Partyflock

Forumonderwerp · 855156
140 volgers · 1078840x bekeken

Waarschuw beheerder
+37-5
Dit topic is om algemeen over (kleding van) het merk Australian te kletsen.
Verkoop van items wordt oogluikend toegestaan, maar alleen als het om een enkele verkoop gaat. Dus geen partijenverkoop. Ook het steeds opnieuw posten van een item dat je te koop hebt, is ongewenst.

Brand los! :)

Deze post is ge-edit door een Partyflockmedewerker om de spelregels even duidelijk te hebben voor een ieder die in dit topic deelneemt
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ik verwacht vandaag mijn nieuwe jasje ;)
"die ene jaah Lucas" :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 11:14:
Dan kun je toch niet verwachten dat je paar jaar later nuchter uitgaat

ik kan het toch ook
ik ben gestopt sinds ik zwanger was van isis en sinds di tijd niks meer gehad
(ik wil het wel af en toe weer kunnen doen, maar ja remko vind dat niet zo leuk, die had gehoopt dat ik gestopt zou blijven, maar dat is nou bijzaak)
ik ga maar 3 keer per jaar ofzo nog naar een feest toe en dat doe ik nuchter
en ik ben wel de hele avond aan het feesten
dus je moet niet zeggen dat jehet niet kan want ik kan het ook

En wat als ik je vriendje weg nam ?
Lukt het je dan ook ?
wantuhhh Love Is A Drug Toch ? ...

Uitspraak van melodiii. op maandag 22 oktober 2007 om 11:49:
Delerium - Innocente

... vergeet Silence

Idd !

Uitspraak van melodiii. op maandag 22 oktober 2007 om 11:51:
Kan iemand mij vertellen wat er zo bijzonder is aan deze aus? Heb er namelijk totaal geen verstand van

niets bijzonders ... dus geef hem maar aan mij cadeau

8)

Uitspraak van JO-E op maandag 22 oktober 2007 om 13:24:
En wat de drugs betreft, de hele sfeer, muziek, enz doet al genoeg voor mij. Het zal best dat je met drugs gewoon een 10 keer mooier feest beleefd

Idd.
voor deze die het nog niet gedaan hebben en al veel feesten ' nuchter ' gedaan hebben en plots ééns vaag uitgeweest zijn , zullen dan denken van ' Waarom heb ik dat feest niet vaag uitgeweest en dat feest en dit en dit , wat zonde... '... zo denk ik toch erover

Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op maandag 22 oktober 2007 om 17:38:
haha lol da noemen ze dan feesten hahahaha

En meisje op de shoot als dat geen feest is :rot:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 21:33:
australian is uitstaan uit het ski merk alpine ( staat zelf nog op het labeltje geloof ik in de nek alpine australian fzoiets heb zelf nooit het genoege gehad om een aus te bezitte dus weet het niet goed ) de tijd dat het gesticht werd waren de beste tennisser australisch vandaar de naam australian maar het merk zelf is italiaans

Ja idd , zoiets is het wel als ik me niet vergis...
Uitspraak van LadyHardcore op woensdag 24 oktober 2007 om 20:09:
Mijn nieuwe aanwinst

OoooOOOoo, Wat mooi voor een meisje :lief:

Uitspraak van -=VanDalen=- op donderdag 25 oktober 2007 om 18:46:
Pak 2 voor de verkoop, zit namelijk geen wit in

En dat Australian Logo dan ? :vaag:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 20:24:
Die rooksignalen gaan gewoon door hoor

Zolang je niet begint met de Geur Signalen...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 22:04:
ef weer foto van me mooie meid

Wat staat haar haar lekker strak zeg , het lijkt wel een Punk Gabberinnetj 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 22:04:
ef weer foto van me mooie meid :)

klein gabberinnetje :D

Waarschuw beheerder
:o

Waarschuw beheerder
Voor deze die het nog niet wisten...

[img width=150 height=150]http://www.midtownshop.nl/prod_img/Jumpstyle-australian-T-shir_0.jpg[/img]

:dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood:

[img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:52:
klein gabberinnetje

vroeg geleerd is oud gedaan zeggen ze heo:)
heb nog filmpje van haar dat ze aan "dansen" is maar die mot ef kleiner gemaakt worden en daar heb ik geen verstand van:$
kan ik hem na die tijd op youtube zetten:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:58:

:o Jumpstyle met Australian loge :S
Wat een belediging!

