Partyflock

Forumonderwerp · 856890

19 mei ga ik een weekje met een vriendin naar Bodrum :cheer:

We verblijven in Hotel TMT AEGEAN HOLIDAY VILLAGE op basis van all inclusive :D

Omdat er geen recente topics meer zijn over Bodrum, maar ik hierbij een nieuwe aan!

Gaan er nog meer mensen naar Bodrum dit jaar? Of zijn er mensen geweest die nog enkele tips hebben??

Ons hotel:
laatste aanpassing
ben je ook nog een beetje bruin geworden estella? :)

Uitspraak van Joytjee op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
Helemaaaal super dat je goed kan stappen in Gumbet

Jazeker! Die Turken zijn wel ontzettende eikels daar hoor, je moet gewoon de Hollandse jongens opzoeken ;)

Uitspraak van Big Star op maandag 29 mei 2006 om 14:40:
ben je ook nog een beetje bruin geworden estella?

Ik heb maar 5 dagen echt in de zon gelegen en daar heb ik dan ook flink gebruik van gemaakt :D
Alleen ben ik echt flink verbrand en de vellen komen er nu al af :(
Vooral mijn buik is (was) pikzwart :o

Iemand nog tips om langer bruin te blijven?? B)

Oh ja... voor de liefhebbers... mijn foto's staan op mijn space

http://spaces.msn.com/members/estellanutella/

;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 20:09:
Iemand nog tips om langer bruin te blijven?? B)

beetje bijhouden onder de zonnebank??!
Hee Estella ik zie dat je ook bij Bex hebt geboekt, is dat meegevallen? Wij hebben namelijk ook bij Bex geboekt..

Uitspraak van Big Star op maandag 29 mei 2006 om 20:18:
beetje bijhouden onder de zonnebank??!

is een optie...

Uitspraak van Joytjee op maandag 29 mei 2006 om 20:20:
Hee Estella ik zie dat je ook bij Bex hebt geboekt, is dat meegevallen? Wij hebben namelijk ook bij Bex geboekt..

Ja is prima hoor! Volgens mij is het een onderdeel van OAD, want wij werden ook geholpen door de dames van OAD. Excursie hebben we ook bij OAD geboekt.

Verder merk je er weinig van...
Thnxx.. weer n geruststelling ;) Ik heb er echt zin in, en na je foto's gezien te hebben helemaaaaall !! ik ben nog zoooo wit :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:05:
Ik zal je wel vast één tip geven: Als je weer naar huis gaat, neem dan zelf wat drinken en eten mee richting het vliegveld, want voor een 7-up en een koffie betaal je 10 euro

Ja, ik weet er alles van, ik ben al meerdere keren in Turkije geweest!

Vorig jaar nog met een groep van 5 man, vergeten eten en drinken mee te nemen en hadden dus hongen op het vliegveld, 4 pizza's en 5 cola, 70 euro!!!!.... en ze waren niet eens lekker

Uitspraak van Joytjee op maandag 29 mei 2006 om 20:31:
ik ben nog zoooo wit

nog ff geduld... ;)

Uitspraak van PeterM op maandag 29 mei 2006 om 21:11:
Ja, ik weet er alles van, ik ben al meerdere keren in Turkije geweest!

Vorig jaar nog met een groep van 5 man, vergeten eten en drinken mee te nemen en hadden dus hongen op het vliegveld, 4 pizza's en 5 cola, 70 euro!!!!.... en ze waren niet eens lekker

:o

Dan voel je je eigen echt in de zeik genomen he! Ik had ook zoiets van: ik hoef niet op de prijslijst te kijken, want tja.. wat kost nou een koffie en een 7-up? :s
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 20:10:
Oh ja... voor de liefhebbers... mijn foto's staan op mijn space

erg leuk.

om langer bruin te blijven moet je je goed insmeren. eigenlijk ook toen je aant zonnen was.
en keertje onder de zonnenbank helpt ook goed :D

dat vliegveld in bodrum is idd fucking duur niet normaal :/

heb zin in mijn vakantie :cheer:

Uitspraak van **ZusterBlondy** op dinsdag 30 mei 2006 om 12:47:
om langer bruin te blijven moet je je goed insmeren. eigenlijk ook toen je aant zonnen was.

