Partyflock

Forumonderwerp · 855156
142 volgers · 1094390x bekeken

Waarschuw beheerder
+37-5
Dit topic is om algemeen over (kleding van) het merk Australian te kletsen.
Verkoop van items wordt oogluikend toegestaan, maar alleen als het om een enkele verkoop gaat. Dus geen partijenverkoop. Ook het steeds opnieuw posten van een item dat je te koop hebt, is ongewenst.

Brand los! :)

Deze post is ge-edit door een Partyflockmedewerker om de spelregels even duidelijk te hebben voor een ieder die in dit topic deelneemt
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 11:03:
NEEE straks zeg ik toch.
VANDAAG OM HALF 2!

Huh welk niveau doe jij dan? Vast geen vmbo, want heel vmbo-tl heeft maandag examen toch:p.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 11:19:
Heb me ooit een klein beetje verstaanbaar kunnen maken in Frans en Duits

duits kan ik nog wel, frans niet meer, want dat had ik na de 3e laten vallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 11:19:
Ik gok dat de praktijklessen vooral in het weekend zullen zijn

haha:d ja gwn klasuitstap naar het gabbermuseum en s'avonds naar mindcontroller of ghosttown:d dan ging ik nu al studeren voor leraar te worden daar:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 11:19:
Huh welk niveau doe jij dan?

als hij maatschappijleer in havo 4 heeft afgesloten lijkt het me dat ie nu in havo 5 zit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Minigabber :[ op woensdag 16 mei 2007 om 11:21:
ja gwn klasuitstap naar het gabbermuseum en s'avonds naar mindcontroller of ghosttown

bij scheikunde pilletjes maken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op woensdag 16 mei 2007 om 11:23:
bij scheikunde pilletjes maken

neej geen drugs maken:d daar doen we niet aan mee:p zou wel een leuk inkomen zijn voor de klasuitstappen:d hahah:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minigabber :[ op woensdag 16 mei 2007 om 11:25:
neej geen drugs maken:d daar doen we niet aan mee:p zou wel een leuk inkomen zijn voor de klasuitstappen:d hahah:d

Haha ja en dan bij economie proberen een mooi vraag/aanbod model daarvoor op te stellen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 11:31:
Haha ja en dan bij economie proberen een mooi vraag/aanbod model daarvoor op te stellen

en bij wiskunde de winst berekenen haha:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op woensdag 16 mei 2007 om 11:22:
als hij maatschappijleer in havo 4 heeft afgesloten lijkt het me dat ie nu in havo 5 zit

HIJ?:P Maar ik had even niet goed opgelet tis inderdaad havo 5:P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minigabber :[ op woensdag 16 mei 2007 om 11:14:
wijze raad van oom klapkaak

:roflol:

voor iedereen die examen moet doen, vandaag of binnenkort ... succes!!!!!!! (Y)

*wat ben ik blij dat die tijd ver achter me ligt ... maar heb wel braaf de Havo gehaald, met o.a. Duits, Geschiedenis en Handel/Economie in mijn vakkenpakket ... maar dan wel mét leren anders was het me niet gelukt!
Artiest Rhuneee
Waarschuw beheerder
Ik heb dan ook zometteen maar eens nederlands examen, pffff.

Uitspraak van melodiii. op woensdag 16 mei 2007 om 11:45:
voor iedereen die examen moet doen, vandaag of binnenkort ... succes!!!!!!!

Danku wel

Waarschuw beheerder
Kaartje van Dominator is binnen:cheer:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op woensdag 16 mei 2007 om 11:22:

HIJ is altijd nog ZIJ. B)
Uitspraak van Early Vooraan op woensdag 16 mei 2007 om 11:21:
duits kan ik nog wel, frans niet meer, want dat had ik na de 3e laten vallen

Ik had vorig jaar eens een 10 voor m'n mondeling Duits. 8) :woop:
Frans vond ik niet zoveel aan hahaha. Dus na de 3e laten vallen.
Waarschuw beheerder
Ging toch wel redelijk, ik vand alleen de teksten zo ontiegelijk saai. Beter gaat het eens een keer over uitgaan ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 17:36:
Ging toch wel redelijk, ik vand alleen de teksten zo ontiegelijk saai. Beter gaat het eens een keer over uitgaan ofzo.

