Partyflock

Forumonderwerp · 857766

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zoww inQontrol zit er weer aan te komen ... Met een hele strakke line up. voor ieder wat wils.

En hebben we er al weer zin in?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wordt een vet feest!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op donderdag 23 maart 2006 om 00:02:
Kaartje binnen, nu hopen dat ik binnenkom.. 15 dagen na ´t feest wordt k 18

ze controleren meestal op ID..das zuur voor je:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:09:
ze controleren meestal op ID..das zuur voor je

Echt? dat zou idd heel erg zuur zijn. Ik had juist gehoord van vriend van me, die vorig jaar ook naar inqontrol was, dat er bijna niet op ID werd gecontroleerd. Maargoed, wordt nog ff spannend dan.

Waarschuw beheerder
naja weet niet hoe je eruit ziet..als je er een beetje oud uitziet doen ze het vast niet :) zal voor je duimen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op maandag 3 april 2006 om 09:41:
Echt? dat zou idd heel erg zuur zijn. Ik had juist gehoord van vriend van me, die vorig jaar ook naar inqontrol was, dat er bijna niet op ID werd gecontroleerd. Maargoed, wordt nog ff spannend dan.

Ik ben echt niet lang en heb ook geen oude ragkop, maar ben nooit gecontroleerd op grote feesten als In Qontrol terwijl ik er al vanaf m'n 17e heen ga, dus moet geen probleem zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 maart 2006 om 16:33:
Zoww inQontrol zit er weer aan te komen ... Met een hele strakke line up. voor ieder wat wils.

En hebben we er al weer zin in?

En of ik zin heb :bounce:
kan niet wachten :no:

ckr niet na afgelopen Hard Bass
wat was dat geweldig :cheer:

Waarschuw beheerder
nog 2 weekjesss :bounce:
Waarschuw beheerder
Inqontrol word vet das duidelijk :yes::bounce::yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:30:
naja weet niet hoe je eruit ziet..als je er een beetje oud uitziet doen ze het vast niet :) zal voor je duimen

Zie er zo ongeveer denk ik wel 18 uit , iig bedankt ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 12:06:
Ik ben echt niet lang en heb ook geen oude ragkop, maar ben nooit gecontroleerd op grote feesten als In Qontrol terwijl ik er al vanaf m'n 17e heen ga, dus moet geen probleem zijn :)

Ah dat zijn de goeie berichten! Wordt zoiezo genieten als ik binnenkom met die line-up in robotics zaal :k

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Problem Child op maandag 3 april 2006 om 15:10:
Wordt zoiezo genieten

inQontrol....

Uitspraak van Problem Child op maandag 3 april 2006 om 15:10:
Wordt zoiezo genieten

!!!!!!!!!:respect::yes::cocktail:

ff wachten nog....en dan :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op donderdag 23 maart 2006 om 00:02:
Kaartje binnen, nu hopen dat ik binnenkom.. 15 dagen na ´t feest wordt k 18

legitimatie verplicht he ;-)

oh oh oh.,. super veel zin.,., alleen jammer van het ---------> verkeer daar!!!

hoop dat donkey rollers het helemaal goed gaan doen daar!!! eerst zaterdag ff bzrk in de kade, weekje bijkomen en dan f*cking los!!!:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel zin in IQ... Vooral in Duro, Zany, Donkey Rollers live, Nosferatu en :respect: Partyraiser :respect:

Waarschuw beheerder
charly lownoise, nosferatu, prophet, pavo, outblast en dana..en en..pfff... :respect:

Waarschuw beheerder
Denk dat ik toch wel vooral kom voor Charly Lownoise, Alpha Twins, Asys, Hardstyle Masterz, Wittekind, r_AW, Outside Agency en Partyraiser :yes:

Waarschuw beheerder
ja ik vind het wel jammer dat het 1 richtingsverkeer is maar dat mag de pret niet drukken we maken er gewoon een top avond van
Waarschuw beheerder
jajajaja !! nog 1,5 week tot in qontrol !!we are suppose to be in qontrol !! :bounce: :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 20:09:
ja ik vind het wel jammer dat het 1 richtingsverkeer is maar dat mag de pret niet drukken we maken er gewoon een top avond van

Wedden dat je het nog véél jammerder gaat vinden als er géén éénrichtingsverkeer is, als iedereen dus van twee kanten door die smalle gangen aan komt stormen :P
Waarschuw beheerder
Dat 1 richtingsverkeer is DRAMA!! mensen zijn zo uit hun reet dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen waar ze heen moeten.. en dan krijg je die chaos :P

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zekers wel zin! Vooral donkey rollers, duro, prophet, nosferatu en hardstyle masterz!!

