Partyflock

Forumonderwerp · 857594
Waarschuw beheerder
Na de zeer geslaagde editie van Intuition Winter event party in de Asta. Is het over een aantal maanden wederom tijd voor een heerlijk underground trance feest in Nederland. Intuition is nog 1 van de weinige organisaties die dit soort kleine trance feesten aanbied. Voor de echte trance liefhebber is dit zeker de moeite waard om voor een klein prijsje weer eens lekker een ouderwets trance feest mee te maken

De Line up van 17 Juni:

M.I.K.E. a.k.a Push
Kyau vs Albert
Jonas Steur
Will Holland

Asta Den Haag

Prijs

10 Euro

Mike heeft natuurlijk helemaal geen aankondiging nodig.

Kyau vs Albert zijn de laatste jaren echt goed doorgebroken met remixen voor Ridgewalkers en Young Parisans die remix haalde plek 9 in de Top 20 in ASOT over 2004. En hun eigen platen natuurlijk Made of Sun,Velvet Morning,Kiksu en Walkdown.

Jonas Steur kwam vorig jaar erg lekker door met zijn platen Castamara en Silent Waves. Castamara was vorig jaar 1 van de grootste klappers op verschillende dancevloeren en haalde plek 13 in ASOT top 20 over 2005. Verder zijn zijn producties onder Estuera en Fable zeer smakelijk.

Kortom weer een lekker trance feest in de Asta.

[img width=340 height=480 cacheid=000000450022695aad954e101a014a2b68]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LUER3IPX[/img]
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Jij spreekt jezelf wel aardig tegen maar goed, ik ben hier zo en zo aanwezig!! MIKE AND PUSH :respectL

Will Holland en jonas steur B) En natuurlijk Kyau vs. Albert dit mag niet gemist worden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga hier ook bij zijn!
Als altijd, zal ook deze keer erg goed zijn!

(ik moet nog wel wat huiswerk doen, maar heb er alle vertrouwen in!)

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 15 maart 2006 om 00:01:
Ik ga hier ook bij zijn!

aaaarghhhhh weer heeeeel wat :knuffel: momenten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 00:03:
aaaarghhhhh weer heeeeel wat :knuf: momenten

Gatver, wat lekker!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:58:
Jij spreekt jezelf wel aardig tegen maar goed

Om een feest aan te kondigen, ga ik geen negatieve dingen melden:)

Maar iemand enig idee waarom Menno de Jong niet op de line up staat van zijn eigen feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 15 maart 2006 om 00:15:
Gatver, wat lekker!!

:D :D

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 15 maart 2006 om 07:35:
Maar iemand enig idee waarom Menno de Jong niet op de line up staat van zijn eigen feest.

van wat ik gehoord heb, wil hij ook de wat onbekendere een kans geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 09:22:
van wat ik gehoord heb, wil hij ook de wat onbekendere een kans geven.

Sinds Waneer zijn Mike,Kyau vs Albert,Jonas Steur onbekend:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 15 maart 2006 om 19:01:
Sinds Waneer zijn Mike,Kyau vs Albert,Jonas Steur onbekend

Jij leest niet he? Ik zei de wat onbekendeRE, niet onbekend. Daarmee bedoel ik geen armin van buuren, tiesto, judge jules or whatever...

Daar komt bij dat kenners hun wel kennen natuurlijk, je moet jezelf ook niet vergelijken met het standaard doorgaans uitgaans publiek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 19:18:
Jij leest niet he? Ik zei de wat onbekendeRE, niet onbekend. Daarmee bedoel ik geen armin van buuren, tiesto, judge jules or whatever...

Dan had Menno de Jong zich zelf erook net zo goed tussen kunnen zetten, dat is ook een wat onbekender naam in Nederland op dit moment nog. Denk dus dat er een andere reden is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 15 maart 2006 om 19:20:
Dan had Menno de Jong zich zelf erook net zo goed tussen kunnen zetten, dat is ook een wat onbekender naam in Nederland op dit moment nog. Denk dus dat er een andere reden is.

Okay dan niet :) Ik heb het van een DJ zelf gehoord, maar als jij denkt dat het niet zo is, even goede vrienden :bloem:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 19:26:
Okay dan niet Ik heb het van een DJ zelf gehoord, maar als jij denkt dat het niet zo is, even goede vrienden

Ik geloof je best, maar de reden is op z'n minst opmerkelijk dan. Mike,Kyau vs Albert en Jonas Steur hoef je echt geen kans te geven, die hebben zich allang bewezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 15 maart 2006 om 19:29:
Mike,Kyau vs Albert en Jonas Steur hoef je echt geen kans te geven, die hebben zich allang bewezen.

dat weten en ik maar zoals ik al zei niet het normale publiek. mike wel, jonas ook maar de rest niet...
Waarschuw beheerder
Oke dan:)

Maar Will Holland zeg jou dat soms iets, Kan ik eigenlijk geen producties boven water halen van hem, of werkt hij onder een alias? Dat is de meest verrassende naam van de line up. Of zeg ik nu iets heel raars.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 15 maart 2006 om 19:45:
Maar Will Holland zeg jou dat soms iets, Kan ik eigenlijk geen producties boven water halen van hem, of werkt hij onder een alias? Dat is de meest verrassende naam van de line up. Of zeg ik nu iets heel raars.

Nee klopt wel. De naam zegt me wel iets, maar ik ken ook geen produkties van hem of heb hem ooit horen of zien draaien. ben dus wel benieuwd naar hem.
Waarschuw beheerder
Dit zei Menno tegen mij:

Uitspraak van MdJ op donderdag 16 maart 2006 om 01:53:
Om anderen een keer in de spotlight te zetten, Jonas verdient het bvb. gewoon een keer om Intuition te vertegenwoordigen op een feest van ons, Will Holland is een mega talent, en MIKE en KvA zijn gewoon legendarische DJs! Ik draai dit jaar zeker nog wat gigs in NL, en wil het ook een beetje speciaal houden! Als ik hier elke 2 weken sta te draaien is er voor de Nederlandse trance liefhebbers ook niet veel meer aan he

Komende zomer maak ik het ruimschoots goed qua coole gigs, dus hou die agenda in de gaten!

