De verkeerspolitie zoekt:
Voor ons regiokorps zijn wij op zoek naar 25 snelheidscontroleurs m/v.
Ben jij een zelfingenomen, luie man of vrouw met een ziekelijke maatschappelijke betrokkenheid? Zijn woorden als normen en waarden onbekend voor je en ben je ook nog eens op zoek naar een rustige en nutteloze baan, waarin je heel autorijdend Nederland tegen je keert? Dan ben jij diegene die wij zoeken!
Vereisten
Voor de opleiding tot snelheidscontroleur moet je minimaal 20 jaar oud zijn om te kunnen solliciteren. Daarnaast moet je aan de onderstaande eisen voldoen*:
- Je bent in het bezit van een Mavo-diploma met alle vakken op B-niveau of lager, of je hebt je opleiding niet afgemaakt.
- Je moet in het bezit zijn van je rijbewijs B+E aangezien steeds meer flitsapparatuur in aanhangers verstopt zit.
- Vroeger je broertjes en zusjes verraden, of je klikken over je vriendjes is een pré.
- Je weet als geen ander waar altijd te hard wordt gereden en waar het makkelijk geld verdienen is.
- Je hebt een pesthekel aan mensen met een snellere auto dan jij.
·Je bent niet vies van zinloos machtsvertoon tegenover burgers.
·In bloed onder de nagels vandaan halen ben je een ster.
* Mensen uit een NSB-familie gaan meteen door naar de tweede sollicitatieronde.
Beloning
Wij bieden je een opleiding en baan aan waar meer tegenover staat dan een goed salaris alleen. Een slechte band met je collega's die wél werken en een terecht ongewaardeerd gevoel aan het einde van de dag. Je draagt als politieman of -vrouw bij aan een beter gevulde schatkist en meer irritaties binnen de maatschappij. Dat zorgt ervoor dat je elke dag weer een schuldgevoel overhoudt aan je werk. Daarnaast mag je 1,5% van je opbrengst zelf houden, zodat je achterbaksheid voldoende gestimuleerd wordt! Je hebt een vrijstelling van verkeersboeten en -regels, zodat je na een snelheidscontrole met sneltreinvaart door rood naar huis mag rijden.
Lijkt deze baan je wat en zit het "verraden" in je bloed? Neem dan contact op met de politie!
0800-6096 of kijk op www.politie.nl
Voor ons regiokorps zijn wij op zoek naar 25 snelheidscontroleurs m/v.
Ben jij een zelfingenomen, luie man of vrouw met een ziekelijke maatschappelijke betrokkenheid? Zijn woorden als normen en waarden onbekend voor je en ben je ook nog eens op zoek naar een rustige en nutteloze baan, waarin je heel autorijdend Nederland tegen je keert? Dan ben jij diegene die wij zoeken!
Vereisten
Voor de opleiding tot snelheidscontroleur moet je minimaal 20 jaar oud zijn om te kunnen solliciteren. Daarnaast moet je aan de onderstaande eisen voldoen*:
- Je bent in het bezit van een Mavo-diploma met alle vakken op B-niveau of lager, of je hebt je opleiding niet afgemaakt.
- Je moet in het bezit zijn van je rijbewijs B+E aangezien steeds meer flitsapparatuur in aanhangers verstopt zit.
- Vroeger je broertjes en zusjes verraden, of je klikken over je vriendjes is een pré.
- Je weet als geen ander waar altijd te hard wordt gereden en waar het makkelijk geld verdienen is.
- Je hebt een pesthekel aan mensen met een snellere auto dan jij.
·Je bent niet vies van zinloos machtsvertoon tegenover burgers.
·In bloed onder de nagels vandaan halen ben je een ster.
* Mensen uit een NSB-familie gaan meteen door naar de tweede sollicitatieronde.
Beloning
Wij bieden je een opleiding en baan aan waar meer tegenover staat dan een goed salaris alleen. Een slechte band met je collega's die wél werken en een terecht ongewaardeerd gevoel aan het einde van de dag. Je draagt als politieman of -vrouw bij aan een beter gevulde schatkist en meer irritaties binnen de maatschappij. Dat zorgt ervoor dat je elke dag weer een schuldgevoel overhoudt aan je werk. Daarnaast mag je 1,5% van je opbrengst zelf houden, zodat je achterbaksheid voldoende gestimuleerd wordt! Je hebt een vrijstelling van verkeersboeten en -regels, zodat je na een snelheidscontrole met sneltreinvaart door rood naar huis mag rijden.
Lijkt deze baan je wat en zit het "verraden" in je bloed? Neem dan contact op met de politie!
0800-6096 of kijk op www.politie.nl
Mocht deze dubbel zijn: Jammer dan!
laatste aanpassing





