Partyflock

Forumonderwerp · 855885
Artiest {SHOWLIST artist 2692, 118}
Waarschuw beheerder
[img width=78 height=64 cacheid=0013b32900224f16944a5afd1a014725e8]http://dotf.nl/rickydadragon/rick.gif[/img]
gast,rook jij toevallig?
STOP asjeblieft asjeblieft met roken (voor je eigen bestwil EN VOOR ANDEREN WANT JA JE BENT NIET ALLEEN OP DE WERELD)!........moeilijk ?.....tuurlijk!!!!!.....het is verslavend......daarop word de mens nou juist al een paar eeuwen gruwelijk gruwelijk misbruikt.......al een paar eeuwen!!!!!!!!!!....wakker worden!!!!!............van al dat belastinggeld op sigaretten gaat er niks naar het KANKER fonds......en ziekenhuis directeuren verdienen steeds meer zeer zeer schandalige bedragen.......totaal uit verhouding........dat soort 'spelletjes' moet afgelopen zijn...........snappie het?.....nee?...ga eens even dicht achter een (diesel) auto uitlaat staan......5 minuten maar............steek je kop maar lekker in het zand........totdat je beste vriend , je geliefde of familielid er aan bezwijkt........en de mensen die er geld aan verdienen lachen je eigenlijk gewoon uit......al eeuwen..............stop!!!!je kan het!!!!!,je kan meer dan je denkt!!!!...ech wel .....geloof me nou.....
[img width=199 height=192 cacheid=000bec4300224f1907d4d92e1a014725e8]http://www.vroomuk.com/images/misc/burningmoney.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:smoke: heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=197 cacheid=000a6a4c001e1f63710bfff21a0147d7d6]http://www.kennislink.nl/upload/131701_962_1116417410977-Longvergelijking_klein.jpg[/img]

:| :vaag:... ziet er lekker uit :jaja: 8)
Waarschuw beheerder
Zit ff die site te lezen bij Make it easy, maar er staan toch wel een paar goede redenen om door te gaan met roken hoor :D

Quote:
Huid veroudert snel en geeft een veel ouder uitziend uiterlijk
Joepieee, dan vragen ze tenminste niet steeds meer naar me leeftijd bij een discotheek ofzo :P

Quote:
Vermindert de werking van het immuunsysteem
Die werkt toch al niet, dus blijven paffen!

Quote:
Verhoogt de kans op ziekte door seksuele handelingen (sperma, vingers)
Heb geen sex, dus weer een pluspuntje!:D

Quote:
Verlies van reukvermogen
Het leven stinkt!

Quote:
Vaarwel witte tanden!
Welkom prodent whitening!

Quote:
Vieze, stinkende asbakken
Ik dacht dat dit een site was om mensen ervan te overtuigen om te stoppen met roken :S Wat doet een asbak dan in dit rijtje!!!

Quote:
Bemoeilijkt kansen op een baan
Laat ik nou net een rookhok hebben op me werk en stage :cheer:

Zo dit is wel ff genoeg :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op woensdag 8 maart 2006 om 22:18:
Zeker een ex-roker, dat zijn de ergste.

haha inderdaad ja !

Waarschuw beheerder
:smoke: (y)

Waarschuw beheerder
donateur
:smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stephiie aka Pinkiie op zaterdag 11 maart 2006 om 16:58:
Quote:
Vieze, stinkende asbakken
Ik dacht dat dit een site was om mensen ervan te overtuigen om te stoppen met roken Wat doet een asbak dan in dit rijtje!!!

ah daar hebben wij rokers geen last van:P dat ruik je zelf niet eens, net als dat het in je kleren zit:P

ah ik denk dat iedereen allang weet dat roken gewoon slecht voor je is.. mja het is gewoon lekker:P waarom weet ik ook niet maar ja! wie wil stoppen kan stoppen (op welke manier hij of zij dat ook moet doen)! wie wil roken.. ah ik steek er weer ff eentje op :P lekkerrr!

dood gaan we toch eens, en ik ga liever jonger dood dan dat ik zown oud verrimpelt wijf ben wat niks meer zelf kan.. in zown dood bejaardetehuis achter de garaniums zitte zeker:P!

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
ik rook niet dus geen dank

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 05:54:
dood gaan we toch eens, en ik ga liever jonger dood dan dat ik zown oud verrimpelt wijf ben wat niks meer zelf kan.. in zown dood bejaardetehuis achter de garaniums zitte zeker!

