Partyflock
 
Forumonderwerp · 853958
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Goed Nieuws



Datum: 28 April 2006

Time: 2200 - 0700

Line UP:

Armin van Buuren (4 Hours Set)
Markus Schulz
Perry O'Neil
Matthew Dekay

Locatie:

Heineken Music Hall Amsterdam

Prijs:

32,5 euro ex fee



Tijdens Koninginnenacht 28 april aanstaande vindt in de Heineken Music Hall een nieuwe
editie van de Armada Night plaats. Naast een 4 uur durende set van headliner Armin van
Buuren zullen ook Markus Schulz, Matthew Dekay en Perry O'Neil achter de draaitafels te
zien zijn. De avond is bovendien de officiële release party van de nieuwe Armin van
Buuren A State Of Trance 2006 compilatie CD die half april uitkomt. De kaartverkoop voor
de Armada Night start aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
laatste aanpassing door een beheerder
Ik dans :yes:
laatste aanpassing
hier gaan wij zeker bij zijn:)
dit wordt super vet:bounce:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 19:24:
Dagjesmensen/toeristen op feesten zijn echt zwaar irritant, hopelijk komen die niet. Maar goed, zolang de voorste helft maar danst.

aan mij zal t niet liggen :bounce: :)
Uitspraak van Go op vrijdag 3 maart 2006 om 21:54:
aan mij zal t niet liggen

Joh aan de meeste hier zal het niet liggen ;) hopelijk zijn er nog veel vrouwen aanwezig dan is het echt een 110% geweldig feestje :D kans hebber tot het feest van het jaar b)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 19:24:
Dagjesmensen/toeristen op feesten zijn echt zwaar irritant, hopelijk komen die niet. Maar goed, zolang de voorste helft maar danst

Armin is nog geen tiesto he? Dus zal wel meevallen :)

:bounce: :bounce:

Danst mee..... :D
 
Uitspraak van Daantje^^ op vrijdag 3 maart 2006 om 19:36:
als dit hele forum,danst :bounce: :woepwoep: komt het helemaal goed in de hmh dacht ik zo.:cheer:

count me in :cheer:

en al die dagjestouristen, daar maak ik me niet druk om hoor. laat ze maar lekker stil staan achteraan.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 21:59:
Armin is nog geen tiesto he?

gelukkig niet zeg!
Count me in 2!
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 21:59:
Armin is nog geen tiesto he?

Nee, dat klopt. Armin draait uit liefde voor de muziek, Tiësto voor de centen en de aandacht.
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
ben ook van de partij samen met mn verloofde.
hebt net 2 kaarten besteld.
ik heb er behoorlijk veel zin in :D
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 23:32:
gelukkig niet zeg!

Ey :respect: voor tijs he? Hij blijft nog steeds mijn numero UNO! :)


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 02:18:
Tiësto voor de centen en de aandacht.

:gaap:

Wat een bullshit zeg weer op deze vroege morgen :/
Kaarten besteld, :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 10:25:
Hij blijft nog steeds mijn numero UNO!

Zeker weten!!!!

Uitspraak van **Tim** op zaterdag 4 maart 2006 om 10:51:
maar ff kaarten halen dalijk

Ik stond weer bij de ticketBOX hoor vanochtend :( , Toen maar wel gelijk mijn kaartje voofr 29 mei gelijk gehaal.
Uitspraak van RTGR op zaterdag 4 maart 2006 om 11:03:
Ik stond weer bij de ticketBOX

hahaha, ik kén t. Zwaar irritant he?

:D
zo kaartjes zyn binnen, voor armada en ferry corsten:woepwoep:.

ik werd gister gebeld door pools vrouwtje,zy moet een feest voor armin promoten,want in de eerste week van mei draait hy daat 3 uur,ik ken haar van tiesto forum,zy itervieuwd dj-s.en nou mag zy armin daar interviuewen,maar nu heeft ze my gevraagd om haar te helpen:d met dat intervieuw:p want zy kent armin alleen van muziek en heeft hem nog nooit live gezien,dus by deze, plaats ik dit even of iemand nog vers nieuws heeft,ga zelf ook opzoek natuurlyk,of heeft iemand nog vraagje voor armin, dan bel of msn ik haar dat ff door vragen wel via pb graag.dus arjan of te wel.AVBF als je nog vers nieuws hebt is dat welkom. ze heeft gewoon vip kaarten gekregen via haar baas:cheer: en ik ga haar natuurlyk verslag, geven van armada night kan ze daar ook met armin van buuren over babbelen,had ze me ook gevraagd truowens groetjes daan.
 