Waarschuw beheerder
Een Kangeroe Jumpt toch :rot:
Dus zo gek is het nog niet :rot:

:lol: :lol: :lol:

Ahjaaa

[img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img][img width=370 height=90]http://img311.imageshack.us/img311/5319/alleskapot1pv4dn.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LadyHardcore op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:12:
Jumpstyle met Australian loge
Wat een belediging!

dat was al oud nieuwe hoor:gaap:

Waarschuw beheerder
Daarom zei ik...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:58:

Waarschuw beheerder
op mijn school loopt er wel een jumper rond die elke dag een cavello petje opheeft , loopt hij rond met zijn lacoste schoenen en trui van de puta madre en dan een cavello petje ..... zoek de fout
maar denk dat die jongen me beetje wilt na apen ( lees als : " hij heeft zelf gezegd dat hij het cool vond dat ik het droeg en heeft dan een petje gekocht " ) nuja erger me er wel aan ... de 1ste jumper die ik zie in cavello of australian training of zon dom australian jumpstyle t shirt kan naar huis met een blauw oog en in zn blootje :D kank die trainings hier verkopen :p
Waarschuw beheerder
het is zo goed als rond, morgen ff passen en betalen.
dus ik kan met bijna 100 % zekerheid zeggen :

me nieuwe aanwinst

me eerste cavello :P

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/23492431.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/23492548.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:10:
op mijn school loopt er wel een jumper rond die elke dag een cavello petje opheeft , loopt hij rond met zijn lacoste schoenen en trui van de puta madre en dan een cavello petje ..... zoek de fout
maar denk dat die jongen me beetje wilt na apen ( lees als : " hij heeft zelf gezegd dat hij het cool vond dat ik het droeg en heeft dan een petje gekocht " ) nuja erger me er wel aan ... de 1ste jumper die ik zie in cavello of australian training of zon dom australian jumpstyle t shirt kan naar huis met een blauw oog en in zn blootje kank die trainings hier verkopen

beetje triest op iemand te slaan die cavello aanhebt, alsof cavello alleen maar door gabbers gedragen mogen worde :S. kijk ik vind het ook kut als iemand hardcore kleding draagt terwijl die gothic is, maar om nou gelijk een blauw oog te slaan :s dan vind ik je nog triestter dan die jumper zelf

PS veel mooie aussies hiero :D

Waarschuw beheerder
Triest , maar Lieke zal hem dat wel nog leren wat ' Goed en Slecht is ' 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jan!ne op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:32:
me nieuwe aanwinst

me eerste cavello

Vet ! vind dit ook één van de Vetste Cavello's ... dan heb ik het over de print ...
Deze bestaat in veel verschillende kleuren...
En voor een meisje is vind ik die zeker mooi...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:14:
Een Kangeroe Jumpt toch

neen hij springt:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:06:
Een Kangeroe Jumpt toch

neen hij springt:)

is hetzelfde jwt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Corenalyzer op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:53:
beetje triest op iemand te slaan die cavello aanhebt, alsof cavello alleen maar door gabbers gedragen mogen worde . kijk ik vind het ook kut als iemand hardcore kleding draagt terwijl die gothic is, maar om nou gelijk een blauw oog te slaan dan vind ik je nog triestter dan die jumper zelf

had het niet beter kunnen verwoorden
had geen zin om alles nog een keer te zeggen maar had vanmiddag ook al mijn woordje gedaan in cavello forum:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:57:
Triest , maar Lieke zal hem dat wel nog leren wat ' Goed en Slecht is '

als je zoveel vies bekeken word door jumpers en ze achter je rug marginaal noemen en ze zo hard op je neer kijken als bij mij zul je het wel begrijpen bent zo beu als iet om vies bekeke te worde door die gasten gewoon om mn stijl en om hoe ik ben en welke muziek ik luister ! en als ze dan zelf de kleren beginnen te dragen is het inneens niet meer " marginaal" ! meelopers noem ik dat !!! ik kom me alle mense goed overeen rockers , punkers , rappers en rnb liefhebbers en ook veel jumpers maar ik word door niemand zoveel dan de gemiddelde jumpertjes vies bekeke en uitgelachen

