Partyflock
 
Forumonderwerp · 857690
­ Nederland
 
je hoort het steeds vaker jonge meisjes die plots zwanger worden ....maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is .....die het dan ook niet willen weg halen en zich in het diepe gooien ...zonder erbij na te denken wat er nog gaat komen.......wat vinden jullie daar nou van
zo 1tje neuk haar eigen vader nog voor snoep
 
kan altijd een ongelukje zijn (condoom gescheurd) maar genoeg maatregelen, morning after pil en dergelijk dus als het je toch onverwacht gebeurd en weet niet wie de vader is ben je gewoon een goedkope HOER :[
het ongelukje opzich ken wel.
maar niet meer weten wie de vader is dat is toch wel vaag
of ze moet het zoeken in familie kring dat ze het niet durf tezeggen of ze neukt heel de wereld rond;)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 20:38:
Als je met iedereen rotzooit en je dan zwanger raakt en ook nog eens niet weet wie de vader is is het je eigen domme schuld Stupid ass ben je dan...
Wat ga je tegen het kindje zeggen?
"Sjah lieverd, ik rotzooide toen met jan en alleman dus zou niet weten wie je papa is"

:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
 
ja en das ook wat ik daar van vind zwaar triest ....
zulke meiden verdienen het toch gewoon niet om moeder te worden....
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 21:47:
kan altijd een ongelukje zijn (condoom gescheurd) maar genoeg maatregelen, morning after pil en dergelijk dus als het je toch onverwacht gebeurd en weet niet wie de vader is ben je gewoon een goedkope HOER

sja ik vind het vaak frapant dat mensen met een korte flirt of iets dergelijks snel een ''ongelukje'' krijgen.

en mensen die jaren in de relatie's zitten, daar geen last van hebben.

is het slikken van een pil of gebruiken van een ander voorbehoedsmiddel zo anders dan in die 2 relatie's vraag ik me af??


Uitspraak van VageJetje op woensdag 15 maart 2006 om 18:47:
liever onbekende vader dan met een kind je relatie willen lijmen

dit kun je helemaal niet vergelijken, in een relatie weet je immers wie de vader is, en ben je meestal langer samen, als met een kortstondig avontuur.

laat mij dan maar weten wie de vader is, dat vind ik 3 keer zo belangrijk.
en als ik jouw vergelijking pak, moet ik zeggen dat het een slecht argument is dan maar niet te wreten wie de vader zou zijn.



Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 18:45:
Schuld van de moeder die met iedereen het nest in duikt en vervolgens zwanger raakt........

zwanger raken doe je met zijn 2, dus ook de vader treft de helft van de schuld, had hij wel wat bij zich of ging hij er ook maar met gemak overheen??
dus dat vind ik wat snel geroepen, waar 2 zijn zijn 2 schuld.

heb tenminste nog nooit gezien dat je een kind zonder vent kunt maken.



Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 16:30:
dan moet ze maar een condoom gebruiken..

zij?? en de man?? hoeft hij voor niks te zorgen, moet de vrouw aan alles denken, en de pil en dit en dat, mannen moeten ook es leren voor hun zaken op te draaien dmv voorbehoeds middelen.
want die kruipen ook te snel over iemand heen zonder middel.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 16:02:
een kind zal altijd meegaan in de keuzes die JIJ maakt dus inprinciepe heeft het kind niks te willen want het kan zich helemaal niet uitdrukken wat hij of zij nou wil

mijn kind van 3 geeft wel degelijk aan als hij ergens niet van gediend is en wat niet wilt. hij zal wel mee MOETEN gaan omdat ik dat wil. en of dat altijd zo juist is
ik moes welles schijten,
maar wisnie waarvan,
das bijna hetzelde hè ;)
geef dan gewoon toe dat je met wildvreemde geneukt heb om expres zwanger teworden dan heb je ballen
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 22:03:
sja ik vind het vaak frapant dat mensen met een korte flirt of iets dergelijks snel een ''ongelukje'' krijgen

tja, er word idd wel gelijk gegooit met ongelukjes. Ik zelf geloof daar dus niet in.
Had je maar beter op moeten letten:D
 
Toos kansloos
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 22:03:
mijn kind van 3 geeft wel degelijk aan als hij ergens niet van gediend is en wat niet wilt. hij zal wel mee MOETEN gaan omdat ik dat wil. en of dat altijd zo juist is