I know... maar ik viel in slaap :bloos:

Ik heb thuis huidolie van Kneipp, ook best fijn om te smeren :d

dat vliegveld in bodrum is idd fucking duur niet normaal

Ik dacht ook ff een goedkoop parfumpje te kunnen aanschaffen, maar zelfs dat is niet eens goedkoop :nee:

heb zin in mijn vakantie

Duurt nog ff he! Leuk vooruitzichtje :jaja:

Heb jouw hotel trouwens ook gezien van de buitenkant en ik dacht nog: waar ken ik die naam toch van :/
dat vliegveld in bodrum is idd fucking duur niet normaal

Het vliegveld van Dalaman is ook duur hoor! Daar had ik die pizza's gekocht voor 70 euro...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 13:05:
know... maar ik viel in slaap

Ik heb thuis huidolie van Kneipp, ook best fijn om te smeren

heb ik ook altijd last van :bloos:

Ik dacht ook ff een goedkoop parfumpje te kunnen aanschaffen, maar zelfs dat is niet eens goedkoop

nope dat zeker niet :/

Duurt nog ff he! Leuk vooruitzichtje

ja idd een vriendin van mij was nu met haar ouders naar side geweest daar haden ze gezegd dat het echt geen goed idee was om met 2 meiden in het hoogseizoen naar bodrum te gaan :o

Heb jouw hotel trouwens ook gezien van de buitenkant en ik dacht nog: waar ken ik die naam toch van

en zag het er een beetje goed uit?

Uitspraak van **ZusterBlondy** op woensdag 7 juni 2006 om 12:28:
??

:bloos: sorry.. was je nog een antwoord verschuldigd!

Heb jouw hotel alleen van de buitenkant gezien, maar de voorkant zag er goed uit, maar dat zegt natuurlijk niks over de binnenkant ;)

Heb je al op www.vakantiereiswijzer.nl gekeken?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 12:52:
sorry.. was je nog een antwoord verschuldigd!

maakt niet uit :D

ik heb op vakantiewijzer gekeken ja het hotel kreeg gemiddeld een 8 dus daar doe ik het voor.

we zien wel alles komt goed vermaken doen we ons wel :cheer: :mixje:
Ik ga van de zomer naar Gümbet en zo te zien aan de reacties is dat maar goed ook.
We zaten te twijfelen tussen Bodrum en Gümbet maar we hadden al gehoord dat Gümbet leuker zou zijn.

Maarja, we merken het wel. We maken het gewoon gezellig.:)
Nu nog ff vo0rbruinen hier in Nederland, nog maar 25 daagjes en dan richting Gumbet :D :cheer:

Uitspraak van Mr. Stiffy op vrijdag 9 juni 2006 om 11:59:
Ik ga van de zomer naar Gümbet en zo te zien aan de reacties is dat maar goed ook.

Gumbet ziet er qua stappen veel leuker uit als Bodrum :jaja:

Uitspraak van Joytjee op vrijdag 9 juni 2006 om 12:13:
Nu nog ff vo0rbruinen hier in Nederland, nog maar 25 daagjes en dan richting Gumbet

Aftellen dus! :D
ik heb ook in bodrum gezeten...
is wel mooi ofzoo maar is egt zo'n spookstadje waar niet veel te doen is.
en er lopen overal straathonde en katte, lijke net gangs ofzoo ze lopen met zn alle bij elkaar..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 14:00:
Aftellen dus!

Hahaha echt wel !
Uitspraak van Flowers. op vrijdag 9 juni 2006 om 19:40:
en er lopen overal straathonde en katte, lijke net gangs ofzoo ze lopen met zn alle bij elkaar

Dat heb je ook in Marmaris en op Kreta en op Rhodos...

Maarja... over 15 dagen stappen wij lekker het vliegtuig in! Gisteren ff gekeken of ze de vliegtijden al wisten en we vliegen heen om 6 uur sochtends en terug om 10 uur savonds!

Heb dus lekker 2 dagen extra ipv dat ik pas smiddags zou vliegen en dus al een dag kwijt zou zijn

Uitspraak van PeterM op zondag 11 juni 2006 om 11:28:
Heb dus lekker 2 dagen extra ipv dat ik pas smiddags zou vliegen en dus al een dag kwijt zou zijn

mazzelaar :o

Ik had er dus maar 6 over :[
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:04:
mazzelaar

vorig jaar hadden we die geluk ook al :)

Misschien komt het omdat wij altijd met transavia vliegen?
Bodrum :lief:
Gaan er niet NOG MEER mensen op vakantie ergens in Gumbet?
Uitspraak van PeterM op zondag 11 juni 2006 om 20:41:
Misschien komt het omdat wij altijd met transavia vliegen?

transavia is fijn :D

ik had 2 jaar geleden niet dat geluk we vlogen heen om 19.00 en terug om 11.00 niet echt fijn dus .
Uitspraak van **ZusterBlondy** op donderdag 22 juni 2006 om 21:22:
transavia is fijn

Zeker weten!!

en ff ter info, mijn ouders zitten nu in Bodrum en het is er 39 graden en volgende week is het nog steeds zo warm!!

