Partyflock

Forumonderwerp · 855108
Bij mij in de familie zijn we echt enorm close. We gaan voor elkaar door het vuur en staan altijd voor elkaar klaar.
We veroordelen elkaar niet, bemoeien ons niet met elkaars leven; hoe en wat je doet is namelijk je eigen zaak, daar heeft niemand wat over te zeggen.

Je mag natuurlijk altijd je mening geven, het is dan aan het betreffende familielid om te bepalen wat hij/zij met die informatie doet. Immers, ook al is het familie, je leert het meeste als je op je bek gaat. Fouten zijn fouten, maar soms moet je ze eerst maken om ervan te kunnen leren.

Waarom zeg ik dit? Omdat ik regelmatig in mijn omgeving meemaak dat er familieproblemen zijn. Ikzelf ben hier totaal niet bekend mee en begrijp het ook écht niet. Toch is het een fenomeen wat vaak voorkomt :/

Je bent familie en je hebt het beste met elkaar voor maar iedereen moet toch zijn eigen leven kunnen leiden? Ik snap het echt niet, familie hoort onvoorwaardelijk van je te houden, je niet te beoordelen op je fouten en nog meer zulks.

Een voorbeeld; een vriendin van me heeft een vriend. Het is een eikel qua karakter. Haar hele familie mag hem niet en loopt hem continue te dissen. Het is toch aan haar om dat zelf achter te komen/dat te beseffen of wat dan ook?
Ik vind niet dat ze het recht hebben om haar keuzes qua vriendjes zo te beinvloeden. Ook al is het echt een eikel dan moet ze daar zelf achterkomen. Je kan zeggen wat je ervan vind meer niet.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 12:36:
Dus ik mag zeggen dat ik het triest vind om je vriendin als voorbeeld te nemen.

Je zou ook die dingen bij elkaar kunnen nemen en daaruit op kunnen maken dat ik haar ook niet veroordeel en haar familie niet maar dat ik het niet begrijp hoe zij zich er zo mee kunnen bemoeien, erbij komende dat ze zelf dit topic ook meeleest als ze hier is en er zelf geen probs mee heeft dat ik haar als voorbeeld genomen heb ;)

Je mag het zeggen natuurlijk, maar ik hoef het er niet mee eens te zijn :)

je heb haar naam ook niet genoemd dus dat scheelt en als ze het er zelf mee eens is is er al helemaal geen probleem :D

gezien je jezelf ook als voorbeeld heb gegeven in vergelijking met je vriendin zie ik al helemaal niet wat er nou triest aan is maar goed :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 13:20:
je heb haar naam ook niet genoemd dus dat scheelt en als ze het er zelf mee eens is is er al helemaal geen probleem :D

achja, al zou ik haar naam erop zetten scheelt het haar nog niet, niemand kent haar hier toch :P

Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 00:05:
Ik vind niet dat ze het recht hebben om haar keuzes qua vriendjes zo te beinvloeden. Ook al is het echt een eikel dan moet ze daar zelf achterkomen. Je kan zeggen wat je ervan vind meer niet.

Tja dat hoop ik ook bij mn zussie al n jaar of 2 alleen komt ze er nie achter :/

Maar erg herkenbaar verhaal :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:18:
Tja dat hoop ik ook bij mn zussie al n jaar of 2 alleen komt ze er nie achter :/

Tja, zou jij in zo'n geval haar dan proberen te beïnvloeden door te gaan zeiken over haar vriend? Of erger nog dreigen dat ze er een eind achter moet zetten want dat ze het contact met jou zou vergeten?

Ik weet ook wel hoe het is om te hopen dat een familielid van je die verotte partner eindelijk eens aan de kant schuift. Maar meer dan steun bieden als ze erom vragen kan je niet doen vind ik, totdat ze het zelf gaan inzien. Als dat überhaupt al ooit gebeurd....

mn zussie

heb je een zusje dennis 8)

Maar weet je wat het ook is...hoe meer je er tegen in gaat het tegen haar zegt ...je moet hem dumpen of hij is niet goed voor je , hoe meer ze juist doorgaat en bewijst dat het onzin is...

is voor mij ook heel herkenbaar ;)

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:23:
Tja, zou jij in zo'n geval haar dan proberen te beïnvloeden door te gaan zeiken over haar vriend?

dit wel want t is echt n kkkneus van de bovenste plank die alleen maar praatjes heeft en de boel probeerd op te lichten :[

Of erger nog dreigen dat ze er een eind achter moet zetten want dat ze het contact met jou zou vergeten?

Dit niet maar hij hoeft tegen mij zn bek nuie meer open te trekken (Y)

Als dat überhaupt al ooit gebeurd....

dat is t m juist ja..

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:24:
heb je een zusje dennis

Ghehe ik weet wat je denkt 8)

Uitspraak van Devilish™ op maandag 6 maart 2006 om 00:05:
Bij mij in de familie zijn we echt enorm close

Bij ons in de familie zijn we alles behalve close :x
Alleen kan ik het erg goed vinden met me broertje plus gezin (l)

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:27:
Ghehe ik weet wat je denkt

Siamees (l)

Moet ik er voor zorgen dat ze die kerel niet meer wilt :D

no more family troubles :D
dit wel want t is echt n kkkneus van de bovenste plank die alleen maar praatjes heeft en de boel probeerd op te lichten :[

Tja, dat vind zij blijkbaar niet :P
Dit niet maar hij hoeft tegen mij zn bek nuie meer open te trekken (Y)

Kan ik me voorstellen :) Heb ik ook gehad bij de ex van mijn tante, maar dat was echt een hond :/

tijd geleden heb ik een korte relatie gehad mijn ouders hadden meteen al een raar gevoel bij hem ik vond het flauwekul en vond dat ze zich maar moesten neer leggen bij mijn keuze, maar ze bleven volhouden dat dit niet de juiste persoon voor mij was, bij nader inzien hadden ze gelijk zo de oordeel van mn ouders vind ik wel heel belangrijk en trek me er zeker iets van aan natuurlijk moeten ze wel goeie redenen hebben. mijn ouders gaan voor het vriendje

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:29:
Siamees

Moet ik er voor zorgen dat ze die kerel niet meer wilt

no more family troubles

Kijk nou maar eerst of je mn zussie wilt :X ;)
Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:30:
Tja, dat vind zij blijkbaar niet

Nou ik snap niet dat ze t niet ziet :/ Ze is ook de enige :S
Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:30:
Kan ik me voorstellen Heb ik ook gehad bij de ex van mijn tante, maar dat was echt een hond

Nou je wilt nie weten wat voor neigingen ik krijg af en toe mja t blijft mn zussie he O:)

Maar weet je wat het ook is...hoe meer je er tegen in gaat het tegen haar zegt ...je moet hem dumpen of hij is niet goed voor je , hoe meer ze juist doorgaat en bewijst dat het onzin is...

Ik snap juist niet dat ze t niet ziet! :/ T ligt er zo dik bovenop :S Ik wist t al vanaf t begin..

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:36:
Ik snap juist niet dat ze t niet ziet! :/ T ligt er zo dik bovenop :S Ik wist t al vanaf t begin..

Dat heet naief of eigenwijs :P dennis hahahaha

Liefde maakt blind ofzo? :/
Maargoed, als het echt een eikel is zal ze er ooit wel achter komen,is gewoon een kwestie van tijd dan denk ik...
Maar je heb ook zat mensen die het wel zien en daar genoegen mee nemen?
Hoop niet dat je zussie daarbij hoort :no:

Kijk nou maar eerst of je mn zussie wilt

foto :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:37:
Dat heet naief of eigenwijs dennis hahahaha

Ghehe ja vertel mij wat :D Heb t zelf ook weleens gehad hoor met mn ex.. Zeiden me ouders ook dat t niks was en dat zag ik zelf ook wel in na n tijdje maar zolang?! :|

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:40:
Maar je heb ook zat mensen die het wel zien en daar genoegen mee nemen?
Hoop niet dat je zussie daarbij hoort

haha nou ik neem er iig geen genoegen mee en dat weet hij ondertussen ook wel.. (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:42:
haha nou ik neem er iig geen genoegen mee en dat weet hij ondertussen ook wel.. (Y)

En wat vind je zusje ervan? :P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:42:
foto

ze is nie zo lekker als ik hoor B)

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:45:
En wat vind je zusje ervan?

