Partyflock

Forumonderwerp · 854058

Waarschuw beheerder
eerst jaren samen wonen en dan appart gaan wonen heb je zoiets van samen wonen samen vechten in voor en tegenspoed ?of een andere mening

Waarschuw beheerder
samen uit samen thuis

Waarschuw beheerder
donateur
meetsal wordt het dan toch niks

Waarschuw beheerder
nee lijkt mij ook!
als het al in zon ver stadium is ken je volgens mij net zo goed stoppen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 04:47:
samen uit samen thuis

op zich wel als je goeie afspraken maakt
maar uit elkaar gaan om relatie te redden
vind ik maar onzin
Waarschuw beheerder
heb ook na twee jaar samenwonen weer een tijdje apart gewoond... in het begin is dat wel even raar. Het ging op den duur wel weer beter tussen ons... maar gingen toch iedere keer weer bij elkaar langs en zaten dan of bij de één óf bij de ander :D hehe, was dus niet zo zinvol!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 06:48:

das niet altijd hoor... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 06:46:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 06:48:

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op donderdag 2 maart 2006 om 07:27:
tsal wordt het dan toch niks

ligt echt maar net aan de situatie hoor :jaja:

Wij waren erg snel nadat we elkaar leerden kennen gaan samenwonen en ik was nog best wel jong (had nog nooit op mezelf gewoond). Eigenlijk moest ik dus ook gewoon een keer kijken hoe dat was, helemaal op mezelf... dan weet je ook beter hoe fijn het is om samen te wonen :)

Dus ligt gewoon aan wat de redenen zijn enzo!
Maar als je steeds knallende ruzie heb is het misschien beetje laat

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben er voor om te vechten :jaja:
Volgens mij beseffen veel mensen niet hoe waardevol het is als je ergens voor vecht samen.. Je komt er dan zoveel sterker uit!! Tegenwoordig wordt vaak bij het minste of geringste al op gegeven :frusty:
Wat heb je daar nou aan?

Uit elkaar gaan een tijdje is juist een goede optie.. Of relatie theraphie.. In een volgende relatie loop je vaak toch weer tegen dezelfde dingen aan, dus waarom je relatie opgeven?
Tenzij het echt niet meer anders zou kunnen, maar vaak kan er nog zat aan gedaan worden :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 07:33:
Nou ik ben er voor om te vechten
Volgens mij beseffen veel mensen niet hoe waardevol het is als je ergens voor vecht samen.. Je komt er dan zoveel sterker uit!! Tegenwoordig wordt vaak bij het minste of geringste al op gegeven

helemaal gelijk hoor! Heb je nix aan (ja een lijst van 30 ex-en ofzo hehe ;P )

Denk dat je zelf ook het beste wel weet hoeveel je voor elkaar voelt en aan de hand daarvan beslis of je ervoor wilt vechten... lijkt mij ;) Je weet wat je aan elkaar hebt als je elkaar al langer kent en mensen zouden zich idd eens een beetje moeten inzetten voor hun relatie!

Waarschuw beheerder
vechten

doe je maar buiten hoor
wees lief dat werkt beter
Waarschuw beheerder
Het kan soms wel goed zijn om ff afstand te hebben en tot rust te komen en alles laten zakken (Y)
Maar dan moet je he twel allebij willen.
Waarschuw beheerder
Nou, ik vind het maar niets. Of je lost het op, of het lukt niet en dan moet je er mee stoppen. Anders kan je elke 3 jaar even apart van elkaar gaan wonen.

Soms is eerlijk zijn gewoon beter, als het niet werkt, dan werkt het niet. Ervoor vechten is al te laat, het had in eerste instantie al niet mogen gebeuren.

Ik zie een relatie al een natuurlijk iets, je moet bij elkaar passen. Vechten houdt in dat je "buiten je comfort zone" zit. Niet op je tenen gaan lopen binnen een relatie.
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me dat dat niet werkt, meestal als je dan uit elkaar gaat komt het niet meer goed en is het alleen maar uitstel van excecutie. kan je er beter gelijk 'n punt achter zetten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op donderdag 2 maart 2006 om 08:05:
Ik zie een relatie al een natuurlijk iets, je moet bij elkaar passen. Vechten houdt in dat je "buiten je comfort zone" zit. Niet op je tenen gaan lopen binnen een relatie.

je hoeft ook niet op je tenen te gaan lopen...