Over met die talen in Europa, dat dat gaat verdwijnen? 8)
En de samenvatting over de angst van de Nederlander? 8) 8)

Ik had m'n mascotte bij me!
Een stiertje! :[

Waarschuw beheerder
Hoi,

Weet er soms iemand hoe je klacht moet indienen bij Marktplaats.nl !?

Ik heb 3 weken geleden een Australian jack gekocht, en heb die nog steeds niet ontvangen, en die verkoper laat ook niets meer van hem horen...

[img width=583 height=439]https://album.partyflock.nl/9475144.jpg[/img]
Nog altijd niet ontvangen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 17:41:
Over met die talen in Europa, dat dat gaat verdwijnen? 8)
En de samenvatting over de angst van de Nederlander? 8) 8)

Een stiertje! :[

Hoe is het bij jou gegaan dan?

Was het eigenlijk tekstverklaren of samenvatten (of allebei)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 17:46:
Hoe is het bij jou gegaan dan?

Ik vond het wel pittig!!! :O
Na 2 uur was ik helemaal gaar en toen kwam ik ook niet meer uit die samenvatting. :yes:
Met hun vage gedoe over 'verschijnselen'... De oefenexamens die ik had gemaakt waren veel makkelijker.
Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 17:46:
Was het eigenlijk tekstverklaren of samenvatten (of allebei)?

Allebei.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 17:43:
Hoi,

Ik heb 3 weken geleden een Australian jack gekocht, en heb die nog steeds niet ontvangen, en die verkoper laat ook niets meer van hem horen...

Je gaat naar Marktplaats.nl

Linksboven zie je een aantal witte vlakken met tekst er in

Klik het vak met de tekst Help & Contact aan

Dan meest gestelde vraag

Zoek de vraag die het meest overeen komt met wat jou is overkomen
en de rest wijst zich vanzelf

En natuurlijk niet vergeten om je klacht voor te leggen bij Marktplaats

Veel succes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 17:36:
Beter gaat het eens een keer over uitgaan ofzo.

:lol:

het best is bij mij blijven hangen van de Havo mijn Duits, maar dat komt vooral omdat ik in mijn vorige baan dagelijks Duits sprak en schreef O:)

Een stiertje!

verrassend ;) :D

eerst links klikken op "Help & Contact" en dan in het volgende scherm klikken op "Voorwaarden & Beleid" ... de rest wijst zichzelf :yes:

wel balen zeg ... sommige verkopers ook :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 18:02:
Ik vond het wel pittig!!! :O
Na 2 uur was ik helemaal gaar en toen kwam ik ook niet meer uit die samenvatting. :yes:
Met hun vage gedoe over 'verschijnselen'... De oefenexamens die ik had gemaakt waren veel makkelijker.

Hmm da's wel balen dan. Irritant ja dat het moeilijkheidsniveau soms zo verschilt :S Wanneer is je volgende examen dan?
Uitspraak van melodiii. op woensdag 16 mei 2007 om 18:27:
eerst links klikken op "Help & Contact" en dan in het volgende scherm klikken op "Voorwaarden & Beleid" ... de rest wijst zichzelf :yes:

Helpt niet echt veel denk ik, omdat iedereen in principe zich onder een valse naam of een vals adres kan registreren heb je soms dat soort dingen :S Vind eBay zelf een stuk fijner, dat is toch wat beter dichtgetimmerd allemaal omdat je daar ook commentaar van andere kopers op een verkoper kan lezen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 18:24:
Je gaat naar Marktplaats.nl

Linksboven zie je een aantal witte vlakken met tekst er in

Klik het vak met de tekst Help & Contact aan

Dan meest gestelde vraag

Zoek de vraag die het meest overeen komt met wat jou is overkomen
en de rest wijst zich vanzelf

En natuurlijk niet vergeten om je klacht voor te leggen bij Marktplaats

Veel succes!

