Partyflock

Forumonderwerp · 854453
Waarschuw beheerder
Stel je eens voor...

Voorbeeld: Je hebt al lange tijd een gelukkige relatie. Door een ongeval raakt je partner invalide voor de rest van zijn/haar leven. Hoe zou jij hier mee omgaan? :o

Nog een voorbeeld: je vriend(in) is sinds je een relatie met hem/haar hebt 50 kg aangekomen door een ziekte. Blijft innerlijk dan nog steeds het belangrijkste of zou jij de relatie door zoiets beeindigen?

Dus wat zou jij doen als je partner totaal veranderd is door 1e of 2e voorbeeld?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als diegene daardoor innerlijk niet veranderd zou ik het niet zomaar uitmaken.
Waarschuw beheerder
Gaat toch om innerlijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J@NNEKE (k) op vrijdag 3 maart 2006 om 14:36:
Gaat toch om innerlijk!!

Ze kunnen innerlijk ernstig veranderen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op vrijdag 3 maart 2006 om 14:34:
Door een ongeval raakt je partner invalide voor de rest van zijn/haar leven.

Dit is zware kost, vaak gaat het toch fout omdat de persoon ook vaak qua karakter veranderd dmv zijn handicap !! ( hoeft niet :no:, kan wel :yes: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1e voorbeeld: Ik zou er gewoon mee proberen om te gaan, hoewel ik wel denk dat je leven dan een stuk veranderd omdat je ineens veel meer verantwoordelijk voor hem bent. Maar zou het wel proberen.

2e voorbeeld: Ik zou het niet eens zo ver laten komen, als ik zou zien dat het echt erg word zou ik er zeker wat van zeggen. Hoewel ik dit voorbeeld toch wel heel anders vind. Ik zou hier makkelijker mee om kunnen gaan omdat ik vind dat uiterlijk niet zo belangrijk is, gaat meer om het karakter :)

Waarschuw beheerder
Nog een voorbeeld: je vriend(in) is sinds je een relatie met hem/haar hebt 50 kg aangekomen. Blijft innerlijk dan nog steeds het belangrijkste of zou jij de relatie door zoiets beeindigen?

ik zou de relatie aanhouden...alleen ik ga niet meer met haar over straat! ;) dit is gekkigheid...

we gaan gewoon same er wat aan doen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaat toch om innerlijk!!

maar het oog wil ook wat ;)

zou niet zeggen dat ik het zomaar uit zou maken... zeker niet in geval 1.... maar als iemand echt willens en wetens haar uiterlijk verslonst door 50 kilo aan te komen in twee jaar dan is het voor mij snel afgelopen denk ik...
Waarschuw beheerder
Voorbeeld 1: Het gaat puur om innerlijk dus dan blijf ik bij mijn partner!!

Voorbeeld 2: Als ze door teveel snoepen,eten etcc en niet door gezondheidsredenen of dergelijke 50 kg is aangekomen, dan zeg ik dat haar innerlijk is veranderd en daardoor 50 kg is aangekomen, mocht ze hier niets aan doen dan zou ik er mee kunnen stoppen, zou het door gezondheids redenen of dergelijke zijn dan blijf ik gewoon bij haar!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je daar pas kan overoordelen als je het zelf mee maakt ! Ik kan me goed voorstellen als iemand 50 kilo aan komt niet meer echt de zelfde persoon meer is zal minder weg gaan niet meer gaan zwemmen enz...

Het zelfde als iemand invalide raakt...
Ik zal wel proberen om er alles aan te doen denk ik !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:38:
ik zou de relatie aanhouden...alleen ik ga niet meer met haar over straat

lol :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:38:
maar het oog wil ook wat

is ook zo!!

moet je denk overkomen
Waarschuw beheerder
ja direct!!! als je moppie dr kop ineens helemaal kaal skeert ofzow ( nee nie halfkaal want dat is ze al ;P ) maarehhh ja dan ben ik er wel toe in staat om dr direx de keet uit te skupm ja 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 3 maart 2006 om 14:40:

Voorbeeld 2: Als ze door teveel snoepen,eten etcc en niet door gezondheidsredenen 50 kg is aangekomen, dan zeg ik dat haar innerlijk is veranderd en daardoor 50 kg is aangekomen, mocht ze hier niets aan doen dan zou ik er mee kunnen stoppen, zou het door gezondheids redenen zijn dan blijf ik gewoon bij haar!!

Wat is het verschil tussen 1 en 2? Iemand kan ook door eigen schuld in een rolstoel komen. oordeel je dan net zo hard als wanneer iemand door te veel snoepen aankomt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J@NNEKE (k) op vrijdag 3 maart 2006 om 14:40:
moet je denk overkomen

Liever niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:42:
Wat is het verschil tussen 1 en 2? Iemand kan ook door eigen schuld in een rolstoel komen. oordeel je dan net zo hard als wanneer iemand door te veel snoepen aankomt?

