Jawel is wel om
Voor mij is t sowieso om, ff via mn woonplaats overdag naar Nijmegen, door stad lopen.. dan dus Arnhem, dan Utrecht.. en als k mee zou gaan afteren zou k ook nog naar Almere gaan, maar nee dank je
Ik liep er elke x langs toen ik naar de academie ging... Interessante gasten stonden daar altijd hehe
Zeker, net zoals de muziek daarbinnen

Wordt vanalles gedraaid daar, hele diverse feesten.. en dat willen ze dan dus dicht gaan gooien aant eind van t jaar

zo blijven er steeds minder locaties over voor dergelijke kleine en goedkope feessies
Mwoah nee niet echt, maar daar wil ik zeker wel verandering in gaan brengen!
Zeker doen! Ik heb er ook nog niet zo gek veel ervaring mee, int begin was t ook echt ff wennen.. maar na n paar keer wil je echt niet anders meer!

super relaxt publiek altijd, loopt van alles door elkaar rond, niemand die moeilijk doet.. en muziek heeft ook lekker veel emotie/kracht/originaliteit

gewoon eigenlijk de voortzetting van house, zoals t vroeger ook al ging.. doen en laten wat je zelf wil, niet wat t publiek wil.
Deden ze op Lowlands ook. Als je eenmaal op die bekertjes gaat staren, op de grond enzo, raak je helemaal gehersenspoeld.
Maat van me had gewoon geld verdient op n feest met t ophalen van glazen + inleveren.. kreeg ie dus tig muntjes terug, en na afloop van t feest de muntjes weer omruilen voor geld

Zo gek is dat systeem nog niet in Duitsland.. blijft grond tenminste schoon/schoner.. plus sowieso maar stom dat je muntjes niet weer om kan wisselen voor geld hier in NL.. altijd maar meer dingetjes bedenken om geld af te kunnen pakken
die vind ik wel übervetjes
Heb ik ook, was mn eerste aus paar jaar terug

Dubbelzijdig en met afritsbare mouwen, heuj