Yo! Waar kan ik de kaarten bestellen voor armada? ticketonline? Of dat klote ticketservice? :D:D

Zin in :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 11:46:
Yo! Waar kan ik de kaarten bestellen voor armada? ticketonline? Of dat klote ticketservice?

Ticketservice, het ging bij mij dit keer eens in een keer goed.
Nou, Armada is nu ook binnen!!!
 
Uitspraak van (f)Marieke op zaterdag 4 maart 2006 om 11:49:
Ticketservice, het ging bij mij dit keer eens in een keer goed.

Mooi, ga ik ze gelijk ff bestellen :D
Artiest SOK
Nou ik ben ook zeker present. Kaartje Armada hangt hier al op het prikbord.
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 4 maart 2006 om 11:30:
dus arjan of te wel.AVBF als je nog vers nieuws hebt is dat welkom

Wederom 29 April in Leiden de Queensdayparty met Armin van Buuren.
Je zou het over de release van A State of Trance cd kunnen hebben.
Met welke artiesten hij nog eens samen de studio in wilt en waarom.
Over de DVD kan je het hebben,of hij vind dat de dvd een juist beeld geeft van de nacht?
Dat je het gevoel hebt dat hij zijn sound heeft aangepast(harder sound) of hij zich laat beinvloeden door fans die hardere sound willen.
Wat zijn toekomstplannen zijn. Je kan veel meer bedenken,dit bedenk ik even snel, als je hulp nodig hebt wil er wel een keer goed voor gaan zitten.

Maar niet alleen over zijn carriere hebben, Hoe hij in het leven staat, Wie Armin nu eigenlijk is? Hoe hij tegen bepaalde dingen aankijkt, wat hij nu doet op een vrije dag etc
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:15:
Wederom 29 April in Leiden de Queensdayparty met Armin van Buuren.

Waar in Leiden?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:18:
Waar in Leiden?

Ik ga ervan uit wederom de Garenmarkt, Was het vorig jaar ook:)
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:22:
Ik ga ervan uit wederom de Garenmarkt, Was het vorig jaar ook

:bounce:

Fuck waar moet ik nou heen dan? Leiden, of toch maar gelijk de stad in?

Streetrave is er dan ook..... Hmmmmmzzzzz
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:15:
Wederom 29 April in Leiden de Queensdayparty met Armin van Buuren.
Je zou het over de release van A State of Trance cd kunnen hebben.
Met welke artiesten hij nog eens samen de studio in wilt en waarom.
Over de DVD kan je het hebben,of hij vind dat de dvd een juist beeld geeft van de nacht?
Dat je het gevoel hebt dat hij zijn sound heeft aangepast(harder sound) of hij zich laat beinvloeden door fans die hardere sound willen.
Wat zijn toekomstplannen zijn. Je kan veel meer bedenken,dit bedenk ik even snel, als je hulp nodig hebt wil er wel een keer goed voor gaan zitten.

Maar niet alleen over zijn carriere hebben, Hoe hij in het leven staat, Wie Armin nu eigenlijk is? Hoe hij tegen bepaalde dingen aankijkt, wat hij nu doet op een vrije dag etclaatste aanpassing 4 maart 2006 12:16

dank je arjan,, ik geef het door aan haar,:cheer: ze mag hem 1 uur intervieuwen dat van armada night weet ze al :cheer: en ook van zyn release.......
laatste aanpassing
ze belde me net weer,arjan ik moest je by deze bedanken voor de info die je gegeven hebt(y),

maar nu belde, ze dat ik en martin ook
gratis vip kaarten kunnen krygen,en ook mee mogen doen met interviuew,gaat helaas niet lukken, met werk begint het hoog seizoen en het is op dinsdag 2 mei dam dam.....dam.. en ja polen ligt niet naast de duur...gewoon persoonlyk uitgenodigd door aramda creu maar helaas...
laatste aanpassing
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 4 maart 2006 om 13:39:
ze belde me net weer,arjan ik moest je by deze bedanken voor de info die je gegeven hebt

Thnx:) Ik schrijf nog wel verslag van die 28 ste en 29 ste in Amsterdam en Leiden:)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 14:01:
Thnx Ik schrijf nog wel verslag van die 28 ste en 29 ste in Amsterdam en Leiden

graag gedaan hoor wel jammer van polen dat martin en ik daar niet heen kunnen,gewoon persoonlyk, wel via haar dan uitgenodigd door armada creu.
laatste aanpassing
Hey, dat van de Garenmarkt op Koninginnedag is mooi nieuws! Vorig jaar was ik daar ook met een zware kater van de Nach, maar het was cker geslaagd! Dit jaar dus gewoon weer!
 
