| Betreft: | evenement: Boom, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
plaat 419 vers 3
n speel ik nog een stukje op de orgel ter afsluiting
Dan ga ik langs met de collecte(?)..dat puutje met geld
als kadootje voor Nelis zijn verjaardag...laatste aanpassing 22 maart 2006 14:13
dan maken we er wel een duet van
als het allemaal niet past... verplaatsen we het feest in de kerk ernaast
hahaha mossel doet me denken aan goeie 'ouwe' tijd in het boschuis... ouwe feestjes waarbij aan het einde van de avond de ramen van de kerk kapot gingen.... helaas was het daarom ook al snel einde verhaal moioo
OUDE TIJDEN DOEN HERLEVEN IN HET BOSCHHUIS ZEG IK DAN MAAR
OUDE TIJDEN DOEN HERLEVEN IN HET BOSCHHUIS ZEG IK DAN MAAR
ja tuurlijk maar het gaat allemaal niet zo makkelijk meer
Nou, heeeeeeeeeeeel misschien, als je heeeeeeeeeel lief bent, krijg je e'm vrijdag "al" terug.
Als ik e'm nog maar wel een keertje weer op mag!
Ik wil ook een DJ Genic MUTS!!!! En niet te leen, nee, gewoon hebbe, hebbe, hebbe!
2 liter dus??? Hmz, nah ja, moeten we vanavond maar even kijken dan!
Ja, daaaaaaaaag! Zo werkt dat natuurlijk niet he?
't Is graag of niet, en anders mag ik e'm misschien af en toe wel lenen van Pater!
Ik had mijn tekst maar even aangepast, want zag dat je Exorcism helemaal niet in je agenda hebt staan! ???
Ik had mijn tekst maar even aangepast, want zag dat je Exorcism helemaal niet in je agenda hebt staan! ???
hahaha dr valt zker wel wat te regelen denk ik en bij liters gaat het meestal toch fout dus wie weet kunnen wij een dealtje sluiten
tsja ik zou de mysteryguest zijn geweest
grote doos etc. alles was al geregeld zou ik me genic muts opztten uit die doos komen slingers confetti, maar ja toen kwam jij..!
En vanavond hebben we het dan wel even over de muts en anders pb me maar, kan ik me misschien voorbereiden! (zak met geld mee ofzo )
1 GENIC muts (onbetaalbaar) voor 1 liter bier, ik neem me muts iig val mee
Ik ga akkoord! Waar kan ik tekenen?? En print je bericht uit als bewijs, want anders gaat er straks wel iemand anders met mijn toekomstige GENIC-muts aan de haal!
Hahaha, Peter, (waar ben je!!) als jij Pierre nou een liter bier geeft, krijg jij een verse Genic-muts (van Pierre) en hou ik jou stinkmuts, want die is ondertussen nog steeds niet in de was geweest!
Ten 1e.... mijn muts is ook doorfeest en ten 2e geen bier, geen muts
Komt goed, komt goed! Bier is er wel!
het moet wel een heeeeeeeeeeeele flauwe 1 april grap zijn......