden
als DAT de opmaat is voor zijn afsluiting van Create op 20 mei
...en dat IS het...
PFFFFF
wie haalt me naar beneden daar??
Uitspraak van schwingg op vrijdag 12 mei 2006 om 23:19:
wie haalt me naar beneden daar??
Ik gooi je wel uit de lucht met een flesje bier
wel een leeg flesje dan anders is het zonde
nog minder dan een week, dan gaat het weer lossssss in de Powerzone
Hebben we 23:00 - 0:30
er nog 0:30 - 2:00
een beetje 2:00 - 3:30
zin in?! 3:30 - 5:00
Ik hoor net dat we niet gaan anders had je wel mee kunnen rijden.
Het is bij station amstel. erg makkelijk te bereiken
maar om 5 uur 's ochtends gaat er geen ov naar mijn huis
Als dát geen mooi bruggetje is!!
nee dat klopt maar vanaf hoe laat dan??? is vast wel wat te regelen...met die heerlijke feestbeesten in de powerzone
yep een ophaalbrug voor 10 personen
Aanstaande vrijdagavond 19 mei kunnen VIJF keer TWEE toegangskaarten voor Create Bridges worden gewonnen op Alphen Stad FM.
TIEN tickets dus voor het Creative Trance Event op 20 mei in de PowerZone in Amsterdam, met in de line-up Marcel Woods, Misja Helsloot, Sander van Doorn en Progression.
Aan de vooravond van Create Bridges nog even een gratis ticket scoren? Luister naar Alphen Stad FM, vrijdagavond vanaf 19:00 uur. Het programma heet Powerzone. Als dát geen mooi bruggetje is!!
www.alphenstadfm.nl/stream
moet er toch maar aan geloven....mooie afterparty na Emporium
En om nou 4 uur te gaan zitten wachten op de 1e OV, nee dank je
Wie komt er in plaats van dan???
Jaja, ik moet me schamen, ik weet het.
Ligt eraan..... Moet je wel eerst een strakke set draaien anders diskwalificeer ik je gewoon..
En we zitten één hoog ook, dus da's ook een extra motivatie om een strakke set neer te zetten....
Moet je wel eerst een strakke set draaien anders diskwalificeer ik je gewoon
Marcel Woods en Sander van Doorn hebben gerolen
dus de nieuwe tijdtafel luidt:
En maakt u zich geen zorgen
van dit ruilen komt geen huilen
Dus denk dat ik zelf eerst HEEL erg los ga bij Marcel (nee, niet die vent die zich SCHWINGGG noemt dan even ga kijken of Sander hetzelfde lukt, en dan HELEMAAL in stuiter-spring modus bij Misja voor de finale
Hoe weet ik dan dat ik die kaartjes heb gewonnen.
mag ik alsjeblieft al stemmen op nog een keer Giuseppe Ottaviani
jij kom ook altijd goed weg schat....
Gaan we toch nog stuiteren morgen
ik denk 2,5 uur, inclusief zoeken naar de locatie
op??
er staat ook een routebeschrijving op de site, ik hoop dat ik de barre tocht daarmee kan voltooien
was een heerlijke avond!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op dancelinx staat er inmiddels al een "klein" verslagje over dit geweldige...sublieme feest
Marcel, bedankt jongen
sorry hoor, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar ik zit nog steeds helemaal na te genieten van deze GEWELDIGE nacht die ik weer gehad heb
En kwam toch die plaat van de Cranberry's weer langs!!
De volgende keer misschien niet zo warm gekleed.. pheew ik had het toch warm..
Maar was wel stijlvol hoor!
Lieve mensen, jullie allemaal, stuk voor stuk
toppers, genieters, superfeesters
huh? wat weet jij ??
weet iemand trouwens wat de plaat was waar Misja mee begon????
Misja Helsloot vs Alex Morph - L-one (Morph Mix)
Was van het begin tot het eind zweven. 1 groot zweefmoment!! HEEEERLIJK!!!!!!!!!
Is er al een datum bekend van de 3e editie van Create?? Zet ik hem alvast in de agenda
*hoopt stilletjes dat er een liveset is van die top avond*
Wat mij ook op viel was dat het geluid supermooi was!!!
Dat maak je niet overal mee lang geleden dat ik mijn oordopjes niet in had.
of bedoel je
Danielwww en schwingg zien Gouden Commerciële Mogelijkheden en openen binnenkort een dakpannenwinkel nabij de Powerzone
Jelmer, heerlijke vent!!! Tuurlijk weet iemand dat
Zijn intro was een heeeeele oude klapper, Bringt it down van Wild Child
*blij dat ze me inmiddels een beetje kent*
Futuristic · The future in house club and trance??
is er al wat meer bekend over een datum van create 3?
schwingg, is er al wat meer bekend over een datum van create 3?
