Partyflock

Forumonderwerp · 855156
139 volgers · 1047764x bekeken

Waarschuw beheerder
+37-5
Dit topic is om algemeen over (kleding van) het merk Australian te kletsen.
Verkoop van items wordt oogluikend toegestaan, maar alleen als het om een enkele verkoop gaat. Dus geen partijenverkoop. Ook het steeds opnieuw posten van een item dat je te koop hebt, is ongewenst.

Brand los! :)

Deze post is ge-edit door een Partyflockmedewerker om de spelregels even duidelijk te hebben voor een ieder die in dit topic deelneemt
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lollie (f) op maandag 17 juni 2013 om 18:25:
Moet t allebei laten doen maar ga wel wat turkies af en de goedkoopste mag t doen

moet wel goed gebeuren he....sommige leveren werk af joh dan zal je je jasje zo weggooien :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juni 2013 om 18:22:
betaal iig altijd 25 voor onder en in de mouwen

Waar laat je dit doen? Heb nog wat jasjes liggen die wel een fris elastiekje kunnen gebruiken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Housebroek op maandag 17 juni 2013 om 18:52:
Waar laat je dit doen?

Ebbingestraat schuin tegenover de Mitra
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juni 2013 om 18:53:
Ebbingestraat schuin tegenover de Mitra

(y) Daar eens ff kijken!
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=47988490]{element is niet toegankelijk}Uitspraak van -Melindaa. op maandag 17 juni 2013 om 16:45:heeft er iemand een broek te koop maatje 42 44
Op marktplaats staat er1.. een roze
http://m.marktplaats.nl/a/kleding-dames/sportkleding/m682353490-australian-broek-met-bies-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

DANKJE
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Melindaa. op maandag 17 juni 2013 om 16:45:
heeft er iemand een broek te koop maatje 42 44

Ik heb wel wen pak tekoop maat 44 46 valt wel als 44
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet of ik m kan verkopen :/
maarja hijss toch eigelijk wel tegroot :')

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/overige-herenkleding/m688862542-australian-zilvere-bies-pak-maat-50.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Waarschuw beheerder
wil een pak gaan kopen maar is maat 52 met ritslengte 68. ben 1,83 zou mij dat pak dan passen? heb mijn ritslengte gemeten en kwam meer in de buurt van 63cm.. merk je die 5cm veel?
Waarschuw beheerder
zilveren bies broeken te koop:

Korte broek zand maat 54:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/overige-herenkleding/m688836561-australian-korte-broek-bies-sand-maat-54.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
[img width=324 height=68 cacheid=0015d7e90031e9c22d109a941a02dc4066]https://album.partyflock.nl/83425304_2007470595.jpg[/img]

Korte broek wit maat 52:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/overige-herenkleding/m688836133-australian-korte-broek-bies-wit-maat-52.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
[img width=324 height=68 cacheid=0015d7ea0031e9c3f0f2f26e1a02dc4066]https://album.partyflock.nl/83365152_4249619157.jpg[/img]

Lange broek zand maat 56:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/overige-herenkleding/m684913245-australian-broek-bies-56-sand-gabber-hardcore-thunderdome.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
[img width=377 height=92 cacheid=0015d6b50031e866369b6f361a02dc4066]https://album.partyflock.nl/83253063_1870196592.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
na veel gezeur met PostNL over het vermiste pakketje van Ouwe Garde aan ons,(verzonden 20/05/2013) is er het volgende uitgekomen:

ze zeggen dat het pakketje bezorgd is, terwijl er die dag niemand thuis was.
Het kan dus niet op het nummer zijn afgeleverd, wel bij buren., maar dan had er briefje in de bus moeten liggen. (was dus niet zo)

Ik heb gevraagd of ze chauffeur konden vragen naar omschrijving aan persoon die het ontvangen heeft.,
of wat dan ook wat hij nog wist van het pakketje.
want alle buren afgaan in een flat werkt niet echt,,
en daarbij zijn er bezorgers bij die het in de brievenbus duwen(wat niet mag bij pakketbezorging), waar het zo uitgehaald kan worden.

