Partyflock

Forumonderwerp · 855156
139 volgers · 1159860x bekeken

Waarschuw beheerder
+37-5
Dit topic is om algemeen over (kleding van) het merk Australian te kletsen.
Verkoop van items wordt oogluikend toegestaan, maar alleen als het om een enkele verkoop gaat. Dus geen partijenverkoop. Ook het steeds opnieuw posten van een item dat je te koop hebt, is ongewenst.

Brand los! :)

Deze post is ge-edit door een Partyflockmedewerker om de spelregels even duidelijk te hebben voor een ieder die in dit topic deelneemt
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 12:45:
Goeden middag allemaal,ik wil even een mededeling doen,eind deze week verwijder ik mijn profiel van Party Flock..
Helaas ben ik hier toe genoodzaakt,om de simpele reden,dat ik vrijwel NIETS meer binnen krijg...nu kan ik wel op Ebay in gaan kopen,en het hier weer door verkopen,maar dat is allemaal lood om oud ijzer,en dat kan een ieder zelf wel doen..
In Februari word ik OMA,ja echt,voor de eerste keer,en daar ga ik volop van genieten..

Ik wil een ieder van jullie heel erg hartelijk bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen,en de grote vriendschap,die ik hier heb ondervonden,ik zou het bijzonder leuk vinden,als ik nog iets van jullie zou horen,tenminste als jullie dat zelf ook willen...dat kan via HYVES Helma van der Tol of rosto53@hotmail.com

Lucas jij heel erg bedankt,dat ik gebruik heb mogen maken van jouw Forum,en jou spreek en zie ik vanzelf weer...a good friedship never dies...love you!!

Nog even voor de duidelijkheid,incidenteel zal ik nog adverteren op Marktplaats,onder de voor jullie bekende naam T.O.M..

Ik wens jullie allemaal het allerbeste,heel veel plezier met en bij het Feesten,denk om je gezondheid,en hoop van jullie te horen...heel heel erg bedankt voor alles...groetjes en tot horens.XXXXXX Helma

:respect:

we komen snel weer eens op bezoek helma

betere verkoper is er niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wens jullie allemaal het allerbeste,heel veel plezier met en bij het Feesten,denk om je gezondheid,en hoop van jullie te horen...heel heel erg bedankt voor alles...groetjes en tot horens.XXXXXX Helma

Ik ga je wel missen altijd prachtjasjes gekregen van jou

We houden zeker en vast wel contact

Waarschuw beheerder
Over 5 minuten uurtje rijles, en dan om 10 voor 4 praktijkexamen... in de regen :P lets hope for the best
Waarschuw beheerder
Australian Rokje binnen! (h) Leuk te weten dat er toch nog betrouwbare verkopers zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jawathoi. op donderdag 13 augustus 2009 om 13:04:
Meerdere CD's = Korting, singles zijn nu bijna allemaal € 2,50!

volgens mij krijg je je cd´s niet echt verkocht hé erik maar als ik volgende week bij je ben neem ik er wel wat mee naar huis ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Hyperke!:hyper: op donderdag 13 augustus 2009 om 14:42:
maar als ik volgende week bij je ben neem ik er wel wat mee naar huis

is goed man (Y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 14:26:
Over 5 minuten uurtje rijles, en dan om 10 voor 4 praktijkexamen... in de regen lets hope for the best

Succes! Ik heb eergisster me rijbewijs gehaald. En maak je niet druk om de regen. Het begon onder mijn examen ineens te plensen en ik wist niet hoe de ruitenwissers werkte, dus per ongeluk zette ik hem op standje geflipt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:16:
dus per ongeluk zette ik hem op standje geflipt.

:lol: O ow :X
Waarschuw beheerder
gehaald

k wist niet hoe de ruitenwissers werkte

:s :s En jij haalt je rijbewijs :\ :x
Waarschuw beheerder
Deze komen zo goed als zeker mijn kant op ;

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/63969699.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/64046431.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke&Anvil op donderdag 13 augustus 2009 om 15:52:
En jij haalt je rijbewijs

Wist niet dat je in Belgie eerst door een ruitenwissers-keuring moet voordat je je rijbewijs kan halen. In Nederland gaat het erom dat je kan autorijden(Y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 16:03:
Wist niet dat je in Belgie eerst door een ruitenwissers-keuring moet voordat je je rijbewijs kan halen. In Nederland gaat het erom dat je kan autorijden

Ha die is goed :roflol:

In belgie kijken ze eerst na of je tenminste alles weet zijn eer ze je de baan opsturen. Hoe *** moet je nou niet zijn als je denkt dat je kan autorijden zonder te weten hoe je ruitenwissers werken :roflol: !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke&Anvil op donderdag 13 augustus 2009 om 16:17:
In belgie kijken ze eerst na of je tenminste alles weet zijn eer ze je de baan opsturen. Hoe *** moet je nou niet zijn als je denkt dat je kan autorijden zonder te weten hoe je ruitenwissers werken !

