Het gaat mij om de mensen die in verpleeg en verzorgingshuizen wonen, die zijn er het meest de dupe van!
geen optie om een doos a5jes te bestellen dan
Ga volgend jaar september opleiding Dokters assistente doen.. duurt maar 1 jaartje en lijkt me super
artsen zonder grenzen... dat lijkt me nou een grote uitdaging
wat vind je er niet leuk aan??
Ja kan ik me voorstellen, als ik aangenomen word en ik moet weer andere opleiding gaan doen zou het ook wel wennen worden hoor.
Goed da je ff door heb gezet
Ohw jij doet de bol-variant. . .ik heb bbl gedaan, dagen op school zag ik ook niet zo zitten. .
Misschien ben ik in de war hoor, je bent natuurlijk net begonnen.
Doe je de werken/leren variant?
Als je de stage leuker vind is werken/leren juist beter denk ik, dan ben je meer aan het werk als op school
nee ik zit gewoon full time op school, maar in april ga ik weer na een stage voor 10 weken
Ohw nee oke, dat bedoelde ik ook. Snapte het nie helemaal meer haha
Ik doe liever werken/leren, als ik aangenomen word doe ik dat ook met de verpleegkundige opleiding
Nou goed maakt niet uit toch. . .als het goed is kom je er op beide manieren
groetjes
ik kon voor m'n HBO-V ook voor de werken/leren variant kiezen, maar heb dat niet gedaan
ik vond 't prima zo, max. 15 uurtjes in de week naar school en hoefde verder er niets voor te doen
wel 3 stages van 20 weken in 4 jaar tijd en een pittig afstudeerproject van een half jaar waar ik ongeveer 30 uur in de week mee bezig was
heb je makkelijk een baan kunnen vinden dan toen je klaar was met de voltijd-opleiding?
Ik had na mn dipolmeren nl hoop gezeik met bezuinigingen enzo. Werk nu gelukkig in een ziekenhuis (Bronovo)
ben nu aan t leren voor verpleegkundige
ma vind t best wel zwaar
ik denk idd dat praktijk makkelijker is met t leren
Volgend jaar ga ik naar roc-asa
het liefst.uiteindelijk de ic-afdeling op...