Er kunnen dingen zijn waardoor je relatie onder druk kan komen te staan... (that's life ;) maar gebeurd wel en het is een beetje naief om te denken dat dat niet gebeurd in een 'natuurlijke' relatie...)
En dan kan je nog zo goed bij elkaar passen maar dan kan het toch mis gaan in bijvoorbeeld communicatie met elkaar!

Kijk als je echt uit elkaar bent gegroeid kan het idd gewoon niet meer goedkomen :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb 2 jaar samengewoond we wonen nu apart en dat gaat hartstikke goed

Waarschuw beheerder
Even apart wonen, een beetje rondneuken en dan weer schijnheilig gaan samenwonen, super toch (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sanne (6) op donderdag 2 maart 2006 om 08:30:
Er kunnen dingen zijn waardoor je relatie onder druk kan komen te staan... (that's life maar gebeurd wel en het is een beetje naief om te denken dat dat niet gebeurd in een 'natuurlijke' relatie...)
En dan kan je nog zo goed bij elkaar passen maar dan kan het toch mis gaan in bijvoorbeeld communicatie met elkaar!

Natuurlijk, alleen ik zie in apart gaan wonen niet een oplossing. Als de relatie de druk niet aankan en je kan er niet over praten, dan houdt het op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op donderdag 2 maart 2006 om 09:42:
alleen ik zie in apart gaan wonen niet een oplossing. Als de relatie de druk niet aankan en je kan er niet over praten, dan houdt het op.

hmzzz, dan zullen we het wsch nooit helemaal met elkaar eens worden haha...
Ik blijf bij wat ik heb gezegt: even gescheiden gaan wonen kán (hoeft niet) de oplossing zijn... zelf tot rust kunnen komen en alle zaken weer even op een rijtje zetten > dat moet je soms alleen doen!
Maar dit geldt natuurlijk alleen als er ook echt iets is wat veel impact op iemand heeft waardoor diegene er even doorheen is :) (vind het een beetje moeilijk uit te leggen... ;P) Maar wat jij zegt klopt ook, je moet niet 'als het even niet meer gaat' maar apart gaan wonen, op die manier zie ik het ook niet als een oplossing :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
kan voor sommigen misschien een oplossing zijn. Maar meestal is dat het begin van het einde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pino op donderdag 2 maart 2006 om 08:05:

je moet echt wel aan een relatie blijven werken, ook al pas je nog zo goed bij elkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op donderdag 2 maart 2006 om 12:50:
je moet echt wel aan een relatie blijven werken, ook al pas je nog zo goed bij elkaar.

Ik zie een verschil tussen vechten en werken. Je moet een relatie wel leuk houden natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pino op donderdag 2 maart 2006 om 12:53:
Ik zie een verschil tussen vechten en werken. Je moet een relatie wel leuk houden natuurlijk

Mja het is maar net hoe je het noemt :) soms zijn er dingen waar je idd even voor vechten moet, wil dat weer goed komen :) Maar kom je daar uiteindelijk uit (Y) Wordt je relatie toch super stabiel en heb je vertrouwen in elkaar dat je elkaar niet zomaar los laat :)
Dat is pas een fijn gevoel :jaja:
En een relatie moet zeker leuk blijven, zodra er 1 van de 2 eraan onder door gaat, is het afgelopen met vechten, dan ben je idd net een stapje tever gegaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Pino: Wat grappig :D :D Je vriendin komt uit Winterswijk, kom ik ook vandaan, woon nu net en maand in Utrecht :)
Mijn ex kwam ook uit Amsterdam :D lekker afstandje he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QB op donderdag 2 maart 2006 om 11:53:
kan voor sommigen misschien een oplossing zijn. Maar meestal is dat het begin van het einde

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 04:46:
eerst jaren samen wonen en dan appart gaan wonen heb je zoiets van samen wonen samen vechten in voor en tegenspoed ?of een andere mening

uit elkaar wonen is geen oplossing, alleen uitstel van executie. meestal als je tor zo'n beslissing komt is de relatie al ver dood, en is het wachten tot het schip onder gaat.

ik vind het geen oplossing, of samen knokken in 1 huis, of apart verder gaan.
Werkzaam bij C-E Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 02:46:

:jaja:.... wijze praat...