tis gewoon super hard frustrerend :s en ik erger me er egt hard aan nuja mss zou het een foute reactie zijn... maar t zou toch is serieus opluchten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:15:
als je zoveel vies bekeken word door jumpers en ze achter je rug marginaal noemen en ze zo hard op je neer kijken als bij mij zul je het wel begrijpen bent zo beu als iet om vies bekeke te worde door die gasten gewoon om mn stijl en om hoe ik ben en welke muziek ik luister ! en als ze dan zelf de kleren beginnen te dragen is het inneens niet meer " marginaal" ! meelopers noem ik dat !!! ik kom me alle mense goed overeen rockers , punkers , rappers en rnb liefhebbers en ook veel jumpers maar ik word door niemand anders dan de gemiddelde jumper vies bekeke en uitgelachen

ik weet presies wat je bedoelt hoor
toen ik nog op de hogere school zat werd ik ook heel erg gepest omdat ik naar hardcore luisterde en me zo kleede
(dat is zo erg geworden dat ik met 16 jaar al vrijstelling kreeg van school)
en nou kom ik die mensen ook regelmatig tegen op feesten
en dan komen ze ook nog eens vet bij je slijmen:S
en dan word ik heel kwaad van binnen
maar ja ik laat het maar
ik sta gewoon boven hun
ik ben tenminste geen meeloper zoals hun
over een paar jaar zie ik ze vast niet mer op feesteno:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeeej er zijn weer nieuwe dingen onderweg. Een dubbelzijdig jasje en een compleet pak:cheer:.

Waarschuw beheerder
de grote hoop van de jumpertjes die me marginaal noemt was vroeger ook " gabber " toen ik pas hardcore had ontdekt begon ik me erwat naar te kleden voor dat moment waren zun degene die me peste toen ik in het lager zat en tot ik naar het 2de middelbaar haalde al die zogezegde " gabbers " toen noemde me allemaal maar een zwabbertje want toen was het min of meer in , nu staan ze allemaal te jumpen en vinden ze me maar marginaal ... wie is nu de meeloper ? ik haat het gewoon hoe die mense mij meestal hebben bekeken en als ze cavello en australian zoude dragen zou ik het gewoon persoonlijk heel moeilijk ermee hebben mss ist ni makkelek te snappen enzo ma zo zie ik het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkes op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:12:
is hetzelfde jwt

citeer hier even een stukje van het G.I.T forum:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 21:25:
het is partyflock.NL ,nederlandse site dusjah ,nederlands praten graag

geld ook voor engels anders zal er wel uk achter partyflock staan:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jan!ne op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:32:
het is zo goed als rond, morgen ff passen en betalen.
dus ik kan met bijna 100 % zekerheid zeggen :

me nieuwe aanwinst

me eerste cavello

:cheer: :cheer: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
jwt

dat is zo'n irritant pf woordje koen
ik irriteer me er echt dood aan
het betekent je weet toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:59:

jah echt wel , echyt irritant woordje:\

Waarschuw beheerder
ok:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:09:
hey slaapkopje, dat plaatje van jou, is dat niet overgenomen van het jumpstyle logo?

het merk bikkembergs was juist in en toen begon je al van die parodien te zien onderandere het bikkembergs logo met ipv bikkembergs naam van een voetbalclub of het mannetje veranderd in een rugbyspelertje en de naam van mij rugby club en jah dat logo van jumpstyle en tot slot had ik eens op een feestje iemand zien rondlopen met dat tekeningetje van mn avater op zijn t shirt en vond het wel grappig dus heb het laten maken door een vriend :) snap wel wat je bedoeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:38:
de grote hoop van de jumpertjes die me marginaal noemt was vroeger ook " gabber " toen ik pas hardcore had ontdekt begon ik me erwat naar te kleden voor dat moment waren zun degene die me peste toen ik in het lager zat en tot ik naar het 2de middelbaar haalde al die zogezegde " gabbers " toen noemde me allemaal maar een zwabbertje want toen was het min of meer in , nu staan ze allemaal te jumpen en vinden ze me maar marginaal ... wie is nu de meeloper ? ik haat het gewoon hoe die mense mij meestal hebben bekeken en als ze cavello en australian zoude dragen zou ik het gewoon persoonlijk heel moeilijk ermee hebben mss ist ni makkelek te snappen enzo ma zo zie ik het

nooit van interpuncties gehoord ofzo?? %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:39:
nooit van interpuncties gehoord ofzo??