Duidelijke reden dus van Menno, Ben benieuwd waar hij de komende maanden een set gaat weggeven, Hoop een keer hier in de buurt:) Matrix bijvoorbeeld samen een feest met Jochen Miller en Ronald van Gelderen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De release van Will Holland die momenteel het bekendst is, is Timeless. Check voor de rest http://www.discogs.com/artist/Will+Holland+(2)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Albz op vrijdag 17 maart 2006 om 14:25:
De release van Will Holland die momenteel het bekendst is, is Timeless. Check voor de rest http://www.discogs.com/artist/Will+Holland+(2)

Morgen ff op m'n gemakkie checken :yes:

Ben erg benieuwd!
Waarschuw beheerder
Aardig van Menno om dit voor mijn verjaardag te organiseren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Freezel op dinsdag 21 maart 2006 om 17:09:
Aardig van Menno om dit voor mijn verjaardag te organiseren

hehehe, boffert!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freezel op dinsdag 21 maart 2006 om 17:09:
Aardig van Menno om dit voor mijn verjaardag te organiseren

Jammer dat je zelf niet op de line up staat, Die set van je in Schotland zag er zeker niet verkeerd uit:)

Waarschuw beheerder
ik ben zeker een fan van deze feestjes! Ook een leuk tipje, 7 april in nunspeet, daar draait Menno wel. Hoe kan je dat plaatje Timeless luisteren?

Groetjes!
Waarschuw beheerder
dat menno niet draait op dit feest is wel jammer
ik ben behoorlijk fan van hem.

ik sprak de laatste keer in de Asta nog met hem en hij zei dat het volgende feest na 17 juni in de asta hij een extra lange set zou gaan draaien! :)
Dus dan komt het allemaal weer goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op donderdag 30 maart 2006 om 20:28:
ik sprak de laatste keer in de Asta nog met hem en hij zei dat het volgende feest na 17 juni in de asta hij een extra lange set zou gaan draaien

Ben benieuwd, Misschien eens een Menno Solo proberen in de Asta. Een 7 uur set. Kdenk dat er genoeg mensen nu op af komen. Echte liefhebbers, bij het grote publiek is menno nog niet bekend gelukkig.
Waarschuw beheerder
donateur
het is al bijna 17 juni :yes:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancemania op dinsdag 4 april 2006 om 22:29:
Count me in!

(y)

Wwat is trance toch heerlijk, zo geweldig mooi!
Werkzaam bij Exclaim!
Waarschuw beheerder
Ben er wellicht ook weer bij :)
Ben jarig die week, dus leuk verjaardagsfeestje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JvdT op dinsdag 4 april 2006 om 23:19:
Ben jarig die week

:woepwoep:

hehehe, ik zal t onthouden John!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het officieele persbericht:

Zaterdag 17 Juni zal Intuition weer hun ‘United In Trance’ concept neerzetten in de Asta, Den Haag. Voor deze editie hebben ze weer een sterke en vooral internationale lineup in elkaar gezet: M.I.K.E., Kyau Vs. Albert, Jonas Steur en Will Holland zullen achter de draaitafels verschijnen.

De ticketprijs is weer op een vriendelijke 10 euro gehouden, Intuition is er immers van overtuigt dat het echt niet duur hoeft te zijn om de creme de la creme van de trance scene te zien en horen draaien.

M.I.K.E., voor sommigen beter bekend als Push, wordt gezien als 1 van de grondleggers van de hedendaagse trance sound, met produkties als Universal Nation, Strange World, Sunrise at Palamos, Silver Bath, The Legacy en nog een hele waslijst klassiekers is dit een naam die elke echte trance liefhebber wel aanspreekt. Zijn 2 optredens tijdens Trance Energy dit jaar werden goed ontvangen, en hij zal ongetwijfeld de Asta tijdens ‘United In Trance’ op z’n kop zetten.

De uit de omgeving van Berlijn afkomstige Kyau Vs. Albert draaiden ooit hun Nederlandse debuut op het deels door Intuition georganiseerde Trance.nu Summer Dance Event. Iedereen die erbij was kan zonder twijfel vertellen dat dit het meest sfeermakende duo uit de trance scene is! De inmiddels erg populaire Belg Jonas Steur vertegenwoordigd dit Intuition event het label zelf, aangezien Menno de Jong deze keer voor de afwisseling achter de schermen blijft. De final touch van de lineup is de Engelse Will Holland, een vrij nieuwe naam in de scene die in een korte tijd als Gatecrasher resident en eigenaar van Enhanced Recordings zijn faam heeft vergaard. Dit complete plaatje zorgt ongetwijfeld weer voor een magische avond, mis dit “essential” trance feest dus niet!

Bekijk de flyer hier: www.intuitionrecordings.com/flyer-unitedintrance/

Het vorige ‘United In Trance’ feest tijdens oudejaarsavond was een groot succes, het tevens door Intuition georganiseerde ‘Intuition Winter Event’ in Maart werd door ETN.fm uitgezonden. Ze zullen ook dit Intuition feest weer live uitzenden. ETN.fm is wereldwijd het bekendste online Trance & Progressive radiostation en werd dit jaar zelfs genomineerd voor een award tijdens de Miami Winter Music Conference!

Intuition zal dit jaar ook weer samen met de Asta een truck hosten op de FFWD Dance Parade, zowel als de ‘Intuition FFWD Afterparty’ in Den Haag. Zowel Intuition labelbaas Menno de Jong en de steeds bekender wordende Leon Bolier zijn voor deze dag al confirmed.

Bron: www.tranceaddict.com

Lkker lekker lekker... !!!!
Nog iets meer dan 5 weken :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 20:03:
Nee klopt wel. De naam zegt me wel iets, maar ik ken ook geen produkties van hem of heb hem ooit horen of zien draaien. ben dus wel benieuwd naar hem.

