Partyflock

Forumonderwerp · 854744
Lijkt wel of de de techno dj's voor zichzelf staan te draaien. Ze vergeten het publiek want dat staat namelijk vastgeroest op de dansvloer. Waar is die vette techno die zo lekker kon pompen, zuigen en zweven?

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 12:32:
Jeej daar gaan we weer hoor...
Alsof de minimalisten allemaal hip erbij lopen.
Sorry hoor.. maar alle 'techno' mensen lopen er ook allemaal hetzelfde bij.
En als iemand leuke kleding heeft, word dat gezien als HIP en dat is dan meteen fout?!

vind ik ook ....en weet je wat het is met die mensen die het niet begrijpen????? ....... die snappen het niet~!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 14:40:
en weet je wat het is met die mensen die het niet begrijpen????? ....... die snappen het niet~!!!

Ja das duidelijk idd! :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 14:09:
LOOR:
die minimal feestjes ook beetje te vermijden de laatste tijd.
dat klikklak gepruttel en vooral het extreem hippe volk wat er op afkomt ben ik beetje beu

Uitspraak van Rauwman-Schranz Kollektiv op donderdag 9 februari 2006 om 18:55:
WE DEMAND : ''Open Air Schranz Stage

LOOR:
alsjeblieft niet zeg!! liever een klein,gezellig minimal/electro stage buiten

Ghehe.. hmm ja dat klopt ook niet helemaal nee ;p
in ieder geval niks voor mij die minimal.. muziek, mensen, attitude :no:
Uitspraak van Technojunkie op zondag 5 maart 2006 om 12:20:
Ik vindt Minimal zkr relaxed, maar niet voor een hele avond/nacht!

Pompende Techno........ligt nog altijd voor het oprapen als je het mij vraagt

:yes:
Ohhw en Hardstyle is nix ?:D

Elektrochemie - Schall op een Qlubtempo....hoppatee fuck de hokjes :D
topic nog steeds niet gesloten? :gaap:
Uitspraak van teknomist op zondag 5 maart 2006 om 20:15:
Ah, een kenner! (En dat met Frank Kvitta bij zijn favoriete artiesten.)

Uitspraak van Vette Vingers op zondag 5 maart 2006 om 18:23:
Dat kan je ook over Hardstyle zeggen..alsof dat geen bagger is!! En dan dat hillbilly countrywesterndansje erbij...prachtig!!

Uitspraak van justinkees op zondag 5 maart 2006 om 21:58:
Haaatstyleeeeeeeeeeeeeee

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 19:16:
damn wat een opmerking

ga hardcore luisteren en respecteer ieder zn muziek

Prachtig al deze opmerkingen :D....eventjes wachten....Ik ga naar jawel technofeestjes, hardstyle feestjes, trance feestjes, hardcorefeestjes. Moest toch in dit topic mijn mening geven over Minimal ? Gaat volgens mij niet over hardstyle of hard techno :D
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
marina is goed bezig :respect:

WE DEMAND : ''Open Air Schranz Stage

-> GRAAG :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 14:44:
Ja das duidelijk idd!

op minimalfeestjes komen tenminste mensen die er gaaf /leuk/lekker uitzien!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 16:56:

Op Crazyland feestjes ook...lekkere leren pakkies an!! Hoeeaaahhhhh!!

op minimalfeestjes komen tenminste mensen die er gaaf /leuk/lekker uitzien

b)

Uitspraak van Vette Vingers op maandag 6 maart 2006 om 16:58:
Op Crazyland feestjes ook...lekkere leren pakkies an!! Hoeeaaahhhhh!!

Tja.. ieder zn ding.. ik loop er niet graag naakt bij met lapjes rubber op de bekende plaatsen :no: Dan kun je toch niet dansen man! :| ;p

Ja, je hebt gelijk man...........op alle andere feesten zien alle mensen eruit als zwervers..................

