Partyflock

Forumonderwerp · 854724
Jumpstyle liefhebbers,

22 April is het zover voor Jump en een tikel Hardstyle.
Zoals jullie weten is de standaard locatie Rumours te Leeuwarden, in zaal 3 zal het feest gehouden worden.

De Line-up is nog niet compleet dus hou PF in de gaten voor meer info.
Zaal 1 & 2 is gewoon Rumours zelf aan het draaie, deze zalen kun je gewoon betreden.

Meer Info:

Hornycrew · Keeps Jumpin'
zaterdag 22 april 2006
23:00 - 05:30 Rumours Leeuwarden

Muziekstijlen
Area 3: harddance, jump, hardstyle

Muziekstijlen in Rumours:
Area 1: R&B / Urban
Area 2: Dance / Top 40 / R&B

Prijs
Deurprijs: € 5,-

Minimum leeftijd is 17 jaar.

Line-up
Area 1
23:00 - 05:00: Eazy_E

Area 2
23:00 - 05:00: Igor

Line-up tot nu toe:
Area 3
G-protection
Da Ganzez
Mizle

Artiest Da Ganzez
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 21:24:
Als de dj's voor jullie zich aan de afspraken hielden, was het allemaal goed gelopen. Maar helaas begonnen zij hardcore te draaien. wat dus duidelijk niet de bedoeling was

Kijk, wij kunnen moeilijk Hardstyle en Jumpstyle gaan draaien als de mensen voor ons gewoon Hardcore gaan draaien.. dan laten ze ons geen keus om daarmee verder te gaan.. we waren ook eerst van plan om gewoon de style te gaan draaien die we zouden draaien..(waar we voor geboekt waren) maar van Hardcore in één keer weer naar Jump en Hardstyle gaan is natuurlijk ook geen gezicht..
laatste aanpassing

Doelde ook niet op jullie hoor ;)
Maar op de dj's voor jullie, die hielden zich niet aan de afspraak jammer genoeg.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 21:24:
Als de dj's voor jullie zich aan de afspraken hielden, was het allemaal goed gelopen. Maar helaas begonnen zij hardcore te draaien. wat dus duidelijk niet de bedoeling was.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 15:17:
Doelde ook niet op jullie hoor
Maar op de dj's voor jullie, die hielden zich niet aan de afspraak jammer genoeg

Welke dj's draaide nog meer hardcore dan? beetje raar dit :D

Werkzaam bij Hornycrew
Laten we gewoon verder gaan discuseren over het Hornycrew feest van 22 April, en maak anders ff een nieuw topic aan Hornycrew vs Fuckfame :P Geintje;)

Uitspraak van Visse® op zondag 9 april 2006 om 19:53:
Welke dj's draaide nog meer hardcore dan? beetje raar dit

Ronster en zijn ''crew'' gingen Hardcore draaien. Dit was niet de bedoeling! jammer dat het mis gelopen is aangezien Kerwin en Chris nu ook gedwongen werden Hardcore te draaien ipv hun ''normale'' set

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:20:
Laten we gewoon verder gaan discuseren over het Hornycrew feest van 22 April, en maak anders ff een nieuw topic aan Hornycrew vs Fuckfame Geintje

Totaal mee eens!! ;)
Waarschijnlijk ook wel aanwezig de 22e!! Moet ff kiezen tussen Jumpin in Rumours of Candy Club in NOA.... :O
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:39:
Totaal mee eens!!
Waarschijnlijk ook wel aanwezig de 22e!! Moet ff kiezen tussen Jumpin in Rumours of Candy Club in NOA....

of Ghosttown o:)
Artiest Mizle
simpele keuze lijkt me! :P

HORNYCREW :bounce:

Haha, Moet maar ff zien wat de rest wil ;) iig wel fotograven van Fuckfame (en lwden neem ik aan :)?) in Rumours dan :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 08:48:
lwden neem ik aan ?)

Minimaal :D
laatste aanpassing

Uitspraak van Visse® op donderdag 13 april 2006 om 13:54:
Minimaal laatste aanpassing 13 april 2006 13:54

Standaard ;)
Kom je weer eens wat collega's tegen ;)
Laatst Binne en Versteeg ook weer gespot :P
A.s zondag ook aanwezig @ 2fast?(jij ook trwns Visser?)
Ik zie wel waar het schip strand :D

Daarom Daarom :)
23:00 – 00:00 DJ victory
00:00 – 00:45 DJ Seqtion
00:45 – 01:30 Mizle
01:30 – 03:00 Jezn + Guests
03:00 – 03:45 Guess Who?
03:45 – 05:00 Ronster + Guests

Flyers van Jumpin & Audi Impact inmiddels toegevoegd aan het agenda-item :D
wanneer gaan ze hangen ?
Morge zegge we: Overmorge staan we te stuitere :D

TOch maar gekozen voor TDF - The Jump Factory.. Mede doordat het vorige feestje van Hornycrew (clubbin) niet super was (altans vond ik :))

Iedereen die wel gaat, veel plezier :) Jump ook maar ff voor mij :P
we gaan zeker stuiteren visser! :bounce: :bounce: :bounce:

Helemaaal geeeeekkk!!!! :woepwoep:

I got something for your mind body and your soul!
Uitspraak van Mizle op woensdag 19 april 2006 om 15:42:
we gaan zeker stuiteren visser!