Ben nog nooit in de RAI geweest, maar schijnt dus k*t te zijn met eenrichtingsverkeer, maja wordt sowieso weer een strak feesie!
Waarschuw beheerder
maarja het is nou eenmaal zo en we gaan toch wel ondanks die éénrichtingsverkeer :bounce:
Waarschuw beheerder
Aantal jaren terug met Innercity Brasil de Rai als locatie vervloekt, omdat ik het idee had een hele nacht alleen maar gelopen te hebben... Vorig jaar met In Qontrol toch weer een poging gewaagd...
Ik moet zeggen dat het vorig jaar met In Qontrol goed te doen was. Alleen naar de main was 1 richtingsverkeer. Dit jaar zijn er 5 ipv 4 zalen dus ff kijken wat ze nu voor ons in petto hebben... vorig jaar geen last van 1 richtingsverkeer gehad en toch flink rond gependeld tussen de verschillende zalen...
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel zin in :jaja: ook wel benieuwd hoe het gaat met 5 zalen want heb veel kritiek gehoord over dat 1 richtingsverkeer.. we zien het wel :)
Waarschuw beheerder
Ik heb der ook mega veel zin in:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:woop: :doetiewoop:
echt heel veel zin in volgende week zaterdag! :D
Waarschuw beheerder
Jaaaah veel zin!!! Helemaal los :D

Waarschuw beheerder
ja heb er ook heel veel zin in :bounce: krijg al weer helemaal de kriebels als ik er aan denk.. :9
Waarschuw beheerder
Trossen los volgende week

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Huffel Mokum op woensdag 5 april 2006 om 20:25:
zwaar zin!!!!!

Ik hoop dat je de soort herrie gaat draaien als die soundclip die op de In Qontrol site bij je staat... wat een zalige plaat :kwijl:
Waarschuw beheerder
eigen productie;)

maar ik ga ietsie sneller draaien:jaja:

Waarschuw beheerder
Owwh wat weelderig :respect:

Hoop dan dat je niet al te vroeg staat geprogrammeerd!
Waarschuw beheerder
hey dj alias :D hoe is ie nou ? ^^ tijd geleden man :bounce:

Waarschuw beheerder
Zeker :D vandaag treinkaartje al gekocht :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 11:40:
vandaag treinkaartje al gekocht

Zoww jij wil echt nix aan het toeval overlaten.
Maar das een goed teken

Ik heb er ook heel veel zin in. Het wordt namelijk weer eens tijd voor een goed groot feestje. Mijn laatste echte party was namelijk 4 februari Qlimax in belgie.

Dus ik kan er 15 april weer tegen!!!

nog 9 dagen!!!

Waarschuw beheerder
Vet Gek!! Kan echt niet w88...Hard Bass was ook super trouwens, maar hoop dak me serieus harder kan uitleven @ In Qontrol!! :bounce:

Waarschuw beheerder
een van mijn feestjes waar ik dus nog nooit ben geweest..
Ik heb er zin in, en..samen met mijn schatje :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 11:40:
vandaag treinkaartje al gekocht

ik heb vandaag me auto vast volgetankt:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 22:42:
ik heb vandaag me auto vast volgetankt

ik heb het sleuteltje van mijn fietsslot al klaar gelegd:jaja:

hahahahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
treinkaartje

auto vast volgetankt

Uitspraak van Huffel Mokum op vrijdag 7 april 2006 om 11:44:
sleuteltje van mijn fietsslot

Ik heb me schoenen klaar gezet:D

Waarschuw beheerder
donateur
pfff, deze week zit er weer op.
Nu komende week nog uitzingen en dan lekker los op IQ :bounce:
Waarschuw beheerder
op het 1 richtings verkeer na heb ik der zeker zin in ja :)
Waarschuw beheerder
Als iedereen gewoon blijft waar ie is dan ken ik gewoon lekker doorlopen :P
nja, ik denk toch dat het wel mee gaat vallen met die eenrichtings verkeer..:)

ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon aan het aftellen ben :P maar ja dat komt waarschijnlijk omdat outblast mn laatste feestje is geweest :yes: dus met andere woorde ik heb er gewoon weer heeel veel zin in!! :bounce:

(K) ;)

Artiest {SHOWLIST artist 4216, 130938}
Waarschuw beheerder
uiteraard hebben we hier zin in!! :)
Waarschuw beheerder
vanaf ma t/m do werken. Hoop echt dat ut supersnel gaat want ik heb me toch een potje zin in In Qontrol, daar wordt je wauws van :D

Waarschuw beheerder
super veel zin in gaan met allemaal leuke mensen dus gaat helemaal goed komen :bounce:
Waarschuw beheerder
zin zin zin..........................lekker knalle