En aanstaande dinsdag ochtend (om 6 uur) vlieg ik erheen!!! Ik heb er zin in!!!
Uitspraak van PeterM op vrijdag 23 juni 2006 om 21:03:
en ff ter info, mijn ouders zitten nu in Bodrum en het is er 39 graden en volgende week is het nog steeds zo warm!!

so das idd warm jah :o

heel veel plezier en laat ff weten hoe het geweest is :D

is er niemand die rond 7 aug gaat??

Nog één nachtje slapen!! :D

Uitspraak van **ZusterBlondy** op maandag 26 juni 2006 om 15:30:
is er niemand die rond 7 aug gaat??

Ik zou willen dat ik dat kon zeggen... :(

Artiest MarkOss
ýk zýt nu ook ýn turkýje
joy club bodrum
echt heel vet hotel
maar het ýs wel lekker warm

groetjes Mark
markmýnus@hotmaýl.com

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 14:31:
ýk zýt nu ook ýn turkýje
joy club bodrum
echt heel vet hotel
maar het ýs wel lekker warm

groetjes Mark
markmýnus@hotmaýl.com

rare toetsenborden hebben ze daar he! :D

Fijne vakantie nog!
jaaa nog maar een paar nachtjes slapen, vertrek Dinsdag avond 21.oou ! Wel 1 dag kwijt, maja, we gaan vo0r de gezlligheid en de lol! En daar kunnen we dat niet door laten verpesten!

weet iemand toevallig waar je een beetje leuk kunt stappen ýn bodrum of gumbet

groeten mark

Ik kom net vanaf het reisbureau om een vakantie te boeken, ik ga met mijn vriend en we denken erover om naar Turkije te gaan, dat meisje van het reisbureau vertelde enthousiast over Bodrum en Gumbet..
Ze vertelde ook dat je met de dolmus snachts (na het uitgaan) nog terug kunt naar Gumbet???
Omdat in Marmaris mijn ervaring was dat de dolmus maar tot een uurtje of 1 reed.
Wat zijn jullie ervaringen kan je na het stappen in Bodrum nog met de dolmus terug naar Gumbet of niet??

dolmus bussen rýjden per plaatsen....
maar ýs wel aardýg te doen
taxý ben je 12 lyra kwýjt
ýk heb het naar me zýn

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:04:
Hotel TMT AEGEAN HOLIDAY VILLAGE

heet nu Viva TMT holiday village fso

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:57:
weet iemand toevallig waar je een beetje leuk kunt stappen ýn bodrum of gumbet

Ik ben in mei geweest, dus toen was er nog niet veel te doen :nee:

Halikarnas schijnt tof te zijn en de Catamaran ook, maar ben er zelf niet geweest.

Ben één nacht in Gumbet wezen stappen en dat beviel mij beter :d

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 17:00:
Ze vertelde ook dat je met de dolmus snachts (na het uitgaan) nog terug kunt naar Gumbet???

Kan wel, maar je moet wel ff kijken naar de tijden idd.. Ik heb in een busje van Gumbet naar Bodrum gezeten en die gingen tot 4.00 uur, dus dan heb je wel even de tijd.

Maar er zijn er ook die maar tot 1.00 uur rijden.

Met de dolmus was wel heel makkelijk en kost geen fluit :d

Fijne vakantie!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 18:27:
heet nu Viva TMT holiday village fso

Club Vera ;)

Ben er ondertussen al geweest

Ik ben aan het kijken voor een hotel in Gumbet.. nu heb ik hotel 'Caretta' gevonden, maar er is nergens een beoordeling op internet over te vinden.
Wie kent dit hotel en kan hem beoordelen???
Alvast thx!

Hm net geboekt naar Gumbet voor 25-07:D
Zit in hotel Akvaryum... Kent iemand deze?? Las net op reiswijzer dat deze onderaan steile heuvel ligt:( hoop niet dat het heel erg tegenvalt!!
Is Gumbet echt zo bergachtig, dat je er ook hinder aan kan ondervinden?? Ben zelf niet slecht ter been ofzo maar om met 40 graden heuvels te gaan beklimmen lijkt me niet zo prettig..