Alsof je meteen niet kan autorijden als je de ruitenwissers een tikje te hard zet:/. Maar ik weet al waar het allemaal om draait, mevrouw is op haar teentjes getrapt omdat jij ook zo'n uiterst orginele tattoo hebt. Geeft niet hoor meid, we maken allemaal fouten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 16:35:
Alsof je meteen niet kan autorijden als je de ruitenwissers een tikje te hard zet

Wat is het nou. Eerst sta je hier te verkondigen dat je niet weet hoe stomme ruitenwissers werken, nou heb je ze (niet express) te hard gezet ? Vrouwmens, uw verhaal trekt WEERAL op de kloten!! Maar ruziemaken kan je wel hé in dat miezerig leventje van je! :lol:

Als je het hier niet weet zijn (zoals jij had gezegd) mag je hier de baan niet op want... euhm effe nadenken, JA het is levensgevaarlijk. Je hebt geluk gehad... ofwel klopt je verhaal weereens niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 16:35:
. Maar ik weet al waar het allemaal om draait, mevrouw is op haar teentjes getrapt omdat jij ook zo'n uiterst orginele tattoo hebt

:roflol: wat een verdediging !! Weeral eens niets beters om te verzinnen ? Ik doe wat ik wil (h) En ben erg trots op me tattoo !! Geen fout hoor, één van de best uitgegeven gelden :yes: :cheer: ! Er zit nl. nog een VOLLEDIG ander verhaal achter die tattoo! :D

Aaah t'leven is mooi :D

[2de Bewerking: eens kijken hoe lang het zal duren eer de rest er zich mee komt moeien...]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke&Anvil op donderdag 13 augustus 2009 om 16:43:
Wat is het nou. Eerst sta je hier te verkondigen dat je niet weet hoe stomme ruitenwissers werken, nou heb je ze (niet express) te hard gezet ? Vrouwmens, uw verhaal trekt WEERAL op de kloten!! Maar ruziemaken kan je wel hé in dat miezerig leventje van je!

Als je het hier niet weet zijn (zoals jij had gezegd) mag je hier de baan niet op want... euhm effe nadenken, JA het is levensgevaarlijk. Je hebt geluk gehad... ofwel klopt je verhaal weereens niet.

Ik zei gelijk al dat ik hem op standje geflipt had gezet, wat dus met andere woorden is dat ik hem te hard had gezet, wel lezen wat ik zeg he! En ja met andere woorden wist ik dus niet goed hoe het werkte anders had ik die fout ook niet gemaakt he:/. En ik heb een miezerig leventje? Wat weet jij daar nou weer van, je kent me niet eens.

wat een verdediging !! Weeral eens niets beters om te verzinnen ? Ik doe wat ik wil En ben erg trots op me tattoo !! Geen fout hoor, één van de best uitgegeven gelden ! Er zit nl. nog een VOLLEDIG ander verhaal achter die tattoo!

Aaah t'leven is mooi

Nee het is gewoon overduidelijk dat je daarom gefrustreerd bent, anders zou je niet gelijk zo reageren. En zogenaamd heeft iedereen een andere betekenis voor die tattoo, dus hou daar maar mee op, wat een onzin.

*Waar bemoei jij je trouwens mee, ik wou iemand laten zien dat het niet erg is om fouten te maken met he examen, dus waar maak jij je druk om?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 16:52:
En ja met andere woorden wist ik dus niet goed hoe het werkte anders had ik die fout ook niet gemaakt he

ZOIETS zou niet moeten gebeuren!

En zogenaamd heeft iedereen een andere betekenis voor die tattoo, dus hou daar maar mee op, wat een onzin

Niet velen hebben er een die NIETS te maken heeft met Australian zelf! (h)

ik wou iemand laten zien dat het niet erg is om fouten te maken met he examen,

Voor kleine fouten hoef je inderdaad niet bang te zijn, dat overkomt iedereen, maar van zichzelf vinden dat hij/zij kan autorijden als hij niet eens weet hoe het ruitenwissersysteem werkt, heel raar hé 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke&Anvil op donderdag 13 augustus 2009 om 17:03:
Voor kleine fouten hoef je inderdaad niet bang te zijn, dat overkomt iedereen, maar van zichzelf vinden dat hij/zij kan autorijden als hij niet eens weet hoe het ruitenwissersysteem werkt, heel raar hé

Ik vind dat van mezelf? Dus ik heb mezelf een rijbewijs gegeven? Jij bent echt zo achterlijk als het achtereind van een koe he:rof:.

