Partyflock

Forumonderwerp · 856571
23 volgers · 449818x bekeken
Waarschuw beheerder
Zegt genoeg!! kan het nog zieker ??
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=625 height=832]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZLT44NA4.jpg[/img]

ken der gelukkig niet haha
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !briempje op dinsdag 24 maart 2009 om 00:16:

Die foto is al zo oud als de weg naar Rome en meerdere malen hier geplaatst :)
Waarschuw beheerder
haha dit is echt te mooi :roflol:
iets van 2/3 weken geleden ging ik met vrienden naar een feest in utrecht (Poema)
en ik kom zelf uit nijmegen, dus ben niet bekend in utrecht ofzo
maar goed, dat feest was dus afgelopen en we waren allemaal zwaar van de kaart (mdma en ghb)
en we gingen nog ff jointje roken bij het station voordat we de trein gingen pakken
komt deze knakker opeens aangelopen en ging ie erbij zitte, of ie ook een hijsje mocht
[img width=477 height=358 cacheid=00010e0a0002402500187bff1a0276e96a]http://www.geenstijl.nl/archives/images/ohhi477.jpg[/img]

dus ik kijk em aan (ik zwaar van de kaart) ik zo, joooo wtf
ik ken jou!!! (zeer toevallig had ik dus echt paar dagen ervoor dat filmpje en die foto op partyflock hier gezien haha:p)
dus ik zegg, ee jij bent toch die ufo piloot? mijn vriende snapte er helemaal niks van
en ja hoor, begon ie met zijn 6e dal verhaal
te droog:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whahahahahahaahaaa ik lach me dood.. vet goed..
Waarschuw beheerder
ja zal me ook niks verbazen als er nog 3 man overheen zijn gegaan die avond :lol: tering e

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op dinsdag 24 maart 2009 om 09:53:
haha dit is echt te mooi
iets van 2/3 weken geleden ging ik met vrienden naar een feest in utrecht (Poema)
maar goed, dat feest was dus afgelopen en we waren allemaal zwaar van de kaart (mdma en ghb)
en we gingen nog ff jointje roken bij het station voordat we de trein gingen pakken
komt deze knakker opeens aangelopen en ging ie erbij zitte, of ie ook een hijsje mocht

ik ken jou!!! (zeer toevallig had ik dus echt paar dagen ervoor dat filmpje en die foto op partyflock hier gezien haha)
dus ik zegg, ee jij bent toch die ufo piloot? mijn vriende snapte er helemaal niks van
te droog

Wat is de wereld dan ook klein :lol:
Waarschuw beheerder
donateur

:roflol: als je zo een foto van jezelf terugvind :|
Waarschuw beheerder
donateur

Jezus man :/

Waarschuw beheerder

ik heb een IQ van 180 :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 26 maart 2009 om 16:11:
ik heb een IQ van 180

is ook absoluut geloofwaardig :yes:

Waarschuw beheerder
jammer dat hij is ontspoort. Die gast had een flinke toekomst voor de boeg als topsporter
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 17:01:
is ook absoluut geloofwaardig

180 is dik overdreven maar goed die gast is toch ergens door ontspoort en ook in een kort tijdsbestek. Persoonlijk denk ik ontspoort door intellect en verzijld geraakt in de dopescene. Sneu hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 19:41:
180 is dik overdreven maar goed die gast is toch ergens door ontspoort en ook in een kort tijdsbestek. Persoonlijk denk ik ontspoort door intellect en verzijld geraakt in de dopescene. Sneu hoor.

Ik bedoel het ook cynisch :p
Waarschuw beheerder
Haha, die fotos:D

Ik heb niet echt een super dramatische foto. Ik sta wel mooi voor schut op de dvd van decibel.

2x in de eerste 5 minuten. Blauw jurkje aan...

Pfffffff "Jaaaa het is hier kei relaxed" ( zei zij kakenklapperend )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 13:39:
Ik bedoel het ook cynisch

Understood ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~**Sasjuh**~ op maandag 30 maart 2009 om 13:43:
Haha, die fotos:D

Ik heb niet echt een super dramatische foto. Ik sta wel mooi voor schut op de dvd van decibel.

2x in de eerste 5 minuten. Blauw jurkje aan...