Helemaaal geeeeekkk!!!!

I got something for your mind body and your soul!

Minimaaal :D Komt U Mah Komt U Mah ;)

Keep Jumpin’ - 22nd of April - Rumours Leeuwarden

Zaterdag 22 April is het weer zo ver! Hornycrew Events geeft weer een knallend feest!

Keep Jumpin’ is de naam van het feest en de locatie is wederom Rumours te Leeuwarden, het beloofd weer een leuk avondje te worden. Voor slechts 5 euro entree heb je in Rumours toegang tot maar liefst 3 area’s! Vol met de beste en leukste muziek! Area 1 en 2 zijn de normale “Rumours area’s’ hier draaien de Rumours DJ’s hun plaatjes weer aan elkaar, zoals op elke normale zaterdagavond ook het geval is. Area 3 is speciaal gereserveerd voor de Hornycrew! Area 3 bevind zich in Rumours op de eerste etage (oude skihut).

In deze area zullen achtereenvolgens Dj Victory, Dj Seqtion, Mizle, Jezn & Ronster hun opwachting maken.

DJ Victory is bekend van discotheek “De Treemter” te Grou, hij heeft in Grou onder andere op feesten gedraaid zoals “Just Go” & “Dance Madness” Tevens heeft deze DJ in het verleden zijn kunsten op de draaitafels vertoond in de Gloppe te Leeuwarden tijdens “Hopla!” Vanavond zal hij wederom zijn kunsten op “the wheels of steel” vertonen van 23.00 tot 0.00 uur

Na DJ Victory is het de beurt aan nieuwkomer DJ Seqtion, deze talentvolle DJ zal voor het eerst draaien op een feest, Hornycrew geeft deze DJ de kans om dit op Keep Jumpin’ te doen. Zijn stylen variëren van hardcore tot stevige jump. Kortom, muziek om los op te gaan van 0.00 tot 0.45 uur!

Wanneer DJ Seqtion nog aan het bijkomen is van zijn set is het alweer de beurt aan een andere nieuwkomer, deze keer gaat het om DJ Mizle, velen kennen Dj Mizle onder de naam Marco van den Burgt. Marco is de laatste weken druk aan het oefenen geweest op zijn draaitafels, iets wat hopelijk heeft geleid tot een spetterend resultaat, we zullen het de 22ste horen! Mizle is te bewonderen van 0.45 tot 1.30 uur!

Jezn is daarna aan de beurt om los te gaan op de draaitafels, deze DJ is helemaal uit Limburg “overgevlogen” om een knallende set te draaien op het Hornycrew feest! Zijn stijlen variëren van hardstyle tot lekkere opzwepende jump beats! Zijn “sound” staat gegarandeerd voor een knalfeest! Geniet van deze DJ van 1.30 tot 03.00 uur!

Als laatst but zeker not least is Dj Ronster aan de beurt, hij zal dit Hornycrew feest snoeihard afsluiten met zijn keiharde hardstyle beats. Ronster heeft in het verleden onder andere gedraait op Planet VIP evenementen, en dat zijn zeker niet de minste feestjes. Ronster draait van 3:45 tot 05.00 uur! Mis hem niet!

Als extraatje houden we 2 DJ namen nog eventjes geheim, we verklappen alvast dat de mystery guests zeker niet de minsten zijn! Wil je weten wie dit zijn? Kom dan dus de 22ste van April naar de 1ste etage van Rumours, en geniet volop van bovenstaande Hardstyle & Jump Dj’s! We hopen dat net zoals voorgaande Hornycrew feesten wederom het dak eraf gaat!

Keep jumpin’ partypeople!

Hornycrew.
laatste aanpassing
Vanavond is het zover :D Jumping Time :D
Ik bin er klaar voor! :bounce:

Artiest {SHOWLIST artist 59588, 44129}
Jah misschien kom ik oek wel even langs..;)
Was echt top! Jammer dat er op t einde zo abrupt gestopt moest worden. (Heb ik gehoord :p)
Uitspraak van Mizle op zondag 23 april 2006 om 17:13:
Was echt top! Jammer dat er op t einde zo abrupt gestopt moest worden. (Heb ik gehoord )

Klopt als een bus :( Lichten gingen aan..Muziek uit..Beetje jammer!
ach volgende keer maar opnieuw proberen dan! (vond dat rumours crew wel erg veel aan t zeuren was met t geluid en zo... )
Ja ene keer was het van geluid mag wel harder en andere keer was het van geluid wat zachter :S
ja dat was irritant.. ik ahd me 1e plaat er nog niet op en ze kwamen al dat t zachter moest haha o:)
27 mei gewoon volumeknopje helemaal naar rechts draaie en niet meer met je vingers aankomen :P
Uitspraak van Visse® op maandag 24 april 2006 om 19:11:
27 mei gewoon volumeknopje helemaal naar rechts draaie en niet meer met je vingers aankomen :P

Ik ben voor! :D hahaha
Uitspraak van Mizle op dinsdag 25 april 2006 om 16:27:
Ik ben voor! hahaha

Top! :D