Mja het is het niet waard om het forum hiervoor te verneuken, en het is gewoon triest dat jij je druk maakt om zulke dingen, dan ga je je toch afvragen wie een miezerig leventje heeft.

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 17:10:
Dus ik heb mezelf een rijbewijs gegeven

Jij hebt er wel voor gekozen om je rijbewijs een paar dagen geleden al te doen ... toch? 8) Dan acht je jezelf toch wel in staat van te kunnen rijden ?

Ik maak mij niet druk, ik vond het grappig :D Meer niet! Jij bent begonnen met gefrustreerd te doen 8)

@ Cavello: Dat filmpje ken ik! Ook hilarisch :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke&Anvil op donderdag 13 augustus 2009 om 17:22:
Jij hebt er wel voor gekozen om je rijbewijs een paar dagen geleden al te doen ... toch? Dan acht je jezelf toch wel in staat van te kunnen rijden ?

Uhm degene van wie je rijles krijgt beslist of je er klaar voor bent om te kunnen afrijden, dat zijn dus al 2 mensen die ervoor opgeleid zijn die zeggen dat ik kan autorijden. Echt serieus hoe achterlijk ben je als je denkt dat je iemand kan beoordelen op het gebruik van de ruitenwissers:s. Waar gaaaaat het in hemelsnaam over:/.

En nogmaals, waar baseer jij op dat ik een miezerig leven heb dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 17:28:
En nogmaals, waar baseer jij op dat ik een miezerig leven heb dan?

Vecht uit via pb? :x

OT; Te koop ;

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/69530112.jpg[/img]
Sorry voor de wazige foto, komt nog een betere aan, maar hier ff goede beschrijving dan maar :)

Maat 54
Het jasje bestaat uit de basiskleuren donkerblauw en wit, waar een paars australian logo op gestickt is.
De printkleuren zijn: Turqoise/Groenig, Roze, Geel, Wit
Het jasje heeft aan de achterkant dezelfde print over de ruglopen, in dezelfde vorm zoals de voorkant.

- Geen vlekjes
- Geen scheurtjes
- Geen brandgaatjes
- Hangertjes compleet
- Elastiek Taille 100%
- Elastiek mouwen 100%

Boden graag via PB :>
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke&Anvil op donderdag 13 augustus 2009 om 15:52:
En jij haalt je rijbewijs

wist ik ook niet hoor :S alsof je daar aan denkt enzo, en wat een zielige discussie daarover trouwens, vooral jij hoor Lieke... maar we kappen er nu mee... maar gelukkig heeft die bmw sensors :P kwist ook niet hoe ik de sleutel uit dat kreng haalde, nooit gedaan whaha :P

maargoed, rijbewijs gehaald :D bedankt lucas btw voor die tips, waren handig :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 17:51:
maargoed, rijbewijs gehaald

Gefeliciteer:D!

maar gelukkig heeft die bmw sensors kwist ook niet hoe ik de sleutel uit dat kreng haalde, nooit gedaan whaha

Haha jaa sommige dingen doe je gewoon nooit met rijles omdat je de auto altijd overneemt van iemand anders dus hij is al klaar om te rijden zegmaar. Mja zulke dingen kom je wel achter als je zelf gaat rijden toch:P.

Waarschuw beheerder
maargoed, rijbewijs gehaald bedankt lucas btw voor die tips, waren handig

graag gedaan maat

en gefeliciteerd

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
we houe contact he helma gaan je missen
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Helma :respect:

Het ga je goed oma :D

Helma Nr. #1:D

mensen die de rijbewijs hebben gehaald

Gefeliciteerd :cheer:

Uitspraak van Chris1991 op donderdag 13 augustus 2009 om 17:32:
maar hier ff goede beschrijving dan maar

met de maat erbij was de omschrijving perfect geweest ;)
eens kijken hoe lang het zal duren eer de rest er zich mee komt moeien

ok komt ie:D
Hou allemaal es ff op met zeuren, en Lieke trek geen conclusies, je hebt haar nooit zien rijden, je zult haar waarschijnlijk ook nooit zien rijden, dus maak je niet druk.
De examinatoren zijn er niet voor niets en die geven dat rijbewijs heus niet zomaar weg.
Daarbij komt dat de ruitenwisser gewoon een kleinigheidje is, kan me voorstellen als iemand altijd heeft gereden met mooi weer en nooit de ruitenwisser heeft hoeven te gebruiken, dat die dat dan ook niet weet, of misschien ff vergeten is.
In dit geval is het meer de schuld van de rij instructeur die dat had moeten meenemen tijdens de lessen :)
Waarschuw beheerder
Ik wens jullie allemaal het allerbeste,heel veel plezier met en bij het Feesten,denk om je gezondheid,en hoop van jullie te horen...heel heel erg bedankt voor alles...