Waarschuw beheerder
is geen oplossing...

Waarschuw beheerder
Nou ik ben er voor om te vechten
Volgens mij beseffen veel mensen niet hoe waardevol het is als je ergens voor vecht samen.. Je komt er dan zoveel sterker uit!! Tegenwoordig wordt vaak bij het minste of geringste al op gegeven
Wat heb je daar nou aan?

Juist er word tegenwoordig veel te weinig waarde gehecht aan een relatie :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 06:46:

idd dan begin je straks weer opnieuw,
lijkt alles helemaal super en een paar maanden later ben je weer terug bij af!

* nehh.. ik spreek niet uit ervaring B) *
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk ook niet dat het werkt :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mac c op vrijdag 3 maart 2006 om 04:50:
wijze praat...

ik doe niks anders lijkt het wel :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 10:00:
Juist er word tegenwoordig veel te weinig waarde gehecht aan een relatie

vind ik ook, men walst maar overal overheen als of het niet meer van waarde is. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:57:
En een relatie moet zeker leuk blijven, zodra er 1 van de 2 eraan onder door gaat, is het afgelopen met vechten, dan ben je idd net een stapje tever gegaan :)

Inderdaad, en dan heeft het ook geen nut om een tijdje uit elkaar te gaan :no:
Als het de moeite waard is kan je er best voor knokken, maar als het niet gaat gaat het niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 12:06:
vind ik ook, men walst maar overal overheen als of het niet meer van waarde is.

Precies :( En zelf ben je er wel voor in, maar je partner geeft gewoon op :x Ik hoop dat mijn volgende partner toch wel dezelfde instelling heeft als ik :)

Waarschuw beheerder
Dan komt het nooit meer goed :(

Waarschuw beheerder
lykt my ook nie.. :/

Waarschuw beheerder
vechten hoe dan ook :yes: als je echt bij elkaar hoort is het niet nodig om uit elkaar te gaan voor een tydje komt altijd wel goed dan :yes:

anders ga je meestal toch wel uitelkaar

(K)

Waarschuw beheerder
echt sonde van je tijd als je uit elkaar gaat wonen. Da word echt niks. Jullie kunnen denk ik niet met elkaar en niet zonder elkaar. Klinkt hard maar dan kun je er misschien beter mee stoppen en als vrienden proberen verder te gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
.
Artiest Wuzl
Waarschuw beheerder
Kap er dan maar mee want is zonde van de tijd.En die kan je hard gebruiken om je volgende ex te vinden :D

Waarschuw beheerder
onzin!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wuzl. op vrijdag 3 maart 2006 om 17:57:
Kap er dan maar mee want is zonde van de tijd.En die kan je hard gebruiken om je volgende ex te vinden

ex nog wel?? :S

Waarschuw beheerder
kan misschien werken,even rust is soms goed..
maar je moet er wel allebei in blijven geloven.
Beter ff een tijdje uit elkaar, dan elkaar zo gaan lopen ergeren, dat je elkaar vervolgens alle hoeken van de kamer laat zien.
Waarschuw beheerder
Werkt niet.

Waarschuw beheerder
bulsshit mensen. je kan best even een break inlassen om allebei even alles op een rijtje te zetten.
je kan er ook sterker uitkomen hoor.

waarom zo negatief.