maar de chauffeur kan het pakketje zich niet meer herinneren, en hij zegt dat er niets raars aan de hand was,
Hij heeft het volgens hem gewoon op het goede huisnummer afgeleverd en herinnert de persoon niet meer.

komt er op neer dat het pakketje weg is. :'(

schadevergoeding krijg je niet.,
omdat ze schijnbaar ook iets hebben dat 'verzekerd verzenden' heet,, voor 1,30 extra. (€8,05 totaal)
Dan is het tot €500 verzekerd oid., (moest ik online maar opzoeken, voor detail info)
Dus volgende keren laat ik denk ik mijn aankopen op die manier verzenden,
met alleen track en trace is dus sonde van het geld, het is alleen een volg systeem en verder geen zekerheid,
want als ze het pakketje kwijtraken heb je geen poot om op te staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op dinsdag 18 juni 2013 om 05:28:
na veel gezeur met PostNL over het vermiste pakketje van Ouwe Garde aan ons,(verzonden 20/05/2013) is er het volgende uitgekomen:

ze zeggen dat het pakketje bezorgd is, terwijl er die dag niemand thuis was.
Het kan dus niet op het nummer zijn afgeleverd, wel bij buren., maar dan had er briefje in de bus moeten liggen. (was dus niet zo)

Ik heb gevraagd of ze chauffeur konden vragen naar omschrijving aan persoon die het ontvangen heeft.,
of wat dan ook wat hij nog wist van het pakketje.
want alle buren afgaan in een flat werkt niet echt,,
en daarbij zijn er bezorgers bij die het in de brievenbus duwen(wat niet mag bij pakketbezorging), waar het zo uitgehaald kan worden.

maar de chauffeur kan het pakketje zich niet meer herinneren, en hij zegt dat er niets raars aan de hand was,
Hij heeft het volgens hem gewoon op het goede huisnummer afgeleverd en herinnert de persoon niet meer.

komt er op neer dat het pakketje weg is.

schadevergoeding krijg je niet.,
omdat ze schijnbaar ook iets hebben dat 'verzekerd verzenden' heet,, voor 1,30 extra. (€8,05 totaal)
Dan is het tot €500 verzekerd oid., (moest ik online maar opzoeken, voor detail info)
Dus volgende keren laat ik denk ik mijn aankopen op die manier verzenden,
met alleen track en trace is dus sonde van het geld, het is alleen een volg systeem en verder geen zekerheid,

Vind ik geen stijl eigelijk van zo;n grote bekende post bezorgings bedrijf..
maar iig fijn om te weten, denk dat ik dat voortaan ook maar doe..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op dinsdag 18 juni 2013 om 05:28:

Ook jammer voor ouwe garde, een betrouwbare verkoper.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :lijn:RUFFNECK SOLDIER:lijn: op dinsdag 18 juni 2013 om 10:59:

Ergens is dat logisch.
Anders gaat heel tokkie Nederland dingen bestellen en vervolgens melden dat ze het nooit gekregen hebben en dus hun geld terug willen. Dan hebben ze het pakket + het geld.

Jammer dat jullie het pak kwijt zijn iig.
Volgende keer beter. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ach. heb al zoveel bij ouwe garde vandaan, dus dat vertrouwen blijft wel :)

rare is dat ik eerst zelf wel is verstuurde als postbrief,, (plastic tasje, wat dan door brievenbus kan)
Kwam ik op postkantoor,werd mij destijds (2,5 jaar terug?) gemeld dat als ik veilig wou versturen ik met track en trace moest doen.
Ik kende tot afgelopen donderdag heel het verzekerd versturen niet, helaas
Waarschuw beheerder
donateur
partyflock.nl/album/165406/2197908:Te_Koop.html