Uitspraak van Frenkstarz op maandag 6 maart 2006 om 17:03:
Ja, je hebt gelijk man...........op alle andere feesten zien alle mensen eruit als zwervers..................

hoor je ons dat zeggen?
af en toe een minimal setje is wel lekker, maar ik zou het niet de hele avond willen horen op een feest.
in me bed misschien of als ik lekker met een pilsie op het strand lig (dan heel misschien wel een minimal setje) maar voor de rest gewoon knalle :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 17:08:
hoor je ons dat zeggen?

ja joh....dat zeggen we toch niet!.....ieder zn stekkie en zn plekkie.....
Uitspraak van Frenkstarz op maandag 6 maart 2006 om 17:03:

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 17:08:
hoor je ons dat zeggen?

.
nogmaals....die mensen die het niet begrijpen snappen het niet....en waarom niet? ... ze hebben er geen verstand van.....omdat ze er niets vanaf weten lullen ze maar wat.....blablabla....wel is op een electro-pop feestje geweest???? ga daar maar is kijken.....

nou idd zeg... :vaag:

*Dit is niet toegestaan foto's van een lid in een topic te plaatsen. *
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Joehoe! op maandag 6 maart 2006 om 18:01:
nou idd zeg...

ieder zijn eigen smaak:jaja::P

en net of op andere feestjes alleen maar gave/leuke/lekker uitziende mensen lopen:O

halfkale wijven vind ik niet bepaald lekker:S

kan ik wel waarderen...voel me best genaaid....is niet echt dat je zegt van goh...

gezellig hier

Uitspraak van Mike E op zaterdag 4 maart 2006 om 15:14:
Lijkt wel of de de techno dj's voor zichzelf staan te draaien. Ze vergeten het publiek want dat staat namelijk vastgeroest op de dansvloer. Waar is die vette techno die zo lekker kon pompen, zuigen en zweven?

Precies als je die techno sets van vroeger hoord die zijn zwaar relaxed!! maar die van nu worden steeds minder :(

Uitspraak van Net Neet 00 op maandag 6 maart 2006 om 18:21:
halfkale wijven vind ik niet bepaald lekker:S

Oeh... daar kan ik echt wel warm van worden ;p

*Dit is niet toegestaan foto's van een lid in een topic te plaatsen. *laatste aanpassing 6 maart 2006 18:35 door een medewerker

moet kunnen toch

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:31:
halfkale wijven vind ik niet bepaald lekker

ik wel....
*Dit is niet toegestaan foto's van een lid in een topic te plaatsen. *laatste aanpassing 6 maart 2006 18:35 door een medewerker

sorrie heurrrrrrrrr :/
nou idd zeg...

Oke, ten eerste een beetje respect voor Karotte! Je hebt deze man waarschijnlijk nog nooit achter de draaitafels gehoord, maar je kan ook niet anders verwachten als je van hardcore, hiphop, industrial hardcore en tekno houdt. Dit is trouwens ook een willekeurige pic. Je wilt niet weten wat ik allemaal hier tevoorschijn kan halen als ik bijv. een pic uit hardcore haal ;) Maar dat terzijde, who cares hoe je eruit ziet?Ik zie liever een "lelijk" iemand op een feestje die helemaal uit zijn dak gaat en de avond van zijn leven heeft dan iemand met een chagarijnig gezicht die met zijn armen over elkaar aan de zijkant staat te kijken hoe jij uit je dak gaat!

Gerben! :respect:
En zo is het!
Uitspraak van Funk you!! op maandag 6 maart 2006 om 18:45:
Oke, ten eerste een beetje respect voor Karotte! Je hebt deze man waarschijnlijk nog nooit achter de draaitafels gehoord, maar je kan ook niet anders verwachten als je van hardcore, hiphop, industrial hardcore en tekno houdt.

yeah... you the man!!! :respect:

Maar dat terzijde, who cares hoe je eruit ziet?Ik zie liever een "lelijk" iemand op een feestje die helemaal uit zijn dak gaat en de avond van zijn leven heeft dan iemand met een chagarijnig gezicht die met zijn armen over elkaar aan de zijkant staat te kijken hoe jij uit je dak gaat!

vind ik ook... maar ik ben toch ook niet degene die zegt dat er "op minimalfeestjes tenminste mensen komen die er gaaf /leuk/lekker uitzien"

:vaag:

Oke, ten eerste een beetje respect voor Karotte!