Waarschuw beheerder
eff afstand nemen van elkaar kan geen kwaad..
weet ook niet wat de reden is, maar goed..

succes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 21:17:
bulsshit mensen. je kan best even een break inlassen om allebei even alles op een rijtje te zetten.

waarom zo negatief.

dat denk ik ook ja.. :)
Waarschuw beheerder

waarom zo negatief.

als het in het begin niet werkt werkt het vroeg of laat later ook niet meer.

Waarschuw beheerder
dat hoeft dus echt niet altijd. klaar punt uit. je kan moeilijk zeggen dat dat bij iedereen het geval is. kan niet ontkennen dat het zeker wel het geval is bij relaties, maar dus niet persé
Waarschuw beheerder
donateur
Onzin, kun je beter een ander gaan zoeken
Waarschuw beheerder
dat hoeft dus echt niet altijd. klaar punt uit. je kan moeilijk zeggen dat dat bij iedereen het geval is. kan niet ontkennen dat het zeker wel het geval is bij relaties, maar dus niet persé

Je kijkt teveel films en series.

Waarschuw beheerder
Als het niet wil moet je er een punt achter zetten.
Tijdelijke pauzes werken meestal toch niet

Waarschuw beheerder
bedankt allemaal maar hou zoveel van haar (en me dochter) dat ik zegmaar niet helder kan nadenken over wat nu bedankt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 21:13:
bedankt allemaal maar hou zoveel van haar (en me dochter) dat ik zegmaar niet helder kan nadenken over wat nu bedankt

de tijd zal het uitwijzen, en zal je zelf op een bepaald moment weten, en voelen wat je moet gaan doen.

houden van is niet altijd genoeg om samen te kunnen blijven. soms gaat het gewoon niet samen, ondanks dat je toch van elkaar houdt.

neem je tijd, en praat vooral samen over hoe en wat.
leven in onzekerheid is ook niks.
dan kun je beter weten waar je aan toe bent.

succes

Waarschuw beheerder
thanks , zijn nu paar dagen verder en voel me nopgal aan t lijntje gehouden komt niet meer langs belt niet meer sms niet meer en als ik dan vraag wat er is of het over is een ander is of weet ik t wat dan moet ik niet zo para doen volgens haar ze heeft t gewoon druk zegt ze dan ..... trek t niet meer op deze manier maar kan en wil eigenlijk niet zonder mijn vriendin en dochtertje hou ziels veel van ze ,en snap er geen moer meer van ook dat ze appart wil wonen en tegen haar ouders zegt dat t over is enz we zijn nu 3 mnd verder en voel me alles behalve goed ,financieel ,emotioneel ,naar de klote ,zelf vertrouwen kwijt omdat ze vreemd ging half jaar terug met een super lelijke niet al te slimme gast die zich ooit vriend durfde te noemen ik kwam er achter en heb t haar vergeven ben zelf altijd trouw eerlijk en relaxt gebleven maar werdt zelf altijd gewantrouwt door haar als ik ff weg was dan had ik 1200 gemiste oproepen zou ik alle meiden die ik ken geneukt hebben en hele dagen weg zijn (bv ff boodschappen doen ) ondanks alles wil ik haar niet zwart maken hou van haar en heb vast ook wel slechte eigenschappen dus komt van twee kanten maar wet niet wat ik hiermee aan moet x

Waarschuw beheerder
?

Waarschuw beheerder
ik denk dat je dan uit elkaar groeit

Waarschuw beheerder
lieve mop

we zijn altijd eerlijk he?

ik vind het er niet goed uit zien.

denk dat er iets aardig fout zit bij jullie, en of dat nog te lijmen is????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 00:32:
?

Uit je verhaal blijkt dat je veel te goed bent voor haar. Hoe hard het ook is,ik denk niet dat het nog goed komt. Je kan beter beginnen om je leven weer op orde te krijgen.Ik ben ook na bijna zes jaar bij me vriend weggegaan omdat ik ff ruimte nodig had(diep in me hart wilde ik eigenlijk niet meer verder maar durfde dat niet hardop uit te spreken).WE zijn nu drie jaar verder en het is nooit meer goed gekomen.

Waarschuw beheerder
dat bestaat niet....