Ik ben helemaaaal niet benieuwd.
Create 3... pff
we wachten nog op de mening van één iemand, een sleutelfiguur in de besluitvorming rond een eventueel vervolg van de Create serie
OK
het gaat niet door
we wachten nog op de mening van één iemand, een sleutelfiguur in de besluitvorming rond een eventueel vervolg van de Create serie
hoe kun je nou ooit 'nee' zeggen tegen zo'n feestje? is toch onmogelijk? de enige mogelijke mening = JAAAAAA!
of niet dan?
wat moet ik toch zonder Marcelen idd jij was niet met beide benen op de grond te zetten!!
sleutelfiguur@create-events.nl toch?
Gaaf dat ik bloesem en booty voor het eerst had ontmoet!
En bootty.. volgens mij ging jij helemaal uit je plaat..
"het voelde net als thuiskomen"
Ik kan jullie niet genoeg zeggen hoe blij en trots ik ben als ik al jullie reacties lees op Create Bridges. En dat geldt voor de gehele Create crew. Wij zijn zo trots als een aap met zeven lullen
(Justin, liever niet mailen naar aapmetzevenlullen@create-events.nl, die mailbox zit hartstikke vol. Stuur maar een banaan.)
Wij gaan onze stinkende best doen een derde editie te organiseren en houden jullie uiteraard op de hoogte. Eén ding ... aan jullie enthousiasme zal het niet liggen. En nogmaals, daar zijn we zo, ZO vreselijk blij mee.
Mensen, wil nog ff wat kwijt.
Ik kan jullie niet genoeg zeggen hoe blij en trots ik ben als ik al jullie reacties lees op Create Bridges. En dat geldt voor de gehele Create crew. Wij zijn zo trots als een aap met zeven lullen
maar Dazzle-78 heeft toch ook nog een berg foto's gemaakt? of was dat met zo'n wegwerp camera?
of was dat met zo'n wegwerp camera?
de laatste dagen was ik even met andere dingen bezig...
dit zijn nou net de feestjes waar er veel meer van moeten zijn in ned
MARCEL IK WIL DAT VERSLAG
Die vent kan zijn enthousiastme altijd zo goed overbrengen!
kom op met die 3e editie!!! dit zijn nou net de feestjes waar er veel meer van moeten zijn in ned. en vooral in locaties als de powerzone!!
dit zijn nou net de feestjes waar er veel meer van moeten zijn in ned. en vooral in locaties als de powerzone!!
dit zijn nou net de feestjes waar er veel meer van moeten zijn in ned. en vooral in locaties als de powerzone!!
Open ik wel met een set van 1 (of misschien 2) uur en dan hebben we de avond wel gevuld......
Open ik wel met een set van 1 (of misschien 2) uur en dan hebben we de avond wel gevuld......
whaha.. hoezo eigendunk, heren!
Maar .. nou ja.. toch wel een jammie idee, ik denk zeker dat jij, Peet, een goede opener zal zijn voor Justin
hehehe, altijd leuk, een beetje dagdromen over mooie feestjes
Create Daydreams
Zo was t niet bedoeld kanjer!!
Weet je best wel!!
en wat flesjes wijn aub
Heeft er niemand "een groot huis" ???
idee voor 3e editie???
Create Time-Machine
steeds verder terug in de tijd met trance de hele avond. beginnen met "nu" en dan steeds verder afzakken tot 1991 ofzo????
hehe, ik voel een plan aankomen.. maar we hebben wel buren. moeten we alleen die nog even omkopen.
vet goed idee!
Bas&Ram draaiden 2 weken geleden op Gigadance echt de ene klassieker na de andere. Wat was dat ontzettend gaaf zeg! Van sommige nummers was ik het bestaan al weer helemaal vergeten, maar als je ze dan weer hoort...damn! Wat ga je dan uit je dak, niet normaal!
misja zei dat ie misschien Alex Morph wil uitnodigen voor de volgende Create.
Zou ze gewoon uitnodigen...
idee voor 3e editie???
Create Time-Machine
steeds verder terug in de tijd met trance de hele avond. beginnen met "nu" en dan steeds verder afzakken tot 1991 ofzo????
idee voor 3e editie???
Create Time-Machine
maar het leuke van de kleinere feesten die veel worden gegeven tegenwoordig (nog te weinig hoor) is dat bijvoorbeeld een deel van de organisatie ook op PF zit en dus ook hier hun ideeen vandaan halen.
en zoals Create het doet helemaal goed zelf inspraak hebben op Line-up zelfs (als het goed is)
en natuurlijk het prachtvoorbeeld van het "tranceforum feest" in Utrecht. gooi alle ideeen maar op tafel en we maken er wat van!!
Is er al wat bekend over Create 3?
dus als ik het goed begrijp, tussen 2 en 4 in???? nee k snap hem niet meer