HHihih :P ben ik het wel mee eens :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ricky da Dragon op woensdag 8 maart 2006 om 22:06:
STOP asjeblieft asjeblieft met roken (voor je eigen bestwil EN VOOR ANDEREN WANT JA JE BENT NIET ALLEEN OP DE WERELD)!........moeilijk ?.....tuurlijk!!!!!.....het is verslavend......daarop word de mens nou juist al een paar eeuwen gruwelijk gruwelijk misbruikt.......al een paar eeuwen!!!!!!!!!!....wakker worden!!!!!............van al dat belastinggeld op sigaretten gaat er niks naar het KANKER fonds......en ziekenhuis directeuren verdienen steeds meer zeer zeer schandalige bedragen.......totaal uit verhouding........dat soort 'spelletjes' moet afgelopen zijn...........snappie het?.....nee?...ga eens even dicht achter een (diesel) auto uitlaat staan......5 minuten maar............steek je kop maar lekker in het zand........totdat je beste vriend , je geliefde of familielid er aan bezwijkt........en de mensen die er geld aan verdienen lachen je eigenlijk gewoon uit......al eeuwen..............

stuur dit door naar minstens 15 personen of je zult je leven lang ernstige ziektes krijgen door het roken van een sigaret.
Waarschuw beheerder
doe toch normaal

Waarschuw beheerder
roken heb je de meeste risico denk ik om kanker te krijgen.. mja dat doe je gewoon op eigen risico, net als dat mensen te vaak en te lang in de zon gaan zitten.. of vrouwen die de pil slikken een verhoogt risico hebben..

leven is te kort om ons daar allemaal maar aan te houden!
gewoon er lekker van genieten dus :)!

Waarschuw beheerder
:smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 03:24:
roken heb je de meeste risico denk ik om kanker te krijgen.. mja dat doe je gewoon op eigen risico, net als dat mensen te vaak en te lang in de zon gaan zitten.. of vrouwen die de pil slikken een verhoogt risico hebben..

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op woensdag 8 maart 2006 om 22:24:
Maar ik probeer zo weinig mogelijk te zeuren en zeiken

Ik ook. Ik ben naar 9 jaar roken, nu 4 maanden gestopt :cheer: voor mij. Maar ik ga mensen niet lastig vallen met:

Uitspraak van DJ Ricky da Dragon op woensdag 8 maart 2006 om 22:06:
STOP asjeblieft asjeblieft met roken (voor je eigen bestwil EN VOOR ANDEREN WANT JA JE BENT NIET ALLEEN OP DE WERELD)!........moeilijk ?.....tuurlijk!!!!!.....het is verslavend......daarop word de mens nou juist al een paar eeuwen gruwelijk gruwelijk misbruikt.......al een paar eeuwen!!!!!!!!!!....wakker worden!!!!!............van al dat belastinggeld op sigaretten gaat er niks naar het KANKER fonds......en ziekenhuis directeuren verdienen steeds meer zeer zeer schandalige bedragen.......totaal uit verhouding........dat soort 'spelletjes' moet afgelopen zijn...........snappie het?.....nee?...ga eens even dicht achter een (diesel) auto uitlaat staan......5 minuten maar............steek je kop maar lekker in het zand........totdat je beste vriend , je geliefde of familielid er aan bezwijkt........en de mensen die er geld aan verdienen lachen je eigenlijk gewoon uit......al eeuwen

Laat iedereen toch zelf weten of ze roken of niet!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog 3 pakjes hier liggen als ze op zijn was ik van plan om te proberen te stoppen...
Waarschuw beheerder
donateur
leuk geprobeerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op woensdag 10 mei 2006 om 19:30:
opeens trek in een sigaret...

lekker :P ik nu ook :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die doorrookte longen kennen we zo langzamerhand wel:s
Waarschuw beheerder
ik stop direct!!!! omdat het moet van jou!!!

* steekt er nog 1 op....
Uitspraak van Hello Klitty op vrijdag 30 juni 2006 om 00:41:
* steekt er nog 1 op....

ik doe met je mee :yes:

ben ooit us gestopt un week of 6-7..me omgeving zei steek gauw een peuk op want je bent niet teharden..

Ben toendus maar weer begonnen
Waarschuw beheerder
Ik hol nu naar buiten voor mijn laatste vandaag :)

Waarschuw beheerder
donateur
smoken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!