Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:38:Talk to the hand
shit te laat ...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:35:als het nou een hopeloze topic is waarom reageer je dan?
mischien omdat het best leuk is om onnozele topics en hun openers af te zeiken en te stangen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:35:als het nou een hopeloze topic is waarom reageer je dan?: best zielig dan zal jij zeker wel niet ideaal zijn whatever.........
ik ben verre van ideaal,ben niet rijk of wat dan ook
maar juist door t inzien en erkennen van mn zwakheden ben ik op andere ,vaak belangrijkere punten verbeterd dan wel geperfectioneerd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:39:gaat niet om het rimmen, maar om de persoon die je rimt
das al een aardig verschil
Uitspraak van de dag
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:38:Talk to the hand

laatste aanpassing
Ewa safa smaatje jwt, iek hellup jou wel. Iek hep noch wel un mooje baantje for jou, kan je massiv fil doekoe verdieneng en so ook for mei weetjuh!
:boeksie:
Iek zy net ook al tegeng haar mang! Zy snapeng nii
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:40:ik ben verre van ideaal,ben niet rijk of wat dan ook
maar juist door t inzien en erkennen van mn zwakheden ben ik op andere ,vaak belangrijkere punten verbeterd dan wel geperfectioneerd
jij bent zoals wij dat hier zeggen ram ok
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:41:Uitspraak van de dag nu al.. prachtig gezegd
ik ben wakker om deze tijden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:42:jij bent zoals wij dat hier zeggen ram ok
maarre,is dat goed of..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:42:jij bent zoals wij dat hier zeggen ram ok
vet relax
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 9 maart 2006 om 01:44:vet relax
vett cool
supa dupa fly
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:43:maarre,is dat goed of..
das goed ja
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:45:rimmen?
geen tijd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:45:geen tijd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:45:vett cool
supa dupa fly
supa dupa
Maar in Kirchroa zeggen ze toch wat anders?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:40:ik ben verre van ideaal,ben niet rijk of wat dan ook
well spoken old chap
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:46:je kan toch staand typen?? beetje voorover gebukt...
ja hoor dat kan, maar of jij er daarna nog levend van afkomt betwijfel ik
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 9 maart 2006 om 01:46:Maar in Kirchroa zeggen ze toch wat anders?
maar dat verstaat men hier niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:48:maar dat verstaat men hier niet
Ik wil wel een poging doen om het te verstaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:48:ja hoor dat kan, maar of jij er daarna nog levend van afkomt betwijfel ik
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:42:Iek zy net ook al tegeng haar mang! Zy snapeng niiDat zyn faak die goeiste .. dommeng blonde
Sei ies sekur dom, mar maake nie uit, dang kang sei mir doekoe for mei verdieneng jwt kill aaaight
repsektfolle :boeksie:
Als Black007 & :cheer: lady-liekie:cheer Dit nou met elkaar doen zijn ze niet meer zo onaardig op topics over rimmen'want ze weten dan hoe lekker het is..
Als ze er dan ook zo uit zagen, heb ik er niks op tegen
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 9 maart 2006 om 01:50:geef :boeksie:
jwt :boeksie:
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 9 maart 2006 om 01:48:Ik wil wel een poging doen om het te verstaan
jij woont ook niet zo ver weg
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 9 maart 2006 om 01:48:Hoezo? Heb je soa's?
als iemand ze zeker niet heeft ben ik het wel
Black007 & :cheer: lady-liekie:cheer Dit nou met elkaar doen zijn ze niet meer zo onaardig op topics over rimmen'want ze weten dan hoe lekker het is
en als jij es je mond houdt en es wat slimmer overkomt lees ik je crapp misschien ook nog es aandachtig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:54:jij woont ook niet zo ver weg
Maar nog blijft dat taaltje moeilijk voor me
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 01:56:ideale man is voor iedereen verschillend
Je bedoelt de ideale man is onbereikbaar
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 9 maart 2006 om 01:58:Je bedoelt de ideale man is onbereikbaar
oftewel, hij bestaat niet
je zegt het verdekt!! maar je wil dat ik je rim
nee nogmaals voordat ik wat van jou wil, ga ik liever dood
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 9 maart 2006 om 01:55:Maar nog blijft dat taaltje moeilijk voor me
valt reuze mee, moet er effe inkomen
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 9 maart 2006 om 01:58:Je bedoelt de ideale man is onbereikbaar
nee hoor, iedereen verstaat onder ideaal wat anders, en de partner die je hebt is meestal jouw ideaalbeeld. kortbij dan toch

Als Black007 & :cheer: lady-liekie:cheer Dit nou met elkaar doen zijn ze niet meer zo onaardig op topics over rimmen'want ze weten dan hoe lekker het is..