Ja die vind t niet leuk mja ik snap dr niet.. Als iemand zulke dingen bij mij zou flikken had ik m allang n rotschop gegeven :[
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:52:
ze is nie zo lekker als ik hoor B)

Ja maar dat is ook onmogelijk :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:52:
Ja die vind t niet leuk mja ik snap dr niet.. Als iemand zulke dingen bij mij zou flikken had ik m allang n rotschop gegeven :[

De een pikt nou eenmaal wat meer als de ander, hoe stom dat ook is :/

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:59:
Ja maar dat is ook onmogelijk

Vertel mij wat :O :X

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:59:
De een pikt nou eenmaal wat meer als de ander, hoe stom dat ook is

Ja ach.. weet je wat t ook is denk.. ze heeft verder niemand! Ze is zo stom geweest om al dr vriendinnen voor die nerd te laten vallen :S En nu zal ze vast bang zijn om alleen achter te blijven..
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 11:03:
Ja ach.. weet je wat t ook is denk.. ze heeft verder niemand! Ze is zo stom geweest om al dr vriendinnen voor die nerd te laten vallen :S En nu zal ze vast bang zijn om alleen achter te blijven..

:nocheer:
gewoon laten weten dat jullie er altijd voor haar zijn mocht dat gebeuren :) enne... veel meer kan je niet doen denk ik?

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 11:06:
gewoon laten weten dat jullie er altijd voor haar zijn mocht dat gebeuren enne... veel meer kan je niet doen denk ik?

Tja ben nie zo close met mn zussie ;) Maargoed ben dr wel voor dr als ie n paar hoeken nodig heeft O:)

Mijn familie.... haha familie noemen ze dat... Van mijn vaders kant is de familie echt super (y)
Maar van mijn moeders kant.. als ze vandaag allemaal dood neervallen interesseert het me helemaal geen zak. Dat soort mensen verdient helemaal niks.. nooit gedacht dat een gevoel van haat zo ver zou gaan, en ik had het ook nooit gehoopt maar helaas het is zo. Voor mij is die familie al dood. :x
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 11:11:
Tja ben nie zo close met mn zussie ;) Maargoed ben dr wel voor dr als ie n paar hoeken nodig heeft O:)

Dat is erg lief van je (L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 11:16:
Mijn familie.... haha familie noemen ze dat... Van mijn vaders kant is de familie echt super (y)
Maar van mijn moeders kant.. als ze vandaag allemaal dood neervallen interesseert het me helemaal geen zak. Dat soort mensen verdient helemaal niks.. nooit gedacht dat een gevoel van haat zo ver zou gaan, en ik had het ook nooit gehoopt maar helaas het is zo. Voor mij is die familie al dood. :x

:|
Dan moeten ze je wel flink wat geflikt hebben :nocheer:

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 11:17:
Dat is erg lief van je

tja ben vandaag ook wel op mn liefst moet ik eerlijk toegeven O:)
Dan moeten ze je wel flink wat geflikt hebben

idd..haat is een groot woord waarmee je zuinig moet omgaan :(

Dan moeten ze je wel flink wat geflikt hebben

Helaas wel ja. En niet één ding maar wel meerdere dingen, al jarenlang.

Uitspraak van Feest-Beestje op maandag 20 maart 2006 om 11:22:
idd..haat is een groot woord waarmee je zuinig moet omgaan

Dat klopt, en dat deed ik ook altijd. Tot op een gegeven moment toch dat gevoel de overhand krijgt. Erg genoeg maar waar.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 11:38:
Dat klopt, en dat deed ik ook altijd. Tot op een gegeven moment toch dat gevoel de overhand krijgt. Erg genoeg maar waar.

klinkt behoorlijk kut.:nocheer:
En hoe ga je er nu mee om?heb je het een plek kunnen geven?