en wel doen hoor

AANPAKKEN ZULKE VERKOPERS
Waarschuw beheerder
voor dát jasje was ik er waarschijnlijk ook zo ingetrapt :kwijl:
Waarschuw beheerder
aj joren :s das wel klote :s . . . suc6 er tog mee , hopelijk krijg je je jasje of je geld :s ! ! ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 18:35:
en wel doen hoor

AANPAKKEN ZULKE VERKOPERS

duidelijk ja! :[ oh echt een eikel die verkoper dan zeg ... bah!
succes ermee hé?
:flower:

Waarschuw beheerder
Hoi,

welke verkoper was dat dan?

kun je hem nog weer terug vinden, met andere advertenties van hem/haar ?
Waarschuw beheerder
ja idd zet hier ff neer welke persoon het is voor andere aus liefhebbers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 18:34:
Hmm da's wel balen dan. Irritant ja dat het moeilijkheidsniveau soms zo verschilt Wanneer is je volgende examen dan?

Maandag heb ik Duits en Economie, dinsdag Geschiedenis, vrijdag Biologie en de dinsdag na Pinksteren heb ik Engels.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 19:02:
Maandag heb ik Duits en Economie, dinsdag Geschiedenis, vrijdag Biologie en de dinsdag na Pinksteren heb ik Engels.

successssssssssssssssssssss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op woensdag 16 mei 2007 om 19:11:
k dacht hmmz der stier, zal wel een kerel zijn

Voor mensen op Partyflock is denken gevaarlijk hoor.
Zo ook op m'n verjaardag, krijg ik felicitatie PB: Gefeliciteerd kerel!
Ja kom op zeg, kleine moeite om ff op m'n profiel te klikken en zien dat ik van 't and're geslacht ben. :yes:
Waarschuw beheerder
Over met die talen in Europa, dat dat gaat verdwijnen?
En de samenvatting over de angst van de Nederlander?

Beetje saai vond ik ze.

Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 18:02:
Ik vond het wel pittig!!!
Na 2 uur was ik helemaal gaar en toen kwam ik ook niet meer uit die samenvatting.

Dat komt ook meestal omdat je dan niet onder druk staat, voor oefen examens krijf je geen punt he. Maar met een beetje geluk wordt de normering een beetje soepel gemaakt.

Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 19:02:

Dat is wel een beetje een ander profiel als ik heb.

dinsdag scheikunde woensdag natuurkunde vrijdag biologie en dan nog engels en wiskunde b 1
Waarschuw beheerder
Je kan trouwes je antwoorden nakijken op www.examen.nl net nadat je het examen hebt gemaakt ;p Ik zie net dat ik de tekst neit zo goed heb gedaan maar de samenvatting is wel redelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 19:24:
Dat is wel een beetje een ander profiel als ik heb.

dinsdag scheikunde woensdag natuurkunde vrijdag biologie en dan nog engels en wiskunde b 1

Jij hebt N&G. ;)
Ik deed eerst N&T.
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 19:24:
Dat komt ook meestal omdat je dan niet onder druk staat, voor oefen examens krijf je geen punt he. Maar met een beetje geluk wordt de normering een beetje soepel gemaakt.

Haha en ik krijg altijd te horen dat je onder druk beter presteert (nou ik niet hoor, daar niet van).
Waarschuw beheerder
Ik was juist heel rustig(viel bijna in slaap). Het was ook te stil gewoon, normaal zijn er mensen aan het hoesten of de hele tijd hun neus aan het ophalen.

Waarom doe je nu geen NT meer dan>?

Nu doe jij zeker het pretpakketje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 19:32:
Nu doe jij zeker het pretpakketje?

C&M bedoel je? :roflol:
Snap echt niet dat mensen dat een pretpakketje noemen. Ten eerste moet je gewoon een creatieve aanleg hebben, ten tweede heb je nog eens kunstgeschiedenis nou dat is ook niet mis, gewoon geschiedenis, oke oke deelvak economie en wiskunde A1 alleen (ik vond wiskunde b2 makkelijker maar goed) en je hebt ook nog eens Duits (dus weer lekker veel klote zinnen en woordjes leren en boekverslagen) enne nog een keuzevak, ik dan Biologie (eigenlijk gewoon biochemie).

