Partyflock

Forumonderwerp · 855156
138 volgers · 1074847x bekeken

Waarschuw beheerder
+37-5
Dit topic is om algemeen over (kleding van) het merk Australian te kletsen.
Verkoop van items wordt oogluikend toegestaan, maar alleen als het om een enkele verkoop gaat. Dus geen partijenverkoop. Ook het steeds opnieuw posten van een item dat je te koop hebt, is ongewenst.

Brand los! :)

Deze post is ge-edit door een Partyflockmedewerker om de spelregels even duidelijk te hebben voor een ieder die in dit topic deelneemt
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zondag 19 november 2006 om 21:09:
of toch maar niet

waarom niet?:P

Waarschuw beheerder
Waarom is iedereen toch zo weg van australian?
De broeken zijn te kort, de jasjes zijn te klein.

Cavello daar in tegen zit veel beter, broeken lang genoeg, mouwen van de jasjes lang genoeg.

Kortom, wie heeft er nog meer liever cavello?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 22:06:
waarom niet?

Blokkeert wel t zicht naar achteren toe he.. ;) is een vrij groot ding, en voor zover ik zie, niet echt bepaald doorzichtig, vooral in het midden niet.. plus, ik weet niet of t wel zo veilig is, vanwege mn achterruit-verwarming? Niet dat dat ding dalijk gaat smelten of fikken 8)

@ Michiel: heb zelf geen Cavello-jasjes, weet eigenlijk niet waarom.. ben Aussies gewend.. maar de broeken vind ik idd wel fijner van Cavello, tenminste aan beide kanten een ritsje, anders valt alles er uit.. en ze zitten ook iets fijner vind ik.
Waarschuw beheerder
+1
Cavello is ook een supermerk!! de jasjes zijn veel sterker van materiaal en de stiksels zijn veel steviger maar australian is en blijft merk nummer 1 voor de gabbers

alhoewel cavello mee op nummer 1 staat (vooral die nieuwe cavello met madonna print is waaaaaaanzinnig)

Waarschuw beheerder
Voor mij Aussie's (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 08:53:
Voor mij Aussie's

:yes:
gewoon goeie maat kopen(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 09:49:
gewoon goeie maat kopen

zoisdat Ronald!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 09:52:
zoisdat Ronald!

ik ben ook helemaal niet zo weg van cavello eigenlijk...
weet ook niet waarom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 09:58:

geef ik je weer gelijk (y)

Waarschuw beheerder
sorry ik doe m nie weg :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 00:21:
na volgende week maandag heb ik weer paar jasjes in aanbieding
ik heb ze al wel maar ben niet thuis
ef bij me ma op vakantie in grunn
en heb geen fotocamera bij me

Uitspraak van icey G.I.T op zondag 19 november 2006 om 00:30:
zal eens ff afwachten dan kun je al wel zeggen in welke prijsrichting en maten??

heb een dubbelzijdige cavello liggen weet niet welke maat nog niet kunnen vinden denk ong maat 50/52 daar wil ik toch minstens 50 eu voor hebben

en heb nog een aussie liggen maat 52
zitten vlekjes in wil eerst ef kijken of die eruit willen dus daar kan ik nog geen prijs van zeggen

heb miss ook nog een grote aussie trui maat 56 volgens mij maar die is miss al weg al hakkuhman hem wil hebben
anders komt hij hier ook nog wel te koop te staan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 15:46:
en heb nog een aussie liggen maat 52
zitten vlekjes in wil eerst ef kijken of die eruit willen dus daar kan ik nog geen prijs van zeggen

Kleur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 09:58:

ik ook niet echt.. alleen twee prints waar ik wel gek van ben.. en daarom wil ik die in alle kleuren..
voor de rest spreekt cavello me niet zo aan
Waarschuw beheerder
ook maar weer es wat posten hier :[
Uitspraak van VR!DZ op zondag 19 november 2006 om 21:09:
Cavello autosticker nog steeds eens n keertje op mn achterrruit plakken... of toch maar niet?

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 22:06:
waarom niet?

