1620x bekeken
nah 5 tequila was ik toch best wel heel erg bezopen dak ergens in een bosje ging liggen en niet meer wakker wilde worden
gelukkig was me vriendin mee die heeft dat hele takke end met my half op dr rug mee naar huis gedragen
Ik ben zwaar OUT gegaan op Qlubtempo! Haha..
Nu kan ik er om lachen maar op dat moment besefte ik even niet meer waar ik was..
Ik werd opgetild door de beveiliging en naar de EHBO gebracht die daar zat..
Ze hebben me gelukkig goed verzorgd,
ik heb even op een bed gelegen onder wollen dekens
want ik was onderkoeld..
En na een uurtje kon ik weer verder
Best lang eigenlijk een uur! Maarja,
ben daarna lekker aan de water gegaan en heb me gelukkig nog prima vermaakt
Én....een lesje geleerd!
Nu kan ik er om lachen maar op dat moment besefte ik even niet meer waar ik was..
want ik was onderkoeld..
Én....een lesje geleerd!
laatste aanpassing
Ik ben zwaar OUT gegaan op Qlubtempo! Haha..
want ik was onderkoeld..
Én....een lesje geleerd!
van de drank ja >? na de ehbo?? en daarna weer verder weet je zeker dat t niet wat andersz was dat ze in je drankje hadden gedaan want met alc ka je dan na een uurtje niet vrolijk doo dansen wantben je zwaar misselijk/ziek!
denk ghb of pilletje in je drank! dan kan et namelijkw el na een uurtje ibij de ehbo ofzow.
van de drank ja >? na de ehbo?? en daarna weer verder weet je zeker dat t niet wat andersz was dat ze in je drankje hadden gedaan want met alc ka je dan na een uurtje niet vrolijk doo dansen wantben je zwaar misselijk/ziek!
denk ghb of pilletje in je drank! dan kan et namelijkw el na een uurtje ibij de ehbo ofzow.
Jaaa..daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben!
Ik had op dat moment ook eigenlijk wel het gevoel dat er wat in me drankje was gedaan..
Maar omdat ik zoveel door elkaar heen had gedronken,
wist ik totaal niet wat er gebeurde om me heen...
Het rare was wel dat ik me niet zwaar dronken voelde maar heel anders..
Ik ben wel vaker flink aangeschoten geweest
en dat was toch een heel ander gevoel..
Ik had ook tegen die man van de EHBO gezegd dat ik dacht dat ze wat in me drankje hadden gedaan...
Hij had me bloeddruk opgemeten en maakte daaruit op dat ik gewoon teveel had gedronken...
Dus daar ben ik dan maar van uit gegaan...
Het was in ieder geval niet leuk!
ohw zo jah dan kan hij dat natuurlijk zien anders was je bloeddruk wel hoog geweest idd
..
maja klote dat dat zo erg kan zijn van de drank!!
had je een ontnuchterings pilletje ofzo gekregen dan, dat je meteen weer een uur erna kon dansen want een vriendin van mij had da ook eerst van de drank,,
nou die had een liter rode wodka gedronken in een klein uurtje 3 kwartier tyd,,!
die was ineens weg in discotheek ik overal zoeken lag ze helemaal slap op een bankje over te geven als een gekk!
ik was nuchter dusz had haar naar huis toegebracht en ze zei dat et echt niet meer ging zo erg was t .. kon niet eens meer lopen hebben we moete tillen onderhand
..
duss vandaar da ik et een beetje gek vind maja als die man dat zij dan zal dat wel het lijkt meer op een pilletje of ghb ..
zelf heb k wel eens ghb in me drankje gehad ..
dat merk je wel goed smaakt echt niet lekker..
dus had t drankje na 3/4 slokken ( wel grote helaaaszz) weggegooid..
maja 3 kwartier of urtje erna was k wit iedereen vroeg of t ging(was op qlimax dusz nog verweg ook
)
en k zei jah want merkte nix..
10 min daarna werd ik waaziggg!
ik na de wc overgegeven allesz trilde me beeld me lichaam.. allesz gewoon ben niet na de ehbo gegaan durfde k niet
.. want d8 dadelijk moet k na huis en t was zo vet,, dusz jah en een uurtje erna was t allemaal over en kom k weer vrolijk door gaan! dusz vandaar dat ik dat d8..

maja klote dat dat zo erg kan zijn van de drank!!
had je een ontnuchterings pilletje ofzo gekregen dan, dat je meteen weer een uur erna kon dansen want een vriendin van mij had da ook eerst van de drank,,
nou die had een liter rode wodka gedronken in een klein uurtje 3 kwartier tyd,,!
die was ineens weg in discotheek ik overal zoeken lag ze helemaal slap op een bankje over te geven als een gekk!
ik was nuchter dusz had haar naar huis toegebracht en ze zei dat et echt niet meer ging zo erg was t .. kon niet eens meer lopen hebben we moete tillen onderhand
duss vandaar da ik et een beetje gek vind maja als die man dat zij dan zal dat wel het lijkt meer op een pilletje of ghb ..
zelf heb k wel eens ghb in me drankje gehad ..
dat merk je wel goed smaakt echt niet lekker..
dus had t drankje na 3/4 slokken ( wel grote helaaaszz) weggegooid..
maja 3 kwartier of urtje erna was k wit iedereen vroeg of t ging(was op qlimax dusz nog verweg ook
en k zei jah want merkte nix..
ik na de wc overgegeven allesz trilde me beeld me lichaam.. allesz gewoon ben niet na de ehbo gegaan durfde k niet
ik na de wc overgegeven allesz trilde me beeld me lichaam.. allesz gewoon ben niet na de ehbo gegaan durfde k niet .. want d8 dadelijk moet k na huis en t was zo vet,, dusz jah en een uurtje erna was t allemaal over en kom k weer vrolijk door gaan! dusz vandaar dat ik dat d8..
jeetje, zo naar!
maar ik had ook! dat me beeld trilde inderdaad en me stem trilde en me lichaam trilde...wat eeeeeenggg!
wat raar dan he
laatste aanpassing
en dan zie je ze langzaam inzakken, en maar doordrinken, jointje erbij en whoppa, afgelopen
Dat ken ik
Drinken oke, tot t moment dat je je jointje wegschiet omdat ie op is.. Ineens gaat t dan niet zo goed meer, niet dat ik out ga.. maar misselijk wordt ik wel..
En elke keer weer eigenwijs denken dat je wel 1 jointje kan roken
wie heeft dat wel is out gaan van de drank
nou nee, ik weet precies tot hoever ik kan gaan.
En elke keer weer eigenwijs denken dat je wel 1 jointje kan roken
oh dat kan k makkelijk maar super veel drinken en wat anders erbij echt niet..
maar super veel drinken en wat anders erbij echt niet..
O dat kan juist weer wel
Maar als ik veel drink en daarna ga :roken:...

![[PT2]Sentech](/images/user/11976_240982.jpg)