Een vriend van me doet N&T en die is onwijs goed in exacte vakken, dus dat profiel is een 'pretpakketje' voor hem. ;)

Ik deed geen N&T meer omdat ik er niet zo goed stond voor natuurkunde en ze waren bang dat ik bleef zitten (we zaten pas in cluster 1) dus toen werd ik bijna wel gedwongen om te switchen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb c&m gedaan
das het pretpakket:P
Waarschuw beheerder
Achja blijven zitten is geen schande, ik ben ook een keer blijven zitten omdat de combinatie van oppeens mogen feesten en school niet echt samen gingen.

Naja als de leraren het een pretpakketje noemen dacht ik laat ik het ook zo eens noemen. Ik ben niet zo iemand die veel informatie in zijjn kop wil stampen en de hele tijd wil leren, nee geef mij maar wiskunde en natuurkunde beetje formules leren en toepassen. Makkelijk zat.

Maar je wordt dus schilderes ofzo of een andere kunstvorm?
Waarschuw beheerder
Ik had een "van alles en nog wat" pakket met Nederlands, Engels, Aardrijkskunde, Economie, Wiskunde B, Natuurkunde en Scheikunde. Had en heb nog steeds een hele brede interesse. Vind alles wel interessant eigenlijk (behalve talen) en dat is wel eens lastig, bij het kiezen van een studie bijvoorbeeld :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 19:41:
Maar je wordt dus schilderes ofzo of een andere kunstvorm?

Ja ben toegelaten op de kunstacademie in Arnhem. Ik wilde hiervoor altijd iets in de scheikunde gaan doen, maar wist toen gewoon dat het er niet meer in zat. Tweede is dat ik altijd goed in verschillende kunstdisciplines ben geweest dus zo op C&M uitgekomen. En heb een ongelovelijke hekel aan economie dus E&M zit er ook niet in. :P

Uitspraak van Gold op woensdag 16 mei 2007 om 19:42:
Vind alles wel interessant eigenlijk (behalve talen) en dat is wel eens lastig

Jah ik vind ook alles wel best, als het maar geen economie is!
En talen.... agh, Duits ben ik dan wel weer goed in. :kwijl:
(Engels niet zo zeer. :P )
Waarschuw beheerder
Achja als je tegenwoordig een vervolgstudie in het HBO gaat zoeken zie je dat je met Havo maakt niet uit welk profiel terecht kunt bij heel veel opleidingen. Waar doe je dan de moeite nog voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 16 mei 2007 om 19:47:
Ja ben toegelaten op de kunstacademie in Arnhem.

Hey da's grappig, ben daar vorig jaar nog op de open dag geweest met een vriend van me. Die wilde "grafisch vormgeven" gaan doen, maar is uiteindelijk niet toegelaten jammer genoeg. Ze zijn best wel streng daar of niet?
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 19:48:
Achja als je tegenwoordig een vervolgstudie in het HBO gaat zoeken zie je dat je met Havo maakt niet uit welk profiel terecht kunt bij heel veel opleidingen. Waar doe je dan de moeite nog voor.

Dat is waar, vaak krijg je de belangrijke dingen die je moet weten voor zo'n opleiding wel weer opnieuw in het eerste jaar...
Waarschuw beheerder
donateur
heb net broek ontvangen en slippers
die slippers zijn perfect
maar die broek is niet bepaald goed
net als die van mizz muppet dus
en komt allebij bijdezelfde weg
hij heet jesse linden en komt uit eindhoven
dat bruine jasje zou ook bij hem wegkomen maar die hoef ik nu niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO-E op woensdag 16 mei 2007 om 19:48:

Hehe ging dus wat rondsnuffelen bij opleidingen... nou ik kan echt niet met mijn C&M pakketje bij een opleiding aankloppen waar ze iets met chemie doen.
Enne veel economische opleidingen heb je economie totaalvak nodig, lukt dus ook niet met je C&M...
Kortom; kies alleen C&M als je iets in de kunst wilt gaan doen of iets met talen, voor de rest zou ik het niet weten.
Of ja, als je een meisje bent (in mijn groep zitten alleen maar meisjes (N)).