Uitspraak van VR!DZ op zondag 19 november 2006 om 22:24:
Blokkeert wel t zicht naar achteren toe he.. ;) is een vrij groot ding, en voor zover ik zie, niet echt bepaald doorzichtig, vooral in het midden niet.. plus, ik weet niet of t wel zo veilig is, vanwege mn achterruit-verwarming? Niet dat dat ding dalijk gaat smelten of fikken 8)

die sticker heb ik ook Robje :P ma heb dr een K.N.O.R.records sticker opzitten , dies vetter..
maaru kan geen kwaad hoor , de achterruit-verwarming laat de sticker niet fikken of smelten ;) en qua zicht maakt ook weinig uit, ik weet niet wat voor een auto je hebt , maar de hele achteruit zal die wel niet bedekken..
ikzelf heb em gewoon wat hoger geplakt,dat je nog genoeg overzicht hebt ( zie hieronder )
[img width=685 height=448]http://img83.imageshack.us/img83/5091/crx2011am3.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gennep-Raver op dinsdag 21 november 2006 om 16:03:
ma heb dr een K.N.O.R.records sticker opzitten , dies vetter..

oldschool sticker :respect:
Waarschuw beheerder
owja en ook nog ff wat van mn nieuwe jasjes posten
[img width=376 height=558]http://img101.imageshack.us/img101/8135/aus1ve3.jpg[/img]
fleecejack
[img  cacheid=000d31a60025ea269b6f45841a01aa0682]http://img485.imageshack.us/img485/7633/aus3dt8.jpg[/img][img width=384 height=504 cacheid=000d31af0025ea56a7b77a681a01aa0682]http://img83.imageshack.us/img83/1895/aus2hk3.jpg[/img]
[img ]http://img463.imageshack.us/img463/3522/aus4hc9.jpg[/img][img width=336 height=495 cacheid=000d31c30025ea94da43bef91a01aa0682]http://img477.imageshack.us/img477/3765/aus5uo9.jpg[/img]
[img width=353 height=489 cacheid=000d31c80025eababe61d9de1a01aa0682]http://img361.imageshack.us/img361/2719/cavello1ao6.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gennep-Raver op dinsdag 21 november 2006 om 16:12:

:respect:

Waarschuw beheerder
[img width=396 height=530 cacheid=0013ed5e0025ea269b6f45841a01aa11e1]http://img485.imageshack.us/img485/7633/aus3dt8.jpg[/img]

SUPERMOOI JASJE ....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gennep-Raver op dinsdag 21 november 2006 om 16:03:
ik weet niet wat voor een auto je hebt , maar de hele achteruit zal die wel niet bedekken..

Suzuki Swift 1.3 GLS uit 1997.. niet echt bepaald n al te grote auto, plus mn achterruit is dus wat 'recht' min of meer.. en je weet dus dat die sticker redelijk groot is.. 8)

Nog steeds ff denken of ik m er wel of niet op ga plakken..

Had ook liever een Cenobite sticker dr opgehad bijvoorbeeld, maar zou niet weten hoe ik daar nog aan kan komen :/ (Die bestaan wel, kijk maar in de merchandise-boekjes van de Hellraiser cd's bijv ;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gennep-Raver op dinsdag 21 november 2006 om 16:12:

Die bovenste is erg vet (y) Is dat een nieuwe?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 21 november 2006 om 20:18:
Nog steeds ff denken of ik m er wel of niet op ga plakken..

plak je hem ff met plakbandjes vast, ga je ff zitten en kijken of je alles nog goed kunt zien en of de sticker het zicht niet belemmert:)
Waarschuw beheerder
donateur
Schiet weinig op, de sticker zelf is dus wel van doorzichtig materiaal, a3-formaat denk ik, maar die zit op een niet-doorzichtige achtergrond.. dus kan ik m wel ophangen met plakband tijdelijk, maar dan kan ik dus nog niet kijken.. :9

Wacht, zal ff een (onduidelijke) foto van dat ding maken met mn webcam (Y)

Waarschuw beheerder
hahaha jaa ik snap wat je bedoelt dat is klote
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=000d320b0025ebc6ee6252b71a01aa2b40]http://img163.imageshack.us/img163/6250/cavelloautostickeron7.jpg[/img]

Zo dus.. Plus, ik had hem dus 25 maart dit jaar gekregen.. op de HEENweg naar Pandemonium.. heb ik m dus in mn tas moeten doen, en toen in kluisje op A'dam CS.. oftewel, hij is enigssinds gevouwen..

Zoals je ziet, is dat driehoekje niet doorzichtig.. en ik weet ook niet of je die letters wel zo goed ziet, als ze eenmaal op mn raam zitten..