Paar jasjes te koop, reacties via pb, zijn allemaal rond de maat 52.
Op onzin biedingen reageer ik niet. Kom eerst met een goed bod als je meer info wilt, heb geen zin in verspilde moeite.
Ik verkoop geen rommel ;)
Waarschuw beheerder
Gezocht: korte bies broek maat 50/52. Pb maar (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [E.T.G] ~Sparrow~ op donderdag 20 juni 2013 om 13:39:
Gezocht: korte bies broek maat 50/52. Pb maar

een paar opmerkingen boven je.. ? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
!!!!!! warning !!!!!!!
i just bought a jacket from marktplaats seller richard bibbie
he told me jacket was size 50 and new condition but the jacket is size 14 years

don't buy
don't buy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Immotus op donderdag 20 juni 2013 om 20:36:
!!!!!! warning !!!!!!!
i just bought a jacket from marktplaats seller richard bibbie
he told me jacket was size 50 and new condition but the jacket is size 14 years and destroyed conditions

don't buy
don't buy

if i'm right you also can send marktplaats an email, or the police.
then you have to fill in his bankaccount number etc,
then others can check befor they buy.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op donderdag 20 juni 2013 om 20:54:
if i'm right you also can send marktplaats an email, or the police.
then you have to fill in his bankaccount number etc,
then others can check befor they buy.

Luckily I have paid via Paypal so I can have my money back
I'm talking to him and maybe He will send me money back without going trought paypal

If he will do it in the end he can be considered "serious"
Waarschuw beheerder
donateur
staan dr een paar op MP als t goed is..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Immotus op donderdag 20 juni 2013 om 21:07:
Luckily I have paid via Paypal so I can have my money back
I'm talking to him and maybe He will send me money back without going trought paypal

If he will do it in the end he can be considered "serious"

The seller refused to give me back money
Unbelievable he sold me a jacket size 14 years saying it was size 50!
dont buy from richard bibbie
he sells frauds

Dont buy from richard bibbie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Opzoek naar Rode australian broek met zwarte biesssss (50), kan iemand mij gelukkig maken?? :)
Waarschuw beheerder
TE KOOP
SELLING THIS JACKET SIZE 14 YEARS
LIKE MEN SIZE SMALL

GOOD FOR GIRLS

[img width=1024 height=768 cacheid=0015d8880031ea739bba0e0d1a02dc4f3c]http://i40.tinypic.com/igw1h3.jpg[/img]
[img width=1024 height=768 cacheid=0015d8890031ea7413384dbd1a02dc4f3c]http://i43.tinypic.com/wb6yvk.jpg[/img]

bies bit ruined on sleeves and bit felted fabric also on sleeves
Waarschuw beheerder
donateur
pakketje van ouwe garde is eindelijk terecht!
bleek inderdaad verkeerd bezorgd te zijn,, en werd gelukkig gebracht door buren.

Dus postnl lulde maar wat., kutbedrijf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 22 juni 2013 om 10:50:
pakketje van ouwe garde is eindelijk terecht!
bleek inderdaad verkeerd bezorgd te zijn,, en werd gelukkig gebracht door buren.

woooow gelukkig maar !!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VuistNederland op zaterdag 22 juni 2013 om 11:01:
Die buren zijn ook niet al te lekker vind ik dan hoor.

tja, dit is de buren niet te verwijten..
postnl geeft aan dat er een briefje bij mij zou liggen, en ik ben ook niet altijd thuis, dus misschien waren ze al vaker aan de deur geweest.

echter als ik geen enkel briefje gezien heb van postnl, weet ik ook niet bij welke buur ik moet gaan zoeken. (en ik heb dr genoeg gehad)

schijtbedrijf heeft zn zaakjes en administratie niet op orde :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stampertje87 op zaterdag 22 juni 2013 om 11:52:
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zaterdag 22 juni 2013 om 11:46:administratie niet op orde
Mensen maken fouten

daarom onderzoek ingesteld bij post nl.
chauffeur is gevraagd en die kon zonder enige twijfel zeggen dat hij het zekersteweten op juiste adres had afgeleverd.
naja, als je twijfelt kan je dat gewoon zeggen en hij zei zonder twijfel..
dusja., dan vind ik het niet kunnen dat het achteraf niet klopt.
al wisten we dat al wel, aangezien er niemand bij rens thuis was, op het moment van bezorgen.
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een zwarte broek met zwarye bies te koop maatje 42 pb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 22 juni 2013 om 12:55:
daarom onderzoek ingesteld bij post nl.
chauffeur is gevraagd en die kon zonder enige twijfel zeggen dat hij het zekersteweten op juiste adres had afgeleverd.
naja, als je twijfelt kan je dat gewoon zeggen en hij zei zonder twijfel..
dusja., dan vind ik het niet kunnen dat het achteraf niet klopt.
al wisten we dat al wel, aangezien er niemand bij rens thuis was, op het moment van bezorgen.

