is vreemdgaan leuk iemand op vekeerde moment
Is gewoon een smoesje
bij mij zou mijn vriend het niet hoeven te proberen..ik alleen of anders opzouten!!! ...kan me indenken, dat je iemand anders wel leuk vind, maar om dan vreemd te gaan vind ik zo laag en respectloos tegenover je vriend(in) dat je hem/haar niet eens verdient...EN bijna altijd een relatie begonnen met vreemdgaan zal eindigen op dezelfde manier...
EN bijna altijd een relatie begonnen met vreemdgaan zal eindigen op dezelfde manier...
Hoe je er aan komt, kom je er ook weer vanaf!!
zolang je niks te kort komt ga je niet vreemd
Daar zit idd iets in... Dat de ander een prutser is wil ik niet zeggen, maar wanneer je vreemdgaat kom je zeker iets tekort bij de ander... Laf idd
ik heb het wel eens gedaan, ben ik nu laf of ben ik de enige die er eerlijk voor uit komt, maar ik spreek het niet goed.
Tjsa het is mij ook 1 keer overkomen, niet in mijn huidige relatie hoor.. Maar dik 3 jaar terug.. Praat het ook niet goed, maar het is gebeurt..
als je aan vreemdgaan gaat denken zit het al niet meer goed in je relatie
dat vind ik onzin, iedereen fantaseert wel eens over sex met iemand anders dan je partner, volgens mij heel gezond
dan fantaseer je dus in weze over vreemdgaan...toch?
het doen is iets heel anders
donateur
is vreemdgaan leuk iemand op vekeerde moment, of is het gewoon Laf??
Laf
beetje partner is trouw aan degene waar ie van houdt,hoe leuk die ander ook is...
en mochten er gevoelens zijn,wat altijd kan...want we blijven mensen...wees dan ook zo respectvol en eerlijk om het te vertellen aan je partner en om het eerst uit te maken ( als die gevoelens zo nadrukkelijk aanwezig zijn ) alvorens iets met die andere te beginnen.
Maar ga je niet verlagen tot bedriegen