Ik noem idd 2 totaal verschillende situaties maar het gaat me erom wat je zou doen als jouw partner totaal zou veranderen...
Waarschuw beheerder
Liever niet

neej maar om daar wat over te zeggen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand kan ook door eigen schuld in een rolstoel komen. oordeel je dan net zo hard als wanneer iemand door te veel snoepen aankomt?

da's meer een eenmalige fout..
Waarschuw beheerder
Iemand kan ook door eigen schuld in een rolstoel komen

Vind dit net zo erg :/
Waarschuw beheerder

Als iemand door eigen schuld in een rolstoel komt niet dan oordeel ik niet zo hard, dan blijf het mij om het innerlijk gaan. Ik ga er dan vanuit dan ze blijvend in die rolstoel zit, bij het andere ga ik ervan uit dat er iets aan het overgewicht wat gedaan kan worden, mocht ze hier dan niets aan doen, dan vind ik dat haar innerlijk is veranderd en dat ik er dan mee zou kunnen stoppen ;)

*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'k zou een enorme baard laten staan en deodorant afzweren :D
Waarschuw beheerder
heb geen relatie :)
Waarschuw beheerder

Weet je wat pas erg is? als iemand door teveel snoepen in een rolstoel terecht komt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op vrijdag 3 maart 2006 om 14:44:
Vind dit net zo erg

Vind ik ook, maar hierboven blijkt dat het minder erg gevonden wordt als iemand verandert door een ongeluk dan door veel te snoepen.
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 3 maart 2006 om 14:40:

Voorbeeld 2: Als ze door teveel snoepen,eten etcc en niet door gezondheidsredenen of dergelijke 50 kg is aangekomen, dan zeg ik dat haar innerlijk is veranderd en daardoor 50 kg is aangekomen, mocht ze hier niets aan doen dan zou ik er mee kunnen stoppen,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nervous op vrijdag 3 maart 2006 om 14:46:
Weet je wat pas erg is? als iemand door teveel snoepen in een rolstoel terecht komt...

wheheh dan moet je wat meer dan 50 kg aankomen ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:46:
Vind ik ook, maar hierboven blijkt dat het minder erg gevonden wordt als iemand verandert door een ongeluk dan door veel te snoepen.

Je kan ook aankomen door ziekte...dan heb ik het niet over te veel snoepen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:46:

lees mijn andere reactie ;)

Waarschuw beheerder
Door een ongeval raakt je partner invalide voor de rest van zijn/haar leven. Hoe zou jij hier mee omgaan?

ik blijf, maar mocht de liefde verdwijnen alsnog pleite gaan
Nog een voorbeeld: je vriend(in) is sinds je een relatie met hem/haar hebt 50 kg aangekomen

ik ben pleite en mij zie je niet meer terug.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 3 maart 2006 om 14:47:
lees mijn andere reactie

die stond er nog niet toen ik mijn vorige typte (y)

Maakt me trouwens helemaal geen ruk uit wat iemand zegt. Deze situatie is hypotetisch (gelukkig) en ik kan me voorstellen dat het anders is als je er echt voor staat.
Waarschuw beheerder
Stel je eens voor...

Voorbeeld: Je hebt al lange tijd een gelukkige relatie. Door een ongeval raakt je partner invalide voor de rest van zijn/haar leven. Hoe zou jij hier mee omgaan?

Nog een voorbeeld: je vriend(in) is sinds je een relatie met hem/haar hebt 50 kg aangekomen. Blijft innerlijk dan nog steeds het belangrijkste of zou jij de relatie door zoiets beeindigen?

Dus wat zou jij doen als je partner totaal veranderd is door 1e of 2e voorbeeld?

geen idee eigenlijk... dat kan je pas oordelen als je in zo'n situatie zit...

mijn eerste gedachten zijn: in beide gevallen zou (voor mij) diegene niet meer sexueel aantrekkelijk zijn, en wat is het nut van een relatie als je geen sex meer hebt....???

maar ik zit niet in die situatie, dus mijn mening blijft voor de rest neutraal......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je 50 kilo je relatie in laat sluipen heb je ook te weinig oog voor je vriend(in). Door ziekte is natuurlijk een ander verhaal.

Het blijft een lastig vraagstuk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanny :bounce: op vrijdag 3 maart 2006 om 14:52:
in beide gevallen zou diegene niet meer sexueel aantrekkelijk zijn

Voor jou misschien. Sexueel aantrekkelijk zijn is meer dan een leuk koppie en een strak lijf. Als het niet dieper gaat dan dat, vette pech voor de kabouters zalmaarzeggen.

Het is ook de spanning die je samen opbouwt, een aanraking, een blik, een woord...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nervous op vrijdag 3 maart 2006 om 14:55:
Het is ook de spanning die je samen opbouwt, een aanraking, een blik, een woord...

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:37:
Gaat toch om innerlijk!!

Ze kunnen innerlijk ernstig veranderen!