Pfffffff "Jaaaa het is hier kei relaxed" ( zei zij kakenklapperend )

Hehe die dvd had ik net nog opstaan (2007 of niet?)
Waarschuw beheerder
ee jij bent toch die ufo piloot

kwam hem pas geleden ook weer eens in de stad tegen, vroeg een maat van me (met zeer vriendelijke stem, niet denigrerend ofso, we zaten zelf aan de mdma :P ): hee man, wat heb jij gebruikt vanavond..

graait ie in zijn zak: laatie zijn crack-rocks zien, whahaha en er nog bij zeggen: ja da's crack.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[albumelement=63221620]{element is niet toegankelijk}

Ik sta helemaal rechts met die witte pet op
weetnie of t door de pep kwam of omdat ik moes niese maa ziet er bes grappig uit

was bij masters 2009
Waarschuw beheerder
ik sta daar rechts met da witte petje

weenie of het door de pep kwam of omdat ik moes niese ofzo maa siet er bes grappig uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 01:50:
Is opzich wel een aardig filmpje

Ergens is het wel een beetje lullig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op dinsdag 31 maart 2009 om 15:37:
weenie of het door de pep kwam of omdat ik moes niese ofzo

niezen door de pep denk

maa siet er bes grappig uit

meningen verschillen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 14:38:
Hehe die dvd had ik net nog opstaan (2007 of niet?)

Nee toch echt 2008!!

Maar wat een goede dvd!!!

(K)
Waarschuw beheerder
weenie of het door de pep kwam of omdat ik moes niese ofzo maa siet er bes grappig uit

ja ; hi-la-risch :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op maandag 2 februari 2009 om 16:39:
Wat een briljant topic!

En wat een briljante foto's! :)

Lekker, die eerste! Met dat sigaretje dat nog opgestoken moet worden... heel gedoe, maar uiteindelijk zo lekker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van maeyon op donderdag 22 januari 2009 om 20:03:
dis geen ziekelijke foto ofzo maar wel herkenbaar haha
Vond em wel lache

Hahaha HOE herkenbaar! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van krissy:cheer: op donderdag 2 april 2009 om 23:49:
ja ; hi-la-risch

hou gwoon stil als je vn nie vind, plaats zelf een foto ofzo;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=720 height=480 cacheid=00107ae7002d6ee39f2dbeb81a027a33f4]https://photo.partyflock.nl/images/57102/main/245906.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60611911.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 april 2009 om 20:50:
[img width=720 height=480 cacheid=00143654002d6ee39f2dbeb81a027a6135]https://photo.partyflock.nl/images/57102/main/245906.jpg[/img]

gewoon 4 lelijke mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 april 2009 om 21:52:
gewoon 4 lelijke mensen

het zijn er toch 5...

Waarschuw beheerder
[img width=678 height=452 cacheid=0013bc6d0006e08ee8f58b4b1a027a6c0f]https://photo.partyflock.nl/images/55450/main/234545.jpg[/img]

Is deze lelijk ofniet!? :lol:

Waarschuw beheerder
haha dit is echt te mooi

ik ken jou!!! (zeer toevallig had ik dus echt paar dagen ervoor dat filmpje en die foto op partyflock hier gezien haha)
te droog

haha als ik die gast echt een keer tegenkom, dan mag die dat mooie 6e dal universum verhaal ook nog wel een keer vertellen.
Volgens mij lig je al plat, als ie nog niet eens is begonnen met praten. Whaha :P machtug!
Waarschuw beheerder
Ik zal wel het halve forum tegen me krijgen, maar ik snap het gewoon niet meer. Ik heb zelf in het verleden ook pillen gebruikt en ben bij feesten geweest, maar als ik deze foto's bekijk (en ik heb ze alleen van deze pagina bekeken) dan ben ik zoooooooo blij dat ik er vanaf ben. Kijk nou eens naar de gezichten, de kaken die volledig fijngeklemd worden, volledig van de wereld af en dan nog beweren dat het geweldig is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tweelingen75 op donderdag 16 april 2009 om 00:04:
Ik zal wel het halve forum tegen me krijgen, maar ik snap het gewoon niet meer. Ik heb zelf in het verleden ook pillen gebruikt en ben bij feesten geweest, maar als ik deze foto's bekijk (en ik heb ze alleen van deze pagina bekeken) dan ben ik zoooooooo blij dat ik er vanaf ben. Kijk nou eens naar de gezichten, de kaken die volledig fijngeklemd worden, volledig van de wereld af en dan nog beweren dat het geweldig is.

