1210x bekeken
begin begint vrij simpel.. doe er is een filtertje of wat dan ook overheen.. dan komt de kick.. die vind ik ook eiglijk nix 
1:19 komt er dan wel lekker in
maar je mag wel wat meer spelen... t is vrijwel hetzelfde steeds achterelkaar.. zoals je op 1:54 doet moet je vaker doen =D dat houd je er tog een btje bij
die synth die er ff later inkomt klinkt vrij gaar
met de synth speel je verder ook vrij weinig .. je moet wat meer variatie inbrengen
en dan kan t nog wel goed klinken naar mijn idee
suc6 
1:19 komt er dan wel lekker in
iemand anders nog? 
je hebt blijkbaar geluisterd geen feedback?
Magix AG ??
je hebt blijkbaar geluisterd geen feedback?
laatste aanpassing
intro'tje vink nie zoveel aan,kick moet meer pompend
vocal is wel ok. kick vindk nog steeds niet helemaal wat het moet zijn. mis nog een heleboel percussie die dingetjes die je doet rond 1.52 en 2.12 verwacht je ook wel paar keer eerder in je nummer.
deuntje dat er later bijkomt is een beetje irritant.
moet veelmeer laten gebeuren in je nummer, anders word ie wat saai. technisch isie wel ok.
gewoon door blijve gaan
vocal is wel ok. kick vindk nog steeds niet helemaal wat het moet zijn. mis nog een heleboel percussie die dingetjes die je doet rond 1.52 en 2.12 verwacht je ook wel paar keer eerder in je nummer.
deuntje dat er later bijkomt is een beetje irritant.
moet veelmeer laten gebeuren in je nummer, anders word ie wat saai. technisch isie wel ok.
gewoon door blijve gaan
je kan na elke 32 bars de hi hats iets veranderen (en zo lekker opvoeren tot een climax), nu is het net iets te eentonig. Soms kan je van die hoge hithats er in gooien om het noog aggressiever te maken.
Die "melodie" zou ik eruit halen en een melodie maken van juist maar een paar van die "industrial" tonen, lekker minimaal houden in schranz.
Maar kick en bass zijn wel lekker pompend dus eignelijk moet je alleen de hi hat patroontjes iets gevarieerder maken en de "melodie" compleet anders doen.
De intro vind ik trouwens wel vetjes
Die "melodie" zou ik eruit halen en een melodie maken van juist maar een paar van die "industrial" tonen, lekker minimaal houden in schranz.
Maar kick en bass zijn wel lekker pompend dus eignelijk moet je alleen de hi hat patroontjes iets gevarieerder maken en de "melodie" compleet anders doen.
De intro vind ik trouwens wel vetjes