ja :D sry :D als ik typ let ik er niet zo hard op
Waarschuw beheerder
donateur
je mag er ook wel zachtjes opletten hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
i know maar vergeet het altijd tot er iemand me aan doet denke maar dan is het meestal al te laat he XD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:42:
is hetzelfde jwt

citeer hier even een stukje van het G.I.T forum:

Uitspraak van G.I.T. commandant op donderdag 25 oktober 2007 om 21:25:
het is partyflock.NL ,nederlandse site dusjah ,nederlands praten graag

geld ook voor engels anders zal er wel uk achter partyflock staan:\

excuses :)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon AN zoals het zoals het nou schijnbaar is....:P

Waarschuw beheerder
btw me zwart-witte jasje is zo goed als verkocht.

Waarschuw beheerder
Triest , maar Lieke zal hem dat wel nog leren wat ' Goed en Slecht is '

als je zoveel vies bekeken word door jumpers en ze achter je rug marginaal noemen en ze zo hard op je neer kijken als bij mij zul je het wel begrijpen bent zo beu als iet om vies bekeke te worde door die gasten gewoon om mn stijl en om hoe ik ben en welke muziek ik luister ! en als ze dan zelf de kleren beginnen te dragen is het inneens niet meer " marginaal" ! meelopers noem ik dat !!! ik kom me alle mense goed overeen rockers , punkers , rappers en rnb liefhebbers en ook veel jumpers maar ik word door niemand zoveel dan de gemiddelde jumpertjes vies bekeke en uitgelachen

tis gewoon super hard frustrerend en ik erger me er egt hard aan nuja mss zou het een foute reactie zijn... maar t zou toch is serieus opluchten

Hehe , njah ik herken daar wel dingen in ja...

zo beu als iet om vies bekeke te worde door die gasten gewoon om mn stijl en om hoe ik ben en welke muziek ik luister !

ja idd , ik ben het ook Kots beu , maarja wat wil je ... het is mijn stijl dusja... en je bent nog Pak jonger dan ik !!! als je het nu al beu bent wat moet dat dan niet zijn na 4 jaar en meer... !!!

Je moet er zeeeer veel voor over hebben om voor je muziek in dit geval HARDCORE uit te komen vind ik !!!
Dat is gewoon zo , en ik moet niet zeggen Jumpers kijken me vies aan , VRIJWEL IEDEREEN bekijkt Gabbers VIES AAN !!! Ik denk toch dat iedere Gabber dit wel merkt... Is gewoon zo tjah , kan je weinig aan doen... En dan maar te zwijgen over die Buitenlanders die je aankijken alsof je de grootste Terrorist bent !

Kijk het zit zo namelijk...
In het leven moet je heel gebroken zijn , Heel verkracht als het ware !!! Zodat ' niets ' je nog doet of raakt !!!
Als je blijft opkomen voor je Muziek [ HARDCORE ] zal je verder Psychisch Ten Gronde Gaan !!!
En Ik Heb Het Er Voor Over :[

HARDCORE MY STYLE.

tis gewoon super hard frustrerend

Life Of A Gabber Is Hard , Deal With It ! I Know This For Many Years

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:21:
ik weet presies wat je bedoelt hoor
toen ik nog op de hogere school zat werd ik ook heel erg gepest omdat ik naar hardcore luisterde en me zo kleede
(dat is zo erg geworden dat ik met 16 jaar al vrijstelling kreeg van school)
en nou kom ik die mensen ook regelmatig tegen op feesten
en dan komen ze ook nog eens vet bij je slijmen
en dan word ik heel kwaad van binnen
maar ja ik laat het maar
ik sta gewoon boven hun
ik ben tenminste geen meeloper zoals hun
over een paar jaar zie ik ze vast niet mer op feesten

Respectttt !!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:59:
jwt

Hehe , Ik vind het grappig :lol:
Typisch Hollands vind ik het :lol:
En volgens mij is het hier ontstaan ook :lol:

K'dacht eerst dat het JAWELT was , maar het is idd JE WEET TOCH :rot:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:41:
ja sry als ik typ let ik er niet zo hard op

Minder met je gedachten bij Lieke zitten... [ of bij die jumper met zijn Cavello petje 8) ]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beter ja, wie is de gelukkige?