maar wat is nou precies je probleem dan?
dat mensen rare hoofden trekken ofzo?
what's the big deal
niks mis met op zijn een tijd een keer flink naar de rag gaan, zolang het maar met mate is..
en het is niet zo alsof iedereen er standaard zo bijloopt, het heet toch niet voor niets het 'ziekelijkste foto' topic
Waarschuw beheerder
dan ben ik zoooooooo blij dat ik er vanaf ben.

blijkbaar was het problematisch voor jou dan, tenminste zo laat je het overkomen.
maar voor de meestte mensen hier is dat niet zo
Kijk nou eens naar de gezichten, de kaken die volledig fijngeklemd worden, volledig van de wereld af en dan nog beweren dat het geweldig is.

ik zie daar ook geen duidelijke reden welk je probleem je er nou mee hebt, tenzij je een hekel hebt aan gespannen kaken ofzo..
nogmaals, als iemand een x in de zoveel tijd zo hard naar de rag gaat.
wat is daar het probleem van? want echt invloed op je verdere leven zal zo'n nachtje niet hebben
mits je natuurlijk niet elke week er zo bijloopt:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Worden er niet mooier van op zo'n nachtje idd :D

But who cares?

Tís op z'n tijd zóóóóóóóóó lekker
Waarschuw beheerder

Elk voordeel heb zn nadeel 8) je voelt je supergoed, maar je kaken gaan wat malen en je pupillen worden groter? what's the big deal ? Helemaal van de wereld af is ook wel wat overdreven he! dat vind ik meer klinken alsof je helemaal niet meer beseft wat er om je heen gebeurd etc... en dat besef ik me toch echt wel als ik wat X op heb !

respect voor je dat je gestopt bent met harddrugs, maar ga niet anderen verwijten dat zij er wel van kunnen genieten :) je zal zelf ook wel nog steeds alcohol drinken en/of roken en dat avondje pillen 1x in de 1.5-2 maanden daar zul je later minder last van hebben als al die wijntjes/sigaretten !

en dit heet niet voor niets het ziekelijkste foto topic idd. :) als iemand hier zo'n foto van zichzelf plaats hoeft dat niet te betekenen dat hij er op elk feest zo bijloopt... als jij drinkt op een feest ben je toch ook niet altijd kacheltje lam? maar het zal je vast wel eens zijn overkomen dat dit wel zo was en misschien heeft iemand toen ook wel een foto ervan gemaakt... kun je achteraf toch om lachen ? dat is waar dit hele topic om draait. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was gisteravond beetje opstandig, sorry daarvoor!

Is absoluut geen big deal voor me dat mensen lekker uit hun plaat gaan op een feest, iedereen moet het zelf weten en ik zal zeker niemand veroordelen.

Tuurlijk heb ik leuke nachten beleefd, maar standaard ging ik een paar keer over mijn nek in zo'n nacht, ik vrat mijn halve wangen op, ik zag lantaarnpalen aan voor politiecontroles (vaag) en ik voelde me de dagen erna zo enorm ellendig.

Maar jullie hebben gelijk! Het gaat hier om een ziekelijkste foto topic en niet om een discussie wie het nou wel super vind en wie niet.

Nogmaals mijn excuses! (terwijl ze wegkruipt van dit topic :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tweelingen75 op donderdag 16 april 2009 om 21:48:
Ik was gisteravond beetje opstandig, sorry daarvoor!

Is absoluut geen big deal voor me dat mensen lekker uit hun plaat gaan op een feest, iedereen moet het zelf weten en ik zal zeker niemand veroordelen.

kan wel eens gebeuren he :) kwam idd over alsof je er nu iets op tegen had.

Tuurlijk heb ik leuke nachten beleefd, maar standaard ging ik een paar keer over mijn nek in zo'n nacht, ik vrat mijn halve wangen op, ik zag lantaarnpalen aan voor politiecontroles (vaag) en ik voelde me de dagen erna zo enorm ellendig.

denk dat je dan gewoon teveel gebruikt had ! :P vooral die halucinaties ( en braken ) is meestal gewoon van veel te veel mdma :P

Maar jullie hebben gelijk! Het gaat hier om een ziekelijkste foto topic en niet om een discussie wie het nou wel super vind en wie niet.

Nogmaals mijn excuses! (terwijl ze wegkruipt van dit topic :))

no offense taken :) even goeie vrienden :P
Waarschuw beheerder
*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is een of andere para gebitje wat die inheeft :p
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453 cacheid=00107f3a002d7635a35ea5611a027baf63]https://album.partyflock.nl/64267426.jpg[/img]

tsjaa o:)
laatste aanpassing