Ben overigens een keer betrapt door me ex zn moeder toen we onder de dekens mekaar aant strelen waren....Vond het wreed voor der...laatste aanpassing 22 juli 2006 21:11
ja gister op de opendag van fc twente en ja dan gelijk betrapt worden door bijna het hele supp home..........schijt er aan was een leuke dame dus ja kan gebeuren
Ben overigens een keer betrapt door me ex zn moeder toen we onder de dekens mekaar aant strelen waren....Vond het wreed voor der...laatste aanpassing 22 juli 2006 21:11
wat versta jij onder wreed.........
Ben zelf nooit betrapt...
Heb echter wel mijn ex betrapt met een collega van haar werk in ons bed in ons huis
Broertje van me exvriendje.. komt doodleuk de kamer inlopen
wel door de hond
tis niet fijn sexen als een hond naar je kijkt
hahaha
Helemaal! met je eens...
Ontopic:
Betrapt door:
Mijn ma
Mijn pa
Mijn broertje
Mijn schoonmoeder
Mijn schoonvader
Mijn maat
En door de hond
laatste aanpassing
nu dat we samenwonen worden we niet meer betrapt
maar anders kwam re geregeld iemand binnen lopen..
bv zijn beste vriend .. en ondertussen gewoon doorgaan
yep door een vrachtwagen chaufeur op de ring A 10 T hondje wou ff een botje tijdens de rit. hehee!
laatste aanpassing
yep 1e keer me zusje
2e keer me broertje
schrok me helemaal lens voor al toen me broertje der stond
Schoonmoeder, Schoonbroer, Moeder, Broertje, Tante, 2 hardlopers, Iedereen die aan het zwemmen was in zwembad aalten oud klasgenoot van me ex gekke plaatsen altijd leuk haha
neej nog nooit ik ben tegenwoordig enig kind thuis! en mn ouders laten me altijd met rust gelukkig!
wil ik ook!!!
ik heb zelf geen broertjes of zusjes.. maar wel door mijn toenmalige schoonzusje ik moet nog keihard lachen als ik eraan terug denk.. zij gooide deur open en riep de naam van mijn ex en toen zag ze ons en moest ze keihard lachen en rende ze naar dr kamer.. vervolgens schoot ik ook keihard in de lach en doordat ik haar steeds weer hoorde gieren begon ik ook steeds harder tot grote ergernis van mijn toenmalige vriend want die zei heel tijd doorgaan wahhaha maar ja.. ik moest alleen nog maar lachen
me zussie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 21:55: