Partyflock

Forumonderwerp · 855156
139 volgers · 1048946x bekeken

Waarschuw beheerder
+37-5
Dit topic is om algemeen over (kleding van) het merk Australian te kletsen.
Verkoop van items wordt oogluikend toegestaan, maar alleen als het om een enkele verkoop gaat. Dus geen partijenverkoop. Ook het steeds opnieuw posten van een item dat je te koop hebt, is ongewenst.

Brand los! :)

Deze post is ge-edit door een Partyflockmedewerker om de spelregels even duidelijk te hebben voor een ieder die in dit topic deelneemt
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 24 september 2013 om 10:59:
Ik zeg maar zo:

Haha als het voor een prikkie kan , moet je het doen :p

Herkenbaar, alleen vind mijn portemonnee dat niet zo leuk. Op den duur is alles een prikkie. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VuistNederland op dinsdag 24 september 2013 om 11:03:
Herkenbaar, alleen vind mijn portemonnee dat niet zo leuk. Op den duur is alles een prikkie. :P

Klopt zeker haha maar er kwam de laatste tijd wel wat leuks voorbij waar ik snel bij was en waar ik wel interesse in had ;) haha klein voorbeeld: 13,25€ voor een pak kan ik echt geen nee tegen zeggen , haha heb je het snel geregeld met een verkoper... Nee doe toch maar niet en zie je hem later weg gaan voor 100 piek ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 24 september 2013 om 22:24:
Klopt zeker haha maar er kwam de laatste tijd wel wat leuks voorbij waar ik snel bij was en waar ik wel interesse in had ;) haha klein voorbeeld: 13,25€ voor een pak kan ik echt geen nee tegen zeggen , haha heb je het snel geregeld met een verkoper... Nee doe toch maar niet en zie je hem later weg gaan voor 100 piek ^^

Zo herkenbaar dit. :')
Zit nu achter een sleeve aan voor goedkoop, heb ja gezegd, hij zijn info gemaild, nu zit ik te twijfelen. :')
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van VuistNederland op dinsdag 24 september 2013 om 22:59:
Zo herkenbaar dit. :')
Zit nu achter een sleeve aan voor goedkoop, heb ja gezegd, hij zijn info gemaild, nu zit ik te twijfelen. :')

Ja ik had het laatst nog met een pak voor weinig xD die ik probeerde ik nog terug te sturen maar helaas geen afzender op het pakketje te vinden.... Ik nam er maar genoegen mee en heb hem gehouden
Waarschuw beheerder
Heb ook een broek te koop;
maatje 54

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/sportkleding/m723372498-australian-broek-oldskool-blauw-54.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
[img width=300 height=400 cacheid=0015e5ce0031f9aebc9809701a02dd9e2b]http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/~~0AAOxyhTFSQd6s/$T2eC16J,!zYFIb(ubRCbBSQd6ruG,!~~60_84.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [E.T.G] Wals op dinsdag 24 september 2013 om 23:56:

beste biedingen al man :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [E.T.G] Wals op dinsdag 24 september 2013 om 23:56:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 september 2013 om 23:58:

Haha zeg dat... Gaat best rap voor dat broekkie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 september 2013 om 23:58:

Uitspraak van Tsjuk op woensdag 25 september 2013 om 00:20:
Haha zeg dat... Gaat best rap voor dat broekkie

Ja schrok er ook al van joh! Maar 1 gast heeft z´n biedingen verwijderd en nu is de hoogste bieder ook ineens weer 10 euro gezakt... tsjah, marktplaatsvolk haha..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [E.T.G] Wals op woensdag 25 september 2013 om 09:32:
Maar 1 gast heeft z´n biedingen verwijderd

Kevin Streef zeker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 09:46:
Kevin Streef zeker?

Ja klopt! Ineens van 65 bod naar 45 gegaan plots...
Ervaring met hem?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [E.T.G] Wals op woensdag 25 september 2013 om 09:49:
Ervaring met hem?

Ja biedt wel vaker maar trekt het vervolgens weer in...
zovaak biedingen van hem gehad en zoveel verkocht maar ken me niet heugen dat er ooit wat naar hem is gegaan..

serieus iemand geeft wel een mailtje jwz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 09:52:
Ja biedt wel vaker maar trekt het vervolgens weer in...
zovaak biedingen van hem gehad en zoveel verkocht maar ken me niet heugen dat er ooit wat naar hem is gegaan..

serieus iemand geeft wel een mailtje jwz

Ah oke dan, thanks! :beer:
Hij had me dus gemaild voor 55 inclusief... ik zei doe maar 60.. was prima. zal zien of het geld er komt... heb al een ander broekkie op 't ook die ik WEL ga dragen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [E.T.G] Wals op woensdag 25 september 2013 om 09:55:
Hij had me dus gemaild voor 55 inclusief... ik zei doe maar 60.. was prima. zal zien of het geld er komt.

zal me ook benieuwen :yes:

Uitspraak van [E.T.G] Wals op woensdag 25 september 2013 om 09:55:
heb al een ander broekkie op 't ook die ik WEL ga dragen

welke?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 09:57:
welke?

Die witte van Boy, met zilveren bies.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [E.T.G] Wals op woensdag 25 september 2013 om 10:00:
Die witte van Boy, met zilveren bies.

dikke prima
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 10:07:
dikke prima

Jooo dacht ik eem! Hoe dan:O

Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe mn rode broek met zwarte bies weg (een oudje) omdat hij mij te klein is. Staat in 46 maar valt meer als een 44. Iemand interesse? Staat is perfect.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Heb hem binnen gekregen vandaag , moet zeggen dat hij echt nog nieuw nieuw is :D
Zeer blij met dit pak !

Op de eerste foto lijkt hij grijs maar heb een foto van dichterbij genomen en geplaatst om te laten zien dat hij donkergroen is (y)

[albumelement=83705779]
[albumelement=83705780]

Grappig dat per foto de kleur anders is , heb nog zo een broek waar het vaak verschilt per foto en belichting veel doet :p
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een idee uit welk jaar dit pak kan komen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 26 september 2013 om 00:01:
Heb hem binnen gekregen vandaag , moet zeggen dat hij echt nog nieuw nieuw is :D
Zeer blij met dit pak !

nice pakkie kerel.(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 26 september 2013 om 00:47:
Iemand een idee uit welk jaar dit pak kan komen ?

heb dat jasje ooit gehad in bordeaux rood en daar zat een broek bij zonder zilveren bies...
dus weet niet als dit officieel wel een pak is of dat de broek er is bij gekocht omdat het dezelfde kleur heeft...maar past iig wel mooi bij elkaar :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is "als pak" gekocht des tijds , of het echt een jasje en broek is die bij elkaar horen weet ik niet maar de kleuren matchen perfect bij elkaar :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou vandaag een blauw pak binnenkrijgen maar de verkoper had tijdens het verpakken een brandgat ontdekt en mijn geld netjes terug gestort, erg netjes en eerlijk dat hij dit doet/vermeld!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 september 2013 om 12:52:
Ik zou vandaag een blauw pak binnenkrijgen maar de verkoper had tijdens het verpakken een brandgat ontdekt en mijn geld netjes terug gestort, erg netjes en eerlijk dat hij dit doet/vermeld!

idd maak je niet vaak mee :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 september 2013 om 12:52:

Inderdaad netjes maar... Je hebt dus nu je pak ook niet begrijp ik ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 27 september 2013 om 13:22:
Je hebt dus nu je pak ook niet begrijp ik ?

Nee dat niet, maar wetende dat er brandgat in zit vind ik dat niet zo heel erg, ook al is het natuurlijk te maken.
Waarschuw beheerder
+3
donateur
[albumelement=83707445]
Had dit mooie vlaggetje trouwens nog meegenomen vanuit Italië , was even op vakantie geweest begin juni ;)
In Venetië kwam ik deze tegen en kon hem niet laten liggen !
Waarschuw beheerder
Jaja ik ben ook eckte eckte zilverenbies-ontmaagd, en dan wel met deze:

[img width=1024 height=768 cacheid=0015e61f0031fa0c76bacb6c1a02dda9ac]http://i.imgur.com/oCdmkXP.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
+1
Goed bezig..