En dan nog natuurlijk (als ik m dr al op wil plakken), hoe kan ik dat t beste doen? :$ 8)

Waarschuw beheerder
tja,, een doorzichtige sticker zie je heel gauw een luchtbelletje he, en echt glad krijgen lukt denk ik niet als hij al iets gevouwen is...ik had ook een keer een MOH sticker op me moeder de achteraam geplakt maar daar zag je ook allemaal luchtbelletjes terwijl ik hem toch echt had gladgestreken.

als je het toch wil proberen, zorg dat je een zijkant recht plakt, echt recht! pak dan iets wat net zo breed is als de sticker en wat hard is en niet kan beschadigen, dat leg je op het randje wat je er al opgeplakt hebt, en dan wrijf je de sticker en langzaam op, zo duw je de lucht eronder vandaan, wel steeds even kijken of er niet toevallig een luchtbelletje is ontstaan want je kan hem nog op tijd eruit wrijven

succes
Waarschuw beheerder
donateur
Tnx voor de tip :) Maar volgens mij moet ik dan sowieso mn ruit nog wassen, op een vettige ruit zal t lang niet zo goed plakken als op een schone ruit ;)

Maar goed, ik heb die sticker dus al meer dan een half jaar op mn kamer liggen, die ga ik nu niet ineens er op plakken he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 21 november 2006 om 21:52:
Maar volgens mij moet ik dan sowieso mn ruit nog wassen,

ja lijkt me wel verstandig:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 21 november 2006 om 22:14:
ja lijkt me wel verstandig

mij ook:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie biedt zich aan? O:)

Kan die persoon ook gelijk mn aus-collectie bewonderen, en meegenieten van mn mobiele herrie-keet 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 21 november 2006 om 22:23:
gelijk mn aus-collectie bewonderen

knip en plak die collectie hier maar heen kerel

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb maandag 19 november er nog 1 kunnen regelen op marktplaats. volgende week zou ik hem moeten hebben. dan komt er een foto van hier op het forum

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VLeeSKLaK op woensdag 22 november 2006 om 09:22:
heb maandag 19 november er nog 1 kunnen regelen op marktplaats. volgende week zou ik hem moeten hebben. dan komt er een foto van hier op het forum

Wat heb je kunnen regelen Wesley?

Waarschuw beheerder
donateur
zitten wel vette jasjes tussen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 21:47:
een doorzichtige sticker zie je heel gauw een luchtbelletje he, en echt glad krijgen lukt denk ik nie

ja wel hoor;)
moet je de ondergrond met een planten spuit natmaken en dan de sticker er op als ie nog niet helemaal recht zit ken je em ook nog beetje verplaatsen en er zitten geen luchtbellen meer onder:D

Waarschuw beheerder
oeeeeeeeeeeee ben weer iemand tegen gekomen die er 7 thuis heeft en dr niks meer mee doet;)
zal van t weekend maar eve loeren of er wat tussen zit:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 08:36:
knip en plak die collectie hier maar heen kerel

Ik hou mn aussies liever ver verwijderd van scharen en lijm O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op woensdag 22 november 2006 om 19:12:
Ik hou mn aussies liever ver verwijderd van scharen en lijm

hehehe:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op woensdag 22 november 2006 om 19:12:
Ik hou mn aussies liever ver verwijderd van scharen en lijm

AUSSIE ONTVANGEN INMIDDELS???

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:20:
AUSSIE ONTVANGEN INMIDDELS???

Geen rethorische vragen stellen, beste man :[

Jawel hoor, heb m binnen, en ziet er verder goed uit ;P

Waarschuw beheerder
ik heb gister ook me geld binnen gekregen van het petje van Lucas! kwam door het weekend dat er tussen zat.. post je nog een foto Lucas?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:29:
post je nog een foto

ja ga ik regelen......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:55:
ja ga ik regelen......

okeeeeee dan(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 09:33:
Wat heb je kunnen regelen Wesley?

die witte aussie van angerfistgirl. die met de balken op de schouders

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00096f58001ae5c863c763fc1a01aaccac]https://album.partyflock.nl/2719576.jpg[/img]
maat 54
[img cacheid=0005188c000d120287cac6a91a01aaccac]https://album.partyflock.nl/2719603.jpg[/img]
maat 54 dubbelzijdig afritsmouwen
[img cacheid=0000e1e10001d6c684769a7c1a01aaccac]https://album.partyflock.nl/2719616.jpg[/img]
maat 52 dunne stof
[img cacheid=00051895000d120f454292021a01aaccac]https://album.partyflock.nl/2719625.jpg[/img]
maat 48 Australian op de rug

Allemaal for Sale!
Waarschuw beheerder
donateur
ohh die bovenste en onderste :kwijl: hoe duur??
Waarschuw beheerder
donateur
zie ook nog een hele mooie in je album :kwijl: zwart met een lichte streep over de mouwen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die bovenste inderdaad :kwijl: ben ook benieuwd naar de prijs..
Waarschuw beheerder
donateur
en die onderste word van mij :cheer: