Whahahahahahaahaaa ik lach me dood.. vet goed..
haha dit is echt te mooi
iets van 2/3 weken geleden ging ik met vrienden naar een feest in utrecht (Poema)
en ik kom zelf uit nijmegen, dus ben niet bekend in utrecht ofzo
maar goed, dat feest was dus afgelopen en we waren allemaal zwaar van de kaart (mdma en ghb)
en we gingen nog ff jointje roken bij het station voordat we de trein gingen pakken
komt deze knakker opeens aangelopen en ging ie erbij zitte, of ie ook een hijsje mocht
dus ik kijk em aan (ik zwaar van de kaart) ik zo, joooo wtf
ik ken jou!!! (zeer toevallig had ik dus echt paar dagen ervoor dat filmpje en die foto op partyflock hier gezien haha)
dus ik zegg, ee jij bent toch die ufo piloot? mijn vriende snapte er helemaal niks van
en ja hoor, begon ie met zijn 6e dal verhaal
te droog
als je zo een foto van jezelf terugvind
is ook absoluut geloofwaardig
Haha, die fotos
Ik heb niet echt een super dramatische foto. Ik sta wel mooi voor schut op de dvd van decibel.
2x in de eerste 5 minuten. Blauw jurkje aan...
Pfffffff "Jaaaa het is hier kei relaxed" ( zei zij kakenklapperend )
ee jij bent toch die ufo piloot
weenie of het door de pep kwam of omdat ik moes niese ofzo
maa siet er bes grappig uit
weenie of het door de pep kwam of omdat ik moes niese ofzo maa siet er bes grappig uit
haha dit is echt te mooi
iets van 2/3 weken geleden ging ik met vrienden naar een feest in utrecht (Poema)
en ik kom zelf uit nijmegen, dus ben niet bekend in utrecht ofzo
maar goed, dat feest was dus afgelopen en we waren allemaal zwaar van de kaart (mdma en ghb)
en we gingen nog ff jointje roken bij het station voordat we de trein gingen pakken
komt deze knakker opeens aangelopen en ging ie erbij zitte, of ie ook een hijsje mocht
dus ik kijk em aan (ik zwaar van de kaart) ik zo, joooo wtf
ik ken jou!!! (zeer toevallig had ik dus echt paar dagen ervoor dat filmpje en die foto op partyflock hier gezien haha)
dus ik zegg, ee jij bent toch die ufo piloot? mijn vriende snapte er helemaal niks van
en ja hoor, begon ie met zijn 6e dal verhaal
te droog
Ik zal wel het halve forum tegen me krijgen, maar ik snap het gewoon niet meer. Ik heb zelf in het verleden ook pillen gebruikt en ben bij feesten geweest, maar als ik deze foto's bekijk (en ik heb ze alleen van deze pagina bekeken) dan ben ik zoooooooo blij dat ik er vanaf ben. Kijk nou eens naar de gezichten, de kaken die volledig fijngeklemd worden, volledig van de wereld af en dan nog beweren dat het geweldig is.
dan ben ik zoooooooo blij dat ik er vanaf ben.
Kijk nou eens naar de gezichten, de kaken die volledig fijngeklemd worden, volledig van de wereld af en dan nog beweren dat het geweldig is.
Ik zal wel het halve forum tegen me krijgen, maar ik snap het gewoon niet meer. Ik heb zelf in het verleden ook pillen gebruikt en ben bij feesten geweest, maar als ik deze foto's bekijk (en ik heb ze alleen van deze pagina bekeken) dan ben ik zoooooooo blij dat ik er vanaf ben. Kijk nou eens naar de gezichten, de kaken die volledig fijngeklemd worden, volledig van de wereld af en dan nog beweren dat het geweldig is.
Ik was gisteravond beetje opstandig, sorry daarvoor!
Is absoluut geen big deal voor me dat mensen lekker uit hun plaat gaan op een feest, iedereen moet het zelf weten en ik zal zeker niemand veroordelen.
Tuurlijk heb ik leuke nachten beleefd, maar standaard ging ik een paar keer over mijn nek in zo'n nacht, ik vrat mijn halve wangen op, ik zag lantaarnpalen aan voor politiecontroles (vaag) en ik voelde me de dagen erna zo enorm ellendig.
Maar jullie hebben gelijk! Het gaat hier om een ziekelijkste foto topic en niet om een discussie wie het nou wel super vind en wie niet.
Nogmaals mijn excuses! (terwijl ze wegkruipt van dit topic)
Bijna 100 mg 2cb op I Love Techno
https://partyflock.nl/albumelement/55256545:ILT_en_we_hebben_er_zin_in
![[img width=540 height=390]https://album.partyflock.nl/55256545.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/55256545.jpg)