Ja maar wat ik al zei het zal wel zeggen dat hij/zij wel of niet wil maar uiteindelijk als een kind iets compleets onverwwachts in zn leven krijgt kan een kind zich heel erg moeilijk uitdrukken en gaat altijd mee in jou keuzes of hij hij/zij het nou wel of niet wil dat is gewoon een feit :)
 
tja onverwachts zwanger van een vreemde is wel erg!! en of het goed is voor het kindje wat je gaat houden dat denk ik niet!
maarjah iedereen zijn eigen problemen!!
het gaat er om wat je zelf wil en denkt dat het beste is voor je kind maar als je van ee vreemde zwanger bent denk ik niet dat dat het beste is!
ik ben blij dat ik dat probleem nooit heb gehad!
(K):)
stelletje hoeren zijn het.. :yes:
 
dat kan kan echt niet dan moet je je diep voor schaamen :nocheer:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 08:03:
tja, er word idd wel gelijk gegooit met ongelukjes. Ik zelf geloof daar dus niet in.
Had je maar beter op moeten letten

idd


Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 09:32:
Ja maar wat ik al zei het zal wel zeggen dat hij/zij wel of niet wil maar uiteindelijk als een kind iets compleets onverwwachts in zn leven krijgt kan een kind zich heel erg moeilijk uitdrukken en gaat altijd mee in jou keuzes of hij hij/zij het nou wel of niet wil dat is gewoon een feit

kind heeft geen keus in dat soort gevallen, dus hij moet wel. doe het maar es wanneer hij een stuk ouder is.
zolang kinderen niet voor hun zelf op kunnen komen in de zin van voor zich zelf kiezen etc, zullen ze altijd de ouder moeten volgen, maar dat wil niet zeggen dat hij achter je keuze etc staat (of zij) dat wil ik zeggen.

dus mijn zoon van 3 kan wel aangeven dat hij dingen niet leuk vind en daar kwaad om wordt, maar hij moet er in mee gaan, omdat ik de beslissingen nog voor hem maak.

maar dat verandert ook op een dag:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 12:54:
dus mijn zoon van 3 kan wel aangeven dat hij dingen niet leuk vind en daar kwaad om wordt, maar hij moet er in mee gaan, omdat ik de beslissingen nog voor hem maak.

maar dat verandert ook op een daglaatste aanpassing 16 maart 2006 12:54

Nou mijn zoons van 4 en 2.5 geven gelukkig ook zelf aan wat ze wel en niet willen en ik luister er aardig naar....doe niks tegen hun zin als het om belangrijke zaken gaat zoals bijv deze :)

En ja het gaat zeker veranderen op een dag en dan wil ik tegen mn kids kunnen zeggen dat ik altijd naar ze heb geluisterd en hun zegje mee heb genomen in de beslissingen die ik en mn partner dan hebben gemaakt voor ze ;)
 
kan me niet voorstellen dat je niet weet wie de zaadschieter is :vaag: vind het ook aardig laag als een dame dat niet weet :/ zegt genoeg denk ik over zo iemand :S


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 15:52:
ik weet dat het een mening is, zeg er verders ook niets over, geef alleen mijn mening. En daar blijf ik bij. gooi mijn kind zijn leven helemaal niet over hoop. zodra hij oud genoeg is om zelf te beslissen (staat erin)

ons eerste zoontje heft eigenlijk ook een andere zaadschieter die liet me zakken en wil er niets van weten, maar ook mijn zoontje mag zelf beslissen of ie contact wil of niet. dat is het beste! wat nou kind zijn leven overhoop gooien? het is toch zijn volste recht om die te ontmoeten?
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 08:03:
tja, er word idd wel gelijk gegooit met ongelukjes. Ik zelf geloof daar dus niet in.

mijn beide kinderen zijn niet gepland.

ik menstrueer 2 keer per jaar en zou daardoor sterk verminderd vruchtbaar zijn , maar toch ondank de pil en bij 2e kind de nuva-ring tóch zwanger!!!

ongelukje zit in een klein hoekje :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 16:01:
En ja het gaat zeker veranderen op een dag en dan wil ik tegen mn kids kunnen zeggen dat ik altijd naar ze heb geluisterd en hun zegje mee heb genomen in de beslissingen die ik en mn partner dan hebben gemaakt voor ze

zo hoort dat ook :)
als je niet eens weet wie de vader is dan ben je wel een grote sl*t
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
je hoort het steeds vaker jonge meisjes die plots zwanger worden ....maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is .....die het dan ook niet willen weg halen en zich in het diepe gooien ...zonder erbij na te denken wat er nog gaat komen.......wat vinden jullie daar nou van

beetje raar......doen ze ut dan met zoveel gasten da ze nie meer weten wie de vader is???? :p
 
Uitspraak van vieuxmaster op woensdag 15 maart 2006 om 22:16:
ik moes welles schijten,
maar wisnie waarvan,
das bijna hetzelde hè

ja DAS WEL EENS LASTIG hahahahah
Zwanger worden en niet weten wie de vader is


zegt genoeg over die persoon slechte zaak
 
shame on you
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is

Dat is dom :vaag:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 16:05:
wat nou kind zijn leven overhoop gooien? het is toch zijn volste recht om die te ontmoeten?