Waarschuw beheerder
is die hype nog niet voorbij?:p
Waarschuw beheerder
2 nieuwe bies jasjes binnen gekregen. Allebei zilveren bies

[img width=960 height=1280 cacheid=0015e6290031fa19205914241a02ddaa60]https://album.partyflock.nl/83707653_1083643785.jpg[/img]

[img width=720 height=960 cacheid=0015e62a0031fa1ad0a12e041a02ddaa60]https://album.partyflock.nl/83707654_722274714.jpg[/img].

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 september 2013 om 16:31:
is die hype nog niet voorbij?

blijkbaar nog niet :D

Uitspraak van nlrobbin op vrijdag 27 september 2013 om 18:14:
2 nieuwe bies jasjes binnen gekregen.

onderste nice!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 september 2013 om 18:15:
onderste nice!

ja zeker hij lijk op de foto nog donker blauw maar hij is nog lichter. alleen jammer dat ze allebei te klein zijn.:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nlrobbin op vrijdag 27 september 2013 om 18:14:
2 nieuwe bies jasjes binnen gekregen. Allebei zilveren bies

die bovenste wel erg vet :O
als die toch teklein is :P welke maat is het O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 27 september 2013 om 21:06:
als die toch teklein is :P welke maat is het O:)

Allebei maat 48. :D
Waarschuw beheerder
Ha dankje roy. Allebei 48 idd
Waarschuw beheerder
Als er iemand x opzoek is naar een hanger voor je australian jasje. Ik heb groot aantal hangers weten te bemachtigen. Merendeel is voor de zakken. Ma ook voor dubbel zijdige jasjes hebt ik nog wel hoofd hangers. Als je er een zoek laat het maar weten.

Pm maar

[img width=1024 height=768 cacheid=0015e6470031fa3bc406bc001a02ddad8b]https://album.partyflock.nl/83708231_269872625.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nlrobbin op zaterdag 28 september 2013 om 12:12:
Ik heb groot aantal hangers weten te bemachtigen.

van Helma
Waarschuw beheerder
Nou ik heb dus een jasje met zakken maar zonder rits, zou ik er ritsen in kunnen laten zetten als ik alleen de hangers heb en naar een klerenwinkel breng?
Waarschuw beheerder
Haha jah klopy. Ma is altijd makkelijk om te hebben toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [E.T.G] Wals op zaterdag 28 september 2013 om 12:23:
Nou ik heb dus een jasje met zakken maar zonder rits, zou ik er ritsen in kunnen laten zetten als ik alleen de hangers heb en naar een klerenwinkel breng?

moet te doen zijn maar dan wel ff een hanger mee nemen zodat ze kunnen zien welke rits er in moet....zijn in het verleden hier wel eens jasjes voorbij gekomen waar ook pas later ritsjes in zijn gezet

Uitspraak van nlrobbin op zaterdag 28 september 2013 om 12:29:
Ma is altijd makkelijk om te hebben toch

dat zeker :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 september 2013 om 12:57:
moet te doen zijn maar dan wel ff een hanger mee nemen zodat ze kunnen zien welke rits er in moet....zijn in het verleden hier wel eens jasjes voorbij gekomen waar ook pas later ritsjes in zijn gezet

Ah super! Ik zal eens informeren bij de kleermaker wat zoiets zal kosten. Bedankt man!

En nlrobbin,
wat zou je willen voor een setje?
Waarschuw beheerder
Nieuw jasje erbij.

[img width=720 height=1280 cacheid=0015e64d0031fa424a059c281a02ddae31]https://album.partyflock.nl/83708935_3985521236.jpg[/img]

Jammer genoeg elastiek naar de ju, dus maar weer even naar de kleermaker brengen
Waarschuw beheerder
Afkomme??
Waarschuw beheerder
iemand verkoopt deze?

[albumelement=83313453]