Partyflock

Forumonderwerp · 857460
2084x bekeken
Waarschuw beheerder
wie van jullie gelooft er dat een 2e kans voor een relatie met je ex gaat lukken??

Waarschuw beheerder
:no: niet echt,

heb geen trek om weer die pijn en ellende mee temaken !!

Waarschuw beheerder
ben het bewijs dat het wel kan lukken:D:D
ben nu 3 maanden zwanger van me schatje en is toch echt ook al een ex geweest:D:D:D
(K)

Waarschuw beheerder
ligt er aan wat ervoor gebeurd is idd(Y)
proberen kan altijd tog,...
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan waarom het uit ging en hoelang geleden. Ik heb een ex waar ik wel 5x wat mee heb gehad :X En steeds als ik 'm zie val ik weer voor hem en hij voor mij. Maar 't werkt gewoon niet. Dat geven we nu eindelijk ook gewoon toe 8)

Waarschuw beheerder
Nope, ik denk echt van niet.. een gebroken vaas is moeilijk te maken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 maart 2006 om 16:32:
Uit is uit. Ex = EXit

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof er zkerz in! als je gevoel maar niet weg gaat, en bij de ander ook niet waarom zouje t dan ontkenne?

Waarschuw beheerder
tsja, er is maar 1 manier om erachter te komen;)ga ervoor zou ik zeggen!!je weet het nooit van te voren..als jullie beiden weer gevoelens hebben voor elkaar zou ik het gewoon proberen en niet te veel over de toekomst nadenken.

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof niet in 2e kansen ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen-be op dinsdag 14 maart 2006 om 16:28:
wie van jullie gelooft er dat een 2e kans voor een relatie met je ex gaat lukken??

nee daar geloof ik niet meer in dat werkt gewoon niet een ex is een ex!

Waarschuw beheerder
donateur
:no:
dat werkt niet...
1 keer uit voor altijd uit...
zie het zo vaak om me heen dat het de 2e keer niet meer lukt.. :no:
Waarschuw beheerder
Voor zover ik heb meegemaakt werkt dat inderdaad niet. :nee:
Waarschuw beheerder
waarom zou het niet lukken? als je allebei weet wat je hebt gemist denk ik dat de relatie er juist sterker uit kan komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 14 maart 2006 om 21:41:
waarom zou het niet lukken? als je allebei weet wat je hebt gemist denk ik dat de relatie er juist sterker uit kan komen

Ligt er ook voornamelijk aan wat er gebeurd is, en waarom de relatie verbroken werd toch?
Waarschuw beheerder

:nee:

Uitspraak van Blijs Blaas op dinsdag 14 maart 2006 om 21:42:
Ligt er ook voornamelijk aan wat er gebeurd is, en waarom de relatie verbroken werd toch?

:jaja:
Waarschuw beheerder
exen zijn goed om te neuqe :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op dinsdag 14 maart 2006 om 21:46:
exen zijn goed om te neuqe

dat denken veel mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toon (f) op dinsdag 14 maart 2006 om 21:59:
dat denken veel mensen

en doen veel mensen
ben je het er niet mee eens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op dinsdag 14 maart 2006 om 22:04:
en doen veel mensen
ben je het er niet mee eens?

:jaja: maar het is slecht.. je komt er zo nooit over heen :( tenminste, ik niet.. en het doet elke x weer meer pijn als het weer niets wordt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

heb het net 2 wk zelf gedaan, maar geloof niet dat het gaat werken. maar we zullen zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toon (f) op dinsdag 14 maart 2006 om 22:05:
maar het is slecht.. je komt er zo nooit over heen tenminste, ik niet.. en het doet elke x weer meer pijn als het weer niets wordt..laatste aanpassing 14 maart 2006 22:05

neuhj gewoon all1 neuqe...
zonder gevoelens :9

rauwe sex B)

Waarschuw beheerder

kan...maar vaak gaat het fout :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op dinsdag 14 maart 2006 om 22:07:
neuhj gewoon all1 neuqe...
zonder gevoelens

soms is dat moeilijk als je neukt met je ex.. maar dat zal wel in de vrouw zitten :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toon (f) op dinsdag 14 maart 2006 om 22:05:
maar het is slecht.. je komt er zo nooit over heen tenminste, ik niet.. en het doet elke x weer meer pijn als het weer niets wordt

precies

Waarschuw beheerder
donateur

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik niet, uit is uit, en meestal niet voor niks
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:41:

hwb ik ook 4 maanden lang gezegd, we zijn nu alweer 2 jaar bij elkaar. Het gaat beter dan voor die tijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trotste mama van Damon en Jamie op dinsdag 14 maart 2006 om 22:43:
hwb ik ook 4 maanden lang gezegd, we zijn nu alweer 2 jaar bij elkaar. Het gaat beter dan voor die tijd.