Heb je hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
Voor jou misschien. Sexueel aantrekkelijk zijn is meer dan een leuk koppie en een strak lijf.

ik zal ook de allerlaatste zijn die dát zal zeggen... zelf heb ik ook géén leuk koppie en géén strak lijf...

Het was ook maar MIJN 1e gedachte hierover...:/

Ik kan mij niet voorstellen dat als mn partner opeens in een rolstoel zou zitten of opeens 50 kilo zwaarder zou zijn, dat ik zal denken: goh, laat ik die ff lekker gaan neuken....

Maargoed, gelukkig zit ik niet in die situatie, dus ik kan daar ook zekerweten niet over oordelen....

tja misschien is dat genoeg voor jou.... ik kan me een leven zonder sex nou eenmaal niet voorstellen... sorrie....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaat toch om innerlijk!!

als het er op aankomt gaat het ook om het uiterlijk niet alleen het innnerlijk.
Wat als je je vriendin niet meer mooi vind dan gaat de sex er toch ook op achteruit?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Gaat toch om innerlijk!!

Veel mensen zeggen dit, maar weten bij zichzelf heus wel dat uiterlijk net zo veel telt als innerlijk. Kan moeilijk met iemand gaan die je niet aantrekkelijk vind :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanny :bounce: op vrijdag 3 maart 2006 om 15:00:
zelf heb ik ook géén leuk koppie en géén strak lijf...

Wat een bullshit! Niet zo slecht over jezelf praten he ;) Ik zie namelijk wel een mooie vrouw! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 maart 2006 om 15:00:
Veel mensen zeggen dit, maar weten bij zichzelf heus wel dat uiterlijk net zo veel telt als innerlijk. Kan moeilijk met iemand gaan die je niet aantrekkelijk vind

inderdaad.....(y)
Waarschuw beheerder
Ik heb met verschillende meiden relaties/scharrels gehad, en plat gezegd van dik tot dun en van gewoon tot wel knap (ja sorry, 't moet wel om aan te zien zijn ;)).

Ik moet zeggen dat een partner meer is dan iemand waarmee je mooi kan lopen paraderen. Als je zo denkt, zie je je partner als object, als accesoire...

Elkaar aanvullen, dingen gemeen hebben, vertrouwen, etc etc... dat zijn dingen waar je op kunt bouwen, niet op uiterlijk.

Wat als je vent kaal wordt, een bierbuik ontwikkeld, een huidziekte krijgt?
Wat als je meid dik wordt, of haar mooie lange haren verliest door medische behandelingen, anorexia krijgt?

Ga je je partner dan aan de kant smijten als een kapot stuk speelgoed en veeg je alles wat je samen hebt bereikt en beleeft zo aan de kant?
Als je dat kunt, ben je in mijn ogen emotioneel onderontwikkeld.

!!Die laatste opmerking is niet persoonlijk bedoeld, maar puur als voorbeeld!!

-R-
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanny :bounce: op vrijdag 3 maart 2006 om 15:00:
tja misschien is dat genoeg voor jou.... ik kan me een leven zonder sex nou eenmaal niet voorstellen... sorrie.

Ik bedoelde om in de mood te komen voor sex, was niet 100% duidelijk, ook sorrie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nervous op vrijdag 3 maart 2006 om 15:05:
Ga je je partner dan aan de kant smijten als een kapot stuk speelgoed en veeg je alles wat je samen hebt bereikt en beleeft zo aan de kant?
Als je dat kunt, ben je in mijn ogen emotioneel onderontwikkeld.

:respect:
Waarschuw beheerder
Door een ongeval raakt je partner invalide voor de rest van zijn/haar leven. Hoe zou jij hier mee omgaan?

ik weet niet of ik dat aan kan..

maar
50 kg aangekomen door een ziekte

zou ik niet moeilijk over doen.
Waarschuw beheerder
'k zou het echt niet leuk vinden als ik aan de kant gegooid werd omdat ik wat aan het kalen ben en ik een buikje ontwikkeld heb (workin' on that, de sportschool is mijn beste vriend op het moment ;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nervous op vrijdag 3 maart 2006 om 15:09:
workin' on that, de sportschool is mijn beste vriend op het moment

goed bezig (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nervous op vrijdag 3 maart 2006 om 15:05:

nee tuurlijk niet, maar het is wel moeilijk om iemand weer opnieuw te leren waarderen en aantrekkelijk te vinden maar als je echt voor elkaar gaat dan kom je daar ook wel weer samen doorheen denk ik.Als iemand qua innerlijk sterk veranderd is het weer een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
ligt eraan...tuurlijk blijft t innerlijk tzelfde..maar als je al jaren samen bent met iemand en je vind het egt afstotelijk bijv voorbeeld 1..dan lijkt t me tog een moeilijke keuze!
Waarschuw beheerder
Gaat toch om innerlijk!!

Dat zegt iedereen ja maar als het er op aan komt!