komt er nogeen foto van wat je gekocht hebt ? (nieuwsgierig)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is bij Rens bezorgd, en Rens is momenteel niet thuis.. dus nog even afwachten haha,..
ben zelf ook erg benieuwd, het is een maand geleden dat ik de marktplaats advertentie foto zag en hem bestelde.. :p

kzal btw even kijken of ik hem nog in de mail of ergens heb
Waarschuw beheerder
Te koop/te ruil
Helaas is deze broek mij echt te groot en ik vind het zonde als die in de kast blijft hangen.
Het is een maat 52, graag te ruil tegen een maat 48 of doe een goed bod :)

[img width=1024 height=1365 cacheid=0015d8bf0031eab3beb0996a1a02dc5590]http://www.imgdumper.nl/uploads6/51c6f1b571319/51c6f1b4d3966-CAM00181%5B1%5D.jpg[/img]

Link naar mp: http://link.marktplaats.nl/690774175
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yess eindelijk eens weer iets kunnen aanschaffen,
Een broek en een pak onderweg! :D
Waarschuw beheerder
-1
Te koop jasje ronde hanger maat 48, zeer goede staat
[img width=498 height=373 cacheid=0015d8cd0031eac48ff070bc1a02dc5860]http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16J,!)0E9s37F,T(BRyB8Thctg~~60_84.JPG[/img]

Link mp: http://link.marktplaats.nl/691108058
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
weet iemand hoe het zit met die maten, ik weet dat de kleinste maat van australian 42 is omdat ik die zelf heb. Maar er staat dus bij de dames maat 38, 40 en 50 maar dan zou het dus zo moeten zijn dat maat 50 een xxl zou zijn?

Kan iemand mij vertellen welke ik dan moet bestellen?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op maandag 24 juni 2013 om 17:20:
weet iemand hoe het zit met die maten, ik weet dat de kleinste maat van australian 42 is omdat ik die zelf heb. Maar er staat dus bij de dames maat 38, 40 en 50 maar dan zou het dus zo moeten zijn dat maat 50 een xxl zou zijn?

Als ik het goed heb:
XS = 46
S = 48
M = 50
L = 52
XL = 54
XXL = 56
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Mr&Miss plofkip op maandag 24 juni 2013 om 17:35:
Als ik het goed heb:
XS = 46
S = 48
M = 50
L = 52
XL = 54
XXL = 56

ritslengte vragen. maten kloppen door de jaren heen en per model ook niet altijd.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op maandag 24 juni 2013 om 17:20:

Ik snap je vraag niet hoor ?
Je zegt toch net zelf al dat je 42 in australian heb ?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op maandag 24 juni 2013 om 17:56:
Ik snap je vraag niet hoor ?
Je zegt toch net zelf al dat je 42 in australian heb ?

Ja klopt maar die dames maten zijn heel anders want een 46 is te groot, die heb ik al eens besteld maar dan staat er bij die andere broek ineens 38 en de andere weer xs of xxs dus snapte er ff helemaal niks meer van. maar schijnbaar is 42 dus een kindermaat ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op maandag 24 juni 2013 om 18:07:
maar schijnbaar is 42 dus een kindermaat ?

nja denk dat je het eerder als een xxs moet beschouwen

En je weet toch van je eigen wel wat voor je maat je in dames kleding heb ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op maandag 24 juni 2013 om 18:08:
nja denk dat je het eerder als een xxs moet beschouwen

En je weet toch van je eigen wel wat voor je maat je in dames kleding heb ?

ja ik heb een 38 voor gewone broeken maar als ik een m neem in australian maat dan word t zwemmen.

Maar in ieder geval bedankt, ik ga m gewoon bestellen en hopen dat ie dan past ;)