das fijn voor jullie (f)

voor mij persoonlijk zet ik er geen punt achter als het niet erg genoeg is. ik waarschuw je tijdens de relatie, als je dan geenactie onderneemt hoeft het van mij na een breuk ook niet meer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:41:

Heb ik ook een tijdje gezegt, we zijn nu bijna 3 jaar weer bij elkaar en het gaat beter dan ooit. We wonen samen en ik ben zwanger van de 2e.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 17:22:
Kom op heeeee......
Dat verschilt per relatie!

precies.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:02:
Heb ik ook een tijdje gezegt, we zijn nu bijna 3 jaar weer bij elkaar en het gaat beter dan ooit. We wonen samen en ik ben zwanger van de 2e.

en daar is je bewijs

Waarschuw beheerder
Ligt eraan om wat voor reden t uit is gegaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:02:

das natuurlijk hatstikke fijn, maar het werkt niet bij iedereen, als ik uit maak heeft dat een goeie reden en is mijn gevoel al te ver afgenomen om opnieuw te starten, vandaar er bij mij geen weg meer terug is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:03:
Ligt eraan om wat voor reden t uit is gegaan...

Precies wij waren ook een bijzonder geval. Wij hielden nog wel van elkaar maar er waren mensen aan het stoken. En daardoor is het toe uit gegaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ondertussen wel ondervonden dat je nooit op je eerste beslissing terug moet komen, krijg er altijd spijt van

Waarschuw beheerder
donateur

Ik!! :yes:

Zijn een jaar uit elkaar geweest, en nu alwee bijna een jaar bij elkaar :lief: wonen sinds twee weken samen en gaat super :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 13:17:
Precies wij waren ook een bijzonder geval. Wij hielden nog wel van elkaar maar er waren mensen aan het stoken. En daardoor is het toe uit gegaan.

dat vind ik idd een reden om op terug te komen.

ik heb het dan over de gevallen waarin er genoeg is voorgevallen en het dan ook uit gaat.

Waarschuw beheerder
10 jaar geleden had ik ook al wat met mijn vriend en dat is uit gegaan omdat ik iets verder was als hij:( maar elke keer als we elkaar weer zagen dan waren er toch nog gevoelens en nu zijn we weer bij elkaar en hebben een zoontje en gaan morgen in ondertrouw en 16-6-2006 trouwen:D dus ik geloof er wel in(L)
Waarschuw beheerder
Ligt eraan waardoor het uit is gegaan en als liefde erg diep zit en je er samen voor wilt gaan, waarom niet...

helaas denkt niet iedereen daar zo over.

Waarschuw beheerder
:nee: dat werkt niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 14 maart 2006 om 17:57:
Ik geloof daar niet in.

ik denk het niet..

Dan word veel ouwe koeien uit de sloot gehaald

Waarschuw beheerder
ligt eraan wat ie gedaan heeft en of ie t waard is

Waarschuw beheerder
Als ze vreemdgegaan is dan krijgt ze geen 2e kans meer dan ken ze oprotten!
Waarschuw beheerder
Nee ik heb het mijn EX geprobeerd en het woord ex zegt al genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op dinsdag 14 maart 2006 om 21:41:

ja mee eens.. het ligt er natuurlijk wel aan waarom het is uitgegaan, niet voor niets lijkt me ;)
maar goed, ook daar valt misschien over te praten..
gewoon proberen, anders kom je er nooit achter :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 11:24:
ja mee eens.. het ligt er natuurlijk wel aan waarom het is uitgegaan, niet voor niets lijkt me
maar goed, ook daar valt misschien over te praten..
gewoon proberen, anders kom je er nooit achter

gewoon zorgen dat het goed blijft gaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
de 2e en 3e kans was voor mij en me ex geen succes....en een 4e zal er niet meer komen8)

Waarschuw beheerder
donateur
Niet aan beginnen ........ wordt een flop

Waarschuw beheerder
niks is onmogelijk..;)