Ja hij produceert voor Monster en Enhanced Recordings en is geloof ik resident van Gatecrasher.
Waarschuw beheerder
Ah.. cool weer een feestje om naar toe te gaan.. :P
staat zekers op de agenda.. !!
Waarschuw beheerder
donateur
Schiet ook al weer aardig op trouwens, dit feestje.. nog maar 3,5 week :P
Waarschuw beheerder
Het is al bijna :D:D..

Lekker dansen met bloesem :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha, ja heerlijk.. asta en publiek, ik vind het altijd top!

Maar eerst, en vooral heel erg eerst, Tiësto, morgen :cheer:

Daarna, nog eens Tiësto in mijn eigene stad, en dan hoppaaa richting Asta voor Steur, Holland en de anderen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 2 juni 2006 om 17:59:
Daarna, nog eens Tiësto in mijn eigene stad, en dan hoppaaa richting Asta voor Steur, Holland en de anderen

Kyau vs Albert zijn toch wel de mannen waarvoor ik ga.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 2 juni 2006 om 23:58:
Kyau vs Albert zijn toch wel de mannen waarvoor ik ga.

idd, ik ook.. ik ga voor de hele line-up :cheer:

(en nog wat andere "dingen" natuurlijk :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 3 juni 2006 om 00:59:
idd, ik ook.. ik ga voor de hele line-up

:yes:

Maar ben weer eens benieuwd naar MIKE...laatste keer dat ik MIKE aan het werk gezien is alweer in 2003 tijdens Tiësto at Versuz :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 3 juni 2006 om 14:50:
Maar ben weer eens benieuwd naar MIKE...laatste keer dat ik MIKE aan het werk gezien is alweer in 2003 tijdens Tiësto at Versuz

Als je voor MIKE gaat, kan je beter niet gaan, die gast heb ik nu 3 keer zien draaien het afgelopen jaar, maar echt er is weinig aan, In de Asta vorige weeek, draaide hij het minst van alle dj's.

Gaat Push een liveset geven? Want op de flyer staat MIKE a.k.a Push? Anders zou het wel goedkoop zijn om die naam er zo op te zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 3 juni 2006 om 18:46:
Gaat Push een liveset geven? Want op de flyer staat MIKE a.k.a Push? Anders zou het wel goedkoop zijn om die naam er zo op te zetten.laatste aanpassing 3 juni 2006 18:47

Hoezo goedkoop? Zijn meest bekende alias is 'Push', dus het is helemaal niet zo vreemd om dit er bij te zetten. Er staat niks van 'live' bij dus verwacht ook zeker geen liveset.

En trouwens, ik zie het vaker bij andere DJ's. Ook vorige week bijvoorbeeld op het ASOT 250 feest stond Piet Bervoets als 'Rank 1' op de flyer. Die doen ook wel eens wat live en daar heb ik ook niemand over horen klagen... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je voor MIKE gaat, kan je beter niet gaan, die gast heb ik nu 3 keer zien draaien het afgelopen jaar, maar echt er is weinig aan, In de Asta vorige weeek, draaide hij het minst van alle dj's.

Mwah: ik had nog wat recente setjes van hem gevonden, en ik vind het "anders dan anderen". Dus: effe kijken of MIKE me kan verrassen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Is er al een timetable??

Waarschuw beheerder
Gaat Push een liveset geven? Want op de flyer staat MIKE a.k.a Push? Anders zou het wel goedkoop zijn om die naam er zo op te zetten.

Jij snapt er ook helemaal niets van mannetje? Er staat toch M.I.K.E., dus hij komt als M.I.K.E. draaien. Maar aangezien hij veel nummers heeft gereleased, zoals Dancemania al zegt, onder zijn alias Push heeft het Intuition team besloten die alias erbij te zetten. Dat jij nu zo'n ontzettende tunnelvisie hebt waar M.I.K.E. niet in past moet je gelijk weer gaan azijnpissen. Misschien moet jij jezelf eens opsluiten op je kamertje en eens muziek gaan luisteren buiten je hokje. Misschien ga je het dan eens waarderen en kan je gericht commentaar geven ipv te mierenneuken.

Even nog een voorbeeld om het extra duidelijk voor je te maken:
Als Armin van Buuren veel tracks had gereleased onder een van zijn aliasen (Amsterdance, Armania, Armin, Darkstar, E=mc², El Guitaro, Gaia, Gimmick, Hyperdrive Inc., Misteri A, Perpetuous Dreamer, Problem Boy, Rising Star, Shoeshine Factory) dan was dat ook genoemd op de flyer.

Bron: http://www.discogs.com/artist/Armin+Van+Buuren
Waarschuw beheerder
donateur
*proest*
Waarschuw beheerder
M.I.K.E. zal alleen draaien, Push is er idd. bij gezet omdat hij onder die naam gewoon de meeste bekende platen heeft uitgebracht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 17:40:
Jij snapt er ook helemaal niets van mannetje? Er staat toch M.I.K.E., dus hij komt als M.I.K.E. draaien. Maar aangezien hij veel nummers heeft gereleased, zoals Dancemania al zegt, onder zijn alias Push heeft het Intuition team besloten die alias erbij te zetten. Dat jij nu zo'n ontzettende tunnelvisie hebt waar M.I.K.E. niet in past moet je gelijk weer gaan azijnpissen. Misschien moet jij jezelf eens opsluiten op je kamertje en eens muziek gaan luisteren buiten je hokje. Misschien ga je het dan eens waarderen en kan je gericht commentaar geven ipv te mierenneuken.

Gaaaaaappppppppppppppppppppppppppppppp. Je frustraties zitten diep begrijp ik. Altijd jammer mensen die op de persoon spelen en niet op mijn argument ingaan.