Waarschuw beheerder

heb jaren samen gewoond, zelfs getrouwd geweest,woon nu apart,en t gaat super:D

Waarschuw beheerder
helpt geen reet,als je al het gevoel heb dat het niet goed gaat gewoon meekappen !Tip van de expert en daar wordt je wijzer van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 08:39:
als je al het gevoel heb dat het niet goed gaat gewoon meekappen

dus er niet eens voor willen vechten?

Waarschuw beheerder
is het begin van t einde, heb t ook gehad en uiteindelijk toch uit elkaar gegaan

Waarschuw beheerder
Heb ook eerst een jaar samen gewoont...
Toen een jaar uit elkaar en nu weer samen een huis gekocht :)
Dus het zegt allemaal vrij weinig.

Denk dat het voor iedereen anders is :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
heb nu tijdelijk een vriendin in huis die ook ff uit elkaar is met haar vriend...soms moet je gewoon ff afstand nemen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 16 maart 2006 om 08:44:

En dan het gevecht verliezen,nee zonde van je tijd !
Geniet van je leven,beter ongelukkg alleen dan met zijn 2 ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb een tijdje samengewoond en door omstandigheden en ook irritaties van beide kanten haddenw e besloten om even uit elkaar te gaan wonen om de relatie te redden.Dit is een tijdje goed gegaan maar uiteindelijk hebbenw e besloten om toch uit elkaar te gaan.Het heeft bij ons dus niet geholpen maar misschien bij een ander wel.
Nu we uit elkaar zijn,zijn we wel goede maatjes geworden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 21:17:

Er wordt toch ook gezegd dat dat wel kan werken voor sommige mensen, maar toch meestal is dat het begin van het einde....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 16 maart 2006 om 08:44:

vechten moet je doen als beide partijen daar achter staan en ook samen willen blijven, als het gevoel er niet toereikend voor is, en je er niet samen voor 100% voor gaat, moet je knopen door hakken.
Waarschuw beheerder
tja heel moeilijk,
voor de een werk het wel ,ik weet het nog niet
ben net weer alleen,we wonen sinds een paar maanden niet meer samen,voeld voor mij wel goed maar voel me wel schuldig
omdat me vriend weer terug wil komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 02:46:
uit elkaar wonen is geen oplossing, alleen uitstel van executie. meestal als je tor zo'n beslissing komt is de relatie al ver dood, en is het wachten tot het schip onder gaat.

ja vind ik ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee werkt toch niet

relatie therapeut kun je beter proberen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 12:50:
vechten moet je doen als beide partijen daar achter staan en ook samen willen blijven, als het gevoel er niet toereikend voor is, en je er niet samen voor 100% voor gaat, moet je knopen door hakken.

ja vind ik ook:d

hahaha goede duidelijken texten heb je black007

Waarschuw beheerder
Als dat echt de insteek is en niet 1 van de 2 van de ander af probeerd te komen, waarom niet?
Anderzijds vind ik het wel wat vergaand en denk ik waarom zou je niet in 1 huis aan je relatie kunnen werken.
Maar ja, ieder z'n manier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 21:09:
Maar ja, ieder z'n manier

de spijker op zijn kop

Waarschuw beheerder
Kan best verfrissend werken.. Als je elkaar irriteert door constant bij elkaar te zijn.. Waarom dan niet een tijdje uit elkaar?

Waarschuw beheerder

ben absoluut tegen een tijdje uit mekaar gaan.
je moet samen vechten voor je relatie (mocht het niet goed gaan). een tijdje uit mekaar is vind ik weglopen voor je problemen.

Waarschuw beheerder
Wij zijn wel een keer een lang weekend ff apart gaan wonen om te kijken of het allemaal nog zin had. Als je dan alleen in bed ligt in een ander huis dan realiseer je je hoeveel je hem mist!! Hij beleefde het net zo.. Dus we hadden het weekend wat korter gemaakt en ik was snel weer thuis hahahahaa.. maar het heeft onze relatie wel goed gedaan want we hebben ons allebei gerealiseerd dat wat we hebben we moeten koesteren!!