idd idd idd

Uitspraak van Joehoe! op maandag 6 maart 2006 om 18:51:
vind ik ook... maar ik ben toch ook niet degene die zegt dat er "op minimalfeestjes tenminste mensen komen die er gaaf /leuk/lekker uitzien"

was meerr een compliment voor iemand in dit achtelijke topic...
Oke, ten eerste een beetje respect voor Karotte!

en waarom zou ik respect voor karotte moeten hebben dan.. is hij je holmaat ofzo ??

die kerel beweert toch dat er op minimalfeeseten tenminste lekkere mensen zijn... de eerste foto die ik open bewijst het tegendeel :vaag:
laatste aanpassing

Uitspraak van Joehoe! op maandag 6 maart 2006 om 18:53:
die kerel beweert toch dat er op minimalfeeseten tenminste lekkere mensen zijn... de eerste foto die ik open bewijst het tegendeel

jij durft je kop niet eens te laten zien vriend
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:55:
jij durft je kop niet eens te laten zien vriend

ik kom dan ook niet op minimalfeestjes :/ :/
Uitspraak van Joehoe! op maandag 6 maart 2006 om 18:51:

Uitspraak van K - Piraat op maandag 6 maart 2006 om 16:56:

nou idd zeg...

:/ zegt al genoeg toch??Je stemt er duidelijk mee in...
en waarom zou ik respect voor karotte moeten hebben dan.. is hij je holmaat ofzo ??

Omdat je duidelijk niet wist wie er op die foto stond toen je hem plaatste.Ik ga Angerfist bijv. toch ook niet lopen afzeiken omdat zijn muziek me niet aanstaat :vaag:

die kerel beweert toch dat er op minimalfeeseten tenminste lekkere mensen zijn... de eerste foto die ik open bewijst het tegendeel

Oordelen over een ander is een onzekerheid van jezelf...denk daar maar eens over na.
Jullie zitten er wel erg mee he zo te lezen :/
Uitspraak van Funk you!! op maandag 6 maart 2006 om 19:25:
Omdat je duidelijk niet wist wie er op die foto stond toen je hem plaatste.Ik ga Angerfist bijv. toch ook niet lopen afzeiken omdat zijn muziek me niet aanstaat

jongen wat kan mij het nou schelen wat je allemaal over angerfist of weetikveelwie zegt :S

Uitspraak van Funk you!! op maandag 6 maart 2006 om 19:25:
Oordelen over een ander is een onzekerheid van jezelf...denk daar maar eens over na.

je begrijpt maar weinig van de discussie he :frusty:
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 6 maart 2006 om 16:33:
Ik vind minimal nix hebben

klinkt al beter. Al vind ik het veel hebben ;)

poeh... gaat weer nergens over ;p
Artiest Ener-G
reltopic! wanneer gaat ie dicht?

Als je mnml niks vindt laat het dan ook lekker links liggen en zeur er niet over, wij feesten toch wel door hoor

Ieder z'n ding
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:44:
poeh... gaat weer nergens over

:gaap:
Waarom zou je hier geen topic over mogen openen, dat er loze ruzies ontstaan is natuurlijk wel overbodig :)

Uitspraak van Ener-G op maandag 6 maart 2006 om 19:47:
Als je mnml niks vindt laat het dan ook lekker links liggen en zeur er niet over, wij feesten toch wel door hoor

Was het maar 25 maart :D Eulberg in 't roosje...

Ga je de 11de niet? :o
waarschijnlijk niet :bloos:

heb net weer 2 bekeuringen binnengekregen, eentje voor het niet bij me hebben van me rijbewijs en een snelheidsboete van 4 km p/u :[

Ohhhh dat valt nog mee :9 ik heb een rekening van de gemeente van 246 euro...
Niet Miepen dus! Gewoon gaan! Ik ga toch ook! ;p Dan die je die week erna maar rustig aan ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 20:24:
246 euro...

:o dat is ook niet mis nee. Ga eind deze maand ook nog een nieuwe auto kopen :D maar, als het lukt met de financien ben ik er waarschijnlijk wel bij :D

Is het trouwens de Fairmont van het nummer Gazebo die met Holden gaat draaien??