Ik heb M.I.K.E aantal keren horen draaien, viel altijd tegen, producties zijn top draaien minder. Maar goed ik blijf me mening houden dat het goedkoop is. Kan wel inkomen in de organisator die natuurlijk die naam erop zet zodat hij meer mensen naar de club trekt. Maar goed als je zo naam op de flyer zet kan je mensen wel misleiden. Iedereen die naar dit soort trancefeesten gaat weet heus wel dat M.I.K.E Push is. Op dit soort feesten komt geen tmf jeugd op af.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als het een Push live act was had er Push Live bij gestaan ;)

Aka. betekend gewoon dat het een ander alias is van de artiest die er staat.
Waarschuw beheerder
word zo moe van dat afkraken van MIKE
Als je zijn muziek keuze niet wardeerd is dat goed,
maar zeg toch niet steeds dat hij niet kan draaien.
Dat vind jij maar anderen weer niet!
Waarom zou Armin hem anders in zijn stal hebben en hem regelmatig laten draaien op zijn Armada feesten!
Vast omdat hij zo slecht is :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: M.I.K.E. Ben ook niet echt fan van hem maar hij draait lekker hoor.

Respect voor elke dj :yes:.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 17:40:
Jij snapt er ook helemaal niets van mannetje?

Duidelijk maar dat is al langer bekend. Die tunnelvisie heeft die op iedereen behalve armin/ armada. Tiesto topic heeft die ook al helemaal onder gekots met onzin terwijl hij er niet was :no:. Teduur en tesoft volgens hem :s :s. Tiesto heeft echt een knal set neergezet en het kosten precies 9 euro meer als armada night.

Maar ja een knal set is ook weer niet goed volgens men. AvbFan zit er weer geen lijn en opbouw in :frusty:. Nogmaals avbFan ik was zo blij dat je er niet was. Van mij mag je ook voor altijd thuis blijven. Wij hebben echt genoten van de sfeer en alle flock mensen die we gezien/gesproken hebben :respect:.

:respect: Progression & Tiesto :respect: hebben echt een dik feest neergezet 3 juni :d :cheer:. FENOMENAAL :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op vrijdag 9 juni 2006 om 11:36:
Waarom zou Armin hem anders in zijn stal hebben en hem regelmatig laten draaien op zijn Armada feesten!

In het verleden heeft hij wereldproducties gehad hoewel ik daar ook niet zo fan van ben, Sinds 2003 zijn er nog wel wat aardige platen uitgekomen van hem maar niet meer zo super als daarvoor. Maar zijn dj sets vallen altijd zwaar tegen, als organisator kan je hem het beste als laatste inzetten. In de Asta 25 Mei kakte het volledig in toen hij zo vroeg ging draaien, jammer dat hij zijn sound toen niet aanpaste. Zijn set viel gewoon zwaar tegen en gebeurd bij meerdere feesten met M.I.K.E of 1 of andere manier vind ik hem altijd tegen vallen.

Ik ga echt voor Kyau vs Albert, wereldproducties, goede sets(Iets te veel hitjes) Maar echt super lekker en gaan goed los achter de draaitafeltjes.
Waarschuw beheerder
AvB-fan, beetje meer respect voor M.I.K.E. plz! Hij staat al jaaaren aan de DJ-top, heeft schitterende producties gemaakt, en gewoon een eigen sound die je als echte trance-liefhebber apprecieert.
Trouwens, zag hem afgelopen zondag nog aant werk op zijn album-release party in de Illusion. De meningen over die avond zijn unaniem, het was SCHITTEREND! Ik hoop dus dat hij volgende zaterdag dezelfde weg bewandelt :-)
Waarschuw beheerder
Dat hoop ik ook zeker.

Maar de nacht wordt top. Jonas Steur en Kyau vs Albert zijn echt briljant!!!! Will Holland ken ik niet goed maar schijnt een goede dj te zijn.

Kortom ik heb er zin an:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solar op vrijdag 9 juni 2006 om 21:17:
AvB-fan, beetje meer respect voor M.I.K.E. plz!

Dat is onbegonnen werk hoor, zoiets vragen aan hem... Marco V en Gielen zijn ook allang uitgerangeerd volgens hem....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 9 juni 2006 om 23:23:
wacht op de timetable van MdJ

Een gokje:

23:00-00:30 Will Holland
00:30-02:00 Jonas Steur
02:00-03:30 Kyau vs. Albert
03:30-05:00 M.I.K.E.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MdJ op zaterdag 10 juni 2006 om 16:27:

Danku!

Zin!!

Nog maar een weekje, eindelijk! :D
Waarschuw beheerder

Stoer:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancemania op zondag 11 juni 2006 om 01:11:
Uitspraak van Armin van Buuren FAN op vrijdag 9 juni 2006 om 23:57:
laatste aanpassing 10 juni 2006 18:03

Hmmmm....

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
krijg ook wel kriebels om te gaan hoor 8)

Waarschuw beheerder
Ik ook ja :)

Asta is altijd wel lache eigenlijk, en ik heb wel zin om weer eens lekker te trèèènzen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Net een grandioos weekend achter de rug... en nu nog maar 5 nachtjes :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik ga hier definitief niet bij aanwezig zijn :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 08:52:
Ik ga hier definitief niet bij aanwezig zijn

:-o

Waarschuw beheerder
sorry... Moet ff rustig aan doen ;) En mezelf klaarstomen voor volgende week :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga hier definitief niet bij aanwezig zijn

:cry:
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
*erbij is*
MIKE is matig jah, kwestie van smaak. Boeit verder niet of de rest van de wereld hem wel goed vind/vond. Hij heeft wat dikke producties gehad maar dat heeft Armin ook en dat is ook niks meer :). Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ben benieuwd naar Jonas en vooral KvsA.

En ach, Sol drinken in de Asta met vrienden is altijd top :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik bedenk me dat MIKE me wel beviel op ASOT250. Toen draaide hij heerlijke platen. Niet dat standaard loze gebeuk. Was goed te pruimen toen.... zeker de eerste paar platen. Toch verwacht ik hem nu later op de avond en zal het wel minder zijn (voor mij).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 13 juni 2006 om 23:48:
Ik bedenk me dat MIKE me wel beviel op ASOT250. Toen draaide hij heerlijke platen. Niet dat standaard loze gebeuk. Was goed te pruimen toen.... zeker de eerste paar platen. Toch verwacht ik hem nu later op de avond en zal het wel minder zijn (voor mij).