Jij ook heel erg bedankt helma(y)
Zonder jou had mijn collectie er een stuk kaler uit gezien, weet nog wel dat ik het in het begin per dozen bij je kocht(y)
Maar ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met je klein kind en dat we in de toekomst nog eens zaken kunnen doen(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 17:18:

Haha scherp :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k wens jullie allemaal het allerbeste,heel veel plezier met en bij het Feesten,denk om je gezondheid,en hoop van jullie te horen...heel heel erg bedankt voor alles...groetjes en tot horens.XXXXXX Helma

veel plezier met je kleinkind straks! :D

eens kijken hoe lang het zal duren eer de rest er zich mee komt moeien...]

:nocheer:

Ik heb eergisster me rijbewijs gehaald.

rijbewijs gehaald

Gefeliciteerd :D
k wist met mijn examen niet waar de toeter van de auto zat :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van potje poolen.nl aka ausje op vrijdag 14 augustus 2009 om 12:12:
heb ook een bloemenaus.. iemand deze vaker gezien??

Komt me bekend voor van marktplaats, heeft klapkaak deze niet eens gepost? kan het verkeerd hebben.... is wel een vet jasje (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
heb hem wel eens gezien maar kan me niet meer herinneren of die post van mij kwam
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/67401059.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/67401034.jpg[/img]

Te koop:

Maat:56
Ritslengte:70 cm
geen gaatjes
geen vlekken
Nieuwe elastiek
alle hangertjes aanwezig

biedingen via pb
Waarschuw beheerder
donateur
dan snap ik dat je die bruine weg doet jah :P

Waarschuw beheerder
afgelope nieuwe aanwinste ff late zien

[albumelement=69927335]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=69927301]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=69927359]{element is niet toegankelijk}

effe stil gelege met australian aankope en dan deze weer erbij gehaald :D nu word het weer ff niks :p
Waarschuw beheerder
donateur
carlo heeft laatst toch ook heel wat voor je gekocht?
Waarschuw beheerder
donateur
eens kijken hoe lang het zal duren eer de rest er zich mee komt moeien..

1. als je je ergert aan het feit dat mensen zich ermee bemoeien, op een forum (!), moet je je discussies maar elders voortzetten -vind ik-
2. Belgen rijden in het algemeen ronduit belabberd, ze krijgen het autorijden slecht aangeleerd, daarbij komt nog dat Belgische wegen meer gaten dan asfalt hebben en de verkeersregels zo vaag zijn dat alleen jullie ze zelf kunnen begrijpen... met als gevolg dat het verkeer in Belgie een stuk verkeersonveiliger is en het aantal (dodelijke)ongelukken vele malen hoger ligt dan hier in Nederland, en dat wordt écht niet veroorzaakt door het niet kunnen vinden van de juiste ruitenwisser-stand.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 20:07:
effe stil gelege met australian aankope

ja ik ook, al vrij lang

maar toren aussies willen maar niet langskomen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op vrijdag 14 augustus 2009 om 20:22:
maar toren aussies willen maar niet langskomen

:aai: kwil ook weer n nieuwe :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 20:34:
:aai: kwil ook weer n nieuwe :(

gast je hebt de vorige 2 net een week :lol: :D nice.. dat is wel echte verzameldrang b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kwil ook weer n nieuwe

alweer?

oja, ik ook
word nodig tijd
Waarschuw beheerder
donateur
kwil ook weer n nieuwe

ohja laat ik me ook maar even bij de gang aansluiten O:)
93'er / 94'ers ?? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van heya op vrijdag 14 augustus 2009 om 21:20:
93'er / 94'ers ??

91 tot 93érs.... de geilste :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op vrijdag 14 augustus 2009 om 20:36:
gast je hebt de vorige 2 net een week nice.. dat is wel echte verzameldrang

hehe nouja 1 heb k net een halve week idd. de ander al een tijdje... maar nog niet aangehad op een party

maar is altijd plaats voor meer toch B)