Ja ik ga ook naar Bodrum! Ben er 2 jaar geleden ook geweest, super!
Halikarnas is echt vet om uit te gaan, moet je zeker doen! En idd ook de Marine Club..zoals al gezegd is : )

gaan 4 aug naar bodrum. 5 jaar geleden ook al geweest. Halikarnas erg leuk, maar erg duur. De partyboot met doorzichtige bodum is ook erg leuk.

Gaan naar bantur naz
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 08:48:
gaan 4 aug naar bodrum. 5 jaar geleden ook al geweest. Halikarnas erg leuk, maar erg duur. De partyboot met doorzichtige bodum is ook erg leuk.

Gaan naar bantur naz

ik ga ook naar dat hotel alleen 2 dagen later :cheer:

Uitspraak van **ZusterBlondy** op donderdag 6 juli 2006 om 13:58:
ik ga ook naar dat hotel alleen 2 dagen later

Wordt dat een meeting? :d

ga met mijn vriendin steef84 naar bantur naz. hotel is opzich wel ok. ligt in de buurt van centrum op een helling. Uitzicht is mooi. kan over gedeelte haven kijken. Zijn daar 4 jaar geleden geweest. Je moet er niet teveel van voor stellen. Is een goedkoop hotel. Avond eten was toen bijna elke avond hetzelfde. ontbijt en lunch zijn goed. Je krijgt wel zwembad bier, maar dat is in de meeste all in hotels. na elf uur word de fust omgewisselt en krijg je echt bier maar dan betaal je ook flink. Wij hebben het toen wel leuk gehad en kom daar toch alleen om aan het zwembad te liggen en de stad in te gaan dus hoef van mij geen super de luxe hotel.

Ga je met vrienden daarheen en hoelang blijf je

Als je aan komt moet je vragen of je kamer in het nieuwe gedeelte kan krijgen. Wij krgen toen kamer in oude gedeelte met uitzicht op een drukke weg.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 15:33:
ga met mijn vriendin steef84 naar bantur naz. hotel is opzich wel ok. ligt in de buurt van centrum op een helling. Uitzicht is mooi. kan over gedeelte haven kijken. Zijn daar 4 jaar geleden geweest. Je moet er niet teveel van voor stellen. Is een goedkoop hotel. Avond eten was toen bijna elke avond hetzelfde. ontbijt en lunch zijn goed. Je krijgt wel zwembad bier, maar dat is in de meeste all in hotels. na elf uur word de fust omgewisselt en krijg je echt bier maar dan betaal je ook flink. Wij hebben het toen wel leuk gehad en kom daar toch alleen om aan het zwembad te liggen en de stad in te gaan dus hoef van mij geen super de luxe hotel.

oe thanks voor de infotmatie :D
ja super de luxe hoeft voor mij ook niet als het er maar gezellig is :D

Ga je met vrienden daarheen en hoelang blijf je

Ik ga met een vriendin en we blijven 12 dagen.

Als je aan komt moet je vragen of je kamer in het nieuwe gedeelte kan krijgen. Wij krgen toen kamer in oude gedeelte met uitzicht op een drukke weg.

kan dat zomaar dan??

Uitspraak van **ZusterBlondy** op vrijdag 7 juli 2006 om 16:15:
kan dat zomaar dan??

:jaja:

Hebben wij ook gedaan :D

Wij zaten echt ergens weggepropt in een hoek en het stonk er naar riolering, dus hebben we meteen een andere kamer ´geeist´ 8)

De airco deed het ook niet, er kwam vies water uit de kraan en warm water was er ook niet eens, we moesten met 2 in een minibedje slapen en als je op de wc ging zitten stak er een stok in je hol :s(n)

dus het kan wel :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 16:43:
Hebben wij ook gedaan

Wij zaten echt ergens weggepropt in een hoek en het stonk er naar riolering, dus hebben we meteen een andere kamer ´geeist´

De airco deed het ook niet, er kwam vies water uit de kraan en warm water was er ook niet eens, we moesten met 2 in een minibedje slapen en als je op de wc ging zitten stak er een stok in je hol

dus het kan wel

ja maar goed dan weet je dat je kamer gewoon niet netjes is enz. Denk niet dat je binnen kan wandelen en kan zeggen hoooooi ik wil die en die kamer

zag je 2de kamer er wel beter uit??

Uitspraak van **ZusterBlondy** op vrijdag 7 juli 2006 om 17:20:
zag je 2de kamer er wel beter uit??

Toen zaten we in het nieuwe gedeelte :D

Elke dag gaan er wel weer mensen weg en hebben ze weer kamers vrij, dus je kunt het altijd vragen, maar wel eerst kijken natuurlijk hoe je kamer eruit ziet die je toegewezen krijgt