Dan ben je 1 van de weinige die hem toen goed vond :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 13 juni 2006 om 23:45:
maar dat heeft Armin ook en dat is ook niks meer

ahhaa Armin niks meer, Je was helaas te vroeg weg in de Asta, het dak ging er die 25 ste mei echt compleet af, Armin draait altijd top als ik hem zie draaien, af toe wat teveel gebeuk misschien. Maar zijn sets zijn altijd zeer goed te pruimen.
Waarschuw beheerder
Ik zal zaterdag eens gaan kijken of het dak er nog op zit ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 14 juni 2006 om 10:26:
ahhaa Armin niks meer, Je was helaas te vroeg weg in de Asta, het dak ging er die 25 ste mei echt compleet af, Armin draait altijd top als ik hem zie draaien, af toe wat teveel gebeuk misschien. Maar zijn sets zijn altijd zeer goed te pruimen.

:x :x :x
Waarschuw beheerder
donateur

voorproefje?

http://www.megaupload.com/?d=98LUWH5K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 14 juni 2006 om 10:26:

Zal best maar had totaal geen moeite de drukte te verlaten daar in Den Haag toen. Zijn set was inderdaad goed te pruimen heb ik achteraf gehoord, niet bijzonder maar gewoon lekker. Het "alles wat ik doe is toch wel tof" gehalte is nogal hoog bij Armin de laatste tijd.

Ik heb me prima vermaakt op de aan de lopende band onbekende dikke platen van Marco V. Hij draaide zelfs nog wat techno aan het einde :respect: . Ik kom graag in aanraking met verschillende stylen, het armin/armada kunstje kennen "we" wel inmiddels :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 14 juni 2006 om 16:58:
Ik heb me prima vermaakt op de aan de lopende band onbekende dikke platen van Marco V

Euh, Marco V heb ik toch echt niet gezien de 25e... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op woensdag 14 juni 2006 om 20:17:
Euh, Marco V heb ik toch echt niet gezien de 25e... laatste aanpassing 14 juni 2006 20:17

Was incognito verkleed als een Belg :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 12:33:
sorry... Moet ff rustig aan doen En mezelf klaarstomen voor volgende week

Geen goeie reden :)

Inspiratie opdoen in een ontspannen sfeer: zo lduit het advies :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 14 juni 2006 om 16:58:
niet bijzonder maar gewoon lekker

Die was zeker wel bijzonder iedereen ging los. Maar Jonas en Menno waren ook top beloofd wat voor aanstaand weekend met Jonas.
Waarschuw beheerder
donateur
Bloesem!

Uitspraak van bloesem op woensdag 14 juni 2006 om 15:40:
voorproefje?

http://www.megaupload.com/?d=98LUWH5K

Haal t even op!
Ben er wel weer aan toe :-)

Heb T gemist, was te druk t weekend.
Tot A
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 15 juni 2006 om 00:00:
Die was zeker wel bijzonder iedereen ging los. Maar Jonas en Menno waren ook top beloofd wat voor aanstaand weekend met Jonas.

Waarom accepteer je niet gewoon een mening? Iedereen zal best los gegaan zijn maar ik vond zijn set zeker niet beter dan die van Jonas. Van de sfeer heb ik niks meegekregen maar die was ook top bij Armin Only en toen vond ik het ook bagger :).

Alleen die naam al van je, nu weet ik dat je een prima gast bent omdat ik je in de trein gesproken heb toen per toeval maar een redelijke "tunnelvisie" heb je wel. Het gaat mij om de platen die er gedraaid worden niet om welke poppetje er achter de decks staat. Reageer eens op complete reply's en niet op 3 woorden ofzo.

[quote]
Euh, Marco V heb ik toch echt niet gezien de 25e... ;) [/qoute]
Marco V was in de winkel van sinkel in Utrecht waar ik later die avond heen ging.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FunkyFool op donderdag 15 juni 2006 om 00:18:
Bloesem!

Hey FunkyFool!

Zie je zaterdag ja!

Wordt weer heerlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga hier definitief niet bij aanwezig zijn :(

Iemand bezwaar als ik deze man zijn plaats in neem?

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op donderdag 15 juni 2006 om 19:58:

Ik niet. Misschien Just-D zelf? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op donderdag 15 juni 2006 om 19:58:

[img width=20 height=26]http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_lovecrazy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
De sluitingstermijn voor bezwaarmakingen is bijna verstreken.

Het ziet ernaar uit dat het gaat lukken!

[img width=29 height=25 cacheid=00027af00023fcd95b7f956d1a0173b250]http://www.dejongejournalist.nl/smilies/ROFL.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 16 juni 2006 om 12:19:

Eh...ben ik nog op tijd of al te laat om bezwaar aan te tekenen?:-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op donderdag 15 juni 2006 om 20:04:
Ik niet. Misschien Just-D zelf?

Nee hoor, zeker niet!!

Uitspraak van schwingg op vrijdag 16 juni 2006 om 12:19:

Have fun mars!!

Uitspraak van Eh.... op vrijdag 16 juni 2006 om 13:35:
Eh...ben ik nog op tijd of al te laat om bezwaar aan te tekenen?

:@

Is allang verstreken O:)
Waarschuw beheerder
Whahaha...:-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eh.... op vrijdag 16 juni 2006 om 13:35:
Eh...ben ik nog op tijd of al te laat om bezwaar aan te tekenen

def te laat nu.
Maar ik kan me indenken dat je bezwaar hebt hoor.. het is geen pretje om steeds zo'n lange gast mét armen in de lucht (dus bij elkaar toch wel gauw 2,50 meter) voor je neus te hebben

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 16 juni 2006 om 21:17:
Maar ik kan me indenken dat je bezwaar hebt hoor.. het is geen pretje om steeds zo'n lange gast mét armen in de lucht (dus bij elkaar toch wel gauw 2,50 meter) voor je neus te hebben

Duw 'm gewoon ff wat opzij:-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eh.... op zaterdag 17 juni 2006 om 10:11:
Duw 'm gewoon ff wat opzij

ik ga er gewoon vóór staan :D

Hé, toppie, dat jullie ook komen!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 17 juni 2006 om 10:13:
Hé, toppie, dat jullie ook komen!!