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 4 maart 2006 om 14:13:
graag gedaan hoor wel jammer van polen dat martin en ik daar niet heen kunnen,gewoon persoonlyk, wel via haar dan uitgenodigd door armada creu.laatste aanpassing 4 maart 2006 14:15

zeker jammer ja!
HMH + Armin + Markus + Matthew + Perry = :kwijl:

Onderhand de hele nacht vette progressive trance, echt vet (y)
 
Uitspraak van Arrakis op zaterdag 4 maart 2006 om 20:08:
Onderhand de hele nacht vette progressive trance, echt vet

ik denk dat armin het tempo wel wat gaat opschroeven hoor :D
Kaartje vanmiddag gehaald B) :cheer:
Even een plaatje van de Armadanight er in laten zetten, in het eerste bericht, raar dat je dat naar 4 dagen niet zelf meer doen kunt
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 21:44:
Even een plaatje van de Armadanight er in laten zetten, in het eerste bericht, raar dat je dat naar 4 dagen niet zelf meer doen kunt

daar heb je ons medewerkers toch voor? :cheer:
Uitspraak van 19-Linda-82 op zaterdag 4 maart 2006 om 21:56:
Kaartje is ook binnen :-) :cheer:

Nog niet binnen, maar wel besteld...... Komen vanzelf op de mat gevallen! :P
 
Uitspraak van =Peter= op zondag 5 maart 2006 om 11:57:
Nog niet binnen, maar wel besteld...... Komen vanzelf op de mat gevallen!

Hier ook :D Besteld zijn ze.... Heerlijk weer een feessie in de HMH op Queensnight :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 21:02:
ik denk dat armin het tempo wel wat gaat opschroeven hoor :D

Mag ook zeker, maar hij zal zeker wel met progtrance beginnen, want zoveel goede trance en techtranceplaten zijn er niet voor 4 uur lang.
Uitspraak van Arrakis op zondag 5 maart 2006 om 14:34:
Mag ook zeker, maar hij zal zeker wel met progtrance beginnen, want zoveel goede trance en techtranceplaten zijn er niet voor 4 uur lang.

De set zal in het teken staan van de release van de A State of Trance cd van 2006, Die tracklist zal hij voor een groot gedeelte aanhouden neem ik aan. A State of Trance cd's zijn altijd vrij rustige progressive trance en gewone trance en klein beetje tech trance en techno, zo zal armins set ook wel zijn in HMH ga ik van uit. Maar zal echt geen buiktrance worden ga ik van uit, omdat daar de rest van de line up ook niet echt naar is.

De geruchten gaan dat er 7(!) platen maar liefst van anjunabeats op A State of Trance cd staan. en waarschijnlijk 3 tracks van Above and Beyond maar die vallen onder anjuna beats.
laatste aanpassing
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 5 maart 2006 om 15:02:
A State of Trance cd's zijn altijd vrij rustige progressive trance en gewone trance en klein beetje tech trance en techno, zo zal armins set ook wel zijn in HMH ga ik van uit

Prima als het maar bij een HEEL klein beetje techno blijft en niet van die Katana play it loud platen...ZWEEF trance a.u.b.!
inderdaad die platen die ben ik ook goed zat datzelfde geld voor Substate - Horizon(mac zimms remix), Hoop dat de set niet te veel die kant op gaat, dus gewoon lang zweeftrance draaien, Maar Armin kennende komt dat wel goed:)
 
We zullen zien, de set van Armin in de mainstage van Trance Energy viel mij vies tegen, veel te oppervlakkige TMF-trance, op een paar uitzonderingen na.

Wel weer goedgemaakt in de Armada stage samen met Remy en Roland Klinkenberg. :respect:
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 5 maart 2006 om 15:02:
De set zal in het teken staan van de release van de A State of Trance cd van 2006, Die tracklist zal hij voor een groot gedeelte aanhouden neem ik aan. A State of Trance cd's zijn altijd vrij rustige progressive trance en gewone trance en klein beetje tech trance en techno, zo zal armins set ook wel zijn in HMH ga ik van uit. Maar zal echt geen buiktrance worden ga ik van uit, omdat daar de rest van de line up ook niet echt naar is.

De geruchten gaan dat er 7(!) platen maar liefst van anjunabeats op A State of Trance cd staan. en waarschijnlijk 3 tracks van Above and Beyond maar die vallen onder anjuna beats.laatste aanpassing 5 maart 2006 15:04
Kortom,dit berichtje zelf maar ff vertalen in engels, :jaja:want dit is weer luek nieuws voor caroline dat poolse meisje:woepwoep: voor haar intervieuw,en dan door mailen naar haar hotmail:cheer: en ze heeft ook beloofd,om het niet alleen over zyn carriere te hebben,maar ook over wie armin nou werkelyk is,en hoe hy in het leven staat.