Daar ben ik het helemaal mee eens, en zo kan een kind zelf de keuze maken om wel met zijn vader om te gaan of niet:D Ik zal zijn keuze zeker respecteren, ook al ben ik het er niet mee eens wat hij me geflikt heeft:S maar daar kan een kindje niks aan doen toch? Die heeft hier niet om gevraagd?
 
dan maar hopen dat de baby geen platjes heeft :/
bahbah
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 10:05:
dan maar hopen dat de baby geen platjes heeft :/

Platjes is nog het minste om je zorgen over te maken in zo'n geval denk ik :nocheer:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
je hoort het steeds vaker jonge meisjes die plots zwanger worden ....maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is .....die het dan ook niet willen weg halen en zich in het diepe gooien ...zonder erbij na te denken wat er nog gaat komen.......wat vinden jullie daar nou van

:/
laatste aanpassing
 
janaja weet ik het ;/ geen verstand van baby's
 
dan ben je dom bezig, vind ik
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
.wat vinden jullie daar nou van

dat het kuthoeren zijn
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:28:
dat het kuthoeren zijn

????
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:34:
????

als je zwanger wordt en niet weet wie de vader is...dan ben je of ontiegelijk dom of je neukt er teveel
 
tja dat klinkt ff iets anders als kuthoeren maar goed het is idd super stom
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:37:
tja dat klinkt ff iets anders als kuthoeren maar goed het is idd super stom

het beetsje gewoon bij zijn namen noemen toch
 
oh..... das duidelijk
wat jij wil
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:40:
wat jij wil

eerlijk O:)
het beetsje gewoon bij zijn namen noemen toch

Ghehehe :D idd. Durf duidelijke taal te spreken.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:48:
eerlijk

eerlijk :jaja:...schrijven :no: ff terug naar school;)
 
ieder haar eigen keuze toch!
maar dat je niet weet wie de vader is vind ik dan weer beetje jammer :S
 
Uitspraak van actief op maandag 20 maart 2006 om 13:48:
maar dat je niet weet wie de vader is vind ik dan weer beetje jammer

Dit is nog eens nuance.... lief van je!
 
als je zwanger raakt en niet weet van wie het is dan ben je gewoon een hoer!
 
Geen woorden voor :x
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
je hoort het steeds vaker jonge meisjes die plots zwanger worden ....maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is .....die het dan ook niet willen weg halen en zich in het diepe gooien ...zonder erbij na te denken wat er nog gaat komen.......wat vinden jullie daar nou van

tjah BR33ZAH? ze sletten er op los daaro hahaha meisjes van 15 die zich aangemeld hebben bij CU2 enzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
je hoort het steeds vaker jonge meisjes die plots zwanger worden ....maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is .....die het dan ook niet willen weg halen en zich in het diepe gooien ...zonder erbij na te denken wat er nog gaat komen.......wat vinden jullie daar nou van

Dus jij bent zwanger en weet niet wie de vader is? En je wilt het eigenlijk nog houden ook?

Jij bent binnen :nocheer:
 
1-0
 
Leuk voor je kindje trouwens later...(Y) goed nagedacht!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:00:
je hoort het steeds vaker jonge meisjes die plots zwanger worden ....maar nog niet eens weten wie de vader van het kindje is .....die het dan ook niet willen weg halen en zich in het diepe gooien ...zonder erbij na te denken wat er nog gaat komen.......wat vinden jullie daar nou van

die meiden zijn behoorlijk dom!!!
als je zo nodig zoveel mannen in je bed wil doe het dan wel veilig
ze beginnen tegenwoordig op de kleuterschool al met voorlichting en het is veel in het nieuws dus als je nog te dom bent om te snappen dat van sex kindjes kunnen komen dan moet je de gevolgen ook maar onder ogen zien en je verantwoording nemen voor je daden zodat jou kleine het beter doet dan zijzelf