Wordt weer een topfeessie:cheer:
Superline-up!!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker tot vanavond!!

En trouwens, wat een heerlijk weertje zeg, ga zo lekker buiten vertoeven :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 17 juni 2006 om 11:22:
En trouwens, wat een heerlijk weertje zeg, ga zo lekker buiten vertoeven

Whehehehe..gemeen hoor:-(
Maar w8 maar..ga ik vanaaf de hele tijd heel irritant voor je staan..:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eh.... op zaterdag 17 juni 2006 om 11:26:
Maar w8 maar..ga ik vanaaf de hele tijd heel irritant voor je staan..

whaha, nou mijn humeur is toch niet meer te verpesten.
Lekker puh :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 17 juni 2006 om 11:38:
whaha, nou mijn humeur is toch niet meer te verpesten.

Is dit een uitdaging?:-P
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Ik heb er minstens 2.50 meter zin in!! :cheer:

\O/

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op zaterdag 17 juni 2006 om 12:07:
Ik heb er minstens 2.50 meter zin in!!

Wij minstens eh...ff denken...eh..1.93+1.85= eh...na ja..gewoon superveel zin dus:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eh.... op zaterdag 17 juni 2006 om 12:18:
1.93+1.85

laten we het afmaken op een kleine vier meter vrolijkheid

:)

en dat is dan nog exclusief handjes in de lucht

;)
Waarschuw beheerder
Yeeeaaaah...

Vanavond!!! lekker swingen!!!
:woop:

kan niet wachten !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Walfie op zaterdag 17 juni 2006 om 12:29:
kan niet wachten !

Ikke wel hoor, lekker een daggie zon eerst. Zaaaalig!

Waarschuw beheerder
:cheer: aanwezig :cheer
Waarschuw beheerder
donateur
Nog effies

:woep: ZIN :doetiewoep:

Waarschuw beheerder
godverdomme ik wil ook gaan.. Tanja heeft geen zin :(

Waarschuw beheerder
weet iemand de timetable voor vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Thanks, jacqueline, maar heeft geen zin meer :( Ik ga helaas niet mee, volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 21:09:
Ik ga helaas niet mee

sja, jammer voor ons en zeker voor jou, maar wel sterk van je. Morgen voel jij je iig niet brak ;)
Kan je lekker van je dag genieten en 'savonds in topconditie voor de contest! (y)
Waarschuw beheerder
ARGH!!!

ik kom net terug van een 1uurs race karten en ben super brak.. mijn gezond verstand heeft helaas besloten dat ik (aangezien ik morgen nog veel moet leren) niet ga.. :(

Tevens wilde een andere vriend ook niet...
Ach ja.. als ik die certificaat heb gehaald ga ik zekers even lekker uit mijn bol.. veel plezier mensen!!

Ik hoop dat het gezellig wordt!!
:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Walfie op zaterdag 17 juni 2006 om 23:22:
mijn gezond verstand heeft helaas besloten dat ik niet ga..

:/

Eens te meer een bewijs ... gezond verstand ...

WAT HÉB JE ERAAN?!

:nocheer:

Jammer Ralf, en ook jammer Justin (hoewel, ik ging in jouw plaats, dus als jij dan toch gaat, kan ik dan technisch gezien nog wel...? :S)

*bladert Wetboek van Feest door*

*en legt het snel weer weg*

*want gaat zo op pad!!*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 21:09:
Ik ga helaas niet mee

Ik leef met je mee kerel :jaja: maar ik weet waarom klaarstomen voor next week :bounce: :cheer: ;p ik ben wel benieuwd hoe het was in de zo geweldige cluc ASTA :jaja: :cheer:

(y) Goldrush (f)
Waarschuw beheerder
Ik ben heel benieuwd hoe het was in de ASTA
kon helaas door persoonlijke omstandigheden niet gaan.
Baal er weer een keer als een stekker van.
vind deze Trance feesten altijd geweldig,dus ik zou graag willen weten wat ik heb gemist!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op zaterdag 17 juni 2006 om 23:35:
Eens te meer een bewijs ... gezond verstand ...

WAT HÉB JE ERAAN?!

haha.. je hebt zo gelijk! :)
de volgende keer moet ik maar dat stemmetje negeren!

ik hoop dat het gezellig was!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, als dan niemand wat zegt, zal ik de 1e maar zijn... Ik heb genoten!!!
Meer zeg ik er lekker niet over, had je maar moeten komen :P
Waarschuw beheerder
dat zal zeker wel een vet feestje worden aan het strand
maar zal daar waarschijnlijk ook niet kunnen zijn.
het zal denk ik de hele zomer wel niks meer worden :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zomaar op zondag 18 juni 2006 om 20:23:
het zal denk ik de hele zomer wel niks meer worden

hoe dat zo dan??
Waarschuw beheerder
wegens ziekte (tenminste zo noem ik het maar )
op onverklaarbare wijze kan ik steeds slechter lopen
en staan.
het is een heel verhaal wat al bijna 2 jaar duurt.
maar dat van mijn benen is nu een maand of 6 aan de gang.(in deze mate dan)
de Neuroloog is er mee bezig.
Ik ging nog regelmatig naar wat feestjes om me niet te laten kennen. maar kon ze natuurlijk niet echt heel leuk meer meemaken als je bijna vergaat van de pijn.
Dus ik hoop dat er snel wat gevonden word.
dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Soms knapt het opeens wat op maar dat duurt meestal niet zo lang en komt het 2x zo hard weer terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje, dat klinkt heftig!

Ik hoop met je mee, want idd onzekerheid is waardeloos.

