ben blij dat je er grappen over kunt maken, kennis heeft 2,5 vingers verloren
k wilde net zeggen, over zoiets maak je geen grappen 
Lees mijn post, een maat van mij is ook vingers verloren oudjaarsdag.
En btw, ik mag en kan overal grappen over maken.
Jongens jullie nemen het leven allemaal veel te serieus.
Je MOET overal iets positiefs in zien, of in elk geval iets positiefs van proberen te maken,
anders ga je het moeilijk krijgen hoor de rest van je leven.
Voor je het weet is het over!
Waarom dan je korte bestaan laten beïnvloeden door negativiteit, terwijl je daar nog veel meer negativiteit mee creëert?
Een gratis wijze levens-les van Dokter Anders Dirk:
Door positiviteit word een mens gelukkig, vrolijk en blij. Negativiteit maakt een mens verdrietig of kwaad.
Positiviteit zorgt voor meer positiviteit, en negativiteit voor meer negativiteit.
Als je negativiteit weet om te zetten in positiviteit, stijgt het percentage positiviteit, en daalt het percentage negativiteit. (uitgaande van 100% met beginwaarden 50%/50%)
Positiviteit word alleen omgezet in negativiteit door mensen die ergens het positieve niet/nauwelijks van inzien.
Met andere woorden, positiviteit verdwijnt niet zolang mensen niet negatief denken.
Negativiteit zorgt voor meer negativiteit, TENZIJ er het positieve van ingezien word! Dan word negativiteit ook omgezet in positiviteit. Dit verdwijnt dan ook niet zomaar, althans; zolang mensen positief blijven denken.
Kort gezegd; Probeer uit zoveel mogelijk negatieve dingen iets positiefs te halen, en blijf positief denken, want dit lost een hoop negativiteit op uit je leven, en uit de wereld, en dat maakt ALLES een stuk aangenamer!
Tot zover mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
…
PS: Bovenstaande tekst mag je het mee eens zijn of niet, maar feiten zijn feiten. Je hoeft er niets mee te doen natuurlijk, doe ik zelf namelijk ook niet (verre van zelfs, anti alles! FUKEM'ALL!!)
Ik wil alleen even laten zien hoe geniaal ik ben, ik wil jullie graag wat bijleren,
en ook ik deel mijn kennis graag met jullie, zodat er tenminste nog IEMAND iets aan mijn kennis heeft!
Doe hiermee wat je wilt. Leef ernaar, of neem het met een korrel zout (flinke zak zout). Neem het in elk geval niet te serieus.
©COPYRIGHT 2010 - DISKO DIRK ENTERTAINMENT