Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 16:18:
kheb qua locaties dat met : Vechtsebanen, Sporthallen Zuid , nu zaterdag eerste keer Hemkade (voor mij ook legendarische locatie)
kheb qua feesten dat met : Intoxicated/Pandemonium/Thunderdome/andere ''exclusieve'' feestten die ik zelf ooit eens meegemaakt wil hebben...
qua feesten heb ik dat ook vooral met de Cyndium feesten, die proberen er echt elke keer weer wat anders binnen het genre neer te zetten, en dat vind ik gewoon top.. je wordt altijd weer verrast

en tjah sporthallen zuid hopelijk komt het dit jaar ook weer terug

hoe vet was dat vorig jaar .. ik ben daar zo los gegaan dat ik de volgende dag na een kwartier ben gewisseld met voetbal, me hele onderlichaam was volledig verkrampt

maar dat was het waard!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 16:18:
en zowiezo de portemonnee laat dat niet echt toe naar veel feestten gaan bij mij
sjah bij mij ook zo'n beetje hetzelfde, ik studeer nog dus heb niet heel veel tijd om te werken, en zit in me 4e studiejaar dus studiefinanciering kan ik vanaf september ook naar fluiten
zelfde verhaal met aussies, zou graag dat ik zo makkelijk het geld ervoor kon uitgeven.. maar juist de mooie zijn (natuurlijk) het duurst.. heb er de afgelopen 3 maanden 2 bij gehad en voor mijn doen is dat dan al heel wat, sommige hier kunnen dat zowat vertienvoudigen in die tijd :0
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 16:19:
Heb een klein stukje geciteerd maar ik reageer gewoon op je hele bericht. Maar interessant is voor iedereen anders. Ik ga naar vrij veel feestjes in groningen en lang niet alle feestjes lijken me heel interessant. Maar vaak ga ik voor de gezelligheid heen, in groningen kennen de meeste mensen elkaar wel (die vaak naar feestjes gaan in groningen) dus als ik dan naar een feestje in groningen ga dan is het meer zoals uitgaan. En met uitgaan ga je ook niet elk weekend naar een andere stad/discotheek. Bij de grote feesten kies ik ze wel goed uit, anders is het geldverspilling en tijdverspilling.
helemaal mee eens!! in ons dorp hebben we ook een soort vaste locatie waar regelmatig kleine feesten worden gehouden, en daar ben ik ook altijd wel te vinden, omdat het altijd supergezellig is, overal vrienden van je

maar dan is dat toch juist de reden die het interessant maakt, dus klopt het ook zoals ik het bedoel