:knuf:

Waarschuw beheerder
donateur
Er is niks zo erg als onzekerheid, ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is. Sterkte in ieder geval :)

Feestje was zeker leuk, niet heel erg druk, maar wel gezellig. Freddy, Jacqueline, Marcel wat heb ik weer van jullie genoten zeg :D Jenny leuk je gesproken te hebben.

Dat feestje aan het strand lijkt me ook wel wat trouwens :D
Waarschuw beheerder
[img width=469 height=352]http://www.superstoer.nl/%7Etwan/pics/20060617/images/IMG_8039.jpg[/img]

Wat een top feest / sfeer / DJ's etc. etc. gisteren!

Ik heb er enorm van genoten! Leuk om Marcel nou ook eens in het echt ontmoet te hebben, toffe gast! (y)

Tot op het strand allemaal ... ;)
Waarschuw beheerder
Respect voor het aanwezige volk zaterdag in de Asta :yes:

Sfeer was weer ontzettend goed. Voor de rest was de muziek ook bij vlagen geniaal.

Will Holland opende sterk, en draaide onder andere Fonzerelli - Moonlight Party ("you dutch people simply love this bomb"). Uh-huh :yes:

Jonas voerde het tempo op en deed een verrassende, jedoch perfecte set. Wat een uitstraling heeft die gast ook achter de draaitafels: pure enrgie zeg ik je :yes:

Kyau vs Albert deden er nóg een schepje bovenop. Eerste keer dat ik deze heren meemaak, maar poeh ey: wat een heerlijke muziek pompden zij door de speakers van de Asta. En Kyau helemaal in zijn element met gitaarbewegingen en periodieke adhd-bewegingen. Magistraal.

MIKE sloot imo geheel in eigen stijl af. Heerlijke duistere trance van een ander niveau, maar wat zaten ook in zijn set heldenplaten verwerkt...niet nor-maal. :yes:

Heb in het aanwezige publiek o.a. bloesem (continue dikke smile op het gezicht: geweldig) en schwingg (wat een energie heeft die kerel :yes: ) gezien.

See you all at Scheveningen in Augustus, en vergeet tussendoor ook de FFWD inclusief afterparty niet mensen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op maandag 19 juni 2006 om 06:48:
See you all at Scheveningen in Augustus,

zeker weten! :yes:

Waarschuw beheerder
Was een leuk feessie :)

Waarschuw beheerder
Alleen die klote parkeergarage :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 10:56:
Alleen die klote parkeergarage

Hehehehehe..... desondanks wel gelachen.
En zelfs Jonas kwam nog even langs om te kijken! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op maandag 19 juni 2006 om 14:18:
Hehehehehe..... desondanks wel gelachen.
En zelfs Jonas kwam nog even langs om te kijken!

Ja dat was wel ff gezellig :)
En ach, achteraf was het geen eens zo duur om dat ding open te laten maken :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op maandag 19 juni 2006 om 06:48:
MIKE sloot imo geheel in eigen stijl af. Heerlijke duistere trance van een ander niveau, maar wat zaten ook in zijn set heldenplaten verwerkt...niet nor-maal.

die man draait af en toe zulke machtige platen
zijn nieuwe album "the Perfect Blend" is ook grandioos
het is gewoon lekker anders dan de standaard trance zeg maar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 10:56:
Alleen die klote parkeergarage

Ga dan ook in garage PLEIN staan!! :lol:

Hele nacht open :yes:

hoewel toch ook behoorlijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 14:20:
duur om dat ding open te laten maken

en dan doel ik op de slagboom

:/ uitzuigers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zomaar op maandag 19 juni 2006 om 16:50:
die man draait af en toe zulke machtige platen

Dan was zaterdag vast "af en toe"

O.N.G.E.L.O.O.F.L.I.J.K. die M.I.K.E.

wat een set zeg!! :O
Ik ging bij de eerste track de lucht al in, en werd pas door de security naar beneden gesommeerd om een uurtje of tien over vijf :lol:

WAT EEN SET...

Waarschuw beheerder
donateur
Will Holland
http://menno.maxfusion.net/intuition/Will%20Holland%20at%20Intuition%20pres.%20United%20In%20Trance%20-%20June%202006.mp3

Jonas Steur
http://menno.maxfusion.net/intuition/Jonas%20Steur%20at%20Intuition%20pres.%20United%20In%20Trance%20-%20June%202006.mp3

Kyau vs. Albert
http://menno.maxfusion.net/intuition/Kyau%20&%20Albert%20at%20Intuition%20pres.%20United%20In%20Trance%20-%20June%202006.mp3

M.I.K.E.
http://menno.maxfusion.net/intuition/M.I.K.E.%20at%20Intuition%20pres.%20United%20In%20Trance%20-%20June%202006.mp3
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaaaa!! zag ze al in het Trance forum, HEEL goed Tom!!!

NAGENIETEN!!!!!!!!!!!!

:woep:

MIKE op 32%

K vs A op 36%

napret 100%
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 20:04:
Will Holland
http://menno.maxfusion.net/int ... 0Trance%20-%20June%202006.mp3

Jonas Steur

Kyau vs. Albert

M.I.K.E.

Tom!!! :respect: Top man! Kan ik mooi even die set van M.I.K.E. beluisteren die ik gemist heb! :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Johoo Tom, super man!

Ga straks ook gelijk luisteren :P
Waarschuw beheerder
* downloading *

Thanks man! Top! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit

ZO intens

ZO DIEP

nagenoten van een set waar ik live bij geweest ben

als die van MIKE van afgelopen zaterdag.

Woorden, smileys, alles schiet tekort.
Ik kan het niet beschrijven.

Alléén al die eerste tonen, die openingstrack.

.....

