Partyflock

Forumonderwerp · 857560

hoi
ik heb een vraagje.
ik was van plan om begin april een tongpiercing te laten zetten.
Maar mij moeder heeft er geen goed gevoel over, en meestal heeft ze wel gelijk.....
dus ben een beetje dingen gaan opzoeken, en vreselijke dingen gevonden.
Maar zijn er mensen hier die toevallig weten of je tong verlamd kan raken of dat je blind kunt worden, doordat er een zenuw word geraakt in je tong?
want ik wil ontzettend graag een piercing, maar dan wil ik wel fatsoenlijk kunnen leven natuurlijk.
alvast bedankt

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 15:54:
je hoeft ook alleen maar je ondertanden te beschermen...en als dat balletje van plastic is valt dat bijna niet op

Nee, bij mij knalt het bovenballetje vooral tegen mn tanden, met eten enzo. Onder bijna niet.. maar goed, heb m nu een jaar en ben em eigenlijk al zat haha dus ik zal hem toch geen jaren meer inhouden denk ik ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 16:15:
Nee, bij mij knalt het bovenballetje vooral tegen mn tanden, met eten enzo. Onder bijna niet.. maar goed, heb m nu een jaar en ben em eigenlijk al zat haha dus ik zal hem toch geen jaren meer inhouden denk ik

whahaha ja ken dat ja....ben sommige ook wel zat, maar toch haal ik ze er niet niet uit:/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 12:31:
En ja...vind dit topic beetje overdreven
Doodgaan van een tongpiercing ....

kun je wel overdreven vinden maar het kan wel...je tong kan zo erg opzwellen dat je erin stikt

Uitspraak van actief op woensdag 22 maart 2006 om 16:28:
je tong kan zo erg opzwellen dat je erin stikt

klopt, maar je bent er wel zelf bij als dat gebeurd...hou je gewoon aan de regels die de piercer je mee geeft...dan is de kans dat er iets mis gaat wel heeeeeel erg klein;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 16:30:
klopt, maar je bent er wel zelf bij als dat gebeurd...hou je gewoon aan de regels die de piercer je mee geeft...dan is de kans dat er iets mis gaat wel heeeeeel erg klein

maar als je slechte piercingzaak heb uitgezocht..dan kun je er zelf weinig aan doen, daarom moet je gewoon uitkijken bij wie je hem laat zetten

Uitspraak van actief op woensdag 22 maart 2006 om 16:44:
maar als je slechte piercingzaak heb uitgezocht..dan kun je er zelf weinig aan doen, daarom moet je gewoon uitkijken bij wie je hem laat zetten

ja daar heb je gelijk in...ik heb gelukkig dan ook een hele goede piercer(L)
de mijne was elke keer ernstig ontstoken, lag niet aan de piercing zaak maar aan me lichaam, ik had dat bij oorbellen ook altijd, me navelpiercing ging goed, dus had ik toch maar een tong piercing laten zetten op goei geluk.. maar me tong bleef dik en pijnlijk en begon aan de onder kant een beetje in te scheuren zo dat elke ochtend me bolletje in me tong vast zat... veel pijn gehad, piercing er uit gesnokt en alles is weer netjes genezen en heb nooit meer ergens last van...
scheelt ook dat ik veel rook....

Nooit ergens last van gehad, alleen laatst heb ik een stukje van mn kies eraf gebeten... :(

Uitspraak van Friekske op woensdag 22 maart 2006 om 16:50:
scheelt ook dat ik veel rook....

dat merk ik ook, toen ik nog rookte zat mijn balletje ook vaak onder vast. nu ben ik 3 maandjes ofzo gestopt en sinds die tijd nergens last meer van.

Je moet gewoon naar een goede zaak gaan ik heb nergens last van op de eerste paar dagen na dan

Als je twijfelt doe het dan gewoon niet!
Dat is dan altijd de beste keuze

Weetje wat het is met dat soort dingen, je gaat zoeken op internet en een beetje vragen aan alles en iedereen en geloof me ze hangen de ergste verhalen op!

Tuurlijk kan er wat fout gaan maar dat is met alles zo!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 18:24:
Je moet gewoon naar een goede zaak gaan ik heb nergens last van op de eerste paar dagen na dan

idd 3 dagen last en dan kleiner staafje, bij mij iig:P ag kheb um der weer uitgehaald hur, werd gek van al1 maar mee spele en zoenen was nix meer aan:P maar tblijft wel vet om te hebbe(A)