Waarschuw beheerder
Maar goed , ik snap wel G.­I.­T slaapkopje &­ zijn zoetje Lieke & G.­I.­T.­ BAD GIRLS GO TO HELLL.­. ,

kleine bijvoeging hier ook , ik dacht ook aan het volgende dat ik mee maakte toen G.­I.­T.­ BAD GIRLS GO TO HELLL.­. met haar ' lab ' tekst kwam... Idd vele zeiden ook tegen me luister je naar die Kut Hardcore enzo , en blablabla , maar plots later gaan ze dan eens naar een Underground feest hier met wat Core enzo en dan is het plots ' Wat een Vet Feest was me dat ' Hardcore is nog vet !
[ Alsof ik dat nog niet jaren wist :s :dood: ] en dat waren dan juist die personen die zeiden dat Hardcore walgelijk is tegen me en alles wat er mee te maken heeft :s :s :s En dan staan ze ook bijvoorbeeld Jaren Later in hun nicknaam op msn met Hardcore Producers enzo waar ze mee opscheppen :s :s :s en dan zijn ze nog UBERHAUPT verwonderd als ik daarover eens mijn mond opentrek ! maar goed , dat is wekelijkse kost zo'n dingen... En het houd niet op !!!

En ook G.­I.­T.­ BAD GIRLS GO TO HELLL.­. en Lieke Lover met zo'n verhalen is het ook duidelijk dat je er wat voor over hebt en het vrijwel serieus meent inverband met ' HARDCORE ' , want als je de gemakkelijkste weg nam droeg je Casual Kledij... Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat mijn leven een Pak Aangenamer zou zijn als ik ' gewone ' kledij droeg... Maar dan zou ik mezelf niet zijn... dus..... is moeilijk voor uit te leggen allemaal maar je weet vast en zeker wat ik bedoelen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 23:48:
want als je de gemakkelijkste weg nam droeg je Casual Kledij... Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat mijn leven een Pak Aangenamer zou zijn

ik kleed me zelden casual ... mn vader heeft een dure winterjas gekocht voor mij hij is kwaad op mij dat ik mijn bomber verkies boven een warme winterjas van 200€ de enigste reden dat ik niet elke dag een training draag is omdat k zot zou worden als er iets aan een van mn cavello's zou kome ... ben er vrij bezorgd om :) k ben gewoon te trots om mij casual te kleden en k zou mn stijl voor bijna niemand opgeve mn vriendin heeft al lang moete aandringen om mn haar te late groeien na 4 maanden zagen hebk eindelek toegegeven en toen had ik het al moeilijk maar mn stijl en mn muziek geef ik echt niet op !
Waarschuw beheerder
donateur
je stijl heb je al opgegeven zeg je net ja, je haar...
ik verander voor niemand

maar waarom wou ze dat je je haar liet groeien dan?
ooit dat ene moment dat ze op je viel was je waarschijnlijk kaal, en als ze niet van kaal houdt, waarom valt ze dan op je?

Waarschuw beheerder
ik was halfkaal ( zoals de fotos in mn album van bassleader ) :)
ik was eigelek nooit van plan mn haar te laten groeien maar ik ging met haar op reis en haar pa ging daar ook zijn, en met een halfkaal kopje zou haar pa mij niet echt geaanvaard hebben ( dat is toch begrijpbaar of niet )... en omdatk haar egt super graag zie en egt met haar voort wil heb ik iets moeten opofferen nuja dat is liefde zeker ?
Waarschuw beheerder
uaaa aussi lovers, im back! greez from italy. =)

Waarschuw beheerder
greetings from belgium :)
Waarschuw beheerder
ahahaha =) thankkkkkksssss

greez for bulldozerrrr =) lucas!

maybe someone of you knows the location "number one" in italy. they make a party there on 31 october.
maybe some one wants to come ?