*valt compleet stil*
Waarschuw beheerder
ik ben het eens met schwingg
ik was er niet bij maar deze set klinkt toch echt het beste van allemaal.

van progressive tot stevig stampwerk

als je zo'n set hoort heb je liever niet dat er nog iemand tegen je praat :)
Gewoon genieten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zomaar op dinsdag 20 juni 2006 om 17:09:
ik ben het eens met schwingg

Op de valreep vandaag nog iemand met me eens ... ;)

Uitspraak van Zomaar op dinsdag 20 juni 2006 om 17:09:
als je zo'n set hoort heb je liever niet dat er nog iemand tegen je praat

en DAT ben ik roerend met jou eens :yes:

joe snapt het :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach op de hele avond, was elke set lekker, en door de opbouw, én de afwisseling werd M.I.K.E. gewoon een verrassende, vreselijk goede zweef/knaller. (wie had dát gedacht... en dát speelt zeker ook mee)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb M.I.K.E. toch al heel wat keren mogen ervaren (zelfs in Leeuwarden eens) en hij weet als geen ander zulke intense, duistere tranceplaten te draaien.
Dit was voor mij weer een bevestiging waar hij toe in staat is. Precies wat Marcel (schwingg) al zei, die eerste tonen van die openingplaat, waanzinnig gewoon :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is mijn favoriete forumtopic aller tijden :yes:

Al DRIE mensen die het openlijk met me eens zijn!!

Hey Tom, leuke verjaardag gehad gister? (f)
Had dat gezegd joh zaterdag, hadden we je even kunnen fêteren! :bier:

*still flowing on M.I.K.E.*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 juni 2006 om 11:39:
M.I.K.E.

Is er nog steeds nergens een tracklist?? (ik heb m iig nog niet gevonden)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 21 juni 2006 om 12:31:
Is er nog steeds nergens een tracklist?? (ik heb m iig nog niet gevonden)

Ik ook niet, ik zag dat je ook al op het Intuition forum geweest bent, maar daar weten ze het ook (nog) niet ... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 00:29:
Ik heb M.I.K.E. toch al heel wat keren mogen ervaren (zelfs in Leeuwarden eens) en hij weet als geen ander zulke intense, duistere tranceplaten te draaien.
Dit was voor mij weer een bevestiging waar hij toe in staat is. Precies wat Marcel (schwingg) al zei, die eerste tonen van die openingplaat, waanzinnig gewoon

ik vond MIKE tijdens de 250e ASOT in de asta echt verre van zweeftrance draaien... :S

Maar als ik jullie allemaal zo hoor, heeft ie tijdens Intuition dus hemels gedraaid...mmm misschien toch maar ff downloaden die set...als de link het nog doet tenminste :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Go op woensdag 21 juni 2006 om 15:12:
misschien toch maar ff downloaden die set

Doe maar Margot :yes:
zul je je geen buil aan vallen

... hooguit je voet breken ...

Waarschuw beheerder
Twee weken geleden op zijn album launch was MIKE ook goddelijk!!! Enorm genoten toen, vooral eerste deel, enkel eigen super super super trance producties...

Waar zijn de ID'ers voor zn asta-set?
Waarschuw beheerder
nou wou ik MIKE zijn style geen zweef trance noemen
maar meer Space progressive trance (geen vocals en hoop geluidjes)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de ID ers hebben het er maar moeilijk mee

M.I.K.E.

01. Union Jack - Two Full Moons & A Trout (Chab Remix)
02. ID
03. 16 Bit Lolita's - Sedna
04. Chriss Source - Huggs & Kisses
05. ID
06. Arksun - Arisen (Parc Remix)
07. M.I.K.E. vs. Andrew Bennett - Into The Danger
08. Santiago Nino & Bebop - Strange Candy
09. ID
10. ID
11. ID
12. Cirez D - Mouseville Theme
13. Mason - Exceeder (Original Mix)
14. ID
15. ID
16. ID
17. Push - Universal Nation (2006 Remake/Edit?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zomaar op woensdag 21 juni 2006 om 19:13:
de ID ers hebben het er maar moeilijk mee

lol, dat zie je wel vaker bij sets van M.I.K.E. Veel onbekende platen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 juni 2006 om 15:18:
hooguit je voet breken ...

haha! Grapjas! :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
M.I.K.E.

listening... again... zucht. Wat is potverdorie toch een gave set!
Wanneer, waar draait ie weer???
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik had al gekeken ;)

Mysteryland voor mij dus :P
Waarschuw beheerder
donateur

ongelooflijk ongelooflijk, wat een plaat

ik krijg er GEEN genoeg van
hoe lekker kan duister zijn!!

Prachtig mooi ook die zingende Hongaarse meisjes, datzelfde koor dat bij Tiësto In Concert (II) was, hetzelfde gezang werd door Fred Baker gebruikt bij zijn remix van Out of the Past - Mystery

*still flowing, wondering how to get down*
Waarschuw beheerder
weer een paar ID's minder voor MIKE

zie hierboven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga Zomaar Zo door!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zomaar op vrijdag 23 juni 2006 om 18:25:
weer een paar ID's minder voor MIKE

heb 'm net weer geluisterd, onder zeer goede omstandigheden, en sja, dan is ie alleen maar nog veel beterder (kan dat? ja, dat kan!)
:D
Waarschuw beheerder
op 1 of andere manier lukt het aanpassen niet
dus dan maar zo

05. Anton-X - Lowis (Da Fresh Remix) [Lowis EP] 2005

02. ID
03. 16 Bit Lolita's - Sedna
04. Chriss Source - Huggs & Kisses
05. Anton-X - Lowis (Da Fresh Remix) [Lowis EP] 2005
06. Arksun - Arisen (Parc Remix)
07. M.I.K.E. vs. Andrew Bennett - Into The Danger
08. Santiago Nino & Bebop - Strange Candy
09. ID
10. ID
11. ID
12. Cirez D - Mouseville Theme
13. Mason - Exceeder (Original Mix)
14. ID
15. ID
16. ID
17. Push - Universal Nation (2006 Remake/Edit?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk, dat er nog steeds hard aan gewerkt wordt.
Steeds een ID minder (y)

Ik heb duidelijk delen gemist, de avond zelf, misschien wc, of mischien te druk met m'n omgeving. Moet ik toch s afleren ;)